09:30
Rejestracja Gości
10:00
Otwarcie konferencji
10:10
Wystąpienie inauguracyjne
10:25
Panel 1: Ewolucja innowacji
Kim są innowatorzy jutra i jakiego rodzaju organizacje będą po zwycięskiej stronie? W jakim stopniu innowacja jest kluczem do wzrostu?
Innowacje w modelach przywództwa. Jaką rolę odgrywa top management w tworzeniu kultury innowacyjności?
W jaki sposób można zwiększyć skalę innowacji w organizacjach aby mogła przekładać się na całe przedsiębiorstwo?
Innowacje na krawędzi: czy kulturę innowacji można wprowadzić w każdej branży i na wszystkich poziomach organizacji?
11:25
Przerwa networkingowa
11:55
Case study
12:10
Panel 2: Cyfrowa transformacja
Transformacja cyfrowa stała się koniecznością. W jaki sposób duże, złożone organizacje mogą wykorzystać możliwości, jakie niosą ze sobą nowe technologie?
Co liderzy muszą wiedzieć, aby z powodzeniem wykorzystywać technologie cyfrowe do wprowadzania innowacji w strategii biznesowej?
W jaki sposób firmy mogą zidentyfikować luki w swoich strategiach cyfrowych i dokonać decydujących inwestycji technologicznych?
W jaki sposób organizacje mogą przystosować się do nowych technologii? Czy ryzykują, że staną się przestarzałe, jeśli tego nie zrobią?
13:10
Przerwa lunchowa
14:10
Case study
14:25
Panel 3: Potęga sztucznej inteligencji
Stosowanie generatywnej sztucznej inteligencji staje się coraz bardziej powszechne w różnych branżach. W jaki sposób to wykorzystać, aby usprawnić pracę i zmniejszyć koszty?
Jak sztuczna inteligencja pomaga w wykorzystaniu wysokiej jakości danych do tworzenia nowych produktów technologicznych i podejmowania decyzji opartych na danych?
Łączenie inteligencji człowieka i maszyny jest dziś dla wielu firm priorytetem biznesowym. Jakie są implikacje etyczne dla stosowania sztucznej inteligencji i związane z nią zagrożenia?
Jak pokonywać wyzwania związane z podnoszeniem i przekwalifikowywaniem siły roboczej w celu “zdemokratyzowania” sztucznej inteligencji?
15:25
Przerwa networkingowa
15:55
Panel 4: Różnorodne organizacje
Różnorodność – dlaczego implikuje innowacje i kreatywność? Elementy budulcowe zróżnicowanej kultury organizacji.
Korzyści płynące z różnorodności w przywództwie. Jak tworzyć innowacyjne miejsca pracy o wysokiej wydajności?
Kultywowanie kultury integracji i równości. Kobiecy talent jako wyraźna część strategii włączenia.
“Innowacja jest kobietą”. Czy w organizacji otwartej na kobiety jest ukryty klucz tworzenia innowacji z szansą na rynkowy sukces?
19:30
Rejestracja na Galę i Networking Cocktail
20:00
Uroczyste Otwarcie Gali
20:15
Ceremonia rozdania nagród
21:30
Wieczorny bankiet i koncert zespołu muzycznego
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie
Grupa INTER w Polsce to dwa towarzystwa ubezpieczeń: TU INTER Polska S.A. i TU INTER-ŻYCIE Polska S.A. oraz spółka INTER Assisstance Sp. z o.o. Jesteśmy częścią niemieckiej grupy ubezpieczeniowej INTER, której początki sięgają 1926 roku. Dziś jest ona jedną z wiodących marek w Niemczech oferującą ubezpieczenia zdrowotne oraz specjalistyczne programy ubezpieczeniowe. Oferta Grupy INTER w Polsce obejmuje ubezpieczenia medyczne, zdrowotne, majątkowe oraz ubezpieczenia na życie, skierowane zarówno do Klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
Grupa INTER w Polsce to dwa towarzystwa ubezpieczeń: TU INTER Polska S.A. i TU INTER-ŻYCIE Polska S.A. oraz spółka INTER Assisstance Sp. z o.o. Jesteśmy częścią niemieckiej grupy ubezpieczeniowej INTER, której początki sięgają 1926 roku. Dziś jest ona jedną z wiodących marek w Niemczech oferującą ubezpieczenia zdrowotne oraz specjalistyczne programy ubezpieczeniowe. Oferta Grupy INTER w Polsce obejmuje ubezpieczenia medyczne, zdrowotne, majątkowe oraz ubezpieczenia na życie, skierowane zarówno do Klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
Panel 1: Innowacyjne organizacje
Kierownik Działu Brokerów Innowacji, Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii,
Politechnika Warszawska
Od 2016 r. rozwija Inkubator Innowacyjności Politechniki Warszawskiej, który obecnie koordynuje proces powstawania startupów komercjalizujących technologie (spółki spin-off). Od 2022 r. kieruje działem Brokerów Innowacji Politechniki Warszawskiej. W latach 2017 – 2020 członek zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce (SOOIPP). Z ramienia SOOIPP brał udział m.in. w pracach komitetu monitorującego PO IR, grupy roboczej ds. zmian w unijnych przepisach dot. pomocy publicznej. Członek kilku zespołów eksperckich dotyczących budowania i rozwoju polityki wsparcia innowacji i przedsiębiorstw na poziomie regionalnym i centralnym. Wcześniej jako pracownik Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości koordynował działania i przedsięwzięcia PARP mające na celu wzmocnienie kompetencji pracowników ośrodków innowacji pn. „Skuteczne otoczenie innowacyjnego biznesu”. Realizował działania analityczne dotyczące działalności i efektywności IOB – takie jak Benchmarking Parków Technologicznych. Ze strony PARP współpracował z zespołem redakcyjnym raportu „Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości w Polsce”. Był pomysłodawcą i nadzorował inicjatywy dotyczące budowania standardów zarządzania ośrodkami innowacji oraz jednolitą metodologią badania potrzeb i monitorowania satysfakcji klientów IOB.
