Diamenty Innowacji, to statuetki, które mają na celu uhonorowanie najlepszych przedsiębiorstw, wybitnych menedżerów i liderów biznesu, którzy wdrażają nowe technologie i innowacje. Laureaci muszą się również wyróżniać zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju oraz odznaczać się szczególną dbałością o najwyższe standardy przywództwa.

KATEGORIE konkursowe

Podmiot wyróżniający się innowacyjnością w zakresie oferowanych produktów i usług finansowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych lub biznesowych.

Podmiot wyróżniający się wysoką innowacyjnością oraz stosowaniem najnowszych technologii w celu zwiększenia efektywności i minimalizowania wpływu środowiskowego inwestycji budowlanych.

Podmiot wyróżniający się innowacyjnością w procesie wytwarzania, magazynowania, dystrybucji lub sprzedaży energii elektrycznej.

Podmiot wyróżniający się zaangażowaniem w prace badawczo-rozwojowe, opracowujący i wdrażający na rynek innowacyjne produkty farmaceutyczne.

Podmiot skutecznie wprowadzający wysokiej jakości innowacyjne technologie, które znajdują zastosowanie w wielu branżach gospodarki.

Podmiot podejmujący intensywne działania, które w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia neutralności klimatycznej poprzez zastosowanie nowoczesnych i efektywnych rozwiązań dekarbonizacyjnych.

Podmiot, który opracował nowy lub ulepszony produkt, różniący się znacząco od dotychczasowych wyrobów producenta, a także od rozwiązań o podobnej specyfice występujących na rynku.

Podmiot wyróżniający się swoim wsparciem merytorycznym, technicznym oraz finansowym dla rodzących się i rozwijających start-upów oraz pomagający w komercjalizacji innowacyjnych produktów i usług.

Podmiot charakteryzujący się wysokim poziomem innowacyjności, który koncentruje się na tworzeniu i wprowadzaniu na rynek nowatorskich produktów i usług oraz korzystający z najnowszych zdobyczy techniki do zwiększania własnej efektywności.

Osoba wyróżniająca się wybitnymi osiągnięciami w zakresie budowania innowacyjnej organizacji i tworzenia warunków dla wdrożenia nowatorskich idei.

Osoba wyjątkowo zaangażowana w działalność charytatywną i pracę na rzecz przyszłych pokoleń, korzystająca z innowacyjnych rozwiązań nie tylko w obszarze biznesowym, ale także stale poszukująca nowych metod pomocy i wsparcia potrzebujących.

FINALIŚCI

INNOWACJA ROKU: FINANSE

INNOWACJA ROKU: BUDOWNICTWO

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

INNOWACJA ROKU: ENERGETYKA

Laureatem została firma:                                                                                                                  Wyróżnienie:             

INNOWACJA ROKU: FARMACJA

Laureatem została firma:     

INNOWACJA ROKU: TECHNOLOGIA

Laureatem została firma:     

INNOWACJA ROKU: DEKARBONIZACJA

Laureatem została firma:     

INNOWACJA ROKU: PRODUKT

MECENAS START-UP’ÓW ROKU

Laureatem została firma:     

INNOWACYJNA FIRMA ROKU

Laureatami zostały firmy:     

CEO Roku:

Adam Marciniak

Adam Marciniak

Prezes Zarządu,
Velobank

Bussines Charity Award:

              Laureat:                                                                                          Wyróżnienie:             

Anna Rulkiewicz

Anna Rulkiewicz

Prezes,
Grupa LUX MED

Michał Mikołajczyk

Michał Mikołajczyk

Rekopol /
Polski Czerwony Krzyż

Kapituła konkursu Diamenty Innowacji

Prof. dr hab. Michał Kleiber

Prof. dr hab. Michał Kleiber

Przewodniczący Rady Executive Club, Przewodniczący Polskiego Komitetu ds. Unesco, Kawaler Orderu Orła Białego

Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.

Rafał Bednarek

Rafał Bednarek

Wiceprezes Zarządu, BIK

Od 2012 r. pełni funkcję wiceprezesa Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. i nadzoruje Pion Biznesu Bankowego i Detalicznego. Odpowiada za rozwój biznesu z bankami, firmami leasingowymi oraz faktoringowymi jak również za biznes w obszarze klientów indywidualnych. Jest równocześnie członkiem Rady Nadzorczej Biura Informacji Gospodarczej BIG InfoMonitor S.A. Od początku swojej pracy zawodowej związany był z bankowością (Wielkopolski Bank Kredytowy, Bank Zachodni WBK), pracując początkowo w obszarze bankowości inwestycyjnej a następnie w obszarach biznesu detalicznego i zarządzania ryzykiem kredytowym. Sprawował między innymi funkcje: dyrektora Departamentu Kapitałowego, dyrektora Centrum Bankowości Hipotecznej oraz dyrektora Departamentu Rozwoju i Wsparcia Kredytowego. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej oraz studiów podyplomowych i doktoranckich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w zakresie ekonomii i rynków kapitałowych, jak również studiów podyplomowych na Wydziale Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w zakresie służby zagranicznej i międzynarodowej.

