Program

GALA „DIAMENTY INWESTYCJI”
28 MAJA 20I9

19:00-19:30  Rejestracja na Galę i Networking Cocktail
19:30-19:45  Uroczyste otwarcie gali
19:45-21:00  Ceremonia rozdania „Diamentów Inwestycji”
21:00-00:00  Wieczorny bankiet

KONFERENCJA
29 MAJA 20I9

9:30-10:00    Rejestracja
10:00-10:10  Przywitanie Gości
10:10-10:30  Wystąpienie inauguracyjne: Paweł Borys – Prezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju
10:30-11:30  Panel 1: Cyfrowa rewolucja w polskim sektorze finansowy
11:30-12:00  Przerwa networkingowa
12:00-13:00  Panel 2: Inwestowanie w przyszłość
13:00-14:00  Lunch
14:00-15:00  Panel 3: M&A na celowniku inwestorów

Partnerzy

Alfavox współpracuje z firmami na 4 kontynentach tworząc rozwiązania najwyższej jakości na rynku zaawansowanych platform Customer Experience.Jako dostawca rozwiązań doskonale identyfikuje potrzeby współczesnego klienta i dostarcza rozwiązania gwarantujące wzrost biznesu do 70%. Systemy Alfavox, oparte o moduły Business Intelligence, Data Analytics oraz Machine Learning, zostały zaprojektowane tak, aby łatwo integrowały się z ekosystemem IT klienta, w tym z narzędziami takimi jak: CRM, ERP, Workflow. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Customer Experience, Video Chat, Contact Center, Workforce Management, Predictive Dialer. Swoją ofertę kieruje do takich sektorów rynku jak: bankowość i finanse, outsourcing, call center, biura obsługi klienta, energetyka i gazownictwo.

FIS is a global leader in financial services technology, with a focus on retail and institutional banking, payments, asset and wealth management, risk & compliance, consulting and outsourcing solutions. Through the depth and breadth of our solutions portfolio, global capabilities and domain expertise, FIS serves more than 20,000 clients in over 130 countries. Headquartered in Jacksonville, Florida, FIS employs more than 55,000 people worldwide and holds leadership positions in payment processing, financial software and banking solutions.

Providing software, services and outsourcing of the technology that empowers the financial world, FIS is a Fortune 500 company and is a member of Standard & Poor’s 500 Index. FIS has also been named the No. 1 overall financial technology provider in the annual FinTech 100 rankings. Despite these achievements, we never lose sight of the fact that it’s our clients that make us successful. That’s why FIS’ commitment to operational excellence and client satisfaction is at the forefront of our business strategies and top of mind with every decision we make. FIS continually strives to give every client a voice and listen and respond to their needs. With a focus on innovation, new product development and enhancements, FIS is positioned to help our clients be more competitive and address their business challenges and strategic goals. We take information security very seriously and provide industry-leading secure and reliable solutions. At FIS, we are committed to protecting the assets of our clients and their customers.

hotelAG to grupa doświadczonych profesjonalistów z dziedziny hotelarstwa, działających na zasadzie Asset & Project Management. W ramach prowadzonych projektów hotelowych specjaliści hotelAG realizują kompleksowe działania zarówno z zakresu koncepcji funkcjonalnej jak i analizy finansowej, budowy, pre-openingu, otwarcia i zarządzania oraz sprzedaży, marketingu i PR.

W skład zespołu hotelAG wchodzą hotelarze z pasją i dużym doświadczeniem w ramach swoich specjalizacji – począwszy od planowania, koncepcji i finansowania, poprzez budowę i działania operacyjne, aż po przygotowanie hotelu do otwarcia oraz dalszego zarządzania i realizacji przyjętej strategii sprzedażowo-marketingowej. W kwietniu tego roku grupa hotelAG otworzyła na warszawskim Mokotowie pierwszy w Polsce hotel marki Four Points by Sheraton, wchodzący w struktury Marriott International. Latem tego roku planowane jest otwarcie kolejnego obiektu, tym razem w systemie condo, 4-gwiazdkowego Seaside Park Hotel w Kołobrzegu. W dalszych planach są inwestycje położone zarówno w miejskich lokalizacjach biznesowych jak i w górach i nad morzem. Doradcy zespołu współpracują także z zewnętrznymi inwestorami, zainteresowanymi wejściem w branżę hotelową i otwarciem hotelu lub szukają porady i pomocy w wybranych obszarach prowadzonej już działalności.

