Strategic Partner

  pfizer1

Pfizer to wiodąca prywatna firma farmaceutyczna, zajmująca się badaniami biomedycznymi, na które przeznacza ok. 7 mld dolarów. Ponad 90 tys. osób pracuje w 58 placówkach produkcyjnych na całym świecie. W laboratoriach w USA, Europie i Japonii około 12,5 tysiąca naukowców realizuje kilkaset nowatorskich projektów badawczych. Produkty firmy są dostępne w ponad 150 krajach – 9 z 50 najczęściej przepisywanych na świecie leków to właśnie preparaty Pfizer.

W Polsce obecna od 1958 r., dziś  jest zdecydowanie jedną z najważniejszych i największych firm farmaceutycznych w kraju, mając aż 90 zarejestrowanych produktów medycznych.

 Pfizer koncentruje się nie tylko na tworzeniu pionierskich leków, ale odpowiada na potrzeby pacjentów i środowisk medycznych, dzieląc się wiedzą na temat nowoczesnych metod terapeutycznych. Prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne we współpracy z organizacjami zrzeszającymi pacjentów i lekarzy, angażuje się w realizację programów profilaktycznych, wierząc, że współpraca w obrębie ochrony zdrowia jest kluczowa dla przyspieszenia tempa innowacji. Innowacyjne rozwiązania przyczyniają się przede wszystkim do wydłużenia i poprawy jakości życia pacjentów. Korzyści z tego są znacznie szersze, gdyż obejmują skalę makro: większą produktywność czyli większe przychody z tytułu pracy, a mniejsze koszty społeczne dla systemu ochrony zdrowotnej.

Pfizer jest sygnatariuszem kodeksów branżowych, które zawierają wytyczne dotyczące etycznej i przejrzystej współpracy ze środowiskiem medycznym. Firma promuje także politykę różnorodności, tolerancji i równouprawnienia, wspierając m.in. aktywną rolę kobiet w biznesie. W firmie działa program wolontariatu, w którym pracownicy zgłaszają, a następnie realizują projekty ze wsparciem finansowym firmy.

Main Partner


payu

PayU to globalny dostawca usług płatniczych dla e-biznesów. Firma jest liderem rynku płatności internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej i procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy merchantów w regionie, w tym m.in. dla partnerów takich jak: Allegro, AmRest, AVON, Blue Air, MAKRO, Orange, PKP Intercity, PLAY, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność i zaufanie do marki wśród kupujących. W Polsce co trzeci internauta, który kupuje przez Internet, korzysta z płatności PayU. Właścicielem międzynarodowej grupy PayU, działającej w 16 krajach na czterech kontynentach, jest południowoafrykański koncern Naspers, który pod względem liczby obsługiwanych klientów w e-commerce zajmuje trzecią pozycję na świecie i charakteryzuje się największą dynamiką wzrostu.

Professional Partner


elab

Fundacja Elab od lat oferuje profesjonalne usługi strategicznego doradztwa edukacyjnego dla młodzieży, która zainteresowana jest studiami w wielu krajach na kierunkach anglojęzycznych.

Nasi podopieczni studiują na najlepszych uniwersytetach na świecie m.in. University of Oxford, University of Cambridge, London School of Economics, University College London, Imperial College London, King’s College London, University of Warwick, University of California, Boston University, HEC w Paryżu, University of Copenhagen, oraz wiele innych.

Nasi eksperci pomogą w doborze odpowiedniej ścieżki zawodowej, przygotowują do aplikacji na studia i pomagają przejść bez stresu przez proces aplikacji. Wspieramy naszych podopiecznych merytorycznie oraz administracyjnie. Wspólnie z Konsultantami i Mentorami stworzymy idealny Personal Statement i radzimy, co zawrzeć w Referencji, jak zaaplikować o pożyczkę studencką i wybrać uczelnie odpowiadające możliwościom i aspiracjom naszego aplikanta.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Każdy podopieczny Fundacji Elab ma do swojej dyspozycji konsultanta edukacyjnego oraz mentora z wiedzą i doświadczeniem niezbędnym przy wyborze najlepszych dla Ciebie uczelni spośród wszystkich dostępnych w danym kraju, oraz przygotowaniu najlepszej jakości aplikacji.

