Kształtuj przyszłość razem z nami
Executive Club to ekskluzywna społeczność biznesowa, łącząca wizjonerów, top management i ekspertów z różnych branż. Organizujemy prestiżowe wydarzenia, inspirujemy do działania i tworzymy przestrzeń dla strategicznych partnerstw.
Kiedyś
Executive Club został założony w 2005 roku przez Beatę Radomską jako przestrzeń dla kadry zarządzającej do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów. Z biegiem lat ewoluował, organizując prestiżowe konferencje i spotkania networkingowe, a także wspierając innowacje, stając się cenioną platformą biznesową.


Teraz
Executive Club promuje innowacje, zrównoważony rozwój i etykę w biznesie. Organizuje konferencje, takie jak Sustainable Economy Summit i Executive Innovation Forum, oraz przyznaje nagrody „Diamenty” dla wyróżniających się firm i liderów. Klub integruje elity biznesowe, wspierając rozwój gospodarki i budowanie trwałych relacji.
Wkrótce
Executive Club dąży do dalszego rozwoju jako wiodąca platforma biznesowa, promując innowacje, ESG i odpowiedzialny biznes. Planuje rozszerzenie działań międzynarodowych, współpracę z globalnymi ekspertami, intensyfikację programów edukacyjnych oraz większy wpływ na otoczenie regulacyjne polskiego biznesu.

Zarząd Klubu

Prekursorka budowania relacji biznesowych na najwyższym szczeblu. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, niemieckojęzycznego programu MBA na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Pracowała dla dużych sieci handlowych. Zarządzała kilkusetosobowymi sieciami sprzedaży w instytucjach finansowych: austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz i Skarbiec Asset Management Holding (grupa BRE Bank). Od kilkunastu lat związana również z branżą executive search jako Managing Partner w Cigno Consulting, która prowadzi działalność z zakresu selekcji i rekrutacji oraz doradztwa personalnego.
Pomysłodawczyni oraz Prezes Zarządu Executive Club, najbardziej elitarnej organizacji zrzeszającej top management. Współpracowała z otoczeniem wszystkich prezydentów III RP, a także z najbardziej wpływowymi politykami krajów Unii Europejskiej i intelektualistami z takich ośrodków naukowych jak: Oxford, LSE, London Business School, IESE. Odpowiada za strategię klubu, który integruje elity biznesowe oraz jest platformą wymiany poglądów i inspiracji dla najwyższej kadry menedżerskiej. Konsekwentnie promuje różnorodność, inkluzywność i równe traktowanie w biznesie. Wspiera również inicjatywy charytatywne poprzez łączenie biznesu z wyselekcjonowanymi fundacjami prowadzonymi przez charyzmatycznych liderów. Uhonorowana m.in. medalem „Honoris Gratia”.

Laureat licznych nagród naukowych, w tym najbardziej prestiżowej krajowej nagrody naukowej przyznawanej przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej, odznaczony wysokimi odznaczeniami państwowymi przyznawanymi za osiągnięcia badawcze, m.in: belgijskim, francuskim i japońskim. Doktor honoris causa licznych uczelni w kraju i za granicą oraz członek wielu zagranicznych akademii nauk. W l. 2001-2005 Minister Nauki i Informatyzacji, w l. 2006- 2010 Społeczny Doradca Prezydenta RP ds. edukacji i badań.
Rada Innowacji i Zrównoważonej Gospodarki
RIZG to nowo powołana inicjatywa Executive Club, skupiająca liderów biznesu i ekspertów w obszarze innowacji
oraz zrównoważonego rozwoju. Jej celem jest wspieranie synergii między nauką a biznesem, szczególnie
w zakresie nowych technologii, zielonej transformacji i cyfryzacji gospodarki.

W latach 2004-2006 Arne był dyrektorem sprzedaży portfela centrów handlowych Multi Development w Europie Środkowej i Turcji.
W latach 1999-2004 Arne był odpowiedzialny za działalność Ahold Real Estate Europe w Europie Środkowej. Pod jego nadzorem Ahold rozwinął i współtworzył 12 centrów handlowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Wcześniej Arne pracował jako dyrektor ds. przejęć na międzynarodowym lotnisku Schiphol oraz jako starszy konsultant w Nationale Investerings Bank.
Z wykształcenia Arne jest geografem miejskim. W 1989 roku ukończył studia na Uniwersytecie w Amsterdamie w Holandii. Uzyskał stopień doktora na Uniwersytecie w Utrechcie w Holandii, a jego praca magisterska dotyczyła partnerstw publiczno-prywatnych w rozwoju obszarów miejskich w Japonii.
Acteeum Group jest międzynarodową firmą działająca na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych w Polsce, kompleksowo obejmującą całe procesy deweloperskie, począwszy od wyboru odpowiednich działek pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, zarządzania i sprzedaży obiektów.
Współpracując z szerokim gronem inwestorów korporacyjnych i prywatnych, Acteeum koncentruje się na rozwoju wielkopowierzchniowych obiektów handlowych i projektów mieszkaniowych.