Konsalnet jest największą firmą branży ochrony w Polsce. Działa ponad 20 lat, oferując pełen zakres usług bezpieczeństwa – od usług ochrony fizycznej, przez obsługę gotówki, konwoje, zabezpieczenia techniczne i monitoring po ratownictwo.

Firma zatrudnia około 20 tys. pracowników, wykorzystuje flotę ponad 1200 samochodów (w tym ponad 350 pojazdów do transportu wartości pieniężnych), dysponuje oddziałami i biurami na terenie całego kraju. Uzyskała szereg rekomendacji, certyfikatów, nagród i wyróżnień, w tym dwie nagrody Superbrands. Świadczy usługi w każdym z segmentów rynku – ochronie fizycznej, monitoringu i obsłudze gotówki. Zapewnia ochronę fizyczną ponad 3200 obiektów, usługi monitoringu świadczy dla ok. 60 tysięcy Klientów. Wśród Klientów Konsalnetu są między innymi największe banki w Polsce, sieci handlowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, strategiczne obiekty i firmy przemysłowe, jednostki wojskowe a także porty lotnicze.

MDDP jest jedną z największych polskich firm świadczących kompleksowe usługi doradcze w zakresie podatków, doradztwa prawnego, corporate finance, business consultingu, outsourcingu, doradztwa finansowo-księgowego oraz profesjonalnych szkoleń i konferencji. Zatrudniamy blisko 300 osób w biurach w Warszawie i Katowicach. Wśród naszych Klientów są czołowe koncerny międzynarodowe oraz największe polskie spółki ze wszystkich sektorów gospodarki. MDDP jest partnerem wiodących kancelarii oraz firm doradztwa podatkowego w Europie i na świecie.

W 2018 r. MDDP otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Doradztwa Podatkowego w Polsce w rankingu European Tax Awards organizowanym przez prestiżowy magazyn International Tax Review oraz Największej Firmy Doradztwa Podatkowego w rankingu Dziennika Gazety Prawnej. MDDP w 2017, 2018 i 2019 r. została wymieniona jako jedyna polska firma wśród liderów rynku doradztwa transakcyjnego w rankingu “Tax Transactional” przygotowanym przez International Tax Review. Projekty realizowane przez nasz Zespół Nieruchomości zostały nagrodzone przez dziennik Rzeczpospolita w kategorii „Transakcja roku” w Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego w 2018 i 2019 roku. Jedną z wiodących gałęzi usług MDDP jest doradztwo dla podmiotów działających na rynku nieruchomości. Świadczymy usługi m.in. firmom developerskim, funduszom inwestycyjnym, firmom leasingowym, prywatnym inwestorom – zarówno polskim i zagranicznym. W MDDP jesteśmy przekonani, że nie ma rzeczy niemożliwych, a rozwiązanie jest zawsze, nawet jeśli nie jest ono oczywiste. Staramy się oferować WIĘCEJ niż standard, bo wierzymy, że dziś standard to za mało. Aktywnie angażujemy się w tworzenie doktryny prawa podatkowego, prace legislacyjne na poziomie krajowym i europejskim oraz edukację młodych prawników i ekonomistów.

NORD PARTNER – to jedna z największych niezależnych firm brokerskich, działająca na rynku krajowym od 1998 roku. Spółka zatrudnia ponad 140 osób, w tym 90 licencjonowanych brokerów ubezpieczeniowych, specjalizujących się w różnych dziedzinach ubezpieczeń, otwartych na potrzeby klienta i zapewniających obsługę na najwyższym poziomie.