Adwokat, Członek Zarządu Centrali Farmaceutycznej CEFARM
Adwokat specjalizujący się w prawie medycznym i farmaceutycznym, a także w obsłudze spółek. Prowadził i nadzorował projekty due diligence oraz zajmował się obsługą prawną inwestycji budowlanych. W Centrali Farmaceutycznej CEFARM SA jako Członek Zarządu odpowiada za realizację wyników spółki w pionach: logistyki, biura jakości, wytwórni produktów leczniczych oraz we wszystkich jednostkach obrotu hurtowego i magazynach spółki. Nadzoruje projekt budowy nowoczesnego centrum dystrybucyjnego produktów leczniczych i innych wyrobów farmaceutycznych. Absolwent Executive MBA Polskiej Akademii Nauk.
Finance and Innovation BL Director, Ayming
Prezes Zarządu,
Seen Technologie
Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Łódzkiej. Studia podyplomowe w zakresie przetwarzania obrazów medycznych w University Hospital College w Londynie. Od 1991 związany z Siemens Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży w Biurze Medycyny , a następnie Dyrektora Branży Industrial Solutions & Services. Odpowiedzialny za stworzenie oferty i potencjału wykonawczego „pod-klucz” rozwiązań Siemens dla przemysłu. W roku 2009 obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Veolia Water Technologies Sp. zo.o., będącej częścią francuskiego koncernu Veolia Environment. W roku 2019 pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy SEEN Technologie Sp. z o.o. lidera na rynku uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w Polsce.
Investor, Mentor, Former President Xerox, SAP Poland, Former Microsoft CEE & Greece Industry Director
W gronie top 10 najbardziej wpływowych kobiet w polskim sektorze ICT, pełniła funkcje General Manager and President of the Board, Xerox, President of the Board, SAP Poland, Microsoft CEE & Greece Industry Director, Head of General Business and Global Channel for Austria SAP, CEE Enterprise Industry Manager, Investor, Mentor
Członek Zarządu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Od 2019 roku Członek Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Odpowiedzialny za inwestycje BIZ i działalność operacyjną Agencji.Grzegorz Słomkowski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie z zakresu zarządzania finansami i zarządzania ogólnego, zdobyte zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i polskich firmach. Rozpoczął karierę w firmie LG wraz z wejściem firmy na rynek polski, uczestnicząc w tworzeniu pierwszych struktur firmy i pierwszych zakładów produkcyjnych.Następnie kontynuował pracę w dziale Management Consulting Deloitte & Touche. Pracował w projektach związanych z wdrażaniem zintegrowanych systemów zarządzania IT, głównie w sferze finansów oraz w restrukturyzacjach i doradztwie organizacyjnym.Przez kilkanaście lat odpowiadał, początkowo za finanse jako dyrektor finansowy, a następnie za całość zarządzania spółką jako Prezes Zarządu japońskiego koncernu JVCKENWOOD w Polsce oraz w regionie. Pełnił również funkcje zarządcze w strukturach europejskich i światowych koncernu.Grzegorz Słomkowski przez 8 lat był Przewodniczącym Rady Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego - ZIPSEE CYFROWA POLSKA - branżowej organizacji pracodawców o charakterze non-profit zrzeszającej największe firmy z branży RTV i IT działające w Polsce.Przez cztery lata był Prezesem Zarządu firmy dystrybuującej wysokotechnologiczne folie przemysłowe Clearplex amerykańskiego koncernu MADICO.Certyfikowany doradca zarządzania zmianą i strategią spółek, doradca startupów technologicznych. Uczestniczył w budowaniu firm startupów z zakresu telematyki i ubezpieczeń.Grzegorz Słomkowski jest absolwentem: Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej, Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej / London Business School / HEC Paris / NHH Bergen, Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego, MBA University of Illinois, Akademii Psychologii Przywództwa Politechniki Warszawskiej.