Ireneusz Borowski jest ekspertem w dziedzinie transformacji cyfrowej. Od 26 lat specjalizuje się w cyfryzacji systemów inżynierskich i produkcyjnych. Od 9 lat zajmuje się transformacją cyfrową opartą o cyfrowe bliźniaki. Od lipca 2019 roku pełni funkcję Country Managera w Dassault Systèmes. Na tym stanowisku odpowiada za wzmocnienie lokalnej obecności i rozszerzenie pozycji rynkowej Dassault Systèmes w Polsce.
Ireneusz Borowski dołączył do Dassault Systèmes w 2008 roku i do tej pory, piastując stanowisko Senior Managera Sales & Business Development Eastern Europe, przygotowywał plany rozwoju biznesu dla Polski, Czech, Słowacji, Węgier i zarządzał sprzedażą w Europie Wschodniej. Wcześniej, na stanowisku Senior Sales Manager w Europie Wschodniej, Partner Success Management EUROCENTRAL, kierował sprzedażą w kanałach pośrednich.
Ireneusz Borowski rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w AutoR KSI, następnie pracował w CNS Solutions. W 2000 roku dołączył do Premium Technology jako Product Manager i przez kolejne 8 lat był zaangażowany na różnych poziomach zarządzania.
Ireneusz Borowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, posiada dyplom w zakresie inżynierskich systemów decyzyjnych.

Ukończyła studia na Politechnice Wrocławskiej (Magister inżynierii chemicznej) oraz studia MBA na Uniwersytecie
w Calgary. Przez 10 lat pracowała dla Dow Chemical na różnych stanowiskach w Warszawie i Londynie, a karierę
w BASF rozpoczęła w 2005 roku jako Kierownik Sprzedaży na Europę Północną, w Wielkiej Brytanii.
Następnie pełniła funkcje komercyjne w Ludwigshafen,
w Niemczech (2006-2007) oraz w Warszawie, gdzie objęła stanowisko Dyrektora Handlowego EUC i Rosji (2008-2012).
W latach 2013-2017 została oddelegowana do Barcelony, gdzie pełniła rolę Vice President, Sales & Regional Market Development Iberia. Lata 2017-18 spędziła we Wiedniu jako Head of Controlling and Projects na Europę Centralną.
Po powrocie do Polski w maju 2018 roku Katarzyna Byczkowska objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej BASF Polska, spółki, która jest wśród największych oddziałów koncernu BASF w Europie. Obecnie BASF Polska to ponad 800 pracowników i ponad 1,15 miliarda EUR obrotu (2024).
Od 2023 roku Katarzyna Byczkowska pełni funkcję Prezesa Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska).

Maciej Częścik, lat 53, urodzony 7 sierpnia 1972 roku w Sokołowie Podlaskim. Absolwent UMCS w Lublinie Wydział Ekonomiczny studia I stopnia, ukończone studia II stopnia z zakresu bankowości i finansów publicznych oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania oraz na Akademii Leona Kożmińskiego z zakresu zarządzania marketingiem. W firmie Sokołów zatrudniony od 1995r. Od 2008 roku na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania sprzedażą. Obecnie tj od 2021 roku V-ce Prezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. Żonaty, trzech synów. Zainteresowania biznes, sport oraz podróże.

Od 1997 roku związany z Grupą VINCI, kluczowym graczem z branży koncesji i budownictwa na świecie. Od roku 2000 wspierał rozwój działalności EUROVIA w Polsce. W latach 2014-2017 odpowiadał za działalność oddziałów EUROVIA w Rumunii, Chorwacji oraz w krajach bałtyckich. Obecnie zarządza holdingiem VINCI Construction Polska, w skład którego wchodzą WARBUD i spółki EUROVIA w Polsce.

