[hgroup]

Rafał Abramczyk

Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, hotelAG Group

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Doświadczony hotelarz i pasjonat. Jako pierwszy wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condo hoteli w Polsce. Z sukcesem koordynuje i nadzoruje otwarcia hoteli zarówno od strony operacyjnej jak i inwestorskiej. Obiekty przez niego zarządzane wielokrotnie zdobywały nagrody branży budowlanej i hotelarskiej. Finalista prestiżowego konkursu Hotelarz Roku 2014.

[/toggle]


[hgroup]

Justyna Bauta-Szostak

Partner i Szefowa Zespołu Nieruchomości, MDDP

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Jest doradcą podatkowym, radcą prawnym, partnerem i szefem Zespołu Nieruchomości w MDDP. Doradca w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatków międzynarodowych, specjalizuje się w doradztwie zarówno na rzecz podmiotów z branży nieruchomościowej jak i z restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadzi projekty dotyczące inwestycji w nieruchomości położone w Polsce i innych krajach Europy Środkowej. Jej doradztwo obejmuje wszelkie etapy działalności – od podjęcia decyzji i wyboru optymalnej formy prawnej dla inwestycji, poprzez bieżące doradztwo związane ze specyfiką branży deweloperskiej, aż po wyjście z inwestycji. Realizowała projekty dotyczące m. in.: sprzedaży udziałów w spółkach będącej właścicielami nieruchomości, przygotowaniu i wprowadzeniu na GPW spółek z branży nieruchomościowej, tworzeniu funduszy inwestycyjnych inwestujących w nieruchomości.

[/toggle]


[hgroup]

Marek Błędowski

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Apsys Polska

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Marek Błędowski jest zatrudniony od 2000 roku w firmie Apsys, głównego lidera w tworzeniu i zarządzaniu centrami handlowymi na polskim rynku. Obecnie na stanowisku Vice Prezesa firmy. Głównym zadaniem jest strategiczne zarządzanie w firmie pod kątem wynajmu powierzchni oraz zwiększania wartości 24 obiektów usytuowanych w 17 polskich miastach. Firma Apsys jest znana z realizacji łódzkiej Manufaktury oraz poznańskiej Posnanii które stały się referencjami na rynku europejskim. Obecnie firma planuje realizować kolejne projekty deweloperskie.

[/toggle]


[hgroup]

Grzegorz A. Buczek

Architekt, urbanista, Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Pierwszy burmistrz Ochoty (1990 r.), wieloletni radny samorządów warszawskich; w latach 1991-95 odpowiedzialny za koordynację planowania i promocję inwestycji na warszawskiej Woli, później (do 1997 r.) – z-ca dyrektora Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego Biura Zarządu m.st. Warszawy, odpowiedzialny m. in. za planowanie strategii rozwoju Warszawy oraz otoczenia PKiN.Od 1982 r. – wykładowca na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, także na studiach podyplomowych WA PW i ASP; niezależny ekspert d/s planowania przestrzennego i inwestycji nieruchomościowych, uczestnik prac legislacyjnych w sferze planowania przestrzennego, budownictwa i nieruchomości; specjalista w dziedzinie przedsięwzięć publiczno–prywatnych; autor licznych publikacji dotyczących ww. problematyki. Współautor eksperckiego projektu Polskiej Polityki Architektonicznej oraz Karty Przestrzeni Publicznej. B. zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Urbanista”, współpracownik periodyków fachowych „Przegląd Urbanistyczny” i „Urbanistyka”. B. wieloletni wiceprezes Towarzystwa Urbanistów Polskich (obecnie członek Rady TUP), sędzia konkursów urbanistyczno-architektonicznych, b. wieloletni członek Głównej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej, b. wieloletni przewodniczący Komisji ds. legislacji ZG SARP, członek Zespołu Koordynacyjnego Polskiej Rady Architektury, Przewodniczący Rady Fundacji „Europejski Instytut Nieruchomości”, członek Zarządu Oddziału Warszawskiego SARP. Doradca inwestorów i developerów nieruchomościowych (m. in. Skanska, TishmanSpeyer Properties, Castorama, Bouygues Immobilier, Yareal i in.), firm konsultingowych (Colliers, MediaDem), kancelarii prawniczych (Dentons), organizacji pozarządzowych i licznych biur projektowych; współautor analiz m. in. dla OECD i Banku Światowego (indywidualnie i we współpracy z Urban Land Institute); członek Grupy Roboczej ds. przestrzennych strategii rozwoju Warszawy 2030, ekspert Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej przy Prezydent m. st. Warszawy. Odznaczony m. in. Krzyżem Oficerskim OOP (w 2007 r.) i Medalem Komisji Edukacji Narodowej (w 2017 r.) oraz złotymi honorowymi odznakami SARP i TUP.

