Program

9:30-10:00    Rejestracja
10:00-10:10  Przywitanie Gości
10:10-11:10  Panel 1: W poszukiwaniu inwestycyjnej przewagi konkurencyjnej
11:10-11:40  Przerwa networkingowa
11:40-12:40  Panel 2: Zrównoważony rozwój miast a inwestycje w nieruchomości
12:40-13:40  Lunch
13:40-14:40  Panel 3: Nowy wymiar rynku hotelowego
14:40-14:50  Case Study: APA Group
14:50-15:50  Panel 4: Sektor Retail w obliczu zmian

Diamenty Inwestycji
19:00-19:30  Rejestracja na Galę i Networking Cocktail
19:30-19:45  Uroczyste otwarcie gali
19:45-21:00  Ceremonia rozdania „Diamentów Inwestycji”
21:00-00:00  Wieczorny bankiet

 

 

Partoni Honorowi

Polska Izba Handlu (PIH) jest branżową izbą gospodarczą handlu detalicznego. Zrzesza ok. 30 000 sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych oraz firmy z otoczenia FMCG, a także firmy usługowe. Działa na rynku od 1997 roku i reprezentuje handel detaliczny i usługi w Polsce. PIH jest jednym z kluczowych partnerów społecznych w procesie tworzenia prawa. Bierze udział w konsultacjach projektów ustaw, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji parlamentarnych.

Polskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości powstało w 1998 roku i jest najstarszą organizacją zawodową zrzeszającą zarządców nieruchomości. Misją PSZN jest tworzenie jednolitych reguł działalności i postępowania zarządców poprzez ustalenie i nadzór nad przestrzeganiem standardów i zasad etyki zawodowej. Członkowie Stowarzyszenia biorą udział w pracach organów stanowiących akty prawne wpływające na zarządzanie nieruchomościami. Nasze Stowarzyszenie odgrywa tez istotną rolę jako forum wymiany wzajemnych doświadczeń i opinii zawodowych. Mając na uwadze zakres odpowiedzialności, który spoczywa na zarządcach nieruchomości w wyniku pełnionej przez nich roli w życiu społecznym i gospodarczym, ustanowiliśmy Kodeks etyki zawodowej. Celem naszego kodeksu jest zapewnienie usługobiorcom najwyższej ochrony i jakości usług w interesie wspólnego dobra oraz w celu zachowania dorobku i osiągnięć zawodowych zarządców nieruchomości.

Polska Rada Facility Management to stowarzyszenie zrzeszające najważniejszych graczy na polskim rynku usług typu FM. Głównymi celem PRFM są przede wszystkim konsolidacja branży oraz edukacja rynku w obszarze profesjonalnego świadczenia usług typu facility management. PRFM to stowarzyszenie tworzone przez Delegatów wybieranych przez podmioty członkowskie świadczące usługi z obszaru Facility Management. W skład Rady wchodzą również indywidualni eksperci reprezentujący różne specjalizacje rynkowe. Wierzymy, że nasze działania przyczynią się do wzrostu prestiżu facility managementu jako niezwykle rozwojowej dyscypliny zawodowej. Sądzimy, że profesjonalny FM powinien być wdrażany w każdej organizacji i wspierać jej procesy podstawowe swoją wiedzą i doświadczeniem, a przede wszystkim partnerstwem zarówno na poziomie operacyjnym, taktycznym jak i strategicznym.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to samorządowa organizacja działająca w branży hotelarskiej. Od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego). Więcej informacji na www.ighp.pl oraz na profilu na Facebooku i na LinkedIn.

 

 

Partnerzy

Alfavox współpracuje z firmami na 4 kontynentach tworząc rozwiązania najwyższej jakości na rynku zaawansowanych platform Customer Experience. Jako dostawca rozwiązań doskonale identyfikuje potrzeby współczesnego klienta i dostarcza rozwiązania gwarantujące wzrost biznesu do 70%. Systemy Alfavox, oparte o moduły Business Intelligence, Data Analytics oraz Machine Learning, zostały zaprojektowane tak, aby łatwo integrowały się z ekosystemem IT klienta, w tym z narzędziami takimi jak: CRM, ERP, Workflow. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Customer Experience, Video Chat, Contact Center, Workforce Management, Predictive Dialer. Swoją ofertę kieruje do takich sektorów rynku jak: bankowość i finanse, outsourcing, call center, biura obsługi klienta, energetyka i gazownictwo.

7R jest ogólnopolskim, dynamicznie rozwijającym się deweloperem działającym na rynku nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2009 roku, niezmiennie pozostaje firmą o 100% polskim kapitale.Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni magazynowych. Oprócz głównego biura w Krakowie posiadamy również oddziały w Warszawie ,Gdańsku, dzięki czemu nasi pracownicy mogą sprawnie realizować inwestycje dla klientów z całej Polski.

Z myślą o dalszym rozwoju działalności stale powiększamy nasz bank ziemi, zabezpieczając najbardziej strategiczne lokalizacje w kraju. Od początku działalności zrealizowaliśmy projekty o łącznej powierzchni 300 000 m2. Aktualnie kolejne ponad 600 000 m2 znajduje się w procesie inwestycyjnym. Realizujemy centra magazynowe i przemysłowe przeznaczone dla wielu najemców oraz obiekty typu Build To Suit. W naszym portfolio znajdują się zarówno wielkopowierzchniowe parki logistyczne, jak i miejskie magazyny Small Business Unit tworzące pionierską w Polsce sieć 7R City Flex Last Mile Logistics. W portfolio najemców 7R znajdują się firmy reprezentujące branże, m.in. z sektora logistyki, e-commerce, retail czy przedstawiciele lekkiej produkcji. Nasz w pełni zintegrowany zespół deweloperski, w tym własny dział projektowy, pozwalają w szybki sposób reagować na oczekiwania klientów, a co za tym idzie dostarczać im rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

Algotech Polska jest dostawcą oraz integratorem rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy tworzenia i implementacji doświadczenia Klienta. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy o zasięgu europejskim działającej od 1992 roku.