Prezes Zarządu spółek TU INTER Polska i TU INTER-ŻYCIE Polska
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, ukończył studia podyplomowe z zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Akademii Kadry Kierowniczej Gospodarki Niemieckiej Bad Harzburg. Z branżą ubezpieczeniową związany od 1999 roku. W latach 1999-2008 pracował w spółkach Generali w Polsce, na początku jako Dyrektor Regionu, a w latach 2002-2008 jako Dyrektor Sprzedaży. Pracę w TU INTER Polska S.A. rozpoczął w czerwcu 2008 roku, jako Dyrektor Sprzedaży, następnie jako Członek Zarządu. W sierpniu 2011 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu TU INTER Polska S.A. oraz TU INTER-ŻYCIE Polska S.A. W obydwu towarzystwach jest odpowiedzialny za sprzedaż, szkolenia, marketing i PR oraz audyt wewnętrzny. Wyróżniony m.in. Medalem Dolnośląskiej Izby Lekarskiej im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Odznaczeniem Zasłużonemu - Polskie Towarzystwo Lekarskie oraz Honorowym Odznaczeniem Samorządu Pielęgniarek i Położnych, członek I i II kadencji Rady Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.
Badacz przedsiębiorczości i innowacyjnych strategii,
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Pracownik Katedry Zarządzania Strategicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu strategii, restrukturyzacji i nowoczesnych organizacji oraz przedsiębiorczości. Autor oraz uczestnik wielu badań naukowych, w tym grantów Narodowego Centrum Nauki i Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Wykładowca z wieloletnim doświadczeniem na różnych stopniach kształcenia akademickiego (studia pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowe i MBA) oraz pozaakademickiego (szkolenia, wystąpienia publiczne i edukacyjne). Doświadczony konsultant, członek zespołów eksperckich i autor ekspertyz dla biznesu.
Panel 2: Digital Transformation
Kierownik studiów podyplomowych Transformacja cyfrowa, adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania SGH
Adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (praca doktorska pt. Zaangażowanie inwestorów instytucjonalnych w nadzór w spółkach giełdowych). Absolwentka stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w czasie których odbyła m.in. staż badawczy na Uniwersytecie w Mainz (stypendium DAAD) oraz kilkukrotnie realizowała badania naukowe w ramach programu Badań Młodych Naukowców KZIF. Ukończyła studia magisterskie i licencjackie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek Finanse i Rachunkowość) oraz program CEMS Master’s in International Management. Uczestniczka programów wymiany studenckiej w Kanadzie (St. Francis Xavier University) oraz w Portugalii (Nova School of Business and Economics). W czasie studiów odbyła szereg praktyk w instytucjach finansowych w Polsce i zagranicą (m.in. w Deutsche Banku we Frankfurcie). Od 2013 roku pracuje w Accenture, w dziale Accenture Research, gdzie zajmuje się przygotowywaniem opracowań dotyczących rynku bankowego, w tym strategii, innowacyjności oraz cyfryzacji tego sektora, a także analizami rynku płatności. Biegle posługuje się językiem angielskim i niemieckim.
Zastępca Dyrektora Oddziału Kraków EIB SA, Radca Prawny, Nauczyciel Akademicki
Country Manager Poland, Czech Rep., Slovakia, Hungary,
Dassault Systemes
Ireneusz Borowski od lipca 2019 roku pełni funkcję Country Managera w Dassault Systèmes. Na tym stanowisku odpowiada za wzmocnienie lokalnej obecności i rozszerzenie pozycji rynkowej Dassault Systèmes w Polsce. Zajmuje się także wspieraniem klientów Dassault Systèmes w transformacji cyfrowej oraz rozwojem biznesu w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Ireneusz Borowski dołączył do Dassault Systèmes w 2008 roku i do tej pory, piastując stanowisko Senior Managera Sales & Business Development Eastern Europe, przygotowywał plany rozwoju biznesu dla Polski, Czech, Słowacji, Węgier i zarządzał sprzedażą w Europie Wschodniej. Wcześniej, na stanowisku Senior Sales Manager w Europie Wschodniej, Partner Success Management EUROCENTRAL, kierował sprzedażą w kanałach pośrednich. Ireneusz Borowski rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w AutoR KSI, następnie pracował jako Account Manager i Special Program Manager w CNS Solutions. W 2000 roku dołączył do Premium Technology jako Product Manager i przez kolejne 8 lat był zaangażowany na różnych poziomach zarządzania. Ireneusz Borowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, posiada dyplom w zakresie inżynierii pojazdów i maszyn ciężkich.
Chief Commercial Officer,
Billon Group
Inwestor i szef sprzedaży firmy Billon, firmy która tworzy innowacyjne rozwiązania pieniądza elektronicznego i zarządzania danymi oparte o własną strukturę danych rozproszonych - blockchain. Również inwestor i doradca firm z obszaru cybersecurity. Wcześniej przez ponad 25 lat szef sprzedaży w międzynarodowych korporacjach: Cisco, UPC, Nortel, DEC i Siemens. Ostatnio w Cisco odpowiedzialny za sprzedaż usług i innowacyjnych projektów konsultingowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Absolwent studiów MBA w POU – Thames Valley University w Londynie i EFP – Francusko-Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informatycznych.