Dr Tadeusz Białek

Dr Tadeusz Białek

Prezes Związku Banków Polskich

Doktor nauk prawnych, radca prawny, absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim i Studiów Doktoranckich w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Członek Komitetu Prawnego Europejskiej Federacji Bankowej (EBF). Reprezentant EBF w pracach UNCITRAL (United Nation Commission on International Trade Law). Arbiter Sądu Polubownego przy KNF. Z sektorem bankowym związany od 2003 r. Od 2010 roku do 2020 roku pełnił funkcję Dyrektora Zespołu Prawno - Legislacyjnego Związku Banków Polskich. Przewodniczący Komitetu Sterującego Narodowej Grupy Roboczej ds. reformy wskaźników referencyjnych. Uczestniczył w pracach legislacyjnych nad licznymi aktami prawnymi m. in. w zakresie prawa bankowego i w zakresie regulacji dotyczących rynku finansowego. Koordynator licznych prac interpretacyjnych w sektorze bankowym w zakresie nowych i zmienianych regulacji oraz projektów wdrożeniowych rozwiązań sektorowych (m.in. trwały nośnik, zwalczanie nadużyć podatkowych, kodeks dobrych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych). Wykładowca prawa bankowego i prawa nowych technologii. Autor kilkudziesięciu publikacji z ww. zakresu.

Piotr Frankowski

Piotr Frankowski

Dyrektor Zarządzający,
Ayming Polska

Michał Janik

Michał Janik

Site Senior Director,
AstraZeneca Pharma Poland

Dr Agnieszka Jankowska

Dr Agnieszka Jankowska

Przewodnicząca Rady ds. Cyfryzacji Corporate & Public Affairs Director,
T-Mobile Polska

Agnieszka Jankowska odpowiada za obszar relacji T-Mobile Polska z sektorem publicznym w zakresie komunikacji elektronicznej i polityki cyfrowej. Od 2020 roku jest członkiem rady dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, zaś od czerwca 2022 roku pełni funkcję członkini zarządu Fundacji Digital Poland. W latach 2010-2022 pełniła funkcję dyrektora ds. sektora publicznego General Electric w Europie Środkowej, odpowiadając za sektory lotniczy, energetyczny, opieki zdrowotnej i finansowy, jak również członka zarządu GE Poland Sp. Zo.o. oraz członka rad nadzorczych Banku BPH i GE Company Polska – Engineering Design Center. W latach 2005 – 2010 pracowała jako rzeczniczka prasowa Ministra Rozwoju oraz Dyrektor Departamentu Zarządzania Programami Operacyjnymi Konkurencyjność i Innowacyjność w Ministerstwie Rozwoju. Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, gdzie zajmowała się m.in. przygotowaniem strukturalnym Agencji do realizacji programów finansowanych z funduszy UE w ramach Polityki Spójności. Od czerwca 2023 roku pełni funkcję społeczną jako członkini Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji, a od stycznia 2024 roku jest przewodniczącą Rady. Agnieszka Jankowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, gdzie uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych, oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej.

Dariusz Jasak

Dariusz Jasak

Prezes Zarządu,
SEEN Technologie

Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Łódzkiej. Studia podyplomowe w zakresie przetwarzania obrazów medycznych w University Hospital College w Londynie. Od 1991 związany z Siemens Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży w Biurze Medycyny , a następnie Dyrektora Branży Industrial Solutions & Services. Odpowiedzialny za stworzenie oferty i potencjału wykonawczego „pod-klucz” rozwiązań Siemens dla przemysłu. W roku 2009 obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Veolia Water Technologies Sp. zo.o., będącej częścią francuskiego koncernu Veolia Environment. W roku 2019 pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy SEEN Technologie Sp. z o.o. lidera na rynku uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w Polsce.