Jako grupa tworzymy unikalne kompetencje w zakresie prowadzenia złożonych projektów biznesowych. Wspomagamy naszych Klientów we wdrożeniu zmian, co jest charakterystyczną cechą dla projektów informatycznych w obszarze aplikacji biznesowych.Jesteśmy uznanym partnerem sprawdzonych dostawców technologii dla rozwiązań wspierających tworzenie tzw. Customer Journey. Nasza domena to wsparcie komunikacji i interakcji, które są kluczowymi elementami budowania zadowolenia Klienta.Jako pierwsi w Polsce wdrażaliśmy rozwiązania w obszarze biometrii. Wspieramy rynek oraz uczestniczymy w pracach otwierających polskie ramy prawne na zastosowanie tych technologii w procesach biznesowych. W roku 2018 skupiamy się na wsparciu transformacji cyfrowej naszych Klientów poprzez proponowanie technologii podpisu elektronicznego/biometrycznego i Digital Signage.

Jesteśmy liderem na rynku inteligentnej automatyki przemysłowej i systemów zarządzania budynkami. Posiadamy ponad 15 lat doświadczenia i dziesiątki udanych wdrożeń dla instytucji, osób prywatnych, gmin i zakładów przemysłowych na całym świecie. Do naszych klientów należą tacy giganci światowego przemysłu jak: VW, Eisenmann, FIAT, OPEL, 3M, MAN, Lila Logistik, Asi Group, Budizol, DB Schenker, Tesla; czy prestiżowe uczelnie – Politechnika Śląska i Politechnika Częstochowska.

Nasze rozwiązania wyróżnia intuicyjność, niezawodność i innowacyjność. Przenosimy doświadczenia i know-how zdobyte w branży przemysłowej na obszar inteligentnej automatyki stosowanej w biznesie, życiu codziennym i miastach. W centrum naszych działań zawsze znajduje się człowiek i jego potrzeby. Działamy wszędzie tam, gdzie trzeba oswoić technologię i uczynić ją bardziej użyteczną. Gdzie liczy się pomysł i praktyczny wymiar projektu. Naszym celem jest uczynienie przestrzeni miejskiej bardziej przystępnej. Wymyślenie jej na nowo. Dla Ciebie.

Grupa Arche to polska sieć hotelowa mająca w swoim portfolio 11 niezwykłych obiektów. Hotele Grupy Arche to nowoczesne budynki w centrach miast: Arche Hotel Częstochowa****, Hotel Puławska Residence***, Arche Hotel Siedlce**, Arche Hotel Lublin***, Arche Hotel Poloneza***, Arche Hotel Krakowska**** oraz Arche Residence Łódź. Do grupy Hoteli Arche należą także zmodernizowane zabytki, które zostały uratowane od ruiny. Do tych hoteli, które zdobyły również liczne nagrody należą: Zamek Janów Podlaski****, Hotel Tobaco***w Łodzi, Pałac i Folwark Łochów**** oraz Koszary Arche Hotel*** w Górze Kalwarii.

W minionym roku Arche otworzyło 5 spośród powyższych obiektów, dzięki czemu, w całej Grupie liczba oferowanych pokoi wzrosła do ponad 3 tysięcy. Za każdym hotelem stoi indywidualne podejście do Gościa, świetny serwis jak również nowoczesne rozwiązania architektoniczne. Ten fakt został zauważony i doceniony przyznaniem nagrody głównej w rankingu 7 NAJ „ Hotelarza” w kategorii Sieć Roku. Grupa Arche nie zatrzymuje się, w tym roku planuje otwarcie zabytkowego obiektu Cukrownia Żnin oraz miejskiego Arche Hotel Geologiczna w Warszawie. Dodatkowo rozpoczyna budowę kolejnych 9 hoteli.

Arcadis jest wiodącą, globalną firmą projektowo-doradczą dla środowiska naturalnego i obiektów budowlanych. Poprzez umiejętne zastosowanie wiedzy i usług z zakresu projektowania, konsultingu, inżynierii oraz zarządzania projektami, dostarczamy naszym klientom wyjątkowe i jednocześnie zrównoważone środowiskowo rezultaty obejmujące cały cykl życia obiektów. Arcadis to 27 000 specjalistów obecnych w ponad 70 krajach, którzy generują roczny dochód w wysokości 3,3 miliardów euro. Arcadis. Poprawiamy jakość życia.

HOCHTIEF Polska jest jedną ze spółek globalnego koncernu budowlanego HOCHTIEF. Na rynku polskim firma działa od ponad dwudziestu lat, łącząc międzynarodowe kompetencje z lokalnym doświadczeniem. HOCHTIEF Polska specjalizuje się w kompleksowej realizacji obiektów kubaturowych i infrastrukturalnych, a wraz z HOCHTIEF PPP Solutions oferuje prowadzenie projektów w modelu PPP w sektorze infrastruktury socjalnej.