Magdalena Dziczek – absolwentka Zarządzania Strategicznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz skandynawistyki na Uniwersytecie SWPS. Doktorantka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2010 roku zajmuje się gospodarką odpadami. Reprezentowała Krajową Izbę Gospodarki Odpadami w Brukseli oraz współpracowała z Municipal Waste Europe. Dzięki tej współpracy aktywnie zaangażowała się w tworzenie założeń Pakietu Gospodarki o Obiegu Zamkniętym. Reprezentowała MPO w Warszawie Sp. z o.o. na stanowisku Dyrektora Działu Strategii. Do stycznia 2025 r. reprezentowała Związek Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach EKO-PAK, pełniąc funkcję członka zarządu i dyrektora Biura. Zaangażowana w prace EUROPEN, dzięki któremu aktywnie uczestniczy w tworzeniu unijnych regulacji odpadowych i opakowaniowych. Ekspert w grupie roboczej Joint Research Centre dedykowanej wypracowaniu zharmonizowanych oznaczeń dla systemów selektywnej zbiórki na poziomie UE. Wspólnie z Nestle Polska i Pepsico Polska realizuje projekt ReFlex dedykowany sortowaniu i recyklingowi elastycznych odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych. Obecnie jest związana z KAUCJĄ.PL – Krajowym Systemem Kaucyjnym, w którym pełni funkcję dyrektora ds. Operacyjnych. W swojej pracy i badaniach naukowych koncentruje się na doskonaleniu systemu gospodarki odpadami w Polsce, szczególnie w kontekście budowania Gospodarki o Obiegu Zamkniętym.

Paweł Dziekoński jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończył studia magisterskie na kierunku Finanse i Bankowość oraz studia doktoranckie w Kolegium Gospodarki Światowej. Doświadczony lider związany z sektorem finansowym, rynkiem kapitałowym, bankowością, konsultingiem. Karierę zawodową rozpoczynał w czterech wielkich spółkach.
Był wiceprezesem zarządu Giełdy Papierów Wartościowych odpowiedzialnym za rozwój biznesu
i finanse, dyrektorem zarządzającym w Deutsche Banku i Kredyt Banku oraz Dyrektorem w Deloitte na rynki Europy Środkowej.
Od 2017 – wiceprezes spółki KAZAR – polskiego producenta luksusowej marki butów. Od 2020 r. – wiceprezes zarządu Grupy FAKRO, światowego potentata w produkcji okien dachowych.
Przekazuje pozytywną energię budowanym przez siebie zespołom. Jest entuzjastą dobrych marek, poczucia humoru oraz lojalnej współpracy.

Dorota Hryniewiecka-Firlej ma ponad 20 letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej.
Przez wiele lat pracowała na stanowiskach kierowniczych w wiodących firmach farmaceutycznych m.in. Janssen-Cilag, Novo Nordisk, Wyeth.
Od lat związana z Pfizer, jedną z czołowych firm farmaceutycznych na świecie, gdzie z powodzeniem łączy wizję dyrektora generalnego z perspektywą zorientowaną na ludzi.
Wyznaje zasadę, że najważniejsi są ludzie i wierzy, że autentyczność powinna być podstawą budowania relacji. Dlatego buduje kulturę integracji, środowisko tolerancji i szacunku dla różnorodności zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Jej wizja rozwoju biznesu koncentruje się na ludziach, którzy są w centrum wszystkiego. Głęboko wierzy, że sukces zapewniają zespoły, a nie jednostki. Takie podejście spowodowało, że przez cztery lata była Współprzewodniczącą Rady ds. Różnorodności i Włączenia Społecznego w europejskich strukturach Pfizer.
Pełniła kluczowe funkcje przywódcze w wiodących organizacjach i stowarzyszeniach branżowych w Polsce. Była prezesem Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych (INFARMA), a także wiceprezesem największej organizacji pracodawców – Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej, gdzie była również współzałożycielem inicjatywy Human Rights & Business.
Jest absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, gdzie uzyskała specjalizację i tytuł doktora w dziedzinie chorób wewnętrznych.
Nie tylko prowadzi aktywne życie zawodowe, lecz także działa społecznie na rzecz lokalnych społeczności, a w czasie wolnym oddaje się swoim pasjom, którymi są gra na fortepianie oraz iluminacja średniowiecznych manuskryptów. Należy do Włoskiego Stowarzyszenia Kaligrafii i Iluminacji.

