Diamenty Sustainable Economy to forma zaprezentowania i uhonorowania firm za wybitne osiągnięcia w działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz budowania zaangażowania, lojalności i satysfakcji pracowników. Statuetkami nagradzane są spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi. Celem konkursu jest wyróżnienie podmiotów, które na co dzień promują etyczne działania, będąc wzorem dla swoich współpracowników, klientów i kontrahentów.

Kategorie Konkursowe

Podmiot, który swoimi działaniami zwiększa wydajność produkcji przy równoczesnym ograniczeniu zużycia surowców i wywierania negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne.

Podmiot promujący działania prowadzące do rozwoju zrównoważonego budownictwa i realizujący inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi, działając w duchu zielonego budownictwa.

Podmiot realizujący inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi, działający w duchu minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko.

Podmiot, który wprowadził na rynek produkt, usługę lub rozwiązanie technologiczne o nowatorskim charakterze, które w znaczący sposób przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju.

Podmiot, który poprzez podejmowane działania ogranicza emisję CO2 w procesie produkcyjnym, transporcie lub zużyciu energii dzięki inwestycjom w odnawialne źródła energii, gospodarkę obiegu zamkniętego lub zwiększenie efektywności energetycznej.

Podmiot oferujący usługi, mające na celu łączenie ekologicznych i społecznych aspektów finansowania, przy jednoczesnym uwzględnieniu długofalowych efektów zarówno dla klientów, jak i społeczeństwa jako całości.

Podmiot, wykazujący dbałość o pracowników, realizujący działania prospołeczne i dobroczynne, który wyróżnia się wysokimi standardami zachowań biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem prawości i uczciwości.

Podmiot, który wyróżnia się wysokimi standardami zachowań biznesowych i moralnych, ze szczególnym uwzględnieniem prawości i uczciwości, będący wzorem dla swoich współpracowników, klientów i kontrahentów.

Podmiot, który Diversity, Equity & Inclusion (DEI ) ma w DNA organizacji, dla którego różnorodność to wyraźna deklaracja zasad postępowania, natomiast polityka różnorodności jest włączona w katalog wartości firmy.

Osoba zarządzająca i wyróżniająca się wybitnymi osiągnięciami w zakresie budowania zaangażowania firmy w działania mające na celu rozwój zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu.

Finaliści

Lider zrównoważonej produkcji

Laureatem została firma:     

Lider zrównoważonego budownictwa

Laureatem została firma:     

Lider ekologii w energetyce

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

Lider technologii dla zrównoważonego rozwoju

Laureatem została firma:     

Lider neutralności klimatycznej

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

Lider zrównoważonego finansowania

Lider społecznej odpowiedzialności

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

Lider etyki w biznesie

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

Lider różnorodności

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

Wizjoner odpowiedzialnego biznesu

Julien Ducarroz

Julien Ducarroz

Prezes Zarządu,
Orange Polska

Maria Florczuk

Maria Florczuk

Członkini Zarządu,
Fabryki Mebli „FORTE” SA

Paulina Kaczmarek

Paulina Kaczmarek

Head of Sustainability w grupie spółek DANONE

Jędrzej Kowalczyk

Jędrzej Kowalczyk

Prezes Zarządu,
Fanuc Polska

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Katarzyna Zawodna-Bijoch

CEO & Prezeska, Spółka biurowa Skanska w CEE

Wizjonerem odpowiedzialnego biznesu została Pani:

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Katarzyna Zawodna-Bijoch

CEO & Prezeska, Spółka biurowa Skanska w CEE

Kapituła konkursOWA

Ks. Andrzej Stanisław Augustyński

Ks. Andrzej Stanisław Augustyński

Przewodniczący Zarządu, Stowarzyszenie SIEMACHA

Inicjator powstania i Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia SIEMACHA, organizacji pożytku publicznego, działającej w zakresie wychowania, sportu i terapii; Prezes Zarządu Fundacji DEMOS; członek międzynarodowej organizacji Ashoka zrzeszającej przedsiębiorców społecznych. Od 1986 r. współpracuje z organizacjami społecznymi na Malcie. Jest znawcą i promotorem kultury maltańskiej. Od 1999 r. związany z krakowskim samorządem jako koordynator Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przestępczości Młodzieży, pełnomocnik i doradca społeczny Prezydenta Miasta Krakowa ds. Młodzieży. W latach 2001 – 2011 członek Rady Duszpasterskiej Archidiecezji Krakowskiej. W 2000 r. wspólnie z ojcem Kazimierzem Augustyńskim rozpoczął budowę wielofunkcyjnego kompleksu dla dzieci w Odporyszowie, w ramach którego działają: dom dziecka, placówka wsparcia dziennego, ośrodek wakacyjny i nowoczesne centrum sportowe. Ks. Andrzej Augustyński jest laureat wielu nagród i odznaczeń m.in. otrzymał nagrodę w plebiscycie Krakowianin Roku 2014 w kategorii „Społeczeństwo”. W 2014 przyznano mu Nagrodę Grand Prix Amicus Hominum, Pro Publico Bono oraz medal „Zasłużony dla Województwa Małopolskiego Palatinatus Poloniae Minoris Meriti”. W 2012 roku otrzymał Medal św. Jerzego przyznany przez redakcję „Tygodnika Powszechnego”. W 2009 roku za wybitne zasługi w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy, za osiągnięcia w pracy zawodowej i społecznej został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Jest autorem książek „Coca kocha colę”, „Czyja jest socjoterapia?”, „Wędrowiec” a także inicjatorem i wydawcą „Dziennikarstwo i polityka” oraz „Jan Wnęk. Między niebem a ziemią”.

Katarzyna Byczkowska

Katarzyna Byczkowska

Dyrektor Zarządzająca,
BASF Polska

Ukończyła studia na Politechnice Wrocławskiej (Magister inżynierii chemicznej) oraz studia MBA na Uniwersytecie w Calgary. Przez 10 lat pracowała dla Dow Chemical na różnych stanowiskach w Warszawie i Londynie, a karierę w BASF rozpoczęła w 2005 roku jako Kierownik Sprzedaży na Europę Północną, w Wielkiej Brytanii. Następnie pełniła funkcje komercyjne w Ludwigshafen, w Niemczech (2006-2007) oraz w Warszawie, gdzie objęła stanowisko Dyrektora Handlowego EUC i Rosji (2008-2012). W latach 2013-2017 została oddelegowana do Barcelony, gdzie pełniła rolę Vice President, Sales & Regional Market Development Iberia. Lata 2017-18 spędziła we Wiedniu jako Head of Controlling and Projects na Europę Centralną. Po powrocie do Polski w maju 2018 roku Katarzyna Byczkowska objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej BASF Polska, spółki, która jest wśród największych krajowych oddziałów koncernu BASF w Europie. Obecnie BASF Polska to ponad 870 pracowników i blisko 860 milionów EURO obrotu (2019).

dr. inż. Andrzej Gantner

dr. inż. Andrzej Gantner

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców

wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców, redaktor naczelny kwartalnika „Food-Lex”, członek Rady Związku Pracodawców i Przedsiębiorców, członek Rady Krajowej Izby Gospodarczej, członek Komitetu nauk o żywności i żywieniu Polskiej Akademii Nauk. Reprezentuje PFPŻ ZP w największej europejskiej organizacji przemysłu żywnościowego Food Drink Europe. Od ponad 20 lat związany z gospodarką żywnościową w zakresie zarządzania, marketingu, public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu. Autor licznych publikacji i analiz dotyczących rynku żywności oraz gospodarki żywnościowej.

Wiesław Hałucha

Wiesław Hałucha

Prezes Zarządu, Alventa

Absolwent Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej, Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Grupą Kapitałową na SGH w Warszawie oraz studiów MBA na Uniwersytecie Minnesota. Od 2003 roku związany zawodowo z „Alventa” S.A. Twórca Grupy Kapitałowej „Alventa Invest”. Radca w Izbie Przemysłowo-Handlowej w Krakowie.

Wojciech Hann

Wojciech Hann

Prezes,
Bank Ochrony Środowiska
(w latach 2020-2022)

Wojciech Hann koordynuje działalność banku oraz nadzoruje obszar zarządczy. Absolwent studiów fizyki teoretycznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów MBA (finanse) na University of Rochester (USA). Ma 25-letnie doświadczenie w bankowości inwestycyjnej i finansowaniu przedsiębiorstw. Doradzał przy pięćdziesięciu transakcjach w sektorze energetycznym, bankowym, maszynowym, budowlanym i innych, w Polsce i zagranicą. W latach 2016 - 2019 był członkiem Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego, nadzorującym Obszar Sprzedaży i Produktów. W 2016 roku był dyrektorem zarządzającym departamentu rynków kapitałowych Ipopema Securities. Wcześniej, jako Partner w Deloitte, był odpowiedzialny za tworzenie i realizację projektów doradztwa w zakresie fuzji i przejęć w Europie Środkowej w sektorze energetycznym. Pracował w UniCredit Markets & Investment Banking / CA IB , gdzie pełnił między innymi funkcję dyrektora departamentu Energy&Utilities.