Wśród obiektów wykonanych przez spółkę znajdują się m.in. kompleks biurowy Business Garden w Warszawie, apartamentowiec Cosmopolitan przy ul. Twardej w Warszawie, Zespół Jednostek Skarbowych w Poznaniu, centrum handlowe Supersam w Katowicach, terminal portu lotniczego we Wrocławiu czy budynki biurowo-usługowe w Centrum Praskim Koneser. HOCHTIEF Polska dostarcza swoim Klientom efektywne rozwiązania techniczne i ekonomiczne na każdym etapie realizacji projektu, dbając o wysokie standardy współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. Więcej informacji na stronie www.hochtief.pl

hotelAG to grupa doświadczonych profesjonalistów z dziedziny hotelarstwa, działających na zasadzie Asset & Project Management. W ramach prowadzonych projektów hotelowych specjaliści hotelAG realizują kompleksowe działania zarówno z zakresu koncepcji funkcjonalnej jak i analizy finansowej, budowy, pre-openingu, otwarcia i zarządzania oraz sprzedaży, marketingu i PR.

W skład zespołu hotelAG wchodzą hotelarze z pasją i dużym doświadczeniem w ramach swoich specjalizacji – począwszy od planowania, koncepcji i finansowania, poprzez budowę i działania operacyjne, aż po przygotowanie hotelu do otwarcia oraz dalszego zarządzania i realizacji przyjętej strategii sprzedażowo-marketingowej. W kwietniu tego roku grupa hotelAG otworzyła na warszawskim Mokotowie pierwszy w Polsce hotel marki Four Points by Sheraton, wchodzący w struktury Marriott International. Latem tego roku planowane jest otwarcie kolejnego obiektu, tym razem w systemie condo, 4-gwiazdkowego Seaside Park Hotel w Kołobrzegu. W dalszych planach są inwestycje położone zarówno w miejskich lokalizacjach biznesowych jak i w górach i nad morzem. Doradcy zespołu współpracują także z zewnętrznymi inwestorami, zainteresowanymi wejściem w branżę hotelową i otwarciem hotelu lub szukają porady i pomocy w wybranych obszarach prowadzonej już działalności.

MDDP jest jedną z największych polskich firm świadczących kompleksowe usługi doradcze w zakresie podatków, doradztwa prawnego, corporate finance, business consultingu, outsourcingu, doradztwa finansowo-księgowego oraz profesjonalnych szkoleń i konferencji. Zatrudniamy blisko 300 osób w biurach w Warszawie i Katowicach. Wśród naszych Klientów są czołowe koncerny międzynarodowe oraz największe polskie spółki ze wszystkich sektorów gospodarki. MDDP jest partnerem wiodących kancelarii oraz firm doradztwa podatkowego w Europie i na świecie.

W 2018 r. MDDP otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Doradztwa Podatkowego w Polsce w rankingu European Tax Awards organizowanym przez prestiżowy magazyn International Tax Review oraz Największej Firmy Doradztwa Podatkowego w rankingu Dziennika Gazety Prawnej. MDDP w 2017, 2018 i 2019 r. została wymieniona jako jedyna polska firma wśród liderów rynku doradztwa transakcyjnego w rankingu “Tax Transactional” przygotowanym przez International Tax Review. Projekty realizowane przez nasz Zespół Nieruchomości zostały nagrodzone przez dziennik Rzeczpospolita w kategorii „Transakcja roku” w Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego w 2018 i 2019 roku. Jedną z wiodących gałęzi usług MDDP jest doradztwo dla podmiotów działających na rynku nieruchomości. Świadczymy usługi m.in. firmom developerskim, funduszom inwestycyjnym, firmom leasingowym, prywatnym inwestorom – zarówno polskim i zagranicznym. W MDDP jesteśmy przekonani, że nie ma rzeczy niemożliwych, a rozwiązanie jest zawsze, nawet jeśli nie jest ono oczywiste. Staramy się oferować WIĘCEJ niż standard, bo wierzymy, że dziś standard to za mało. Aktywnie angażujemy się w tworzenie doktryny prawa podatkowego, prace legislacyjne na poziomie krajowym i europejskim oraz edukację młodych prawników i ekonomistów.

To jest nagłówek

NORD PARTNER to jedna z największych niezależnych firm brokerskich, działająca na rynku krajowym od 1998 roku. Spółka zatrudnia ponad 140 osób, w tym 90 licencjonowanych brokerów ubezpieczeniowych, specjalizujących się w różnych dziedzinach ubezpieczeń, otwartych na potrzeby klienta i zapewniających profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.

To jest nagłówek

Kliknij ten przycisk, by zmienić ten tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Grupa Polskiego Holdingu Nieruchomości jest wiodącym inwestorem i zarządzającym na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Jest jedną z największych spółek sektora pod względem wartości rynkowej portfela, który skupia ok. 140 nieruchomości i blisko 700 ha gruntów o wartości ok. 2,5 mld zł. Działalność Grupy Kapitałowej PHN skoncentrowana jest w Warszawie oraz największych regionalnych miastach m.in. w Poznaniu, Trójmieście, Łodzi oraz Wrocławiu. Ogólna powierzchnia GLA nieruchomości wchodzących w skład portfela nieruchomości Grupy Kapitałowej PHN wynosi około 320.000 mkw.