Nord Partner działa poprzez sieć 22 oddziałów na terenie całego kraju. Tworzymy programy ubezpieczeniowe „szyte na miarę” dla naszych klientów m.in. z sektora energetyki, chemii, farmaceutyków oraz finansów. Dysponujemy szeroką wiedzą na temat krajowego rynku ubezpieczeniowego, a także posiadamy praktyczne doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi rynkami, umiejętnie wykorzystując je z korzyścią dla naszych polskich i międzynarodowych klientów. Budujemy długoterminowe relacje z naszymi klientami na bazie wzajemnego zaufania, bezpieczeństwa i profesjonalizmu.

PIKA jest uznanym ekspertem i twórcą nowoczesnych rozwiązań umożliwiających kompleksowy outsourcing procesów związanych z zarządzaniem informacjami biznesowymi. Od ponad 23 lat PIKA wspiera największe polskie przedsiębiorstwa w różnych segmentach rynku, wprowadzając innowacyjne systemy skutecznego zarządzania informacją i dokumentacją biznesową. Dzięki odważnemu stosowaniu nowoczesnych technologii PIKA jest dziś liderem w zakresie efektywnego, inteligentnego zarządzania informacją oraz obiegiem dokumentacji.

Safli to start up technologiczny. Skupiamy naszą pracę na zagadnieniach związanych z systemami IOT, systemami bezpieczeństwa dla budynków, ekonomii dzielenia oraz smart nieruchomości.

Widząc luki w systemach kontroli dostępu i możliwości jakie daje dzisiejsza technologia powstał koncept stworzenia zespołu młodych, kreatywnych ludzi, których celem jest rozwiązanie tego problemu. Powstaliśmy z chęci stworzenia nowego kierunku dla profesjonalnych rozwiązań IOT związanych z rynkiem nieruchomości komercyjnych oraz ekonomii dzielenia. Bazujemy na wiedzy i doświadczeniu, którą nasz team zdobył w wielu branżach tj. budownictwo, elektronika użytkowa i design.Dlaczego pies w naszym logo? Pies to symbol bezpieczeństwa co stanowi jedną z najważniejszych wartości Safli. Psy chroniły nas i komunikowały o niebezpieczeństwie przez wiele lat przed powstaniem odpowiednich technologii. Safli chce oddać im hołd wspierając organizacje non profit związane z pomocą psom.

Spółka Inżynierów SIM jest niezależną polską firmą technologiczną, która działa na rynku nieprzerwanie od 1992 roku. W portfolio produktów firmy znajdują się rozwiązania integrujące najnowsze technologie elektroniczne oraz informatyczne oparte m.in. o cyfrową rejestrację rozmów dla telefonii tradycyjnej i IP, biometrię głosową i analizę mowy.

Podczas 27 letniej działalności firma wdrożyła, w kraju i zagranicą, wiele rozwiązań, które powstały z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klientów sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Pełna elastyczność w projektowaniu zarówno sprzętu jak i oprogramowania sprawia, że oferowane przez Spółkę systemy mogą być dostosowane do warunków pracy i specyficznych wymagań organizacji. Integrowane z infrastrukturą użytkownika systemy rejestracji rozmów spełniają zalecenia dyrektywy MiFID II, a rozwiązania dla telefonii IP posiadają, dodatkowo, certyfikację producenta Cisco. Spółka Inżynierów SIM Sp. z o.o. posiada Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2018.

Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4financeGroup, wiodącej firmy w branży pożyczek online działającej w 17 krajach. Vivus jest liderem rynku pożyczek internetowych oraz sektora fintech w Polsce. Firma przeprowadziła prawdziwą rewolucję w branży consumer finance. Stała się także przykładem jak w branży fintech rozwinąć się od startupu do dochodowej organizacji.

W 2012 roku Vivus uruchomił sprzedaż pożyczek przez Internet na rynku polskim. Od początku swej działalności jest regularnym laureatem wielu nagród w zakresie obsługi klienta. Vivus został wyróżniony między innymi prestiżową nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi (kilkukrotnie), przyznawaną firmom spełniającym najwyższe standardy obsługi Klienta, statuetką Najlepszy Partner w Biznesie oraz pięciokrotnie Złotym Laurem Klienta.