[/toggle]


[hgroup]

Arkadiusz Chlebowicz

Dyrektor Zarządzający, Waimea Holding SA

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Wieloletni menedżer i dyrektor działów handlowych sieci handlowych, takich jak Empik – ponad 200 sklepów w Polsce, oraz Baltona – Travel Retail w kilku krajach: Polska, Niemcy, Francja, Holandia, Belgia, Włochy, Ukraina, Rumunia, włączyła Europa, Afryka, Bliski Wschód, Kuba. Prowadził projekty i wdrożenia w ramach Grupy EMF w Polsce oraz w ramach grupy Flemingo w Europie. Był odpowiedzialny za zaplanowanie i pomyślne wdrożenie operacyjnego procesu M & A belgijskiej spółki Chacalli De Decker. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu komercyjnym i operacyjnym, zarządzaniu projektami, opracowywaniu i wdrażaniu zmian biznesowych i organizacyjnych. Od 2017 roku objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w WAIMEA HOLDING S.A. polskiego dewelopera nowoczesnych powierzchni magazynowo -produkcyjnych oraz infrastruktury lotniczej.

[/toggle]


[hgroup]

Anna Duchnowska

Dyrektor, Invesco Real Estate w Polsce

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Anna Duchnowska, Dyrektor Invesco Real Estate w Polsce, odpowiedzialna za rozwój biznesu, nadzór i zarzadzanie portfelem aktywów o wartości blisko 1.3 miliard EURO. W portfelu Invesco znajdują się takie aktywa jak Q22 – budynek biurowy w Warszawie, Plac Unii – obiekt handlowo biurowy w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, itp. W ramach Invesco Europe rozwija także dział inwestycji w obiekty handlowych.
Anna Duchnowska posiada 18 lat doświadczenia w branży nieruchomości, w szczególności w zakresie inwestowania, asset managementu, finansowania oraz wynajmu nieruchomości. W 2014 roku zakładała biuro Invesco Real Estate w Polsce. Wcześniej związana z Colliers International, a także Polonia Property Fund oraz KPMG.
Absolwentka SGH w Warszawie oraz University of Minnesota, gdzie skończyła program Executive MBA . Członek ACCA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Biegłych Rewidentów oraz Członek Royal Institute of Chartered Surveyors (MRICS).

[/toggle]


Michał Góra[hgroup]

Michał Góra

Prezes Zarządu, Alfavox

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Ekspert Customer Care w globalnych projektach na rynkach USA, Indii, Argentyny i Meksyku. Strateg i wizjoner. Autor przełomowych rozwiązań technologicznych dla branży finansowej, w tym wirtualnych oddziałów. Wyznacza strategiczny kierunek rozwoju we wszystkich obszarach działania firmy. Doceniając ludzi i wartość kapitału ludzkiego, ukształtował Alfavox jako silnego gracza odnoszącego sukcesy na międzynarodowych rynkach. Partnerstwo z klientami i doskonałe rozpoznawanie potrzeb wpisał w misję i strategię działania firmy. W efekcie jego pracy Alfavox jako lider na rynku polskim działa także w 12 krajach, realizując projekty m.in. dla Grupy Aviva, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank i firm z Grupy Virgin. Pasjonat doświadczania wrażeń kulturalnych na wszystkich kontynentach, do dziś zwiedził 250 miast na całym świecie.