Prof. dr hab. inż. Waldemar Kamrat

Prof. dr hab. inż. Waldemar Kamrat

Dyrektor Centrum Energetyki Jądrowej PG, Profesor, Katedra Elektroenergetyki Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Politechnika Gdańska

Waldemar Kamrat – profesor tytularny, Prorektor ds. Kształcenia i Rozwoju Politechniki Gdańskiej (kadencja: 2008–2012). Aktualnie Dyrektor Centrum Energetyki Jądrowej Politechniki Gdańskiej i profesor w Katedrze Elektroenergetyki /Wydział Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej (1977 r.) oraz Wydziału Ekonomiki Produkcji Uniwersytetu Gdańskiego(1982 r.). Dyrektor Generalny Górnictwa III –go stopnia . Ukończył również studia specjalistyczne w zakresie polityki i efektywności energetycznej w USA, uzyskując w roku 1996 Certificate of the Institute for Young Investigators in Energy Efficiency – Berkeley/Washinghton DC. Jego pasją naukową jest rozwój energetyki i jej możliwości stymulowania rozwoju gospodarki. Specjalista ds. energetyki kompleksowej, łączącej w sobie trzy pojęcia - elektroenergetyki, ciepłownictwa i gazownictwa. Od ponad 40 lat związany z Politechniką Gdańską, ale równolegle przez wiele lat pracował w przemyśle na stanowiskach kierowniczych, budując obiekty energetyczne (w kraju i zagranicą). Pełnił szereg najwyższych stanowisk kierowniczych w przemyśle, szczególnie energetycznym( w zarządach i radach nadzorczych dużych firm energetycznych. Autor 4 monografii i ok. 250 publikacji i opracowań naukowych w zakresie elektroenergetyki i gospodarki energetycznej.

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Rektor, Akademia Leona Koźmińskiego

Profesor tytularny specjalizujący się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN, członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej Forum. Od 2020 roku pełni funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. W latach 2016-18 był członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych w najważniejszych czasopismach i wydawnictwach nauk o zarządzaniu w Polsce i na świecie, m.in. w Cambridge University Press, Emerald Publishing, Routledge, European Management Journal, Business Horizons, Jest autorem książki „Transformacja cyfrowa” (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. W latach 2012-2020 pełnił w Akademii Leona Koźmińskiego funkcję Prorektora ds. Współpracy Zagranicznej odpowiadając za całościową strategię umiędzynarodowienia oraz marketing uczelni. Jest także koordynatorem programu Koźmiński MBA Digital oraz studiów podyplomowych związanych z gospodarką cyfrową: Marketing Internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja Cyfrowa Biznesu oraz Menedżer w Przemyśle 4.0. Był profesorem wizytującym w takich ośrodkach jak m.in.: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia publikacyjne i naukowe. W 2015 roku wyróżniony statuetką LUMEN wręczaną dla liderów zarządzania uczelnią. W 2017 roku wyróżniony statuetką Eduinspirator (FRSE) dla osób, które działają aktywnie w obszarze edukacji, przyczyniając się do pozytywnych zmian w otoczeniu. W 2020 roku wyróżniony nagrodą Gwiazda Umiędzynarodowienia w kategorii Badania naukowe przyznawaną przez fundację „Perspektywy”. W trakcie jego kadencji, Akademia Leona Koźmińskiego była wielokrotnie uznawana za najbardziej umiędzynarodowioną szkołę wyższą w Polsce. Grzegorz Mazurek ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp., Vivus.

Wojciech Murawski

Wojciech Murawski

Członek Zarządu,
Autopay

Wojciech Murawski – Członek Zarządu Autopay SA. Pełni rolę Chief Commercial Officera (CCO) i odpowiada za zarządzanie biznesem. Wspiera i wzmacnia poszczególne jednostki biznesowe na poziomie Zarządu i Rady Nadzorczej. Bezpośrednio odpowiada za wyniki przychodowe i udział firmy w rynku. Absolwent Politechniki Gdańskiej Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki. Pierwsze kroki na swojej biznesowej drodze stawiał w korporacjach: Big Bank Gdański, Polkomtel SA. Współwłaściciel Cloud Services, a także współwłaściciel i pomysłodawca sportbm sp. z o.o. Od zawsze pracuje w obszarze nowoczesnych technologii - najpierw w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych, a obecnie w szeroko pojętych innowacjach w bankowości, ubezpieczeniach, sporcie, e-commerce i płatnościach. Wierzy, że technologia właściwie wykorzystywana może stać się najlepszym przyjacielem człowieka. Liczba wdrożonych skutecznie projektów i obserwacja efektów, które przyniosły zamieniły tę wiarę w sposób na biznesowe życie. Fan pracy drużynowej i mocy właściwie prowadzonych zespołów. Od lat wspiera projekty edukacyjne rozwijające wśród młodzież kompetencje przyszłości. Jest mentorem w programie APLO Instytutu Humanites. Zaangażowany w projekty związane z edukacją poprzez sport, który uważa za niezwykle istotny społecznie, a także z bezpieczeństwem. Jeszcze jako menadżer w Polkomtel odpowiadał za wdrożenie numerów ratunkowych nad wodą i w górach, a w Autopay od lat wspiera sopocki WOPR. Mąż, tata Karoliny, Kacpra i Klary. Posiadacz dwóch radosnych psów i równie wesołych dwóch kotów. Kiedyś aktywny zawodnik piłki kopanej, dzisiaj praktykujący pasjonat sportu we wszelkiej możliwej postaci.