Absolwent studiów na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej i na Wydziale Mechaniczno-Technologicznym Politechniki Warszawskiej.
Odbył też studia podyplomowe w Instytucie Teorii Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Jest absolwentem Advanced Management Programme INSEAD Fontainebleau.
W 1991 roku rozpoczął pracę w sektorze bankowym jako dyrektor departamentu zagranicznego w Narodowym Banku Polskim. Brał udział w negocjacjach Polski z Klubem Londyńskim i Klubem Paryskim w zakresie redukcji zadłużenia. Od 1995 roku był wiceprezesem zarządu Hypo-Bank Polska, a następnie wiceprezesem zarządu Banku Gospodarki Żywnościowej.
W latach 2002-2011 pełnił funkcję prezesa zarządu Nordea Bank Polska, gdzie m. in. przeprowadził fuzję z LG Petrobankiem. W tym czasie zasiadał również w organach kierowniczych Związku Banków Polskich. W 2012 roku objął stanowisko wiceprezesa zarządu ds. finansowych w KGHM Polska Miedź. W 2013 roku został wyróżniony odznaką honorową „Za zasługi dla finansów publicznych Rzeczypospolitej Polskiej”. W latach 2015 – 2017 był kuratorem w Banku Polskiej Spółdzielczości SA oraz członkiem Komisji Etyki Bankowej ZBP.
Od 2017 roku jest wiceprezesem Związku Banków Polskich.

Piotr Kledzik pochodzi z Gdańska, gdzie ukończył studia na Wydziale Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej. Karierę zawodową rozpoczynał w Hydrobudowie 6 SA, będąc kolejno inżynierem stażystą, majstrem, kierownikiem robót, kierownikiem budowy, kierownikiem grupy budów. W 2005 powrócił do rodzinnego miasta i podjął pracę w Hydrobudowie Gdańsk SA jako dyrektor oddziału budownictwa przemysłowego.
Następnie kierował oddziałem budownictwa hydrotechnicznego w Hydrobudowie Gdańsk, awansował na stanowisko dyrektora technicznego i członka zarządu. W 2007 powierzono mu zadanie skonsolidowania polskich spółek budowlanych koncernu Bilfinger w ramach nowo tworzonej firmy Bilfinger Berger Budownictwo SA, której został Prezesem Zarządu. Spółka w wyniku zmian właścicielskich od 2015 roku jest członkiem międzynarodowej Grupy PORR. Piotr Kledzik jest obecnie Prezesem Zarządu PORR S.A.
Zapalony miłośnik łowiectwa, lubi długie spacery z psami.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania sprzedażą oraz marketingu na rynku elektrotechnicznym. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1992 r. w firmie SAPA Aluminium. Z firmą Philips Lighting (obecnie Signify) związany od 1995 roku. Będąc odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing na region Europy Środkowo-Wschodniej, aktywnie uczestniczył w procesie transformacji spółki z producenta produktów oświetleniowych do konsultanta i dostawcy zintegrowanych rozwiązań IoT. Kierował pracą międzynarodowych zespołów, wdrażając innowacyjne w branży rozwiązania i modele biznesowe. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu Signify Poland oraz Dyrektora Handlowego w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie. Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, jest również absolwentem Executive Master of Business Administration.

Manager z wieloletnim doświadczeniem zarówno w branży produkcyjnej, jak i inwestycyjnej. Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania spółką, grupą kapitałową, finansami w rozbudowanych grupach kapitałowych na poziomie spółki i grupy, w ocenie opłacalności inwestycji, restrukturyzacji, optymalizacji procesów, zarządzaniu ryzykiem finansowym, zarządzaniu płynnością oraz budowaniu i realizacji strategii finansowania. Zarządzający w Luma Holding (family office), odpowiedzialny był za finanse całego holdingu oraz poszczególnych Spółek z Grupy.
Stworzył model biznesowy, utworzył i zarządzał funduszem drugiej rundy w Polsce. Zbudował i pozyskał pierwsze w CEE, jedno z pierwszych w Europie finansowań zrównoważonych (SLL) w sektorze wydobywczym. Zdobył jako manager doświadczenie w przemyśle wydobywczym i hutniczym w Europie, Afryce. Zrealizował wiele transakcji trade finance z partnerami z różnych kontynentów.
Posiada doświadczenie w negocjacjach, due diligence, przeprowadzeniu i nadzorowaniu transakcji nabycia Spółek w Polsce i zagranicą. Członek Rad Nadzorczych, Komitetów Inwestycyjnych – odpowiedzialność za procesy połączeń, restrukturyzacji, procesy optymalizacyjne oraz określanie kierunków rozwoju.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej kierunków: finanse i bankowość oraz międzynarodowe stosunki ekonomiczne. Ukończył studia doktoranckie na kierunku ekonomia. Posiada licencję maklerską oraz ukończone liczne kursy i szkolenia.