[/toggle]


Grochowski[hgroup]

Władysław Grochowski

Prezes Zarządu, Arche

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Prezes i współwłaściciel firmy „Arche” Sp. z o.o. prowadzącej działalność hotelarską i deweloperską. Absolwent szkoły filmowej, urodzony optymista kochający ludzi i świat. Tworzy polską sieć (kolekcję) hoteli, głównie w obiektach zabytkowych. Na każdy jest inny pomysł. Łączenie elementów starych z nowoczesnymi powoduje, że powstaje nowa wartość, nowe życie obiektu, a gość otrzymuje pozytywne emocje.
Stara się aby to co robi miało sens, a praca sprawiała mu przyjemność. Podejmuje się trudnych projektów, co daje wiele siły , ale uczy również pokory. Mówi, że we wszystkim ma dużo szczęścia. W życiu, w firmie, w relacjach pomaga mu zaufanie. Pracownicy i klienci firmy obdarzają go zaufaniem, a on stara się nikogo nie zawieść. Uważa, że wszyscy ludzie są uczciwi, tak ich odbiera i oni tacy są. Przewodnim jego hasłem, które wprowadził również do firmy „Arche” jest: łączymy sprzeczności, ufamy wszystkim, zmieniamy siebie.
Z żoną Leną założyli Fundację Leny Grochowskiej, która zapewnia mieszkania i pracę dla repatriantów z Kazachstanu. Fundacja organizuje również konkursy sztuki nieprofesjonalnej „szukamy Nikifora”, plenery i wystawy malarstwa, kolonie dla dzieci z Ukrainy, oraz pracę dla osób niepełnosprawnych w pracowniach ceramicznej i krawieckiej.

[/toggle]


[hgroup]

Tomasz Lubowiecki

Prezes Zarządu, 7R SA

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Absolwent studiów licencjackich na Międzynarodowej Akademii Filozofii w Księstwie Lichtenstein, z tytułem magistra filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Przed założeniem 7R przez ponad 12 lat zarządzał spółką Limpol – polskim dystrybutorem w branży FMCG. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości. Współpracował m.in. z krakowskim deweloperem Wawel Serwis, a jego portfel projektów obejmuje inwestycje takie jak Polana Borkowska, Business Park Zawiła i Wielicka Business Park. W 7R, jako Prezes Zarządu, stoi także na czele działów Leasingu oraz Marketingu & PR. Prywatnie pasjonat kolarstwa oraz narciarstwa alpejskiego.

[/toggle]


[hgroup]

Bartosz Łyskawiński

Prezes Zarządu, Safli

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

CEO Safli, Rent4Move i Storico. Przedsiębiorca i twórca nowych rozwiązań biznesowych i technologicznych. Podczas studiów na University of San Diego w Kalifornii zainspirował się ideą self-storage i utworzył jeden z pierwszych tego typu biznesów w Polsce. Zarządza nieruchomościami komercyjnymi o powierzchni 56 000 m2 w centrum Poznania. Zainspirowany doświadczeniem w Storico oraz budownictwie utworzył kolejne firmy oparte na nowych technologiach. Znajduje innowacyjne podejście do przestarzałych rozwiązań. Widząc możliwości rynkowe i technologiczne w branży carsharingu utworzył Rent4Move. SAFLI to firma odpowiadająca na braki w zakresie tworzenia nowej wartości w obrębie technologii dla nieruchomości komercyjnych oraz ekonomii dzielenia. Ukończył program ICAN Management oraz Strategic Leadership Academy.

[/toggle]


[hgroup]

Janusz Mitulski

Dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo – Wschodnią, Kraje Bałtyckie oraz Ukrainę

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Janusz przeszedł do Marriott International w 2015 roku z firmy doradczej Horwath HTL Polska, gdzie przez ponad pięć lat był partnerem i szefem w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego. W tym okresie zaangażowany był w blisko 200 projektów – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu. Zanim rozpoczął pracę w konsultingu, Janusz wiele lat pracował w sieci Qubus Hotel. Był tam m.in. dyrektorem dwóch hoteli, a następnie przez ponad pięć lat dyrektorem sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce. Podczas 20-letniej kariery zawodowej w hotelarstwie, Janusz szeroko angażuje się w działalność na rzecz rozwoju branży hotelowej w Polsce. Przez wiele lat był Wiceprezesem, a następnie Czlonkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, trenerem Akademii Hotelarza, współautorem Hotel Guidebook oraz konferencji Hotel Trends Poland & CEE. Jest również aktywnym wykładowca akademickim.
Janusz jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a także członkiem międzynarodowej organizacji zawodowej The Royal Institution of Chartered Surveyors (MRICS).