MDDP jest jedną z największych polskich firm świadczących kompleksowe usługi doradcze w zakresie podatków, doradztwa prawnego, corporate finance, business consultingu, outsourcingu, doradztwa finansowo-księgowego oraz profesjonalnych szkoleń i konferencji. Zatrudniamy blisko 300 osób w biurach w Warszawie i Katowicach. Wśród naszych Klientów są czołowe koncerny międzynarodowe oraz największe polskie spółki ze wszystkich sektorów gospodarki. MDDP jest partnerem wiodących kancelarii oraz firm doradztwa podatkowego w Europie i na świecie.

W 2018 r. MDDP otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Doradztwa Podatkowego w Polsce w rankingu European Tax Awards organizowanym przez prestiżowy magazyn International Tax Review oraz Największej Firmy Doradztwa Podatkowego w rankingu Dziennika Gazety Prawnej. MDDP w 2017, 2018 i 2019 r. została wymieniona jako jedyna polska firma wśród liderów rynku doradztwa transakcyjnego w rankingu “Tax Transactional” przygotowanym przez International Tax Review. Projekty realizowane przez nasz Zespół Nieruchomości zostały nagrodzone przez dziennik Rzeczpospolita w kategorii „Transakcja roku” w Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego w 2018 i 2019 roku. Jedną z wiodących gałęzi usług MDDP jest doradztwo dla podmiotów działających na rynku nieruchomości. Świadczymy usługi m.in. firmom developerskim, funduszom inwestycyjnym, firmom leasingowym, prywatnym inwestorom – zarówno polskim i zagranicznym. W MDDP jesteśmy przekonani, że nie ma rzeczy niemożliwych, a rozwiązanie jest zawsze, nawet jeśli nie jest ono oczywiste. Staramy się oferować WIĘCEJ niż standard, bo wierzymy, że dziś standard to za mało. Aktywnie angażujemy się w tworzenie doktryny prawa podatkowego, prace legislacyjne na poziomie krajowym i europejskim oraz edukację młodych prawników i ekonomistów.

NORD PARTNER – to jedna z największych niezależnych firm brokerskich, działająca na rynku krajowym od 1998 roku. Spółka zatrudnia ponad 140 osób, w tym 90 licencjonowanych brokerów ubezpieczeniowych, specjalizujących się w różnych dziedzinach ubezpieczeń, otwartych na potrzeby klienta i zapewniających profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.

Nord Partner działa poprzez sieć 22 oddziałów na terenie całego kraju. Tworzymy programy ubezpieczeniowe „szyte na miarę” dla naszych klientów m.in. z sektora energetyki, chemii, farmaceutyków oraz finansów. Dysponujemy szeroką wiedzą na temat krajowego rynku ubezpieczeniowego, a także posiadamy praktyczne doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi rynkami, umiejętnie wykorzystując je z korzyścią dla naszych polskich i międzynarodowych klientów.Budujemy długoterminowe relacje z naszymi klientami na bazie wzajemnego zaufania, bezpieczeństwa i profesjonalizmu.

Grupa Kapitałowa Waimea Holding SA od 2010 r. z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie nowoczesnych powierzchni magazynowo – produkcyjnych oraz infrastruktury lotniskowej. Siłą firmy jest zgrany i doświadczony zespół, który z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem podchodzi do każdego projektu.

WITTCHEN to rodzinna firma z niemal trzydziestoletnią tradycją, oferująca najwyższej jakości wyroby ze skóry, w tym ekskluzywną galanterię skórzaną, buty oraz odzież. Na czele spółki stoi Jędrzej Wittchen, któremu od lat przyświeca motto: „Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi, dla ludzi”.

Od 1991 roku firma umiejętnie łączy klasyczne fasony z najnowszymi trendami w modzie. Elegancja przeplata się z nowoczesnością, co widać zarówno w wiosenno-letnich, jak i jesienno-zimowych kolekcjach. Obecnie w sprzedaży dostępne są stylowe torebki, buty skórzane, kurtki oraz modne dodatki ze skóry. WITTCHEN oferuje również szeroki wybór bagażu dla podróżników, a także specjalne linie dla klientów biznesowych – kobiet i mężczyzn ceniących elegancję w klasycznym i nowoczesnym wydaniu.