Prof. dr hab. Michał Kleiber

Prof. dr hab. Michał Kleiber

Przewodniczący Rady Executive Club, Przewodniczący Polskiego Komitetu ds. Unesco, Kawaler Orderu Orła Białego

Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.

Dr Remigiusz Kopoczek

Dr Remigiusz Kopoczek

Wiceprezes ds. Komunikacji, Sieć Badawcza Łukasiewicz

Ekspert w dziedzinach tworzenia gier video i komercjalizacji projektów naukowych, od ponad dwudziestu lat związany ze środowiskiem akademickim. Doktoryzował się na Uniwersytecie Szczecińskim. Od 2001 roku pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, w 2020 roku wybrany na członka Senatu uczelni. W latach 2012-2016 pełnił funkcję prodziekana ds. kształcenia i studentów na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego. Jest współautorem kierunków studiów z dziedziny projektowania gier i przestrzeni wirtualnej oraz autorem i współautorem publikacji m.in. na temat procesu tworzenia gier komputerowych, wykorzystywania multimediów i rzeczywistości wirtualnej w edukacji. W latach 2016-2020 sprawował stanowisko prezesa zarządu pierwszego akceleratora gier wideo ARP Games. Były prezes zarządu jednej z największych konferencji gospodarczych w Polsce – Kongresu 590 oraz były dyrektor NCBR. Wiceprezes Sieci Badawczej Łukasiewicz od 2022 roku.

Piotr Maciak

Piotr Maciak

Prezes Zarządu, Nordkalk

Absolwent wydziału MEiL Politechniki Warszawskiej Doświadczenie zawodowe: Od 1991 roku pracuje na stanowiskach kierowniczych w obszarze sprzedaży i zarządzania w dużych międzynarodowych organizacjach w segmencie B2B i B2C (Henkel, General Electric, Miele, Lafarge, Ursa). W Nordkalk pracuje od 10 lat, w tym od 9 lat zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu Nordkalk Sp. o.o. Od 2016 roku pełni obowiązki Dyrektora Handlowego w Regionie Centralnej Europy (Polska, Niemcy, Ukraina, Czechy i Słowacja). Osiągnięcia zawodowe: Zmiana modelu organizacyjnego oraz sprzedażowego w Nordkalk. Odpowiedzialny za projekt wapna granulowanego (nazwa handlowa Nordkalk AtriGran) prowadzony z sukcesem od 2009 r. Od kilku lat koncentruje się na rozwoju sprzedaży i inwestycjach na Ukrainie, głównie w obszarze produktów dla rolnictwa.

Artur Michalski

Artur Michalski

Wiceprezes Zarządu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Artur Michalski – Wiceprezes Zarządu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej od grudnia 2015 r. Poprzednio pełnił tę funkcję w latach 2006–2008. Wcześniej (2005-2006) zasiadał w Radzie Nadzorczej NFOŚiGW, pełniąc funkcję Wiceprzewodniczącego. Obecnie jako Wiceprezes nadzoruje w NFOŚiGW działania związane z transformacją energetyki i ciepłownictwa oraz przemysłu, efektywnością energetyczną, rozwojem odnawialnych źródeł energii, budownictwem energooszczędnym oraz elektromobilnością i innowacjami. Nadzoruję również działalność Funduszu w zakresie finansowania kapitałowego oraz finansowanie środkami zagranicznymi, w tym unijnymi. Pracował jako doradca ministra środowiska oraz szef gabinetu politycznego ministra. Był Wiceprezesem Zarządu Wodociągów Miejskich w Radomiu, Prezesem Zarządu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sochaczewie, a także Naczelnikiem Wydziału Funduszy Ekologicznych w Biurze Ochrony Środowiska Urzędu m. st. Warszawy. W latach 2000–2001 pracował w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisku doradcy Sekretarza Stanu, Pełnomocnika Rządu ds. Konwencji Klimatycznej ONZ. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej. Ukończył specjalistyczne studia podyplomowe: Studium Oceny i Wyceny Zasobów Przyrodniczych SGGW i SGH, Kompensacje Przyrodnicze Natura 2000 (SGGW), Polityka Ochrony Środowiska – Ekologia i Zarządzanie, Master of Business Administration (MBA). Działa w Stowarzyszeniu na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju Polski. Uczestniczy w badaniach prowadzonych przez Pracownię Oceny i Wyceny Zasobów Przyrodniczych (SGGW). Jest autorem lub współautorem kilkunastu publikacji naukowych.