To jest nagłówek

PIKA jest uznanym ekspertem i twórcą nowoczesnych rozwiązań umożliwiających kompleksowy outsourcing procesów związanych z zarządzaniem informacjami biznesowymi. Od ponad 23 lat PIKA wspiera największe polskie przedsiębiorstwa w różnych segmentach rynku, wprowadzając innowacyjne systemy skutecznego zarządzania informacją i dokumentacją biznesową. Dzięki odważnemu stosowaniu nowoczesnych technologii PIKA jest dziś liderem w zakresie efektywnego, inteligentnego zarządzania informacją oraz obiegiem dokumentacji.

To jest nagłówek

Safli to start up technologiczny. Skupiamy naszą pracę na zagadnieniach związanych z systemami IOT, systemami bezpieczeństwa dla budynków, ekonomii dzielenia oraz smart nieruchomości.

To jest nagłówek

SEGRO, spółka o statusie firmy Real Estate Investment Trust (”REIT”), to wiodący właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnych. Spółka jest właścicielem lub zarządcą portfela nieruchomości obejmującego 7 mln m2 o wartości 11 mld funtów. SEGRO świadczy swoje usługi klientom z różnych sektorów przemysłu. Nieruchomości firmy są skoncentrowane w obrębie kluczowych aglomeracji i węzłów transportowych w dziewięciu krajach Europy, głównie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Polsce.

To jest nagłówek

VIVENGE to polski producent z blisko 25 letnim doświadczeniem oferujący wyposażenie meblowe sklepów i oznakowania reklamowe punktów sprzedaży. Ponad europejski zasięg sprzedaży, bardzo wysokie standardy technologiczne i ekologiczne, stały nacisk na innowacje produktowe i usługowe, a do tego bardzo mocno akcentowana rola odpowiedzialności społecznej – aż tyle i tylko tyle w jednej firmie. Pracujemy dla najbardziej wymagających światowych marek w Polsce, Europie i na świecie. Nasi Klienci to 54 brandów i realizacje w 11 krajach.

To jest nagłówek

Grupa Kapitałowa Waimea Holding SA od 2010 r. z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie nowoczesnych powierzchni magazynowo – produkcyjnych oraz infrastruktury lotniskowej. Siłą firmy jest zgrany i doświadczony zespół, który z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem podchodzi do każdego projektu.

To jest nagłówek

Yareal Polska, wiodący deweloper w Polsce i lider pod względem jakości, jest spółką należącą do Yareal International N.V., firmy działającej na europejskim rynku nieruchomości. Realizowane przez Yareal na polskim rynku projekty z zakresu nieruchomości mieszkaniowych i biurowych wyróżniają się niezmiennie najwyższym poziomem jakości i elastyczności wprowadzanych rozwiązań. Długoterminowa strategia firmy oparta na zaangażowaniu i optymalnym dostosowaniu oferty do oczekiwań i potrzeb naszych Klientów jest najlepszą gwarancją długoterminowego bezpieczeństwa i rosnącej z dnia na dzień wartości inwestycji.

WITTCHEN to rodzinna firma z niemal trzydziestoletnią tradycją, oferująca najwyższej jakości wyroby ze skóry, w tym ekskluzywną galanterię skórzaną, buty oraz odzież. Na czele spółki stoi Jędrzej Wittchen, któremu od lat przyświeca motto: „Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi, dla ludzi”.

 

 

Prelegenci

Rafał Abramczyk

Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, hotelAG Group

Doświadczony hotelarz i pasjonat. Jako pierwszy wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condo hoteli w Polsce. Z sukcesem koordynuje i nadzoruje otwarcia hoteli zarówno od strony operacyjnej jak i inwestorskiej. Obiekty przez niego zarządzane wielokrotnie zdobywały nagrody branży budowlanej i hotelarskiej. Finalista prestiżowego konkursu Hotelarz Roku 2014.

Justyna Bauta-Szostak

Partner i Szefowa Zespołu Nieruchomości, MDDP

Jest doradcą podatkowym, radcą prawnym, partnerem i szefem Zespołu Nieruchomości w MDDP. Doradca w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatków międzynarodowych, specjalizuje się w doradztwie zarówno na rzecz podmiotów z branży nieruchomościowej jak i z restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadzi projekty dotyczące inwestycji w nieruchomości położone w Polsce i innych krajach Europy Środkowej. Jej doradztwo obejmuje wszelkie etapy działalności – od podjęcia decyzji i wyboru optymalnej formy prawnej dla inwestycji, poprzez bieżące doradztwo związane ze specyfiką branży deweloperskiej, aż po wyjście z inwestycji. Realizowała projekty dotyczące m. in.: sprzedaży udziałów w spółkach będącej właścicielami nieruchomości, przygotowaniu i wprowadzeniu na GPW spółek z branży nieruchomościowej, tworzeniu funduszy inwestycyjnych inwestujących w nieruchomości.

Marek Błędowski

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Apsys Polska

Marek Błędowski jest zatrudniony od 2000 roku w firmie Apsys, głównego lidera w tworzeniu i zarządzaniu centrami handlowymi na polskim rynku. Obecnie na stanowisku Vice Prezesa firmy. Głównym zadaniem jest strategiczne zarządzanie w firmie pod kątem wynajmu powierzchni oraz zwiększania wartości 24 obiektów usytuowanych w 17 polskich miastach. Firma Apsys jest znana z realizacji łódzkiej Manufaktury oraz poznańskiej Posnanii które stały się referencjami na rynku europejskim. Obecnie firma planuje realizować kolejne projekty deweloperskie.