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ukończył Menedżerskie Studia Podyplomowe Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Politechnice Śląskiej w Gliwicach, International Managerial and Marketing Studies na Uniwersytecie Technicznym w Brnie, Międzynarodowe Studia Menedżersko-Finansowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i studia Master of Business Administration na The Brennan School of Business of Dominican University, River Forest Illinois w USA.
Od ponad 27 lat związany z sektorem energetycznym. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu efektywnych strategii sprzedażowych i marketingowych oraz zarządzaniu zmianą. Jest ekspertem w projektowaniu i wdrażaniu nowych produktów i usług oraz kampanii marketingowych, kanałów kontaktu oraz narzędzi i systemów informatycznych. Prowadził i wdrożył liczne projekty związane z poprawą efektywności organizacji oraz procesów biznesowych.
Od marca 2024 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Tauron Polska Energia S.A.
W latach 2020-2024 Wiceprezes Zarządu Polenergia Dystrybucja oraz Wiceprezes Zarządu Polenergia Sprzedaż.
W latach 2012-2019 związany z Grupą TAURON, jako Wiceprezes Zarządu w TAURON Sprzedaż i TAURON Sprzedaż GZE oraz Dyrektor Wykonawczy ds. Klienta w TAURON Polska Energia S.A.
W latach 1997-2012 pracował w spółkach należących do Grupy Vattenfall m. in. jako Kierownik Działu Rozwoju, Kierownik Działu Planowania i Strategii Personalnej, Kierownik Projektu, Dyrektor ds. Obsługi Klientów, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Wiceprezes Zarządu.
Jest Członkiem szeregu rad nadzorczych. Wiceprezesem Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej oraz Prezesem IGEOS.

Piotr Maciak to Prezes Zarządu Nordkalk Sp. z o.o. oraz Dyrektor Zarządzający Nordkalk Wapno, Wiceprezes Grupy Nordkalk odpowiedzialny za Region Europy Wschodniej, Członek Zarządu Stowarzyszenia Przemysłu Wapienniczego
Wykształcenie: Absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Doświadczenie zawodowe:
Od 1991 roku zajmuje stanowiska kierownicze w obszarze sprzedaży i zarządzania w dużych międzynarodowych firmach, głównie w sektorze materiałów budowlanych.
W Nordkalk pracuje od 16 lat, z czego od 14 lat pełni funkcję Prezesa Zarządu Nordkalk Sp. z o.o.
Od 2019 roku pełni obowiązki Wiceprezesa Grupy Nordkalk, odpowiadając za region Europy Wschodniej. W 2024 roku objął dodatkowo stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Nordkalk Wapno, nowo nabytej spółki. Od stycznia 2025 wchodzi w skład Komitetu Wykonawczego Grupy SigmaRoc jako Dyrektor Zarządzający Platformy Wschodniej.
Jako członek zarządu Stowarzyszenia Przemysłu Wapienniczego, aktywnie działa na rzecz rozwoju branży wapienniczej w Polsce.

Prof. dr hab. inż. Jerzy Małachowski jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Jego prace naukowo-badawcze i wdrożeniowo-technologiczne skupiają się na trzech głównych zagadnieniach: rozwój metod badań materiałów i konstrukcji, rozwój metod badań komputerowych i analiz symulacyjnych w zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem i obronnością oraz rozwój metod badań w zagadnieniach związanych z inżynierią biomedyczną.
Kierował licznymi projektami oraz uczestniczył jako wykonawca w ponad 30 przedsięwzięciach ukierunkowanych na prace naukowe, rozwojowe i wdrożeniowe. W latach 2016-2024 Dziekan Wydziału Inżynierii Mechanicznej WAT. Od czerwca 2024 roku dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Piotr Mirosław posiada 30-letnie doświadczenie zawodowe, przede wszystkim w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i operacjami w korporacjach międzynarodowych, na rynkach B2C oraz B2B, w różnych kulturach i strukturach organizacyjnych. Od 2014 roku kieruje Lyreco Polska, będącym liderem w branży produktów i usług dla miejsc pracy. Wcześniej szef polskiego oddziału Tech Daty, jednego z największych globalnych dystrybutorów IT, notowanego na giełdzie Nasdaq. Przez kilka lat pełnił funkcję członka zarządu Philips Polska, kierując sprzedażą i marketingiem produktów konsumenckich w Polsce i Europie Centralnej. Był także Dyrektorem Sprzedaży i Dyrektorem Zarządzającym w LG Electronics. Absolwent Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz MBA Uniwersytetu w Illinois. Ukończył również prestiżowe programy menedżerskie na INSEAD oraz IMD.