[/toggle]


[hgroup]

Artur Pollak

Prezes Zarządu, APA Group

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził realizacji kilkunastu projektów związanych z automatyzacją skomplikowanych procesów technologicznych, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach, współpracując z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens. Był konsultantem technicznym podczas budowy fabryki VW Poznań, gdzie odpowiadał za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego. Obecnie pełni rolę Prezesa Zarządu APA Sp. z o.o. i APA Innovative Sp. z o.o, jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.
[/toggle]


[hgroup]

Maciej Ptaszyński

Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu

[/hgroup]

[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Od 2011 roku Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu. Wcześniej Dyrektor Zarządzający w Accor Services Polska. Pracował także jako Dyrektor Regionu w Adecco Poland. Od 2008 zaangażowany w działania mające na celu poprawę rozwiązań legislacyjnych dotyczących funkcjonowania firm handlowych w Polsce i Unii Europejskiej. Z wykształcenia politolog oraz absolwent kursu z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Pacific Lutheran University w Tacomie, USA.

[/toggle]


Rudnicka[hgroup]

Katarzyna Rudnicka

Prezes Zarządu, Vivenge

[/hgroup]

[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Rozpoczęła się w latach 90-tych. Od samego początku była kształtowana w obszarze sprzedaży. Katarzyna Rudnicka przeszła wszystkie szczeble stanowisk w departamentach sprzedaży różnych firm, od przedstawiciela handlowego (DROSED S.A.), poprzez key account manager (PROPER FOOD ISL), key account manager (Sport Promotion), z-ca dyrektora Sprzedaży (Elektromontaż – Export S.A.), prezesa Zarządu (Centrum Budownictwa), Prezes Zarządu (EGO Sp. z o.o.). Od 2007 roku w Grupie VIVENGE (w pierwszych latach pełniąc funkcję prezesa zarządu z jednej ze spółek grupy). Od 2010 roku Prezes Zarządu VIVENGE Sp. z o.o. – lidera branży oznakowania reklamowego, specjalistę od największych projektów rebrandingowych w Polsce.

[/toggle]


[hgroup]

Piotr Sawicki

Zastępca Dyrektora Biura Rozwoju Gospodarczego, Urząd m.st. Warszawy

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Architekt, urbanista i konsultant na rynku nieruchomości od 2003 roku. Do 2016 wspólnik i prezes zarządu w biurze projektowym SAWAWA oraz członek zarządu OW SARP (Stowarzyszenie Architektów Polskich). 2017 / 2018 zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy, odpowiedzialny m.in. za Studium Miasta i Program Rewitalizacji. 2018 / 2019 zastępca dyrektora Biura Rozwoju Gospodarczego. Współautor m.in. przebudowy Traktu Królewskiego w Warszawie, otoczenia Stadionu Narodowego i innych przestrzeni publicznych oraz zespołów zabudowy i osiedli. Laureat kilkunastu konkursów architektonicznych i urbanistycznych. Doradca w wielu inwestycjach nieruchomościowych – mieszkaniowych, handlowych, biurowych a także dużych kompleksach sportowych i rekreacyjnych.

[/toggle]


Magdalena Szulc[hgroup]

Magdalena Szulc

Dyrektor SEGRO na Europę Centralną

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Z SEGRO związana od 2006 roku, czyli odkąd spółka rozpoczęła działalność w tej części kontynentu. W 2009 roku objęła stanowisko Dyrektora na Europę Centralną. Odpowiada za zarządzanie operacjami firmy w regionie, gdzie konsekwentnie realizuje strategię rozwoju i rozbudowy portfela nieruchomości logistycznych i przemysłowych w kluczowych lokalizacjach. Posiada ponad siedemnastoletnie doświadczenie w branży nieruchomości potwierdzone certyfikatem RICS. Zanim dołączyła do zespołu SEGRO pracowała jako Turn Key Coordinator w firmie Siemens i jako Project Manager w Grontmij Real Estates. Ukończyła studia w zakresie Budownictwa oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem na Politechnice Poznańskiej, a także studia podyplomowe na kierunkach: Wycena Nieruchomości oraz Obrót Nieruchomościami na poznańskim Uniwersytecie Ekonomicznym.

