brAndrzej Stanisław Augustyński

Przewodniczący Zarządu, Stowarzyszenie SIEMACHA

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Inicjator powstania i Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia SIEMACHA, organizacji pożytku publicznego, działającej w zakresie wychowania, sportu i terapii; Prezes Zarządu Fundacji DEMOS; członek międzynarodowej organizacji Ashoka zrzeszającej przedsiębiorców społecznych. Od 1986 r. współpracuje z organizacjami społecznymi na Malcie. Jest znawcą i promotorem kultury maltańskiej. Od 1999 r. związany z krakowskim samorządem jako koordynator Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przestępczości Młodzieży, pełnomocnik i doradca społeczny Prezydenta Miasta Krakowa ds. Młodzieży.

W latach 2001 – 2011 członek Rady Duszpasterskiej Archidiecezji Krakowskiej. W 2000 r. wspólnie z ojcem Kazimierzem Augustyńskim rozpoczął budowę wielofunkcyjnego kompleksu dla dzieci w Odporyszowie, w ramach którego działają: dom dziecka, placówka wsparcia dziennego, ośrodek wakacyjny i nowoczesne centrum sportowe. Ks. Andrzej Augustyński jest laureat wielu nagród i odznaczeń m.in. otrzymał nagrodę w plebiscycie Krakowianin Roku 2014 w kategorii „Społeczeństwo”. W 2014 przyznano mu Nagrodę Grand Prix Amicus Hominum, Pro Publico Bono oraz medal „Zasłużony dla Województwa Małopolskiego Palatinatus Poloniae Minoris Meriti”. W 2012 roku otrzymał Medal św. Jerzego przyznany przez redakcję „Tygodnika Powszechnego”. W 2009 roku za wybitne zasługi w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy, za osiągnięcia w pracy zawodowej i społecznej został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Jest autorem książek „Coca kocha colę”, „Czyja jest socjoterapia?”, „Wędrowiec” a także inicjatorem i wydawcą „Dziennikarstwo i polityka” oraz „Jan Wnęk. Między niebem a ziemią”.

[/toggle]


DanilukRobert Daniluk

Dyrektor ds. Jakości, Bezpieczeństwa i Zrównoważonego Rozwoju, Lyreco Polska

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Doktor nauk ekonomicznych. Absolwent UMCS w Lublinie i Politechniki Warszawskiej.
Zdobywał doświadczenie w obszarze zarządzania i organizacji w BRE Banku (mBank) oraz Inter Polska. Z firmą Lyreco Polska związany od 2004, wchodząc w skład kadry zarządzającej spółki. Odpowiedzialny za obszary zarządzania jakością, bezpieczeństwa oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
Równolegle do aktywnego życia zawodowego, realizuje się jako wykładowca uniwersytecki w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Systemów Zarządzania.
Czynnie reprezentuje Lyreco Polska SA w organizacjach i stowarzyszeniach takich jak: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Executive Club, Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej oraz Komisjach ds. CSR w Ministerstwie Rozwoju oraz Środowiska.
Prywatnie pasjonuje się czytaniem i słuchaniem książek oraz zdrowym trybem życia. Aktywny sportowo: pływa, gra w tenisa, chodzi. Do rozwijania aktywności fizycznej zachęca także pracowników firmy.

[/toggle]


GrochowskiWładysław Grochowski

Prezes Zarządu, Arche

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Prezes i współwłaściciel rodzinnej firmy deweloperskiej Arche, która przerodziła się w Grupę Arche. Absolwent szkoły filmowej, hodowca danieli. Urodzony optymista kochający ludzi i świat.
Tworzy polską sieć hoteli głownie w obiektach zabytkowych. Ostatnio otworzył Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim.
Marzy się mu sieć hoteli – jeśli nie największych, to najbardziej oryginalnych. Przez życie prowadzi go zasada, aby nie powielać cudzych pomysłów, dlatego każda inwestycja, której się podejmuje, musi być wyjątkowa.

[/toggle]


G Malinowski
Dr Grzegorz Malinowski

Katedra Ekonomii Akademii Leona Koźmińskiego
[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Grzegorz Malinowski – Magister filozofii oraz nauk o zarządzaniu, doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Centrum Badawczym Transformacji, Integracji i Globalizacji – TIGER, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się badaniach wzrostu i rozwoju gospodarczego oraz geoekonomii.