Prezes Zarządu, Fanuc Polska
Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej. Z polskim oddziałem FANUC związany od stycznia 2009 roku. Początkowo zatrudniony jako inżynier serwisu robotów, w 2010 r. awansował na szefa serwisu robotów, by w 2012 r. stać się doradcą klientów w zakresie robotyzacji produkcji. Szeroka wiedza, pasja i zaangażowanie w pracę przyczyniły się do szybkiego awansu na stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za koordynowanie sprzedaży wszystkich produktów spółki na rynku krajowym, a w kwietniu 2015r. zaowocowały nominacją na stanowisko prezesa zarządu spółki FANUC Polska. Za główny cel swoich działań uważa aktywne wspieranie polskich producentów w poprawie konkurencyjności rynkowej poprzez zapewnianie im niezawodnych technologii produkcyjnych wraz ze wsparciem polskich inżynierów.
Prezes Zarządu,
Fujitsu
Dariusz Kwieciński ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Od momentu dołączenia do Fujitsu w 2006 roku obejmował stanowiska managerskie m.in.: Service Manager, Service Director, Head of Services i Country Head of Sales w Polsce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Podkreśla, że celem Fujitsu Polska jest wsparcie polskich firm w transformacji cyfrowej, szczególnie w trzech podstawowych dla poszukiwania innowacji obszarach: Data Protection, End User Services i Data Center Transformation.
Dyrektor działu Technology Solutions for Business, APN Promise
Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. W APN Promise odpowiada za dział projektujący i wdrażający systemy raportujące, hurtownie danych, rozwiązania chmurowe, cybersecurity oraz systemy poprawiające produktywność pracy.
Dyrektor Finansowy,
APA Group
Michał jest założycielem kancelarii Zwyrtek & Wspólnicy. Jest doradcą podatkowym i agentem celnym specjalizującym się w podatkach pośrednich i międzynarodowym obrocie towarowym. Od ponad 19 lat doradzam i wspieram polski i międzynarodowy biznes. Pracuję głównie z zarządami, średnią i wyższą kadrą zarządzającą, C-level executive, przedsiębiorcami i przedstawicielami samorządów oraz z właścicieli polskich firm prywatnych i rodzinnych. Pomagam ludziom i organizacjom w osiąganiu zaplanowanych celów poprzez dostarczanie kompetencji w obszarach biznesowych, podatkowych, prawnych i finansowych. Moje zainteresowania naukowe i biznesowe obejmują filozofie lean i kaizen oraz Industry 4.0. Od września 2022 roku jestem dyrektorem finansowym w APA Group – jednej z największych polskich firm z branży inteligentnej automatyki przemysłowej i budynkowej. Poprzednio byłem partnerem i wice prezesem zarządu w polskiej firmie audytorsko-doradczej UHY ECA, w której byłem odpowiedzialny za outsourcing oraz doradztwo podatkowe. Wcześniej przez blisko 14 lat pracowałem w PwC jako dyrektor w dziale prawno-podatkowym. Współkierowałem biurem w Katowicach i byłem liderem doradztwa prawno-podatkowego dla branży motoryzacyjnej w Polsce. Byłem również członkiem zespołu doradczego dla firm prywatnych i rodzinnych w PwC. Jestem autorem ponad 300 artykułów i publikacji internetowych. Współpracuję w szczególności z „Rzeczpospolitą”, „Dziennikiem Gazetą Prawną”, „Monitorem Podatkowym”, „Przeglądem Podatkowym” i „Nowym Przemysłem”. Jestem również publicystą w portalu Śląski Biznes. Byłem zapraszany jako ekspert do programów telewizyjnych i radiowych. Jestem również prelegentem, panelistą i moderatorem na licznych konferencjach, w tym „Europejski Kongres Gospodarczy” oraz „Europejski Kongres Małych i Średnich Firm”. Od września 2021 roku jestem członkiem Zarządu Okręgowej Izby Przemysłowo-Handlowej w Tychach. Jestem również współzałożycielem i przewodniczącym prezydium Śląskiej Loży Biznesu – Think Tanku stworzonego przez grupę doświadczonych menedżerów i przedsiębiorców z województwa śląskiego. Współpracuję z innymi organizacjami naukowymi i gospodarczymi, w tym z Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach, Polskim Towarzystwem Ekonomicznym, Polskimi Liderami Zarządzania Podażą oraz Business Dialog. Oczekuję, że będę najlepszy i o najwyższych światowych standardach. Kieruję się skutecznością, ciągłym rozwojem i koncepcją uczenia się przez całe życie. Jestem magistrem ekonomii, ukończyłam studia w Katedrze Badań Strategicznych i Regionalnych na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyłem międzynarodowy program Executive Master of Business Administration (EMBA) realizowany przez Gdańską Fundację Kształcenia Managerów, Uniwersytet Śląski oraz RSM Erasmus University w Rotterdamie. Jestem również absolwentem studiów Doctor of Business Administration (DBA) oraz Master of Laws (LL.M.) Magister Legum – „Business Law” organizowanych przez Collegium Humanum – Warszawską Szkołę Zarządzania w partnerstwie z Apsley Business School w Londynie. Dodatkowo ukończyłem ponad 30 certyfikowanych szkoleń biznesowych (m.in. AgilePM®, PRINCE2®, MoR®, Change Management™, Management 3.0, Design Thinking, PwC BXT, CFA Institute Investment Foundations®, Introduction to ESG).