Grzegorz A. Buczek

Architekt, urbanista, Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej

Pierwszy burmistrz Ochoty (1990 r.), wieloletni radny samorządów warszawskich; w latach 1991-95 odpowiedzialny za koordynację planowania i promocję inwestycji na warszawskiej Woli, później (do 1997 r.) – z-ca dyrektora Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego Biura Zarządu m.st. Warszawy, odpowiedzialny m. in. za planowanie strategii rozwoju Warszawy oraz otoczenia PKiN.Od 1982 r. – wykładowca na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, także na studiach podyplomowych WA PW i ASP; niezależny ekspert d/s planowania przestrzennego i inwestycji nieruchomościowych, uczestnik prac legislacyjnych w sferze planowania przestrzennego, budownictwa i nieruchomości; specjalista w dziedzinie przedsięwzięć publiczno–prywatnych; autor licznych publikacji dotyczących ww. problematyki. Współautor eksperckiego projektu Polskiej Polityki Architektonicznej oraz Karty Przestrzeni Publicznej. B. zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Urbanista”, współpracownik periodyków fachowych „Przegląd Urbanistyczny” i „Urbanistyka”. B. wieloletni wiceprezes Towarzystwa Urbanistów Polskich (obecnie członek Rady TUP), sędzia konkursów urbanistyczno-architektonicznych, b. wieloletni członek Głównej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej, b. wieloletni przewodniczący Komisji ds. legislacji ZG SARP, członek Zespołu Koordynacyjnego Polskiej Rady Architektury, Przewodniczący Rady Fundacji „Europejski Instytut Nieruchomości”, członek Zarządu Oddziału Warszawskiego SARP. Doradca inwestorów i developerów nieruchomościowych (m. in. Skanska, TishmanSpeyer Properties, Castorama, Bouygues Immobilier, Yareal i in.), firm konsultingowych (Colliers, MediaDem), kancelarii prawniczych (Dentons), organizacji pozarządzowych i licznych biur projektowych; współautor analiz m. in. dla OECD i Banku Światowego (indywidualnie i we współpracy z Urban Land Institute); członek Grupy Roboczej ds. przestrzennych strategii rozwoju Warszawy 2030, ekspert Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej przy Prezydent m. st. Warszawy. Odznaczony m. in. Krzyżem Oficerskim OOP (w 2007 r.) i Medalem Komisji Edukacji Narodowej (w 2017 r.) oraz złotymi honorowymi odznakami SARP i TUP.

Arkadiusz Chlebowicz

Dyrektor Zarządzający, Waimea Holding SA

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Wieloletni menedżer i dyrektor działów handlowych sieci handlowych, takich jak Empik – ponad 200 sklepów w Polsce, oraz Baltona – Travel Retail w kilku krajach: Polska, Niemcy, Francja, Holandia, Belgia, Włochy, Ukraina, Rumunia, włączyła Europa, Afryka, Bliski Wschód, Kuba. Prowadził projekty i wdrożenia w ramach Grupy EMF w Polsce oraz w ramach grupy Flemingo w Europie. Był odpowiedzialny za zaplanowanie i pomyślne wdrożenie operacyjnego procesu M & A belgijskiej spółki Chacalli De Decker. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu komercyjnym i operacyjnym, zarządzaniu projektami, opracowywaniu i wdrażaniu zmian biznesowych i organizacyjnych. Od 2017 roku objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w WAIMEA HOLDING S.A. polskiego dewelopera nowoczesnych powierzchni magazynowo -produkcyjnych oraz infrastruktury lotniczej.

Anna Duchnowska

Dyrektor, Invesco Real Estate w Polsce

Anna Duchnowska, Dyrektor Invesco Real Estate w Polsce, odpowiedzialna za rozwój biznesu, nadzór i zarzadzanie portfelem aktywów o wartości blisko 1.3 miliard EURO. W portfelu Invesco znajdują się takie aktywa jak Q22 – budynek biurowy w Warszawie, Plac Unii – obiekt handlowo biurowy w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, itp. W ramach Invesco Europe rozwija także dział inwestycji w obiekty handlowych. Anna Duchnowska posiada 18 lat doświadczenia w branży nieruchomości, w szczególności w zakresie inwestowania, asset managementu, finansowania oraz wynajmu nieruchomości. W 2014 roku zakładała biuro Invesco Real Estate w Polsce. Wcześniej związana z Colliers International, a także Polonia Property Fund oraz KPMG. Absolwentka SGH w Warszawie oraz University of Minnesota, gdzie skończyła program Executive MBA . Członek ACCA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Biegłych Rewidentów oraz Członek Royal Institute of Chartered Surveyors (MRICS).

Michał Góra

Prezes Zarządu, Alfavox

Ekspert Customer Care w globalnych projektach na rynkach USA, Indii, Argentyny i Meksyku. Strateg i wizjoner. Autor przełomowych rozwiązań technologicznych dla branży finansowej, w tym wirtualnych oddziałów. Wyznacza strategiczny kierunek rozwoju we wszystkich obszarach działania firmy. Doceniając ludzi i wartość kapitału ludzkiego, ukształtował Alfavox jako silnego gracza odnoszącego sukcesy na międzynarodowych rynkach. Partnerstwo z klientami i doskonałe rozpoznawanie potrzeb wpisał w misję i strategię działania firmy. W efekcie jego pracy Alfavox jako lider na rynku polskim działa także w 12 krajach, realizując projekty m.in. dla Grupy Aviva, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank i firm z Grupy Virgin. Pasjonat doświadczania wrażeń kulturalnych na wszystkich kontynentach, do dziś zwiedził 250 miast na całym świecie.