[/toggle]


Cezary Pietrasik

Cezary Pietrasik
Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią w londyńskim biurze Warburg Pincus, Prezes Zarządu Fundacji Efekt Motyla

[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Cezary Pietrasik jest dyrektorem na Europę Środkowo-Wschodnią w londyńskim biurze Warburg Pincus. Jest on również częścią funduszowego zespołu sektorowego, zajmującego się handlem detalicznym, dobrami konsumenckimi i ochroną zdrowia. Cezary Pietrasik prowadził m.in. inwestycję w INEA (operatora kablowego w Wielkopolsce), Gemini (sieć aptek i wiodącą aptekę internetową w Polsce), był zaangażowany w zakup udziałów w United Internet (niemieckim operatorze telekomunikacyjnym), wezwanie publiczne na akcje Accelya KALE (globalnego dostawcę oprogramowania rozliczeniowego dla linii lotnicznych) oraz zakup Restauravia Group (hiszpańskiej sieci restauracji) przez AmRest. Przed dołączeniem do Warburg Pincus pracował jako Associate Director w warszawskim biurze funduszu Mid Europa Partners.
Przed 2006 członek zespołu fuzji i przejęć w JP Morgan w Londynie, gdzie doradzał przy transakcjach w sektorze telekomunikacji, mediów i technologii. Wcześniej krótko związany z biurem McKinsey w Warszawie.
Pan Pietrasik jest absolwentem SGH i London School of Economics.

[/toggle]


Pogonowski

Jacek Pogonowski
Partner, Value4Capital Advisers, Prezes Zarządu Konsalnet Holding S.A.

[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Współzałożyciel Value4Capital, spółki zarządzającej funduszami typu „private equity”, skupionej na inwestycjach w średniej wielkości spółki z regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w dziedzinie fuzji i przejęć oraz inwestycji. Zasiadał w Zarządzie PSIK oraz w Komitecie Inwestycyjnym KFK (Krajowy Fundusz Kapitałowy). Obecnie jest także Prezesem Zarządu spółki Konsalnet Holding S.A., krajowego lidera branży ochrony osób i mienia w Polsce. Jacek Pogonowski jest także członkiem licznych organizacji w tym Business Center Club i Polskiej Rady Biznesu.

[/toggle]


brBarbara Rajkowska

Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Urodziła się w 1972 roku. Prezesem Zarządu SOS Wioski Dziecięce w Polsce była od 2010 do 2016 roku, w marcu 2016 na prośbę Zarządu organizacji, jako osoba, która zna ją jak nikt inny, została jej Dyrektorem Krajowym. Ze Stowarzyszeniem i z SOS Wioską Dziecięcą w Karlinie, która powstała niedaleko jej miejsca zamieszkania związana jest od wielu, wielu lat. Z wykształcenia jest inżynierem środowiska, po licznych studiach podyplomowych z dziedziny zarządzania oraz autorką publikacji z zakresu prowadzenia robót budowlanych. Zawsze działała i pracowała na rzecz lokalnej społeczności. Pracowała jako kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Inwestycji Urzędu Miasta Świdwin, zarządzała wielkimi unijnymi budżetami integrując gospodarkę wodno- sciekową w dorzeczu Parsęty i budowała kanalizację sanitarną w aglomaracji Gryfino, teraz swój czas dzieli między pracę  w jednej z dużych Spółek w Szczecinku  a działaniem na rzecz Stowarzyszenia. Choć bardzo lubi swoją pracę i w zawodzie osiągnęła wiele, nie ukrywa, że pracuje zawodowo głównie po to by móc poświęcić się temu co najważniejsze, działalności na rzecz porzuconych i osieroconych dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

To pod jej kierownictwem Stowarzyszenie, które kojarzy się głównie z SOS Wioskami Dziecięcymi, gdzie mieszkają porzucone i osierocone dzieci, otworzyło Programy Umacniania Rodziny, czyli programy profilaktyczne dla rodzin zagrożonych rozpadem, w gminach Karlino i Skórzec. W świetlicach środowiskowych Stowarzyszenia pedagodzy, psycholodzy i pracownicy socjalni robią wszystko by rodziny pozostały razem, a dzieci nie trafiały do opieki zastępczej . W Polsce jest aż 79 tysięcy dzieci, pozbawionych opieki rodzicielskiej, a 1.5 mln polskich dzieci żyje w biedzie. Ze względu na duże wyzwania społeczne do 2020 roku Stowarzyszenie chce objąć opieką aż 3000 dzieci, czyli dwa razy tyle ile jest pod opieką organizacji w tej chwili. To dla Barbary Rajkowskiej najważniejsze zadanie. Dlatego motywuje swój zespół do stałego poszukiwania źródeł finansowania, ściśle współpracuje też z wieloma firmami, którym społeczna odpowiedzialność biznesu nie jest obca. Barbara Rajkowska aktywnie walczy także z obecnym w Polsce od lat kryzysem rodzicielstwa zastępczego, stale umacniając wizerunek tego sposobu na życie w oczach Polaków. Dzięki tym staraniom, prawie wszystkie domy w SOS Wioskach Dziecięcych są zapełnione potrzebującymi dziećmi wzrastającymi pod opieka troskliwych rodziców SOS. A jakość wsparcia jakie Rodzice SOS otrzymują od pedagogów, psychologów czy pracowników socjalnych Wiosek Dziecięcych jest bardzo wysoka.