Panel 3: Przywództwo kobiet w erze innowacji
CEO,
Digital Emotions
Specjalista od mózgu i emocji. Laureat konkursu Przedsiębiorca Roku EY, wykładowca Szkół Biznesu w Polsce i RPA. Jego firmy wykorzystują czułą sztuczną inteligencję w Europie, USA oraz Nowej Zelandii, a mobilne aplikacje wzmacniają mental power w biznesie, edukacji i wyczynowym sporcie. Pisze do Forbes, m.in. cykl „Przyszłość ma Twarz Kobiety”.
General Manager,
Edenred Polska
Dynamiczny lider biznesu odnoszący sukcesy w technologii, eCommerce i Payments. Od ponad 15 lat komercjalizuje digital i digitalizuje biznesy na rynkach rozwiniętych i rozwijających się. Obecnie General Manager, Członek Zarządu Edenred – globalnego lidera rozwiązań technologicznych w obszarach motywacji i angażowania pracowników, a także budowania lojalności w biznesie oraz zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C. Doświadczenie zawodowe zdobywała w działach marketingu, sprzedaży i strategii, pracując na poziomie C-level dla firm, takich jak: Tesco Central Europe, PayU Poland i Central Europe, Avon, Philip Morris oraz Oriflame. Członek rad nadzorczych firm technologicznych i FinTech oraz członek zarządu Polskiej Izby Informatyzacji i Telekomunikacji. Od blisko dekady wspiera mentoringiem kobiety i startupy. W 2016 nagrodzona Digital Champion Award przez Forum Liderów Cyfrowego Biznesu, rok później otrzymała tytuł Charyzmatycznego Lidera, nadany przez magazyn WhyStory. Wyróżniona tytułem Strong Woman in IT w 2021 r. , a także znalazła się na liście „25 Najbardziej Przedsiębiorczych Kobiet 2022” przygotowanym przez Gazetę Finansową w 2022 r. Prawnik z wykształcenia, absolwentka European Executive MBA.
Dyrektor Marketingu,
InPost Polska
Dyrektor marketingu InPost Polska oraz współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu. Pasjonatka marketingu 5.0 i innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Od ponad 15 lat doradza strategicznie Zarządom firm polskich i międzynarodowych. Praktyczne doświadczenie zdobywała w obszarach rozwoju biznesu, budowaniu silnych marek oraz transformacji digital. Zarządza wieloosobowymi działami marketingu i e-commerce w branżach retail, QRS i FMCG. Doświadczenie zdobywała z firmach takich jak Makro( Metro Group), Upfield (Unilever), Sklepy Komfort S.A i innych. Działa na rzecz pomocy kobietom i zwiększania ich obecności w biznesie cyfrowym.
Dyrektor Wykonawczy, Global Clinical Solutions,
Wiceprezes, AstraZeneca Pharma Poland
Dyrektor Wykonawczy Global Clinical Solutions, Wiceprezes AstraZeneca Pharma Poland. Barbara ma 25-letnie doświadczenie w AstraZeneca, głównie w działach związanych z badaniami i rozwojem, gdzie zajmowała liczne stanowiska w zakresie zarządzania organizacją, zarządzania liniowego, zarządzania projektami, zarządzania jakością. Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych, tytuł magistra fizjoterapii z dodatkowymi studiami podyplomowymi w zakresie zarządzania opieką zdrowotną. Obecnie w ramach działu Development Operations będącego częścią Biopharma R&D, Barbara kieruje globalną organizacją Clinical Solutions. Zespół ten jest rozproszony na wszystkie główne ośrodki badawcze AstraZeneca na świecie. Odpowiada on za zarządzanie technologią i rozwiązaniami cyfrowymi stosowanymi w badaniach klinicznych. W poprzednich rolach kierowała zespołem TRISARC, odpowiedzialnym za bieżący przegląd danych dotyczących bezpieczeństwa danych medycznych. Wcześniej przez kilka lat kierowała Warsaw Study Management and Operations z sukcesem prowadząc swoje zespoły przez dynamiczne czasy i rozwój.