Piotr Mirosław

Piotr Mirosław

Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający,
Lyreco Polska

Piotr Mirosław posiada prawie 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i operacjami w korporacjach międzynarodowych, na rynkach B2C oraz B2B, w różnych kulturach i strukturach organizacyjnych. Od 2014 roku kieruje Lyreco Polska, będącego liderem w branży produktów i usług dla miejsc pracy. Wcześniej szef polskiego oddziału Tech Daty, jednego z największych globalnych dystrybutorów IT. Przez kilka lat pełnił funkcję członka zarządu Philips Polska, kierując sprzedażą i marketingiem produktów konsumenckich w Polsce i Europie Centralnej. Był także Dyrektorem Sprzedaży i Dyrektorem Zarządzającym w LG Electronics. Absolwent Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz MBA Uniwersytetu w Illinois.

Prof. dr hab. Roman Niżnikowski

Prof. dr hab. Roman Niżnikowski

Członek Państwowej Rady Ochrony Środowiska, Katedra Hodowli Zwierząt, Instytut Nauk o Zwierzętach, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Nauki rolnicze, zootechnika i rybactwo, ochrona i pielęgnacja środowiska (w tym krajobrazu), systemy chowu, genetyczne i środowiskowe uwarunkowania produkcji zwierzęcej. Studia ukończył w 1977 roku w SGGW. Stopień doktora r. 1981, dr hab. w r. 1989, tytuł profesora w r. 1996. Był promotorem w 13 przewodach doktorskich, 93 magisterskich. Od 2015 r. jest członkiem Rady Nadzorczej NFOŚiGW (od 20.11.2015 do 24.02.2020 jej przewodniczący). W latach 2017-2018 był członkiem Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Lublinie. Od 2017 r. jest przewodniczącym Rady Naukowej IOŚ – PIB, członkiem Rady Naukowej IZ – PIB oraz Rady Naukowej IUNG – PIB. Od 2021 r. jest członkiem PROŚ . Kierował 24 projektami. Jest autorem 604 publikacji. Posiada odznaczenia państwowe, resortowe oraz statuetki okolicznościowe.

Prof. dr hab. Witold M. Orłowski

Prof. dr hab. Witold M. Orłowski

Profesor nauk ekonomicznych, Profesor Akademii Finansów i Biznesu Vistula i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, Główny doradca ekonomiczny PwC Polska

Prof. dr hab. Witold M. Orłowski, profesor nauk ekonomicznych, profesor Akademii Finansów i Biznesu Vistula i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, główny doradca ekonomiczny PwC Polska, wykładowca licznych uczelniach w Polsce i za granicą.  W przeszłości szef zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP i Rady Gospodarczej Rządu.  Autor 16 książek i 200 publikacji naukowych, popularny komentator ekonomiczny i felietonista głównych polskich gazet.  

Dr Jacek Pawlak

Dr Jacek Pawlak

President & CEO,
Toyota Central Europe

Absolwent Politechniki Warszawskiej (Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych – lata 1982-1987) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (studia doktoranckie na kierunku „Instytucje Finansowe i Strategie Gospodarcze Firm” – lata 2003-2006) . Tytuł doktora nauk ekonomicznych uzyskany na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego (2012). Rozprawa doktorska: „Fuzje i przejęcia jako strategia alternatywna dla rozwoju organicznego przedsiębiorstw – badania długookresowych efektów ekonomicznych na przykładzie sektora motoryzacyjnego”. Jacek Pawlak, po 5 latach spędzonych w Toyota Motor Europe na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Projektów Strategicznych Toyoty w Europie, w 2012 roku został pierwszym w historii Polakiem zarządzającym polskim oddziałem koncernu.

Prof. dr hab. inż. Krzysztof Pikoń

Prof. dr hab. inż. Krzysztof Pikoń

Profesor na Wydziale Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej, kierownik Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Opadów