Dyrektor polskiego Stowarzyszenia, które jest członkiem SOS Kinderdorf Intenational jest też żywo zainteresowana niesieniem pomocy dzieciom na całym świecie. Dlatego wspiera także działania, na rzecz rozwoju SOS Wiosek Dziecięcych w Kamerunie.

Prywatnie jest mamą Huberta, uwielbia nurkowanie i taniec.

[/toggle]


Rok

Prof. Bolesław Rok

Profesor nadzwyczajny, Katedra Etyki Biznesu, Akademia Leona Koźmińskiego

[toggle title=”Czytaj więcej ” on=”0″]

Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pełnomocnik Zarządu ds. etyki w PGNiG SA. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.

[/toggle]


Rudnicka

Katarzyna Rudnicka

Prezes Zarządu, Vivenge Sp. z o.o.

[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Rozpoczęła się w latach 90-tych. Od samego początku była kształtowana w obszarze sprzedaży. Katarzyna Rudnicka przeszła wszystkie szczeble stanowisk w departamentach sprzedaży różnych firm, od przedstawiciela handlowego (DROSED S.A.), poprzez key account manager (PROPER FOOD ISL), key account manager (Sport Promotion), z-ca dyrektora Sprzedaży (Elektromontaż – Export S.A.), prezesa Zarządu (Centrum Budownictwa), Prezes Zarządu (EGO Sp. z o.o.).

Od 2007 roku w Grupie VIVENGE (w pierwszych latach pełniąc funkcję prezesa zarządu z jednej ze spółek grupy).
Od 2010 roku Prezes Zarządu VIVENGE Sp. z o.o. – lidera branży oznakowania reklamowego, specjalistę od największych projektów rebrandingowych w Polsce.

[/toggle]


Karolina Solowow

Karolina Sołowow

Przewodnicząca Rady Fundacji „Fabryki Marzeń”

[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Karolina Sołowow jest pomysłodawczynią i założycielką Fundacji Fabryki Marzeń, przewodniczącą Rady Fundacji. Zawsze przyświecał jej główny cel: pomoc potrzebującym dzieciom. Wywodzi się z rodziny, która chciała pomagać, mogła pomagać i pomaga. Były to działania wywołane impulsem, potrzebą serca. Od trzech lat wie, że działania charytatywne powinny być bardziej uporządkowane, stałe i pokazujące innym, że filantropia to wspaniała rzecz. Zachęcając innych, trzeba samemu dać przykład. Działalność Karoliny Sołowow początkowo skupiała się na poprawie komfortu życia dzieci z ubogich rodzin poprzez modernizacje łazienek. Po przeprowadzeniu 15 takich remontów, zadecydowała o wzmocnieniu skali pomocy i założeniu Fundacji Fabryki Marzeń, która zarejestrowana została we wrześniu 2015 roku.

[/toggle]


Joanna Stankiewicz
Joanna Stankiewicz

Manager w obszarze komunikacji, marketingu oraz produkcji mediów cyfrowych, Canon Polska
[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Doświadczony manager w obszarze komunikacji, marketingu oraz produkcji mediów cyfrowych.
Z Canon Polska związana od 2000 roku, gdzie pełni funkcję Corporate Communications & Marketing Services Manager. Odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz komunikację marki Canon w obszarze B2B oraz produktów konsumenckich. Przygotowuje i wdraża na rynku polskim największe paneuropejskie programy jak np. World Press Photo czy globalne kampanie marketingowe. Inicjatorka wielu projektów (w tym realizowanego od 3 lat programu CSR – To MY Tworzymy Świat), podkreślających rolę fotografii oraz nowoczesnych środków obrazowania jako uniwersalnych narzędzi komunikacji. Zaangażowana od wielu lat w organizację obecności marki podczas festiwalu Camerimage w Bydgoszczy.
Wszechstronne doświadczenie i wiedzę z obszaru fotografii, a przede wszystkim pasję do tej dziedziny sztuki zdobyła podczas ponad 12- letniej pracy w wydawnictwie G+J Gruner+Jahr Polska. Wśród najważniejszych zrealizowanych projektów – jako Internet Project Manager- jest polska odsłona strony internetowej National Geographic oraz serwisu podróżniczego Odyssei.com. Był to pierwszy na świecie portal podróżniczy wykorzystujący mechanizmy i narzędzia społeczościowe

[/toggle]


Marta Urbańska
Marta Urbańska

Dyrektor HR, Xerox Polska
[toggle title=”Czytaj więcej” on=”0″]

Odpowiada za budowanie strategii HR i rozwój organizacji. W zakres jej kompetencji wchodzą m. in. zarządzanie talentami, tworzenie programów rozwojowych, inicjowanie projektów wpływających na kulturę wewnętrzną firmy i zwiększanie efektywności organizacji.
Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Wydziału Finanse i Bankowość Szkoły Głównej Handlowej.
Prywatnie amatorka tenisa ziemnego. Jej motto życiowe to: „Nie ma rzeczy niemożliwych”.

[/toggle]