Oprócz kompleksowej pomocy w aplikacji, Fundacja kładzie duży nacisk na rozwój kompetencji ambitnej i zdolnej młodzieży. Realizujemy ten cel poprzez organizację warsztatów, szkoleń, współpracę z firmami oraz wspieranie ciekawych inicjatyw naszych podopiecznych.

Działania Fundacji mają na celu, między innymi, szerzenie świadomości o najlepszej jakości, praktycznej edukacji dostępnej w krajach znanych z nowoczesnych systemów nauczania. Obejmują one nie tylko duże miasta, gdzie taka świadomość już istnieje, a młodzież ma łatwy dostęp do informacji, ale przede wszystkim obszary, gdzie brakuje informacji na ten temat.

Nasi konsultanci odwiedzają rocznie setki szkół i uniwersytetów z prezentacjami o możliwościach edukacji. Skupiamy się na mniejszych ośrodkach miejskich, aby inspirować lokalną młodzież.

Fundacja organizuje również doroczny Festiwal Edukacji Zagranicznej – niezwykłe wydarzenie edukacyjno- rozrywkowe, w trakcie którego uczestniczy mogą osobiści poznać zagraniczne szkoły oraz, między innymi, uczestniczyć w warsztatach.

[/toggle]

Partners


[one_half]

auchan

[/one_half] [one_half_last]

Auchan został założony ponad 50 lat temu we Francji przez Gerard Mulliez.

Pierwszy hipermarket Auchan w Polsce powstał w 1996 roku.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Właścicielami Grupy Auchan jest Rodzina Mulliez (posiada 88% kapitału) oraz pracownicy firmy, do których należy 12 % kapitału w ramach akcjonariatu pracowniczego. Auchan Retail Polska to trzy kanały sprzedaży: hipermarkety Auchan (75), supermarkety Simply (33), kanał sprzedaży elektronicznej  AuchanDirect.pl  oraz 21,000  współpracowników.

 [/toggle] [/one_half_last]


[one_half]

cigno baner 1

[/one_half] [one_half_last]

Cigno Consulting to prężnie działająca firma zajmująca się kompleksowym doradztwem personalnym, obecna na polskim rynku od dziesięciu lat. [toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Główna specjalizacja firmy to selekcja i rekrutacja personelu na stanowiska wyższego i średniego szczebla oraz doradztwo organizacyjne (w tym profile kompetencyjne, budowanie struktur organizacyjnych i wsparcie działów HR).

Nasza metodologia została doceniona przez instytucje unijne i uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz – jako jedyna w swojej branży – programu „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” w ramach wspierania biznesu elektronicznego. W efekcie Cigno Consulting Group stało się jedną z najbardziej innowacyjnych firm doradztwa personalnego na polskim rynku.

[/toggle] [/one_half_last]


[one_half] Edenred [/one_half] [one_half_last] [/one_half_last]


[one_half]

lyreco

[/one_half] [one_half_last]