prof. dr hab. inż. dr Krzysztof Pikoń Stanowisko: profesor na Wydziale Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej, kierownik Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Opadów. Specjalizacja: gospodarka o obiegu zamkniętym, gospodarka odpadami, energetyczne wykorzystanie odpadów, odnawialne źródła energii, analizy środowiskowe oraz zarządzanie projektami Na Politechnice Śląskiej wykłada m.in przedmioty takie jak: gospodarka o obiegu zamkniętym, ocena oddziaływania na środowisko w pełnym cyklu życia (LCA), zarządzanie projektami itp. Studia magisterskie ukończył w 1993 roku na Wydziale Energetycznym Politechniki Śląskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - specjalność Maszyny i Urządzenia Przemysłu Chemicznego i Spożywczego. Pracę doktorską obronił w 1999 roku, a w 2012 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego. W roku 2020 tytuł profesora i stanowisko profesora zwyczajnego Politechniki Śląskiej. Był uczestnikiem ponad 40 i kierownikiem ponad 20 projektów naukowych i wdrożeniowych, w tym 4 projektów europejskich, z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i gospodarki odpadami oraz kilku międzynarodowych projektów edukacyjnych. Jest autorem blisko 200 publikacji naukowych, w tym ponad 50 w prestiżowych czasopismach zagranicznych z tzw. Listy filadelfijskiej. Jest autorem m.in. książek: Gospodarka o obiegu zamkniętym w ujęciu holistycznym, Model wielokryterialnej analizy środowiskowej złożonych systemów technologicznych oraz współautorem Handbook of clean energy systems wydanej przez Wydawnictwo John Wiley & Sons. Jest autorem kilku publikacji pedagogicznych związanych z edukacją zorientowaną na wyzwania, uczeniem się opartym na projektach i nauczaniem przypadków. Odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2019) oraz wieloma Nagrodami Rektorów za osiągnięcia naukowe, organizacyjne i pedagogiczne. Był dyrektorem programu Energy Transition w EIT Innoenergy (w konsorcjum z 13 uniwersytetami z krajów Unii Europejskiej). Uzyskał międzynarodowy certyfikat zarządzania PRINCE2 oraz Agile PM. Uczestniczył również w wielu szkoleniach, m.in. English Medium Instruction w UPC w Barcelonie, Case Teaching na Harvard University i ESADE Business School, a także w szeregu szkoleń takich jak Problem Solving, Design Thinking i innych miękkich umiejętnościach.

Beata Radomska

Beata Radomska

Prezes, Executive Club

Absolwentka Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W latach 1995-1996 pracowała jako tłumacz języka niemieckiego w Hit Centrala Usługowa (obecnie Tesco), w latach 1996-1998 w austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz (instytucji finansowej związanej z branżą ubezpieczeń i funduszy emerytalnych). Od 1998 do 2002 Manager ds. Sprzedaży w Skarbiec Emerytura i Skarbiec Serwis Finansowy. Od 2003 do 2005 Dyrektor ds. Rozwoju w grupie HRC. Od 2005 r. Prezes Zarządu Executive Club.

Dr hab. Bolesław Rok

Dr hab. Bolesław Rok

Profesor Akademii Leona Koźmińskiego, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie

Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pełnomocnik Zarządu ds. etyki w PGNiG SA. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.

Marcin Ujejski

Marcin Ujejski

Prezes Zarządu, Blue Timber,
Prezes Spółki Giełdowej BeLeaf

Marcin Ujejski Prezes zarządu Blue Timber SA właściciela marki DrewnoDlaDomu autor książki "Matematyczny wzór na sukces", WiceprezesOxygen Forest Poland której misja jest sadzenie drzew jako najprostszej metody na świecie do redukcji śladu węglowego. Powołany na stanowisko Prezesa Spółki Giełdowej BeLeaf S.A..

dr hab. Piotr Wachowiak

dr hab. Piotr Wachowiak

Profesor, Rektor,
Szkoła Główna Handlowa

Od 26 lat ma związki z praktyką gospodarczą pracując na stanowiskach kierowniczych w różnych organizacjach, m.in. był zastępcą dyrektora Zarządu Domów Komunalnych Warszawa-Śródmieście, Dyrektorem Wydziału Budynków Komunalnych Urzędu Gminy Warszawa-Centrum oraz zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członkiem Zarządu Dzielnicy i Kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi badania naukowe na temat: polityki personalnej w przedsiębiorstwach działających w Polsce, negocjacji, pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, MBA i podyplomowych. Autor lub współautor wielu publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracuje z firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi. Bierze udział w opracowywaniu ekspertyz dla przedsiębiorstw oraz w szkoleniach dla kadr menedżerskich.

Kamil Wyszkowski

Kamil Wyszkowski

Przedstawiciel i Dyrektor Wykonawczy, United Nations Global Compact Network Poland

Prawnik, specjalista prawa międzynarodowego. W latach 2009-14 był dyrektorem biura UNDP w Polsce. Od 2004 roku krajowy przedstawiciel i Dyrektor Generalny Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact w Polsce. Ekspert w zakresie polityk ONZ i UE.

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Katarzyna Zawodna-Bijoch

CEO & Prezeska, Spółka biurowa Skanska w CEE

Poprzednie edycje

Kontakt

Współpraca Partnerska
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046
Uczestnictwo:
Adrianna Szewczyk
adrianna.szewczyk@executiveclub.pl
tel: +48 509-844-278
Media i Patronaty:
Anastazja Lach
anastazja.lach@executiveclub.pl
tel: +48 509-031-577

Lokalizacja