Kliknij ten przycisk, by zmienić ten tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Patroni honorowi

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości jest organizacją non-profit, która od prawie 25 lat efektywnie wspiera sektor MŚP. Poprzez świadczenie profesjonalnego doradztwa towarzyszymy firmom na każdym etapie prowadzenia działalności gospodarczej. Nasze portfolio to korzystne pożyczki, pomoc w pozyskiwaniu dotacji, profesjonalne szkolenia i wszechstronne wsparcie dla osób zakładających działalność gospodarczą. Jesteśmy dumni, że każdego roku setki instytucji obdarzają nas zaufaniem. Szczegółowe informacje na temat działalności i usług KSWP dostępne są na stronie www.kswp.org.pl

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE) jest niezależnym, profesjonalnym, ogólnopolskim stowarzyszeniem ekonomistów zrzeszającym zarówno praktyków, jak i teoretyków. Powstało nawiązując do tradycji zawodowych ruchów ekonomistów na ziemiach polskich w XIX w. oraz warszawskiego Stowarzyszenia Ekonomistów i Statystyków, a także Towarzystw Ekonomicznych działających w Krakowie, Poznaniu i Lwowie w okresie międzywojennym. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne ma status organizacji pożytku publicznego i jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Ekonomistów (The International Economic Association).

SZKOŁA BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ jest liderem edukacji menedżerskiej w Polsce z ponad 25-letnią tradycją współpracy z prestiżowymi uczelniami założycielskimi: HEC Paris, London Business School oraz Norwegian School of Economics. Misją Szkoły jest kształcenie odpowiedzialnych liderów biznesu. W ramach naszych programów edukacyjnych menedżerowie otrzymują zestaw praktycznych umiejętności istotnych dla skutecznego zarządzania firmą i zespołami ludzkimi. Szczególny akcent położony jest na zrozumienie i adaptację technologii przyszłości.

Programy: MBA EXECUTIVE MBA KATALYST to międzynarodowe studia podyplomowe realizowane w języku angielskim zaprojektowane z myślą o potrzebach wyższej i średniej kadry menedżerskiej. W ofercie zajęcia realizowane wspólnie z Salford University oraz BMI, szeroka gama zajęć w szkołach partnerskich oraz zagraniczne sesje wyjazdowe. Kładziemy nacisk na rozumienie nowych technologii w biznesie, indywidualny rozwój osobisty oraz innowacyjność i przedsiębiorczość. Program zajął 1 miejsce w opinii absolwentów oraz za cechy merytoryczne programu w rankingu MBA Perspektywy 2017. MBA WCM roczne studia w języku polskim powstały w oparciu o międzynarodowy standard Kaizen -World Class Manufacturing. Celem studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy o zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem produkcyjnym operującym na rynkach globalnych. MBA Digital Transformation to roczne studia w języku polskim adresowane do osób zainteresowanych wykorzystaniem nowoczesnych technologii zarówno do podniesienia konkurencyjności własnej organizacji, jak i stworzenia nowego pomysłu na biznes. MBA Finance & Technology to roczne studia w języku polskim adresowane do osób sprawujących funkcje menedżerskie w obszarach finansowych, pragnące rozszerzyć swoje kompetencje o strategiczne zarządzanie finansami również z wykorzystaniem narzędzi technologicznych. Programy podyplomowe Akademia Psychologii Przywództwa to unikalne roczne studium uwzględniające praktyczne zastosowanie różnych dziedzin psychologii w zarządzaniu i rozwoju własnym lidera. Dyrektorem programowym jest Jacek Santorski. Total Design Management to roczne studia realizowane z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego. Program jest platformą łączącą świat designu i biznesu, jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu strategii konkurowania poprzez skuteczne wykorzystywanie wzornictwa. Postgraduate Studies in Accounting&Finance to roczne studia akredytowane przez ACCA z dwiema ścieżkami specjalizacyjnymi prowadzącymi do uzyskania międzynarodowych kwalifikacji ACCA. Studium Farmakoekonomiki, HTA, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego to semestralne studium przeznaczone dla osób pracujących lub mających zamiar podjąć pracę w sektorze farmaceutycznym oraz instytucjach organizujących i finansujących opiekę zdrowotną. Badania Kliniczne i Rozwój Leku to dwuweekendowy kurs dla pracujących lub chcących pracować w farmacji lub przemyśle medycznym. Obejmuje tematykę badań klinicznych, biotechnologii oraz specyfiki wyrobów medycznych. Marketing i Sprzedaż Leków to trzyweekendowy kurs dla pracujących lub planujący pracować w farmacji lub przemyśle medycznym. Obejmuje tematykę sprzedaży w przemyśle medycznym, marketingu farmaceutycznego, negocjacji i mediacji, przedsiębiorczości i nowych technologii. Programy zamknięte i szyte na miarę rozwiązania Dysponujemy zespołem sprawdzonych wykładowców oraz praktyków biznesu. Diagnozujemy sytuację firmy i dopasowujemy najlepsze rozwiązania z naszej oferty. Efektem wspólnych prac z Klientem może być seria warsztatów lub program rozwojowy klasy MBA ukierunkowany na konkretne zagadnienia dotyczące organizacji. Zaufali nam między innymi: BRE Bank, GDDKiA, Fabryka Mebli Forte, Lafarge, Lyreco, PZU.