Działając w 42 krajach na 4 kontynentach, Lyreco plasuje się wśród światowych liderów w dziedzinie dostarczania rozwiązań dla biur i miejsc pracy. Obecne w Polsce od 1998 roku obejmuje swoją siecią dostaw obszar całego kraju i jest największą firmą biuro-serwisową w Polsce. Strategia Lyreco opiera się na połączeniu sił i wspólnym użytkowaniu systemów.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Wykorzystując wiedzę i doświadczenie pracowników wszystkich filii, Grupa Lyreco jest w stanie zaoferować lokalnym i międzynarodowym klientom taki sam zakres usług i produktów na całym świecie. Mając w stałej dostępności ponad 7500 produktów, w każdym roku wprowadzanych jest do oferty około 1000 nowości. Od markowych artykułów po ekskluzywne produkty marki własnej Lyreco w alternatywnych cenach. Rozszerzając swoją ofertę, Lyreco wprowadziło w ostatnich latach do swojego katalogu produkty z obszarów Upominków Reklamowych, Produktów Ochrony Osobistej, Pieczątek i Akcesoriów wysyłkowych. Niezależnie od tego, jakiej wielkości jest firma, Lyreco jest w stanie zapewnić najwyższy standard zarządzania zakupami, w celu osiągnięcia założonych celów, bez ponoszenia niepotrzebnych kosztów. Dzięki wyjątkowym ludziom i rozwiązaniom technologicznym gwarantuje dostawę o bezkonkurencyjnym współczynniku realizacji 99,7%. Od wielu lat realizujemy strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Już w roku 2004 przystąpiliśmy do inicjatywy ONZ – United Nations Global Compact. Jest to zobowiązanie do dostosowania w swoich działaniach i strategii dziesięciu powszechnie przyjętych zasad w zakresie praw człowieka, pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. W roku 2012 przygotowaliśmy i wdrażamy pięcioletnią strategię zrównoważonego działania EKO PRZYSZŁOŚĆ w Polsce i na całym świecie. Naszą misją jest bycie najlepszym dostawcą rozwiązań dla biznesu w zakresie tworzenia efektywnego środowiska pracy i zapewnienie w przyszłości zrównoważonego rozwoju dla wszystkich interesariuszy. Strategia oparta jest na 3 filarach, w których określiliśmy i realizujemy nasze zobowiązania i sprawdzamy ich realizację poprzez zdefiniowane wskaźniki sukcesu (KPI). [/toggle] [/one_half_last]


[one_half]

raiffeisen_polbank

[/one_half] [one_half_last]

Raiffeisen Bank Polska S.A. rozpoczął działalność w 1991 roku. Oferuje pełen zakres usług finansowych dla klientów indywidualnych, w tym najzamożniejszych pod marką bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a w bankowości korporacyjnej koncentruje się na segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. [toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska S.A. wchodzą m.in.: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A. W 2012 roku Raiffeisen Bank Polska S.A. awansował do grona największych banków w Polsce za sprawą połączenia z Polbank EFG S.A. Z usług Banku korzysta 700 tysięcy klientów za pośrednictwem sieci 300 placówek na terenie całej Polski oraz systemów bankowości elektronicznej i przez nowoczesne centrum obsługi telefonicznej. [/toggle] [/one_half_last]


[one_half] Print [/one_half] [one_half_last]

Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 22 lat dostarcza na Wasze stoły produkty drobiowe najwyższej jakości. Ich smak doceniono również w krajach Unii Europejskiej, dokąd eksportujemy niemal połowę naszych produktów. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produkcji. Całość łańcucha produkcyjnego jest w naszych, rodzinnych rękach i dlatego możemy zagwarantować klientom najwyższą jakość i bezpieczeństwo, bo mamy kontrolę nad procesem produkcji od jajka do gotowego produktu.

[/one_half_last]

Gala Partners


[one_half]

dow
[/one_half]

[one_half_last]

Działając w 180 krajach świata firma Dow jest aktywna w zakresie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu uzyskanie jak największej wartości z zastosowania wiedzy naukowej dotyczącej materiałów, polimerów, chemii i biologii, w celu zapewnienia pomocy w rozwiązywaniu wielu najbardziej palących problemów na świecie, takich jak potrzeba zapewnienia czystej wody pitnej, wytwarzania i gromadzenia czystej energii, i zwiększania wydajności produkcji rolnej.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Firma Dow jest obecna w Polsce od ponad 40 lat oferując szereg wysokowydajnych i bazowych tworzyw sztucznych i chemikaliów wykorzystywanych w szerokim zakresie branż przetwórczych, w tym takich jak opakowania i chemia specjalistyczna, poliuretany, nauki rolnicze, branża budowlana i konstrukcyjna, obsługa klienta, branża motoryzacyjna, materiały elektroniczne i powłoki. Firma Dow w Polsce zatrudnia ponad 100 wysoko wykwalifikowanych i zmotywowanych pracowników. Oprócz obecności w sektorze handlowym w Warszawie, firma Dow prowadzi centrum obsługi klienta Polyurethane System House Service Center w Łazach (10 km od Warszawy).