Absolwentka handlu zagranicznego SGH. Wieloletnia członkini Zarządu Fundacji Liderek Biznesu. Mentorka biznesowa. Laureatka plebiscytu BrandMe CEO 2021 organizowanego przez magazyn Forbes. Od 2000 roku jest Dyrektorem Zarządzającym i Prezesem Zarządu firmy Kinnarps Polska Sp. z o.o. Firma jest spółką-córką szwedzkiego koncernu Kinnarps AB – europejskiego lidera w dziedzinie wyposażania biur i obiektów użyteczności publicznej. Z Kinnarps Beata Osiecka jest związana od początku działalności na rynku polskim, współtworząc strategię firmy i reputację marki, jako eksperta w dziedzinie holistycznej ergonomii, zrównoważonego rozwoju, funkcjonalnego designu oraz przyjaznego środowiska pracy.

Prof. dr hab. Witold M. Orłowski, profesor nauk ekonomicznych, profesor Akademii Finansów i Biznesu Vistula i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, główny doradca ekonomiczny PwC Polska, wykładowca licznych uczelniach w Polsce i za granicą. W przeszłości szef zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP i Rady Gospodarczej Rządu. Autor 16 książek i 200 publikacji naukowych, popularny komentator ekonomiczny i felietonista głównych polskich gazet.

Dr inż. Artur Pollak – Prezes Zarządu, APA Group
Członek Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej. Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził kilkunastu projektom, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach. Współpracował z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens.

Prof. dr hab. inż. Krzysztof Pikoń to ekspert w dziedzinie gospodarki o obiegu zamkniętym, gospodarki odpadami i odnawialnych źródeł energii. Prodziekan Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej oraz kierownik Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Odpadów.
Specjalizuje się w analizach środowiskowych, ocenie cyklu życia (LCA), energetycznym wykorzystaniu odpadów oraz zarządzaniu projektami. Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie śladu węglowego dla różnych projektów europejskich.
Przez 12 lat był związany z EIT oraz InnoEnergy, pełniąc m.in. funkcję Dyrektora ds. Edukacji na Europę Środkową oraz Dyrektora programu Energy Transition. Współpracował z czołowymi uniwersytetami europejskimi nad innowacjami w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Autor ponad 300 publikacji naukowych, lider wielu projektów krajowych i międzynarodowych. Posiada międzynarodowe certyfikaty zarządzania projektami (PRINCE2, Agile PM) oraz szerokie doświadczenie w edukacji akademickiej i wdrażaniu nowoczesnych technologii w przemyśle.

Profesor zrównoważonego zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego. Współzałożyciel „RES. Centre for Reimagining Sustainability. Management, Finance and Society”. Koordynator studiów podyplomowych „Perspektywa ESG. Odpowiedzialne i zrównoważone zarządzanie”. Od ponad 30 lat związany z biznesem jako promotor odpowiedzialności i etyki w biznesie, mówca, doradca, a także mentor impaktowych startupów. Współautor corocznego zestawienia „Ranking ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” i „Listy Startupów Pozytywnego Wpływu”, współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu i programu UNEP/GRID Warszawa „Climate Leadership powered by UN Environment”.