Piotr Paszczyk

Piotr Paszczyk

Prezes Zarządu,
APN Promise

Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim. Związany ze spółką APN Promise od początków jej istnienia. Ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży IT, gdzie buduje rozwiązania w oparciu o oprogramowanie i sprzęt znanych, sprawdzonych producentów oraz usługi własne. Od roku 1992 odpowiedzialny za sprzedaż, od roku 1998 – Członek Zarządu, natomiast od roku 2008 – Prezes APN Promise Sp. z o.o. Od roku 2011 wraz ze zmianami w strukturze spółki sprawuje funkcję Prezesa APN Promise S.A. Obecnie zarządza całą grupą, która składa się z kilkunastu spółek, takich jak: APN Promise S.A., Sevenet S.A., TTS Company Sp. z o.o., RET-ALL Sp. z o.o., Predictes Sp. z o.o., Alterkom Sp. z o.o., Supremo Sp. z o.o. oraz APN ISV-HUB Sp. z o. o.

Dr inż. Artur Pollak

Dr inż. Artur Pollak

Prezes Zarządu,
APA Group

Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził realizacji kilkunastu projektów związanych z automatyzacją skomplikowanych procesów technologicznych, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach, współpracując z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens. Był konsultantem technicznym podczas budowy fabryki VW Poznań, gdzie odpowiadał za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego. Obecnie pełni rolę Prezesa Zarządu APA Sp. z o.o. i APA Innovative Sp. z o.o, jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.

dr hab. Aleksandra Przegalińska-Skierkowska

dr hab. Aleksandra Przegalińska-Skierkowska

Profesor,
Akademia Leona Koźminskiego

Doktor habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorem ds Współpracy z Zagranicą oraz ESR w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2021 rozpocznie współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.

Beata Radomska

Beata Radomska

CEO,
Executive Club

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Pracowała w instytucjach finansowych: austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz i Skarbiec Asset Management Holding. Od kilku lat związana z branżą doradztwa personalnego, w szczególności jako Managing Partner w Cigno Consulting, która prowadzi działalność z zakresu selekcji i rekrutacji oraz doradztwa personalnego. Pomysłodawczyni oraz Prezes Zarządu Executive Club, najbardziej elitarnej organizacji zrzeszającej top management. Odpowiada za strategię klubu, który integruje elity biznesowe oraz jest platformą wymiany poglądów i inspiracji dla najwyższej kadry menedżerskiej.

Dorota Rzążewska

Dorota Rzążewska

Wspólnik Zarządzający, Krajowy i Europejski Rzecznik Patentowy,
JWP Rzecznicy Patentowi

Prof. dr hab. inż. Jan Szmidt

Prof. dr hab. inż. Jan Szmidt

Rektor Politechniki Warszawskiej (w latach 2012– 2020), Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki, Politechnika Warszawska