[/toggle]

[/one_half_last]


[one_half] Print [/one_half] [one_half_last]

Konsalnet jest największą firmą branży ochrony w Polsce. Działa ponad 20 lat, oferując pełen zakres usług bezpieczeństwa – od usług ochrony fizycznej, przez obsługę gotówki, konwoje, zabezpieczenia techniczne i monitoring po ratownictwo. [toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Firma zatrudnia około 20 tys. pracowników, wykorzystuje flotę ponad 1200 samochodów (w tym ponad 350 pojazdów do transportu wartości pieniężnych), dysponuje oddziałami i biurami na terenie całego kraju. Uzyskała szereg rekomendacji, certyfikatów, nagród i wyróżnień, w tym dwie nagrody Superbrands. Świadczy usługi w każdym z segmentów rynku – ochronie fizycznej, monitoringu i obsłudze gotówki. Zapewnia ochronę fizyczną ponad 3200 obiektów, usługi monitoringu świadczy dla ok. 60 tysięcy Klientów. Wśród Klientów Konsalnetu są między innymi największe banki w Polsce, sieci handlowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, strategiczne obiekty i firmy przemysłowe, jednostki wojskowe a także porty lotnicze. [/toggle] [/one_half_last]


[one_half] pika [/one_half] [one_half_last]

PIKA Sp. z o.o. jest uznanym ekspertem i twórcą nowoczesnych rozwiązań umożliwiających kompleksowy outsourcing procesów związanych z zarządzaniem informacjami biznesowymi. [toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Od ponad 23 lat PIKA Sp. z o.o. wspiera największe polskie przedsiębiorstwa w różnych segmentach rynku, wprowadzając innowacyjne systemy skutecznego zarządzania informacją i dokumentacją biznesową. Dzięki odważnemu stosowaniu nowoczesnych technologii PIKA jest dziś liderem w zakresie efektywnego, inteligentnego zarządzania informacją oraz obiegiem dokumentacji. [/toggle] [/one_half_last]


[one_half] Promedica24_Logo_Claim [/one_half] [one_half_last]

Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opieki domowej. W ciągu 12-letniej działalności, do pracy w roli opiekuna seniorów pozyskała ponad 24 tysiące opiekunek, zaś liczba klientów firmy przekroczyła 19 tysięcy. Promedica24 świadczy usługi dla klientów na terenie Niemiec, Anglii i Polski. W ich imieniu poszukuje i przygotowuje do pracy kandydatów z Polski, Rumunii, Bułgarii i Niemiec, zapewniając im legalną formę współpracy i organizując pobyt za granicą.

[/one_half_last]


[one_half] tmobile [/one_half] [one_half_last]

T-Mobile Polska jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługując prawie 15,7 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Dzięki rozpoczętej w 2014 r. integracji z GTS Poland może oferować w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, także pełen pakiet usług ICT. Tym samym z operatora mobilnego T-Mobile Polska staje się operatorem zintegrowanym.

Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z pełnej palety usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe – najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. Współzałożycielem i obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest globalny koncern telekomunikacyjny – Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.

T-Mobile Polska obejmuje niemal 100% populacji Polski zasięgiem swojej sieci 3G oraz ponad połowę populacji zasięgiem 4G LTE dzięki najnowocześniejszej, całkowicie zmodernizowanej infrastrukturze sieciowej. Jej doskonałość została potwierdzona w niezależnym badaniu jakości sieci. [/toggle] [/one_half_last]


[one_half]   Vivenge_logoX [/one_half] [one_half_last]