Władysław Grochowski

Prezes Zarządu, Arche

Prezes i współwłaściciel firmy „Arche” Sp. z o.o. prowadzącej działalność hotelarską i deweloperską. Absolwent szkoły filmowej, urodzony optymista kochający ludzi i świat. Tworzy polską sieć (kolekcję) hoteli, głównie w obiektach zabytkowych. Na każdy jest inny pomysł. Łączenie elementów starych z nowoczesnymi powoduje, że powstaje nowa wartość, nowe życie obiektu, a gość otrzymuje pozytywne emocje. Stara się aby to co robi miało sens, a praca sprawiała mu przyjemność. Podejmuje się trudnych projektów, co daje wiele siły , ale uczy również pokory. Mówi, że we wszystkim ma dużo szczęścia. W życiu, w firmie, w relacjach pomaga mu zaufanie. Pracownicy i klienci firmy obdarzają go zaufaniem, a on stara się nikogo nie zawieść. Uważa, że wszyscy ludzie są uczciwi, tak ich odbiera i oni tacy są. Przewodnim jego hasłem, które wprowadził również do firmy „Arche” jest: łączymy sprzeczności, ufamy wszystkim, zmieniamy siebie. Z żoną Leną założyli Fundację Leny Grochowskiej, która zapewnia mieszkania i pracę dla repatriantów z Kazachstanu. Fundacja organizuje również konkursy sztuki nieprofesjonalnej „szukamy Nikifora”, plenery i wystawy malarstwa, kolonie dla dzieci z Ukrainy, oraz pracę dla osób niepełnosprawnych w pracowniach ceramicznej i krawieckiej.

Tomasz Lubowiecki

Prezes Zarządu, 7R SA

Absolwent studiów licencjackich na Międzynarodowej Akademii Filozofii w Księstwie Lichtenstein, z tytułem magistra filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Przed założeniem 7R przez ponad 12 lat zarządzał spółką Limpol – polskim dystrybutorem w branży FMCG. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości. Współpracował m.in. z krakowskim deweloperem Wawel Serwis, a jego portfel projektów obejmuje inwestycje takie jak Polana Borkowska, Business Park Zawiła i Wielicka Business Park. W 7R, jako Prezes Zarządu, stoi także na czele działów Leasingu oraz Marketingu & PR. Prywatnie pasjonat kolarstwa oraz narciarstwa alpejskiego.

Bartosz Łyskawiński

Prezes Zarządu, Safli

CEO Safli, Rent4Move i Storico. Przedsiębiorca i twórca nowych rozwiązań biznesowych i technologicznych. Podczas studiów na University of San Diego w Kalifornii zainspirował się ideą self-storage i utworzył jeden z pierwszych tego typu biznesów w Polsce. Zarządza nieruchomościami komercyjnymi o powierzchni 56 000 m2 w centrum Poznania. Zainspirowany doświadczeniem w Storico oraz budownictwie utworzył kolejne firmy oparte na nowych technologiach. Znajduje innowacyjne podejście do przestarzałych rozwiązań. Widząc możliwości rynkowe i technologiczne w branży carsharingu utworzył Rent4Move. SAFLI to firma odpowiadająca na braki w zakresie tworzenia nowej wartości w obrębie technologii dla nieruchomości komercyjnych oraz ekonomii dzielenia. Ukończył program ICAN Management oraz Strategic Leadership Academy.

Janusz Mitulski

Dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo – Wschodnią, Kraje Bałtyckie oraz Ukrainę

Janusz przeszedł do Marriott International w 2015 roku z firmy doradczej Horwath HTL Polska, gdzie przez ponad pięć lat był partnerem i szefem w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego. W tym okresie zaangażowany był w blisko 200 projektów – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu. Zanim rozpoczął pracę w konsultingu, Janusz wiele lat pracował w sieci Qubus Hotel. Był tam m.in. dyrektorem dwóch hoteli, a następnie przez ponad pięć lat dyrektorem sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce. Podczas 20-letniej kariery zawodowej w hotelarstwie, Janusz szeroko angażuje się w działalność na rzecz rozwoju branży hotelowej w Polsce. Przez wiele lat był Wiceprezesem, a następnie Czlonkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, trenerem Akademii Hotelarza, współautorem Hotel Guidebook oraz konferencji Hotel Trends Poland & CEE. Jest również aktywnym wykładowca akademickim. Janusz jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a także członkiem międzynarodowej organizacji zawodowej The Royal Institution of Chartered Surveyors (MRICS).

Artur Pollak

Prezes Zarządu, APA Group

Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził realizacji kilkunastu projektów związanych z automatyzacją skomplikowanych procesów technologicznych, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach, współpracując z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens. Był konsultantem technicznym podczas budowy fabryki VW Poznań, gdzie odpowiadał za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego. Obecnie pełni rolę Prezesa Zarządu APA Sp. z o.o. i APA Innovative Sp. z o.o, jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.

Maciej Ptaszyński

Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu

Od 2011 roku Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu. Wcześniej Dyrektor Zarządzający w Accor Services Polska. Pracował także jako Dyrektor Regionu w Adecco Poland. Od 2008 zaangażowany w działania mające na celu poprawę rozwiązań legislacyjnych dotyczących funkcjonowania firm handlowych w Polsce i Unii Europejskiej. Z wykształcenia politolog oraz absolwent kursu z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Pacific Lutheran University w Tacomie, USA.