Paneliści

Paweł Borys

Prezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju

Mariusz Gajewski

Dyrektor ds. sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej, FIS Technology Service

Mariusz Gajewski absolwent SGH, PJWSTK, University of Quebec at Montreal. Od 2000 roku związany z sektorem IT dostarczającym rozwiązania dla sektora finansowego m. In. BusinessObjects, SAS Institute, BMC. W 2017 objął stanowisko Dyrektora ds Sprzedaży w Fidelity Information Services.

Michał Góra

Prezes Zarządu, Alfavox

Ekspert Customer Care w globalnych projektach na rynkach USA, Indii, Argentyny i Meksyku. Strateg i wizjoner. Autor przełomowych rozwiązań technologicznych dla branży finansowej, w tym wirtualnych oddziałów. Wyznacza strategiczny kierunek rozwoju we wszystkich obszarach działania firmy. Doceniając ludzi i wartość kapitału ludzkiego, ukształtował Alfavox jako silnego gracza odnoszącego sukcesy na międzynarodowych rynkach. Partnerstwo z klientami i doskonałe rozpoznawanie potrzeb wpisał w misję i strategię działania firmy. W efekcie jego pracy Alfavox jako lider na rynku polskim działa także w 12 krajach, realizując projekty m.in. dla Grupy Aviva, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank i firm z Grupy Virgin. Pasjonat doświadczania wrażeń kulturalnych na wszystkich kontynentach, do dziś zwiedził 250 miast na całym świecie.

Karolina Kalkowska

Dyrektor Zarządzający Jakością, PIKA

Z PIKA Sp. z o. o. związana od 2007 roku. Obecnie jest odpowiedzialna za strategiczne działania w obszarze „Quality Management”, Ład Organizacyjny oraz wdrożenie RODO w spółce. Od 2015 roku pełni rolę sekretarza w Zarządzie Pomorskiego Związku Pracodawców Lewiatan.

Łukasz Kosonowski

Partner, Szef Zespołu Doradztwa Transakcyjnego, MDDP

Doradca podatkowy, radca prawny, partner i szef Zespołu Doradztwa Transakcyjnego. Jest specjalistą w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatków międzynarodowych oraz podatku od nieruchomości. Posiada bogate doświadczenie w zakresie opodatkowania inwestycji, restrukturyzacji i związanego z tym planowania podatkowego oraz doradztwa transakcyjnego (badania due diligence, przeglądy podatkowe). Doradza zarówno inwestorom indywidualnym, jak i dużym inwestorom instytucjonalnym. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i podatków międzynarodowych. Jest również autorem wielu publikacji w prasie fachowej i codziennej.