Jacek Socha, w latach 2005 – 2020 wiceprezes PwC w Polsce. Jacek dołączył do PwC w grudniu 2005 roku. Od momentu dołączenia do firmy doradzał wielu polskim przedsiębiorstwom, a także spółkom zagranicznym. Jako Minister Skarbu Państwa w latach 2004-2005 w rządzie Marka Belki między innymi działaniami z sukcesem zrealizował kilkanaście transakcji prywatyzacyjnych za pośrednictwem Giełdy Papierów Wartościowych w tym – PKO BP, PGNiG, Lotos. Jako Przewodniczący Komisji Papierów Wartościowych i Giełd w latach 1994-2004 brał udział w procesie tworzenia regulacji polskiego rynku kapitałowego, a także regulacji dostosowujących polskie prawo do regulacji Unii Europejskiej. Uczestniczył również w procesie dopuszczenia wielu spółek notowanych obecnie na GPW. Prace nad tworzeniem polskiego rynku kapitałowego rozpoczął w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych 1990 w Biurze Komisji Papierów Wartościowych. W latach 1982-1990 pracował w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest Członkiem Honorowym: – Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, – Izby Domów Maklerskich, – Stowarzyszenia Maklerów Papierów Wartościowych i Doradców Inwestycyjnych, – Polskiej Rady Biznesu. Pełnił istotne funkcje w Międzynarodowej Organizacji Komisji Papierów Wartościowych (IOSCO), gdzie w latach 1998-2000 przewodniczył Europejskiemu Komitetowi Regionalnemu. W latach 1996-1998 był wiceprzewodniczącym Komitetu ds. Rynku Wschodzącego oraz członkiem Komitetu Wykonawczego w latach 1994-2000. Jacek Socha od początku był zaangażowany w tworzenie zasad Corporate Governance w Polsce, jest współautorem pierwszych zasad zatwierdzonych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w 2002 roku. Był wiceprezesem Polskiego Związku Golfa. Jest członkiem rad nadzorczych: mTFI SA, ONDE SA, BIOAGRA SA. Jest członkiem Fundacji Bridge for Business.

Katarzyna Suchcicka to doświadczona liderka z 17-letnim stażem w sektorze energetycznym. Przed dołączeniem do R.Power pełniła funkcję CEO OX2 w Polsce, gdzie zbudowała od podstaw całą organizację, doprowadzając do realizacji projekty OZE o łącznej mocy blisko 400 MW oraz rozwinięcia portfela projektów przekraczającego 3 GW.
Jej doświadczenie obejmuje również pracę w firmie Vestas, w tym dwuletni międzynarodowy kontrakt w Portugalii. Wyróżnia się wyjątkowymi kompetencjami w budowaniu efektywnych zespołów, czego dowodem jest rozwinięcie organizacji OX2 do zespołu 80 specjalistów oraz inicjowanie pionierskich projektów w obszarze magazynowania energii.
Branża wielokrotnie doceniła jej osiągnięcia, przyznając prestiżowe wyróżnienia: tytuł Menedżera Roku 2024 (EuroPower & OzePower) oraz Energia Przyszłości 2024 (Energia Kobiet).
Katarzyna Suchcicka jest słuchaczką studiów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada tytuł magistra ekonomiki menedżerskiej Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz wykształcenie inżynierskie uzyskane na Uniwersytecie Południowej Danii i Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym.

Od 2013 roku współtworzy dwuosobowy zarząd kierujący działaniami Grupy STRABAG w Polsce.
Z wykształcenia magister ekonomii, absolwent Szkoły Głównej Handlowej i stypendysta Uniwersytetu Wiedeńskiego na kierunku ekonomiki przedsiębiorstwa.
Karierę zawodową rozpoczął w centrali STRABAG w Austrii w 1996 roku. W latach 2001 – 2006 był dyrektorem naczelnym i członkiem zarządu BRVZ Sp. z o.o., spółki sektora usług finansowych należącej do grupy kapitałowej STRABAG.
Funkcję członka zarządu Strabag sp. z o.o. pełni od 2007 roku. Odpowiadał za segment budownictwa infrastruktury. Obecnie zarządza wszystkimi obszarami budownictwa STRABAG w Polsce. Za jego kadencji nastąpiła rozbudowa struktur regionalnych i ponad dwukrotnie wzrosły przychody i zatrudnienie. Firma stała wiodącym na rynku podmiotem budowlanym w kraju.
Wojciech Trojanowski jest członkiem Rady Pracodawców RP i przewodniczącym Platformy Budowlanej Pracodawców RP, członkiem zarządu Polsko – Niemieckiej Izby Przemysłowo Handlowej. Jest laureatem licznych nagród branżowych.