Katarzyna Rudnicka

Prezes Zarządu, Vivenge

Rozpoczęła się w latach 90-tych. Od samego początku była kształtowana w obszarze sprzedaży. Katarzyna Rudnicka przeszła wszystkie szczeble stanowisk w departamentach sprzedaży różnych firm, od przedstawiciela handlowego (DROSED S.A.), poprzez key account manager (PROPER FOOD ISL), key account manager (Sport Promotion), z-ca dyrektora Sprzedaży (Elektromontaż – Export S.A.), prezesa Zarządu (Centrum Budownictwa), Prezes Zarządu (EGO Sp. z o.o.). Od 2007 roku w Grupie VIVENGE (w pierwszych latach pełniąc funkcję prezesa zarządu z jednej ze spółek grupy). Od 2010 roku Prezes Zarządu VIVENGE Sp. z o.o. – lidera branży oznakowania reklamowego, specjalistę od największych projektów rebrandingowych w Polsce.

Piotr Sawicki

Zastępca Dyrektora Biura Rozwoju Gospodarczego, Urząd m.st. Warszawy

Architekt, urbanista i konsultant na rynku nieruchomości od 2003 roku. Do 2016 wspólnik i prezes zarządu w biurze projektowym SAWAWA oraz członek zarządu OW SARP (Stowarzyszenie Architektów Polskich). 2017 / 2018 zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy, odpowiedzialny m.in. za Studium Miasta i Program Rewitalizacji. 2018 / 2019 zastępca dyrektora Biura Rozwoju Gospodarczego. Współautor m.in. przebudowy Traktu Królewskiego w Warszawie, otoczenia Stadionu Narodowego i innych przestrzeni publicznych oraz zespołów zabudowy i osiedli. Laureat kilkunastu konkursów architektonicznych i urbanistycznych. Doradca w wielu inwestycjach nieruchomościowych – mieszkaniowych, handlowych, biurowych a także dużych kompleksach sportowych i rekreacyjnych.

Magdalena Szulc

Dyrektor SEGRO na Europę Centralną

Z SEGRO związana od 2006 roku, czyli odkąd spółka rozpoczęła działalność w tej części kontynentu. W 2009 roku objęła stanowisko Dyrektora na Europę Centralną. Odpowiada za zarządzanie operacjami firmy w regionie, gdzie konsekwentnie realizuje strategię rozwoju i rozbudowy portfela nieruchomości logistycznych i przemysłowych w kluczowych lokalizacjach. Posiada ponad siedemnastoletnie doświadczenie w branży nieruchomości potwierdzone certyfikatem RICS. Zanim dołączyła do zespołu SEGRO pracowała jako Turn Key Coordinator w firmie Siemens i jako Project Manager w Grontmij Real Estates. Ukończyła studia w zakresie Budownictwa oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem na Politechnice Poznańskiej, a także studia podyplomowe na kierunkach: Wycena Nieruchomości oraz Obrót Nieruchomościami na poznańskim Uniwersytecie Ekonomicznym.

Paweł Toński

Prezes Zarządu Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych

Paweł Toński jest współzałożycielem i prezesem zarządu Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych oraz partnerem zarządzającym odpowiedzialnym za zespół nieruchomości w CRIDO. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym, w szczególności w obszarze CIT oraz transakcji i restrukturyzacji. Doradzał m.in. przy opracowywaniu międzynarodowych oraz krajowych struktur inwestycji i struktur własnościowych. Aktywnie uczestniczył w planowaniu i negocjacjach dotyczących kilkudziesięciu transakcji nabycia, sprzedaży lub reorganizacji aktywów o wartości co najmniej kilkuset milionów EUR każda. Za swoje osiągnięcia Paweł otrzymał liczne wyróżnienia w rankingach doradców podatkowych „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej” – w kategoriach: CIT, doradztwo transakcyjne i M&A. Kierowany przez niego zespół nieruchomości w CRIDO zdobył dwa razy z rzędu prestiżową nagrodę Eurobuild Awards 2017 i 2018 w kategorii najlepszego doradcy podatkowego w Polsce dla branży nieruchomości.

Jacek Wesołowski

Prezes Zarządu, Trei Real Estate Poland

Jacek Wesołowski posiada prawie 30 letnie doświadczenie w branży nieruchomości w rozwoju obiektów handlowych, biurowych jak i mieszkaniowych. Jego pierwszą zrealizowaną inwestycją był biurowiec Bank Własności Pracowniczej w Gdańsku w 1992 r., a następnie pierwsze w Polsce Centrum Handlowe Kliff w Gdyni (1994 r.) i w Warszawie (1998 r.). Do sukcesów Jacka Wesołowskiego należy stworzenie m.in. Galerii Emka w Koszalinie oraz 20 innych lokalnych obiektów handlowych, które zrealizował do 2008 r. Przez ponad 7 lat, w okresie 2008 – 2016 r., Jacek Wesołowski pełnił funkcję Development Country Managera i członka zarządu w Immofinanz Polska, gdzie rozwinął markę handlową STOP SHOP oraz VIVO!, a także zrealizował inwestycje handlowe (Silesia City Center druga faza, Tarasy Zamkowe) oraz mieszkaniowe (RiverPark Poznań, Dębowe Tarasy). Od czerwca 2016 r. członek zarządu w Trei Real Estate Polska, odpowiedzialny za rozwój firmy w Polsce oraz marki parków handlowych typu convenience – Vendo Park, a także projekty mieszkaniowe. Jacek Wesołowski posiada wykształcenie mgr inż. budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz mgr ekonomii, ze specjalizacją handel zagraniczny Uniwersytetu Gdańskiego. Prywatnie pasjonat narciarstwa.