Dyrektor ds. Rozwoju,
Panattoni
Aleksandra Kucharek posiada ponad 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości zbudowane na mocnych fundamentach edukacji takich jak: Politechnika Warszawska - Wydział Inżynierii Środowiska, Szkoła Główna Handlowa – studia podyplomowe Zarządzanie Projektami oraz studia MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Aleksandra zdobyła uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie specjalizacji – sieci, instalacje i urządzenia w zakresie ogrzewania, wentylacji, gazu wodno-kanalizacyjnego pracując, jako inżynier budowlany przy realizacji budynków Hotelu Hilton i Rondo I w Warszawie. Od 2007 roku mocno związana z grupą kapitałową Panattoni. Zaczynała, jako młodszy kierownik projektu odpowiedzialny za koordynację i zarządzanie procesem budowy HUB-u logistycznego w Bielanach Wrocławskich, później, jako kierownik projektu odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie procesem rozwoju Delphi w Błoniach (produkcja części motoryzacyjnych), HuB's Łódź III, IV, Dostawcza i Stryków Dobra UPS oraz kierowanie pracami wykończeniowymi najemców, przebudowami obiektów wielkopowierzchniowych, kierowanie procesem przetargowym GC, towarzyszącymi pracami wykonawczymi i projektowymi, odpowiedzialność za negocjacje i finalizowanie umów najmu z najemcami, reprezentowanie właściciela przy sprzedaży obiektów, współpraca z lokalnymi gminami i urzędnikami. Pracę w zespole Project Management zakończyła na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju na obszarze Emerging Markets (rynki wschodzące), nadzorując zespół kierowników projektów odpowiedzialnych za realizację kompleksu logistyczno-produkcyjno-magazynowego dla różnych branż. Obecnie Aleksandra Kucharek pracuje na stanowisku Dyrektora Developmentu budując pomosty pomiędzy najemcami, funduszami, kontrahentami, lokalnymi urzędnikami i innymi podmiotami mającymi wpływ na biznes Panattoni. Prywatnie szczęśliwa żona i dumna mama trójki dzieci.
Senior HR Executive
Małgorzata Milczarek-Bukowska jest Senior HR Executive z międzynarodowym doświadczeniem w firmach zarówno produkcyjnych, sprzedażowych jak i usługowych. Pracowała dla korporacji europejskich – ING, Nationale Nederlanden, Nordkalk oraz amerykańskich – Pfizer, MetLife. Jej doświadczenia obejmują za równo „twardy” jak i „miękki” HR. Przygotowywała lokalne i regionalne strategie HR. Wdrażała systemy gradingowe, systemy IT, procedury ale i uruchamiała procesy Talent managementowe i rozwojowe, performance management czy strategie Diversity, Equity and Inclusion. Ma duże doświadczenie z procesami przejęć i połączeń, za równo po stronie kupca jak i sprzedającego. Odpowiadała za przygotowanie i przeprowadzenie wielu procesów restukturyzacyjnych, zmian modeli biznesowych i procesów zmian kulturowych. Zarządzała 40 osobowym, rozproszonym w 16 krajach Europy i kulturowo zróżnicowanym zespołem.
Prezes Zarządu,
Soonly Finance
Prezeska Zarządu,
Fiberhost
Marta Wojciechowska jest Prezeską Zarządu Fiberhost (wcześniej INEA) – jednego z liderów w budowie i zarządzaniu nowoczesną, otwartą infrastrukturą światłowodową typu FTTH (ang. Fiber-To-The-Home, światłowód do domu) w Polsce. Spółka świadczy usługi hurtowe dla lokalnych i ogólnopolskich dostawców telekomunikacyjnych. Dzięki temu mieszkańcy znajdujący się w zasięgu otwartej sieci światłowodowej Fiberhost, mogą korzystać z szerokiej oferty usług internetowych oraz telewizyjnych, a operatorzy mają dostęp do bogatej oferty usług hurtowych. Obecnie w zasięgu otwartych sieci światłowodowych Fiberhost znajduje się blisko 1 mln gospodarstw domowych w 8 województwach w kraju. Marta Wojciechowska z Grupą związana jest od ponad 12 lat. Wcześniej zajmowała stanowisko Członkini Zarządu i odpowiadała za całokształt spraw prawnych, compliance, dział ochrony danych osobowych, cyberbezpieczeństwo oraz EHS. Posiada bogate doświadczenie w projektach regulatory compliance, doradzała w zakresie implementacji wymogów regulacyjnych oraz zarządzania ryzykiem. Uczestniczyła także w międzynarodowych transakcjach M&A, nadzorując i odpowiadając za przebieg procesu w obszarze analiz prawnych.
Panel 4: Startupy – jak skutecznie wspierać rozwój polskich innowacji?
Partner Zarządzający, Cobin Angels, Członek Zarządu, European Business Angels Network (EBAN)
Przedsiębiorca i seryjny inwestor, który od lat angażuje się w pomoc aniołom biznesu i rozwijanie ekosystemu poprzez klub COBIN Angels, którego jest Współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym. Robert zaraża inwestorów swoją pasją do budowania pozytywnego impactu poprzez inwestycje i wierzy, że poprzez nowoczesne technologie możemy realnie zmienić świat na lepszy. W ramach Cobin Angels inicjował między innymi powołanie klubu Impact Angels, platformy edukacyjnej Polish Angels, konkursu Business Angel of the Year oraz Raportu „Jak inwestują najlepsi aniołowie biznesu w Polsce?”. Od lat Robert pełni rolę mentora dla założycieli start-upów oraz jest członkiem jury w konkursach dla startupów (np. MIT Enterprise Forum, Microsoft Imagine Cup, PWC expert, The Next Society, SpaceCom). Aktywnie wspiera startupy z rejonu Europy środkowej, promując młode projekty i founderów w środowisku międzynarodowym oraz pomagając im zdobyć finansowanie na dalszy rozwój.