Z-ca przewodniczącego Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, Przewodniczący Konferencji Rektorów Uniwersytetów Ekonomicznych i Konferencji Rektorów Uczelni Warszawskich.
Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
Autor lub współautor publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Od zawsze związana z B2B, ponad 20 lat pracuje dla dużych, międzynarodowych korporacji, z sukcesem zarządzając zespołami sprzedaży, marketingu i rozwoju. Doświadczenie zawodowe w obszarze technologii zdobywała przez 10 lat w Liberty Global (UPC Polska), zarządzając sektorem B2B a ostatnio, od 5 lat – w Orange Polska, gdzie realizuje wraz z zespołem ekspertów projekty transformacji cyfrowej dla największych firm z sektora transportu i logistyki.
Executive Club w liczbach





Dlaczego warto

Elitarna sieć kontaktów
Liderzy biznesu, eksperci, inwestorzy. Buduj markę, nawiązuj strategiczne partnerstwa.

Dostęp do unikalnych wydarzeń
Cztery prestiżowe konferencje i gale rocznie, poświęcone tematyce budownictwa, zrównoważonego rozwoju, innowacji
i przemysłu.

Spotkania klubowe
Cztery ekskluzywne spotkania klubowe – prognozy, trendy, analizy oraz networking
w kameralnym gronie.
Nasz magazyn / Executive Magazine
Magazyn jest wydawany w wersji drukowanej oraz elektronicznej. Naszą misją jest dzielenie się kluczowymi informacjami gospodarczymi, a także wiedzą i doświadczeniem liderów zrzeszonych w Executive Club, którzy na łamach
Executive Magazine mogą prezentować swoją działalność i inspirować czytelników.

Portal
Codziennie dostarczamy kluczowe informacje gospodarcze oraz najnowsze trendy biznesowe. Oferujemy merytoryczne artykuły, wywiady oraz eksperckie komentarze. Naszymi czytelnikami, a zarazem autorami publikowanych treści, są liderzy zarządzający czołowymi polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami. Mamy dedykowane sekcje poświęcone finansom, nowym technologiom, przemysłowi, infrastrukturze i ESG, dzięki czemu każdy znajdzie tu wartościowe treści dopasowane do swoich zainteresowań.

Drukowane wydanie
Nasz magazyn to kwartalnik, w którym każdy numer poświęcony jest innej tematyce: budownictwo, ESG, innowacje oraz przemysł. Magazyn jest dystrybuowany podczas debat i konferencji organizowanych przez Executive Club, a także trafia bezpośrednio na biurka kadry zarządzającej w ramach prenumeraty. Dociera do właścicieli firm, menedżerów wyższego szczebla, prezesów zarządów zrzeszonych w Executive Club, a także do liderów biznesu i nauki. Wersja elektroniczna (w formacie PDF) jest ogólnodostępna.

Co nas wyróżnia
Executive Magazine to także największa baza prestiżowych wywiadów z liderami biznesu – od prezesów największych polskich firm po wybitnych przedstawicieli nauki, w tym uznanych profesorów. Wyróżniamy się również ekskluzywnymi rozmowami o gospodarce, w których światowej klasy eksperci dzielą się swoimi prognozami i analizami. Publikujemy wywiady z intelektualnymi autorytetami, w tym przedstawicielami Top 50 Global Thinkers oferując naszym czytelnikom unikalne spojrzenie na przyszłość biznesu i ekonomii.
Najnowszy numer
Executive Magazine
Pobierz najnowszy numer naszego magazynu i bądź na bieżąco z najważniejszymi tematami biznesowymi!
Najczęściej zadawane pytania
czyli to, o co często pytacie
i to co warto o Nas wiedzieć.
Jak dołączyć do Executive Club?
Aby zostać członkiem, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Nie każda firma zostaje przyjęta – dokładnie weryfikujemy dane i analizujemy działalność kandydatów. Po zakończeniu procesu skontaktujemy się w krótkim czasie na wskazany adres.
Co obejmuje pakiet członkowski?
W zależności od wybranego pakietu: Premium lub Standard. Członkostwo zapewnia dostęp do wybranej ilości konferencji, wszystkich spotkań klubowych oraz publikacji w Executive Magazine.
Jak wziąć udział w wydarzeniu?
Członkowie klubu otrzymują dedykowane linki rejestracyjne drogą mailową – każdą osobę należy zarejestrować indywidualnie. Osoby spoza klubu mogą zakupić bilety komercyjne dostępne na naszej stronie. Po kliknięciu „Kup bilet” nastąpi przekierowanie na stronę zakupu.
Jak opublikować materiał w Executive Magazine?
Każdy członek klubu ma możliwość publikacji treści na naszym portalu. Jeśli chcesz opublikować artykuł, wywiad lub analizę, skontaktuj się z redakcja@executivemagazine.pl – przedstawimy dostępne możliwości.