Andrzej Wójcik

Prezes Zarządu, Satoria Group

Prezes Zarządu SATORIA Group S.A. od czerwca 2016 r. Od 1998 do 2016 roku Wiceprezes Zarządu ds. sprzedaży i rozwoju SATORIA Group S.A. Prezes Zarządu RT Hotels S.A. od 2008 r. Prezes Zarządu VHM Hotel Management Sp. z o.o. od 2011 r. Absolwent rocznego programu Executive Development przy Canadian International Management Institute oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Zarządzania Wartością Spółki. Doświadczenie w dziedzinie biznesu i nowoczesnego zarządzania zdobył poprzez kierowanie obszarami marketingu i rozwoju różnych firm na rynku polskim. 9 lat spędził w USA gdzie zdobywał doświadczenie biznesowe w prowadzeniu własnej firmy. Wykształcenie menadżerskie uzyskał w Polsce i USA. Poza pracą zawodową czynnie uprawia żeglarstwo, narciarstwo i tenis, interesuje się historią i kinem.

Bogdan Zasada

Dyrektor Zarządzający, STRABAG Real Estate

Dyrektor Zarządzający STRABAG Real Estate w Polsce. 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości zdobywał m.in. jako manager w zakresie powstawania i finansowania obiektów biurowych zarówno dla polskich, jak i międzynarodowych deweloperów. Licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami i absolwent studiów z zakresu wyceny nieruchomości. Członek RICS i CCIM.

 

 

Laureaci “Diamentów Inwestycji 2019”

 

 

Kapituła Konkursu “Diamenty Inwestycji”

Maciej Balsewicz

Współzałożyciel i Prezes bValue Angels VC

Paweł Borys

Prezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju

Till Burges

Dyrektor Zarządzający HarbourVest Partners Hong Kong

Prof. Andrzej Cieślik

Kierownik Katedry Makroekonomii i Teorii Handlu Zagranicznego Wydziału Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski

Tomasz Danis

Partner, MCI Capital SA

Anna Duchnowska

Dyrektor, Invesco Real Estate w Polsce

Joanna Erdman

Wiceprezes Zarządu, ING Bank Śląski SA

Wojciech Hann

Członek Zarządu, Bank Gospodarstwa Krajowego

Robert Ługowski

Partner Zarządzający CobinAngels

Tadeusz Nowicki

Prezes Zarządu, Ergis SA

Prof. Jerzy Witold Pietrewicz

Kierownik Zakładu Analizy Rynków, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa

Beata Radomska

Prezes, Executive Club

Edgar Rosenmayr

Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu, Kulczyk Silverstein Properties

Jacek Wesołowski

Prezes Zarządu, Trei Real Estate Poland

Janusz Władyczak

Prezes Zarządu, KUKE SA

Grzegorz Zieliński

Dyrektor Regionalny na Polskę i kraje bałtyckie, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju

 

 

Lokalizacja

 

 

Rejestracja

Możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach organizowanych przez Executive Club wymaga każdorazowej akceptacji Zarządu i Rady.

W sprawie zgłoszenia uczestnictwa prosimy o kontakt:

Mirosław Witkowski
miroslawwitkowski@executive-club.com.pl
tel: +48  510-105-474

 

Konferencja + Gala:
cena za osobę
3 000 PLN + VAT

 

 

Poprzednie edycje

29
Dec
Jak pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję i dlaczego warto być innowacyjnym?
Pandemia COVID-19 przyspieszyła w Polsce cyfrową rewolucję. Zarówno małe przedsiębiorstwa, j...
23
Dec
Budowanie wizerunku firmy. Sposoby na promocję wizerunkowo-marketingową
Sposoby na promocję wizerunkowo-marketingową firmy Budowanie wizerunku firmy to stały pro...
21
Dec
Jak zarządzać pracownikami w erze pracy zdalnej?
Pandemia COVID-19 w dużym stopniu wpłynęła na organizację pracy oraz zarządzanie pracownikam...
18
Dec
Rynek e-commerce w Polsce. Ewolucja usług w dobie pandemii
Ewolucja usług dla e-commerce w dobie pandemii Pandemia COVID-19 wpłynęła w dużym stopniu...
14
Dec
Firmy odpowiedzialne społecznie. Czym się wyróżniają oraz jaka jest ich koncepcja
Czym wyróżniają się firmy odpowiedzialne społecznie? W listopadzie tego roku odbyła się VI ...
10
Dec
Relacja z debaty „Innowacyjność – Chmura – Cyberbezpieczeństwo”
8 grudnia odbyła się debata klubowa, zorganizowana przez Exec...
24
Nov
Przyszłość w naszych rękach, czyli relacja z konferencji Sustainable Economy Summit
24 listopada odbyła się VI edycja konferencji „Sustainable Economy Summit”, podczas której dyskut...
19
Nov
Innowacyjność, Chmura, Cyberbezpieczeństwo
8 grudnia 2020 r. odbędzie się debata organizowana przez Executive Club, która sku...
14
Oct
Przemysł przyszłości, czyli relacja z konferencji Top Industry Summit
14 października w hotelu The Westin Warsaw odbyła się konferencja „Top Industry Summit” podczas...
09
Oct
Relacja z drugiej edycji debaty „Digital People – cyfrowa transformacja biznesu”
7 października w hotelu Bristol w Warszawie mieliśmy przyjemność zorganizować klubo...