[/toggle]


Paweł Toński[hgroup]

Paweł Toński

Prezes Zarządu Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Paweł Toński jest współzałożycielem i prezesem zarządu Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych oraz partnerem zarządzającym odpowiedzialnym za zespół nieruchomości w CRIDO. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym, w szczególności w obszarze CIT oraz transakcji i restrukturyzacji. Doradzał m.in. przy opracowywaniu międzynarodowych oraz krajowych struktur inwestycji i struktur własnościowych. Aktywnie uczestniczył w planowaniu i negocjacjach dotyczących kilkudziesięciu transakcji nabycia, sprzedaży lub reorganizacji aktywów o wartości co najmniej kilkuset milionów EUR każda. Za swoje osiągnięcia Paweł otrzymał liczne wyróżnienia w rankingach doradców podatkowych „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej” – w kategoriach: CIT, doradztwo transakcyjne i M&A. Kierowany przez niego zespół nieruchomości w CRIDO zdobył dwa razy z rzędu prestiżową nagrodę Eurobuild Awards 2017 i 2018 w kategorii najlepszego doradcy podatkowego w Polsce dla branży nieruchomości.

[/toggle]


[hgroup]

Jacek Wesołowski

Prezes Zarządu, Trei Real Estate Poland

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Jacek Wesołowski posiada prawie 30 letnie doświadczenie w branży nieruchomości w rozwoju obiektów handlowych, biurowych jak i mieszkaniowych. Jego pierwszą zrealizowaną inwestycją był biurowiec Bank Własności Pracowniczej w Gdańsku w 1992 r., a następnie pierwsze w Polsce Centrum Handlowe Kliff w Gdyni (1994 r.) i w Warszawie (1998 r.). Do sukcesów Jacka Wesołowskiego należy stworzenie m.in. Galerii Emka w Koszalinie oraz 20 innych lokalnych obiektów handlowych, które zrealizował do 2008 r. Przez ponad 7 lat, w okresie 2008 – 2016 r., Jacek Wesołowski pełnił funkcję Development Country Managera i członka zarządu w Immofinanz Polska, gdzie rozwinął markę handlową STOP SHOP oraz VIVO!, a także zrealizował inwestycje handlowe (Silesia City Center druga faza, Tarasy Zamkowe) oraz mieszkaniowe (RiverPark Poznań, Dębowe Tarasy).
Od czerwca 2016 r. członek zarządu w Trei Real Estate Polska, odpowiedzialny za rozwój firmy w Polsce oraz marki parków handlowych typu convenience – Vendo Park, a także projekty mieszkaniowe.
Jacek Wesołowski posiada wykształcenie mgr inż. budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz mgr ekonomii, ze specjalizacją handel zagraniczny Uniwersytetu Gdańskiego. Prywatnie pasjonat narciarstwa.

[/toggle]


[hgroup]

Andrzej Wójcik

Prezes Zarządu, Satoria Group

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Prezes Zarządu SATORIA Group S.A. od czerwca 2016 r. Od 1998 do 2016 roku Wiceprezes Zarządu ds. sprzedaży i rozwoju SATORIA Group S.A. Prezes Zarządu RT Hotels S.A. od 2008 r. Prezes Zarządu VHM Hotel Management Sp. z o.o. od 2011 r. Absolwent rocznego programu Executive Development przy Canadian International Management Institute oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Zarządzania Wartością Spółki. Doświadczenie w dziedzinie biznesu i nowoczesnego zarządzania zdobył poprzez kierowanie obszarami marketingu i rozwoju różnych firm na rynku polskim. 9 lat spędził
w USA gdzie zdobywał doświadczenie biznesowe w prowadzeniu własnej firmy. Wykształcenie menadżerskie uzyskał w Polsce i USA. Poza pracą zawodową czynnie uprawia żeglarstwo, narciarstwo i tenis, interesuje się historią i kinem.

[/toggle]


[hgroup]

Bogdan Zasada

Dyrektor Zarządzający, STRABAG Real Estate

[/hgroup] [toggle title=”Read more” on=”0″]

Dyrektor Zarządzający STRABAG Real Estate w Polsce. 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości zdobywał m.in. jako manager w zakresie powstawania i finansowania obiektów biurowych zarówno dla polskich, jak i międzynarodowych deweloperów. Licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami i absolwent studiów z zakresu wyceny nieruchomości. Członek RICS i CCIM.

[/toggle]