p.o. Dyrektor Departament Komercjalizacji,
Centrum Łukasiewicz
Dyrektor Departamentu Komercjalizacji w Centrum Łukasiewicz, doktor nauk prawnych, radca prawny. Project manager projektu Akcelerator Łukasiewicza, którego celem jest komercjalizacja pośrednia innowacyjnych rozwiązań naukowców Łukasiewicza, za pomocą powoływania startupów. Ekspert w zakresie komercjalizacji, zarządzania i strategii własności intelektualnej, pozyskiwania finansowania dla spółek z portfelem usług i produktów technologicznych, prawa autorskiego, prawa handlowego i prawa pracy oraz komercjalizacji wyrobów medycznych. Jest członkiem międzynarodowych grup roboczych dedykowanych waloryzacji wiedzy oraz zarządzaniu własnością intelektualną. Współautor Regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej wraz z zasadami komercjalizacji w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz, kompleksowej regulacji dedykowanej do komercjalizacji i zarządzania IP. Autor i współautor publikacji poświęconych komercjalizacji za pomocą powoływania spółek kapitałowych.
Wiceprezes Zarządu,
Polski Fundusz Rozwoju
Wiceprezes zarządu Polskiego Funduszu Rozwoju SA, a poprzednio członek zarządu BGK Nieruchomości. Jako prezes BOŚ Eko Profit S.A. stworzył narzędzia kompleksowego wspierania inwestycji, oparte na zasadach one-stop-shop. Wcześniej związany także z Grupą PKO BP S.A., gdzie odpowiadał m.in. za restrukturyzację i stworzenie nowego modelu zarządzania operacyjnego, oraz z PGNiG S.A., gdzie wdrożył strategię w obszarze konsolidacji działalności handlowej i upstreamu zagranicznego. Pełnił też funkcję managera w międzynarodowych firmach doradczych (Arthur Andersen i Ernst & Young), gdzie był odpowiedzialny m.in. za usługi dla polskich przedsiębiorców. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Executive Studies in Finance i Podyplomowych Studiów Służby Dyplomatycznej. Stypendysta Herbert Hoover Institute i Woodrow Wilson Center for Scholars.
Współzałożyciel i CEO,
DAC
Pavel ma bogate międzynarodowe doświadczenie biznesowe w regionie CEE. Pavel rozpoczął swoją międzynarodową karierę w Czechach i pracował dla kilku międzynarodowych firm, zaczynając od podstawowych stanowisk, a kończąc na kierownictwie wyższego szczebla. Pavel z powodzeniem uruchamiał prywatne firmy na Węgrzech, Słowacji, w Czechach, Polsce i w Ukrainie, zapewniając szybką rentowność i trwałość nowopowstających przedsięwzięć. Obecnie Pavel promuje i inwestuje w rozwój i badania nowych energooszczędnych technologii. Pavel jest współzałożycielem i CEO DAC Sp.z o.o. – startup rozwijający Dynamic Air Cooling – innowacyjną i wysoce efektywną technologię chłodzenia. Pavel posiada tytuł magistra zarządzania przedsiębiorstwem uzyskany na Akademii Gospodarki Narodowej w Tarnopolu w Ukrainie (1998) oraz tytuł licencjata zarządzania finansami uzyskany na Uniwersytecie w Utrechcie w Holandii (1998).
Managerka ds. społecznej odpowiedzialności biznesu,
Huawei Polska
Zainicjowała konkurs Huawei Startup Challenge, którego celem jest wspieranie polskich startupów pozytywnego wpływu, które angażują technologie na rzecz wyzwań wskazanych w Celach Zrównoważonego Rozwoju. Koordynuje zaangażowanie Huawei w projekty z obszaru innowacyjnej edukacji, różnorodności i inkluzywności, a także programy służące wzmocnieniu obecności i roli kobiet w branży technologicznej. W ostatnich latach doradzała w strategii komunikacji polskim i międzynarodowym firmom z branży technologicznej oraz innowacyjnym startupom. Wcześniej pełniła funkcję rzecznika prasowego kilku instytucji publicznych, w tym Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Zafascynowana zrównoważonym rozwojem i ideami zmieniającymi świat.
Dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Beneficjenta, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Ksenia Wójcik-Karasiewicz zawodowo przez lata była związana z bankowością oraz rynkiem kapitałowym. Pracowała dla Citigroup realizując procesy związane z wyceną funduszy inwestycyjnych, w tym również migrowała te procesy do Polski. Zajmowała się inwestycjami na rynku instrumentów dłużnych w towarzystwie funduszy inwestycyjnych oraz realizowała projekty pozyskania finansowania dla przedsiębiorstw w domu maklerskim. W Narodowym Centrum Badań i Rozwoju odpowiadała za nadzór i współpracę z międzynarodowymi funduszami venture capital inwestującymi w młode i innowacyjne przedsiębiorstwa, a obecnie pełni obowiązki Dyrektora Biura Zarządzania Obsługą Beneficjenta, realizując zadania z zakresu obsługi finansowej i merytorycznej umów o dofinansowanie dla projektów i przedsięwzięć zawartych przez Centrum. Absolwentka ekonomii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania innowacjami w Szkole Głównej Handlowej.