Robert Ługowski

Partner Zarządzający CobinAngels

Bartosz Łyskawiński

Prezes Zarządu, Safli

CEO Safli, Rent4Move i Storico. Przedsiębiorca i twórca nowych rozwiązań biznesowych i technologicznych. Podczas studiów na University of San Diego w Kalifornii zainspirował się ideą self-storage i utworzył jeden z pierwszych tego typu biznesów w Polsce. Zarządza nieruchomościami komercyjnymi o powierzchni 56 000 m2 w centrum Poznania. Zainspirowany doświadczeniem w Storico oraz budownictwie utworzył kolejne firmy oparte na nowych technologiach. Znajduje innowacyjne podejście do przestarzałych rozwiązań. Widząc możliwości rynkowe i technologiczne w branży carsharingu utworzył Rent4Move. SAFLI to firma odpowiadająca na braki w zakresie tworzenia nowej wartości w obrębie technologii dla nieruchomości komercyjnych oraz ekonomii dzielenia. Ukończył program ICAN Management oraz Strategic Leadership Academy.

Andrzej Mierzwa

Partner Zarządzający, 21 Concordia

Andrzej Mierzwa jest Partnerem Zarządzającym 21 Concordia, doradcy inwestycyjnego funduszu 21 Concordia. W latach 1996-2012 Pan Mierzwa był założycielem i Partnerem Zarządzającym w Concordii, firmie doradztwa inwestycyjnego. Wyspecjalizował się w transakcjach międzynarodowych fuzji i przejęć jak sprzedaż Agros S.A. do Pernod Ricard, zakup Polmosu Poznań/Wódka Wyborowa przez Pernod Ricard, zakup TPSA przez France Telecom, zakup Polskiego Towarzystwa Finansowego przez Banco Santander, sprzedaż Warta S.A. do KBC i sprzedaż HTL-Strefa do funduszu EQT. W latach 1989-1995 był współzałożycielem i Dyrektorem Central Europe Trust Co. Ltd – londyńskiej firmy doradztwa strategicznego – doradzał m.in. British Gypsum, Hutchison Telecom, Heinz. Jako doradca Ministra Prywatyzacji przeprowadził transakcje sprzedaży polskich przedsiębiorstw inwestorom takim jak: Jacobs Suchard, Bahlsen, United Biscuits. Doradzał zarządom Stalexport S.A. i Stomil Olsztyn S.A. przy ich wejściu na warszawską giełdę. W latach 1985-89 pracował w amerykańskiej firmie konsultingu strategicznego Booz Allen and Hamilton, Inc w Paryżu i Londynie. Doradzał m.in. rządom Francji, Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii przy projektach restrukturyzacji i prywatyzacji dużych przedsiębiorstw, oraz zarządom France Telecom, US West, RTL, IBM, Digital Equipment Corporation. Andrzej Mierzwa otrzymał dyplom MBA z Thunderbird School of Global Management w 1987 roku, a wcześniej studiował na Wydziale Handlu Zagranicznego na katowickiej Akademii Ekonomicznej przed jego wyjazdem z Polski w 1982 roku. Mówi po polsku, angielsku, francusku.

Adam Pantkowski

Członek Zarządu, Vortex Energy Holding AG

Michał Pawlik

Założyciel i CEO, SMEO

Jacek Pogonowski

Przewodniczący Rady Nadzorczej Konsalnet Holding SA, Partner Value4Capital

Współzałożyciel Value4Capital, spółki zarządzającej funduszami typu „private equity”, skupionej na inwestycjach w średniej wielkości spółki z regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w dziedzinie fuzji i przejęć oraz inwestycji. Zasiadał w Zarządzie PSIK oraz w Komitecie Inwestycyjnym KFK (Krajowy Fundusz Kapitałowy). Przez 5 lat Prezes Zarządu spółki Konsalnet Holding SA, krajowego lidera branży ochrony osób i mienia w Polsce. Obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej Konsalnet. Jacek Pogonowski jest także członkiem licznych organizacji w tym Business Center Club i Polskiej Rady Biznesu.