Vivenge jest wiodącym krajowym producentem identyfikacji wizualnej. Działa w oparciu o jakość i efektywność, a udane wyniki naszej pracy są przyczynkiem nieustannego wzrostu Vivenge. Śmiało możemy powiedzieć, że Vivenge w ekscytujący sposób zwiększa regularnie swój udział w rynku, poprawiając z roku na rok wielkość sprzedaży w Polsce. U podstaw sukcesu naszej firmy leży dbanie o Klienta i stała budowa relacji z rynkiem, ze szczególnym naciskiem na jakość obsługi, jak też na reprezentowane wartości biznesowe.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Dzięki naszym Partnerom i relacjom opartym na zaufaniu oraz wzajemnej współpracy, rozwijamy się budując silne Vivenge. Szczególnie wdzięczna jestem naszym Klientom, dzięki którym dziś mogę się z Państwem spotkać na łamach tej specjalnej prezentacji przygotowanej na rok 2015. Rośniemy dzięki Państwa zaufaniu. Dzięki Wam tworzymy miejsca pracy. Z Waszą pomocą przyczyniamy się do wzrostu gospodarczego Polski. Vivenge od 2012 roku jest czynnym członkiem Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ UNGC Poland. Nasz udział w tej wyjątkowej organizacji traktujemy jako zobowiązanie do bycia przykładem i liderem dobrych praktyk w branży reklamowej. Jako lider branży identyfikacji wizualnej w Polsce, ukierunkowaliśmy swoje działania na budowanie świadomości firm w zakresie odpowiedzialnych zachowań biznesowych i minimalizacji wpływu środowiskowego w branży i poza nią. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą posiadającą certyfikat Brandbility Wise Company. Wierzymy, że kierowanie się społeczną odpowiedzialnością w budowaniu biznesu jest drogą ku poprawie efektywności i konkurencyjności polskich firm na rynku. Naszym celem zawsze było i będzie wzmacnianie wizerunku Klientów. Wkładamy w to zadanie nasze serca i swoje pasje. Nasza nieustanna walka o sukces – jest walką o Państwa wygraną. Katarzyna Rudnicka – Prezes Zarządu Vivenge [/toggle] [/one_half_last]


[one_half] xerox
[/one_half]

[one_half_last]

Xerox jako jedna z najważniejszych marek technologicznych na świecie, kompleksowo patrzy zarówno na branżę, w której funkcjonuje oraz na wsparcie jakiego dostarcza naszym klientom.  Bardzo istotne jest dla nas to, by pracować w wielu wymiarach jednocześnie – cyfrowym, tradycyjnym czy papierowym. W ten sposób docieramy do coraz szerszego grona odbiorców i stale poszerzamy portfolio naszych usług. Udoskonalamy nasze produkty, reagując na potrzeby rynku. Poprzez wdrażanie wiedzy i doświadczenia w takich dziedzinach, jak skanowanie, procesy biznesowe, analityczne, automatyzacja usprawniamy pracę tak, aby zapewnić większą produktywność, efektywność i personalizację.

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Do dziś działamy w 180  krajach. Ponad 140 tys. naszych pracowników tworzy cenne innowacje i dostarcza usługi z zakresu procesów biznesowych, sprzętu drukującego, oprogramowania oraz rozwiązań. Ponadto wciąż kluczowym obszarem do rozwoju jest rynek usług zarządzania drukiem. To ważna gałąź naszego biznesu, którą stale udoskonalamy np. poprzez bliską współpracę z naszymi autoryzowanymi partnerami oraz resellerami. Wciąż sukcesywnie powiększamy ich grono. Regularne szkolenia, wsparcie i współpraca sprawiły, że obecnie dysponujemy dojrzałym i efektywnym kanałem partnerskim. Jednym z ważnych aspektów działalności firmy jest również uważne obserwowanie otaczającej rzeczywistości i umiejętne dopasowanie naszych działań do oczekiwań klientów i dostawców. Chcąc iść z duchem czasu i odpowiadać na potrzeby młodych pokoleń staramy się być również elastyczni i skutecznie realizować powierzone nam zadania. Biurowa rzeczywistość i efektywna praca z dowolnie wybranego miejsca to wyzwanie, które podejmujemy, chcąc działać wielokanałowo. Dodatkowo, jest to ogromna szansa na odkrycie kolejnych pokładów naszej kreatywności. Dzięki temu nasi klienci oraz ich zleceniodawcy, czują co oznacza zmiana na plus.  Dzisiaj jesteśmy w dobrym miejscu i z przyjemnością realizujemy się w otaczającym świecie technologii – komentuje Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług w Xerox Polska.

[/toggle] [/one_half_last]