Kierownik, Pracownia Zarządzania Strategicznego i Międzynarodowego, Wydział Zarządzania UW, Założyciel: Wheelstair i MeWheel
Dr hab. Michał Zdziarski jest współzałożycielem start-upów Wheelstair i MeWheel, Kieruje Pracownią Zarządzania Strategicznego i Międzynarodowego na Wydziale Zarządzania UW. Współpracuje ze Szkołą Doktorską Nauk Społecznych i Centrum Studiów nad Zrównoważonym Rozwojem UW. Jest wizytującym profesorem na Uniwersytecie w Kathmandu w Nepalu i międzynarodowym doradcą w projekcie Wicked 7 oraz WTO Chair.
Wystąpienia
Business Development Executive, MTWO Poland,
MTWO Construction Cloud
Absolwentka Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej na kierunku Zarządzanie i Eksploatacja Systemów Produkcyjnych. Posiada ponad dwunastoletnie (12) doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań CAD i BIM dla branży budowalnej. W MTWO zaangażowana w strategiczne podejście do procesów transformacji cyfrowej opartych o podnoszenie produktywności i poprawę komunikacji.
Dyrektor, Centrum e-Zdrowia
Dyrektor Centrum e-Zdrowia, jednostki odpowiedzialnej za informatyzację sektora ochrony zdrowia w Polsce. Poprzednio wieloletni pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia. Od września 2020 r. pełnił w NFZ funkcję dyrektora Departamentu Obsługi Klientów. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku administracja oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie satysfakcją klienta (SGH), Zdrowie publiczne oraz Personal brandingu i public relations (Collegium Humanum). Ukończył też studia MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia (Collegium Humanum). W NFZ odpowiadał za m.in projekt Telefonicznej Informacji Pacjenta (800190590), wdrożenie infolinii Narodowego Programu Szczepień (989) oraz organizację stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia w salach obsługi oddziałów wojewódzkich NFZ. Koordynował też współpracę z organizacjami pacjentów w formie Forum Organizacji Pacjentów.
Prezes Zarządu,
Fujitsu Polska
Dariusz Kwieciński ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Od momentu dołączenia do Fujitsu w 2006 roku obejmował stanowiska managerskie m.in.: Service Manager, Service Director, Head of Services i Country Head of Sales w Polsce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Podkreśla, że celem Fujitsu Polska jest wsparcie polskich firm w transformacji cyfrowej, szczególnie w trzech podstawowych dla poszukiwania innowacji obszarach: Data Protection, End User Services i Data Center Transformation.
General Manager,
Balluff
Bazuje na edukacji biznesowej, technicznej i humanistycznej. Współarchitekt Balluff Polska, oferującego rozwiązania do monitorowania stanów produkcyjnych w zakresie: predykcyjnego utrzymania ruchu, zmiany formatu lub receptury, identyfikowalności, parametryzacji i zapewnienia jakości. Tworzy innowacyjne środowisko do opracowywania sposobów automatyzacji i cyfryzacji dla wiodących producentów. Stosuje podejście Lean Thinking w firmie Balluff i przy opracowywaniu rozwiązań dla klientów. Rozwija centrum inżynieryjno-aplikacyjne do obsługi tematów z obszaru IIoT i Industry 4.0 oraz cyfryzacji i innowacyjnej automatyzacji. Wspiera programy akceleracyjne dla inkubatorów i startupów.
Prezes Zarządu,
Centrum Medyczno-Diagnostyczne
Specjalista z zakresu chorób wewnętrznych i kardiologii. Jest współzałożycielem i od 22 lat prezesem Centrum Medyczno-Diagnostycznego sp. z o.o. (CMD). Zajmuje się pomiarowaniem działalności medycznej i organizacją świadczeń w oparciu o efektywność. Uczestniczy aktywnie w pracach zespołów przy Ministerstwie Zdrowia i NFZ przygotowujących programy POZ PLUS oraz KONS. Pracował jako ekspert Banku Światowego w zakresie doradztwa organizacji POZ dla Federacji Rosyjskiej (2016 i 2017) oraz dla miasta Grudziądz (2019). Współpracuje z Komisją Europejską jako ekspert SANTE od 2017. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz międzynarodowych komitetów doradczych EURIPA i EPCCS. Od czerwca 2019 roku prezes EURIPA Polska. Jest wiceprezesem zarządu Wschodniej Izby Gospodarczej. Został wybrany Menadżerem Roku 2018 prywatnych podmiotów medycznych w konkursie wydawnictwa Termedia.
Diamenty Innowacji, to statuetki, które mają na celu uhonorowanie najlepszych przedsiębiorstw, wybitnych menedżerów i liderów biznesu, którzy wdrażają nowe technologie i innowacje. Laureaci muszą się również wyróżniać zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju oraz odznaczać się szczególną dbałością o najwyższe standardy przywództwa.
Współpraca Partnerska:
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474
Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046
Uczestnictwo:
Małgorzata Topolska
malgorzata.topolska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-450
Media i Patronaty:
Anastazja Lach
anastazja.lach@executiveclub.pl
tel: +48 509-031-577