Tomasz Stamirowski

Prezes Zarządu, Avallon

Prof. dr hab. Włodzimierz Szpringer

Kierownik Katedry Prawa Administracyjnego i Finansowego Przedsiębiorstw, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa

Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Wykładowca i ekspert z zakresu bankowości i prawa bankowego, polityki i prawa konkurencji, prawnych i ekonomicznych zagadnień e-biznesu, prawa nowych technologii oraz ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji. Współpracuje z European Association of Law and Economics, Consumer Finance Network (European Credit Research Institute), European Consumer Debt Network, European Coalition for Responsible Credit, Pracował w składzie Expert Group „Customer Mobility in Relation to Bank Accounts” przy DG Internal Market & Services i Rady Konsultacyjnej PESEL 2.(MSWiA), wykładał jako Visiting Professor na uniwersytetach niemieckich, kierował polską grupą badawczą European Network for Better Regulation (ENBR) – VI Program Ramowy UE. Członek Rady Programowej kierunku „Ekonomiczna analiza prawa” w SGH. Autor ponad 200 publikacji naukowych i licznych ekspertyz dla naczelnych organów państwa, m.in. Komisji „Przyjazne Państwo” Sejmu RP, Rządu, UOKiK, UKIE, ZBP, KPF i SKEF.

dr hab. prof. SGH Rafał Tuzimek

Profesor nadzwyczajny, Zakład Rynków Kapitałowych i Teorii Finansów, Instytut Finansów, Szkoła Główna Handlowa

Andrzej Tymecki

Wiceprezes Zarządu, BiometrIQ

Ekspert z obszaru nowych technologii od przeszło 20 lat związany z branżą ICT. Doświadczenie zdobył w trakcie pracy na stanowiskach eksperckich i zarządczych m. in. w Netia, Orange, Exatel oraz organach nadzorczych spółek kapitałowych. Od 1998 r. przewodniczy delegacji Polski w międzynarodowych komitetach normalizacyjnych IEC oraz CENELEC. Sponsor jednego z pierwszych projektów SOC w branży telekomunikacyjnej w Polsce. Obecnie działa aktywnie jako przedsiębiorca i inwestor wspierając rozwój innowacyjnych spółek i nowatorskich koncepcji.

Ewa Wernerowicz

Prezes Zarządu, Vivus Finance

Radzym Wójcik

Adwokat, Baker McKenzie

 

 

Laureaci “Diamentów Inwestycji 2019”

Kapituła Konkursu “Diamenty Inwestycji”

Maciej Balsewicz

Współzałożyciel i Prezes bValue Angels VC

Paweł Borys

Paweł BorysPrezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju

Till Burges

Dyrektor Zarządzający HarbourVest Partners Hong Kong

Prof. Andrzej Cieślik

Kierownik Katedry Makroekonomii i Teorii Handlu Zagranicznego Wydziału Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski

Tomasz Danis

Partner, MCI Capital SA

Anna Duchnowska

Dyrektor, Invesco Real Estate w Polsce

Joanna Erdman

Wiceprezes Zarządu, ING Bank Śląski SA

Wojciech Hann

Członek Zarządu, Bank Gospodarstwa Krajowego

Robert Ługowski

Partner Zarządzający CobinAngels

Tadeusz Nowicki

Prezes Zarządu, Ergis SA

Prof. Jerzy Witold Pietrewicz

Kierownik Zakładu Analizy Rynków, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa

Beata Radomska

Prezes, Executive Club

Edgar Rosenmayr

Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu, Kulczyk Silverstein Properties

Jacek Wesołowski

Prezes Zarządu, Trei Real Estate Poland

Janusz Władyczak

Prezes Zarządu, KUKE SA

Grzegorz Zieliński

Dyrektor Regionalny na Polskę i kraje bałtyckie, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju

 

 

Lokalizacja

 

 

 

Rejestracja

Możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach organizowanych przez Executive Club wymaga każdorazowej akceptacji Zarządu i Rady.

W sprawie zgłoszenia uczestnictwa prosimy o kontakt:

Mirosław Witkowski
miroslawwitkowski@executive-club.com.pl
tel: +48  510-105-474

 

Konferencja + Gala:
cena za osobę
3 000 PLN + VAT

 

 

Poprzednie edycje