Prof. dr hab. inż. Jan Szmidt – Przewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP) w kadencji 2016-2020, Rektor Politechniki Warszawskiej w kadencjach 2012–2016 i 2016–2020, jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej (1976), elektronikiem, profesorem nauk technicznych. W latach 2002-2005 był Prodziekanem, zaś w latach 2008-2012 Dziekanem Wydziału Elektroniki Technik Informacyjnych. Na tej samej uczelni doktoryzował się w 1985 roku, a w 1995 w oparciu o dorobek naukowy i rozprawę zatytułowaną Diamentopodobne warstwy węglowe wytwarzane metodami plazmowymi na potrzeby mikroelektroniki uzyskał stopień doktora habilitowanego. W 2005 roku otrzymał tytuł profesora nauk technicznych. Uczestniczył w różnych międzynarodowych programach badawczych, był stażystą w Instytucie Technologii Elektronowej NPCP "CEMI" w Warszawie oraz w Carnegie Mellon University w Pittsburghu (USA). Jest współautorem i autorem dwóch monografii i dziesięciu rozdziałów w książkach polsko- i anglojęzycznych, w tym: NATO ASI Series, Kluwer Academic Publishers i Elsevier oraz ponad 580 publikacji naukowych, z czego ponad 100 artykułów w takich czasopismach jak: Diamond Related Materials, Thin Solid Films, Journal of Crystal Growth, Chaos Solutions & Fractals, Solid State Electronics, Applied Physics Letters i Surface Science oraz prawie 200 referatów na międzynarodowych konferencjach naukowych. Brał udział w realizacji kilku międzynarodowych projektów badawczych. Jest współautorem lub autorem 14 zgłoszeń patentowych oraz ponad 50 raportów z realizacji projektów badawczych. Był członkiem komitetów organizacyjnych i programowych kilkudziesięciu konferencji naukowych. Jest promotorem 12 rozpraw doktorskich oraz opiekunem naukowym kolejnych kilku doktorantów. Za swoją działalność był nagrodzony nagrodą Wydziału IV Nauk Technicznych PAN (1997) oraz wieloma nagrodami Rektora Politechniki Warszawskiej za działalność naukową, dydaktyczną lub organizacyjną; otrzymał także nagrody na targach innowacji i wynalazków w Pittsburgu, Londynie, Budapeszcie i Damaszku. Był recenzentem ponad 26 rozpraw doktorskich i habilitacyjnych oraz szeregu wniosków o tytuł oraz awansowych w uczelniach technicznych całej Polski.

Dr hab. Piotr Wachowiak

Dr hab. Piotr Wachowiak

Profesor, Rektor,
Szkoła Główna Handlowa

Od 26 lat ma związki z praktyką gospodarczą pracując na stanowiskach kierowniczych w różnych organizacjach, m.in. był zastępcą dyrektora Zarządu Domów Komunalnych Warszawa-Śródmieście, Dyrektorem Wydziału Budynków Komunalnych Urzędu Gminy Warszawa-Centrum oraz zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członkiem Zarządu Dzielnicy i Kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi badania naukowe na temat: polityki personalnej w przedsiębiorstwach działających w Polsce, negocjacji, pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, MBA i podyplomowych. Autor lub współautor wielu publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracuje z firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi. Bierze udział w opracowywaniu ekspertyz dla przedsiębiorstw oraz w szkoleniach dla kadr menedżerskich.

Ewa Wernerowicz

Ewa Wernerowicz

Przewodnicząca Rady Nadzorczej,
Soonly Finance

W marcu 2023 r., w wyniku wykupu managerskiego, przejęła 100% udziałów w spółce Soonly Finance (dawniej Vivus). Manager z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych instytucjach finansowych. Ekspertka rynku fintech. Członek Rady Pracodawców RP. Odpowiada tam za obszar współpracy między start-upami, a korporacjami oraz ekosystemem usług finansowych. Uczestniczyła w tworzeniu nowych instytucji finansowych na polskim rynku - Polbank EFG, Citifinancial oraz Vivus, który został liderem rynku pożyczek i zredefiniował dostępność finansowania online. Jest aktywną promotorką idei autentycznego przywództwa i budowy kultury organizacyjnej firm jako źródła sukcesu firmy. Jest absolwentką IESE Business School, Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Morskiej w Gdyni.

Prof. dr hab. inż. Adam Woźniak

Prof. dr hab. inż. Adam Woźniak

Prorektor ds. Rozwoju,
Politechnika Warszawska

Profesor nauk technicznych, wykładowca akademicki i naukowiec specjalizujący się w metrologii współrzędnościowej. Prorektor ds. Rozwoju Politechniki Warszawskiej w kadencji 2020–2024. W latach 2012–2020 pełnił funkcję Dyrektora Instytutu Metrologii i Inżynierii Biomedycznej, potem Dziekana Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej. W latach 2005–2006 pracował jako visiting professor w Polytechnique de Montréal w Kanadzie. Autor ponad 150 publikacji naukowych, w tym 2 monografii oraz kilkudziesięciu artykułów w prestiżowych międzynarodowych czasopismach. Organizator i kierownik kilkunastu projektów innowacyjnych i badawczych, realizowanych również we współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Wypromował 6 doktorów nauk technicznych oraz kilkudziesięciu magistrów i inżynierów. Członek Rady Metrologii, ekspert Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, a także wielu innych instytucji.

Kontakt

Konkurs:
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Współpraca Partnerska/Konferencje:

Aleksandra Łysiak
aleksandra.lysiak@executiveclub.pl
tel: +48 504-296-185

Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Joanna Wakulińska
joanna.wakulinska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-421