eif2024-tytul

27-28 listopada 2024, The Westin Warsaw

Wydarzenie, podczas którego kluczowe role odgrywają innowacje i nowe technologie – główne motory napędowe współczesnej gospodarki. W gronie wybitnych ekspertów i przedsiębiorców będziemy dyskutować o najnowszych trendach oraz o tym, jak zmieniają one oblicze polskiego biznesu. Celem konferencji jest pokazanie, że firmy, które budują kulturę innowacji i potrafią przekształcać pomysły w nowe produkty, usługi i technologie, osiągają ogromną konkurencyjną przewagę. Konferencja stanowi również idealną okazję do zaprezentowania swoich osiągnięć i innowacyjnych pomysłów. 

Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji będzie gala wręczenia „Diamentów Innowacji”, którymi uhonorowani zostaną wybitni menedżerowie, liderzy biznesu oraz przedsiębiorstwa, które opracowują i efektywnie wdrażają nowe technologie i innowacje. 

Konferencja i Gala

2900 zł netto

Konferencja

 1900 zł netto

PROGRAM

DZIEŃ I – 27 LISTOPADA 2024

09:30

Rejestracja Gości

10:00

Otwarcie konferencji

10:10

Wystąpienie inauguracyjne: prof. Tomasz Sobierajski – Ośrodek Badań Socjomedycznych, Uniwersytet Warszawski „Innowacje na receptę – zarządzanie zdrowiem pracowników kluczem do sukcesu”

10:30

Panel 1: Innowacyjne organizacje

  • Co wyróżnia organizacje, które odniosły sukces we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań? Strategie globalnego zarządzania cyklem życia innowacji, od pomysłu po wdrożenie i skalowanie.

  • Ryzyka związane z testowaniem nowych pomysłów i sposoby na ich kontrolę. Czy odpowiedzią jest tworzenie wewnętrznych inkubatorów i akceleratorów?

  • Formy skutecznej współpracy firm z uczelniami, instytutami i innymi organizacjami, w celu wymiany wiedzy i rozwijania innowacji. Przykłady i case study.

  • Wpływ innowacyjności na wartość firmy dla interesariuszy i udziałowców. Jak przekonać ich do inwestowania w wewnętrzne działy badawczo-rozwojowe?

11:30

Przerwa networkingowa

12:00

Case study: Piotr Frankowski – Dyrektor Zarządzający, Ayming Polska „Jak napędzić innowacyjność biznesu? Wnioski z najnowszego raportu Ayming Polska.”

12:15

Panel 2: Cyfrowa transformacja biznesu

  • Skuteczna strategia cyfrowej transformacji. Rola liderów i zarządu w inicjowaniu i wspieraniu digitalizacji.

  • Budowanie kultury innowacji i zarządzanie zmianą w organizacji. Jak przygotować pracowników?

  • Oddziaływanie cyfrowej transformacji na doświadczenia klientów. Personalizacja ofert i komunikacji dzięki technologii.

  • Wpływ digitalizacji na rynek pracy i przyszłe zawody. Nowe umiejętności i kompetencje wymagane w cyfrowym środowisku biznesowym.

13:15

Lunch

14:15

Case Study: Agnieszka Witaszek – Partner, SSW Law & Beyond „AI w HR – co warto wiedzieć?”

14:30

Panel 3: AI w biznesie

  • Wsparcie AI w opracowywaniu nowych produktów i usług. Czy pomoże zbudować przewagę konkurencyjną firmy na rynku?

  • Automatyzacja procesów jako narzędzie dla zwiększenia efektywności operacyjnej i optymalizacji kosztów.

  • Cena wdrożenia sztucznej inteligencji. Metody minimalizacji kosztów wprowadzenia i utrzymania rozwiązań na bazie AI.

  • Zasady etyczne a rozwój i wdrażanie AI. Zalety i wady ścisłego regulowania i opodatkowania sztucznej inteligencji.

WIECZORNA GALA „DIAMENTY INNOWACJI”

19:00

Rejestracja na Galę i Networking

19:45

Uroczyste otwarcie Gali

20:00

Wystąpienie: Toby Hunt – CEO & Co-Founder, Earth Cubs “The Power of Storytelling & Innovation to Change the World.”

20:10

Ceremonia wręczenia nagród

21:10-24:00

Wieczorny bankiet

DZIEŃ II – 28 LISTOPADA 2024

09:30

Rejestracja Gości

10:00

Otwarcie konferencji

10:10

Wystąpienie: Karel Obluk – General Partner, Evolution Equity Partners

10:25

Case study: dr inż. Bogusław Buczak – Prokurent i Dyrektor Działu Inżynieria Procesowa, SEEN Technologie

10:40

Panel 1: Cyberbezpieczeństwo

  • Najlepsze praktyki w zakresie ochrony przed cyberzagrożeniami. Implementacja wielowarstwowych strategii bezpieczeństwa. Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w wykrywaniu zagrożeń.
  • Najnowsze rodzaje ataków cybernetycznych i ich ewolucja. Wzrost zagrożeń związanych z ransomware i phishingiem. Specjalistyczne ataki na infrastrukturę krytyczną.
  • Wyzwania związane z przechowywaniem danych w chmurze. Bezpieczne zarządzanie dostępem do zasobów chmurowych. Nowoczesne metody uwierzytelniania i autoryzacji.
  • Jak efektywnie reagować na naruszenia bezpieczeństwa? Budowanie i testowanie planów reakcji na incydenty. Rola zespołów CERT/CSIRT. 

11:55

Przerwa networkingowa

12:25

Wystąpienie: prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski – Kierownik, Katedra Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Gdańska „Komercjalizacja innowacji akademickich. Wybrane zastosowania uczenia maszynowego w przemyśle, administracji i w medycynie”

12:40

Panel 2: Debata liderów innowacji – Ekosystemy Przyszłości

  • Ekosystemy innowacji jako narzędzie przyciągania inwestycji i tworzenia nowych rozwiązań dla gospodarki. Rola firm, uczelni i wzajemnej współpracy w procesie ich powstawania.
  • Inkubatory innowacji i start-upy technologiczne. W jaki sposób współpraca ze środowiskiem akademickim oraz dużymi korporacjami może wspierać rozwój start-upów?
  • Komercjalizacja innowacji. Jak skutecznie przełożyć współpracę nauki i biznesu na aplikowalne rozwiązania wspierające automatyzację i digitalizację przedsiębiorstw?
  • Kompetencje i umiejętności kluczowe w erze cyfrowej transformacji i robotyzacji. Jak biznes i uczelnie mogą wspólnie kształtować nowe kadry oraz doszkalać pracowników?

13:40-16:00

Networking Lunch

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie

PRELEGENCI

PANELE

Łukasz Berko

Łukasz Berko

Prezes,
JCC Solutions

Prezes JCC Solutions, zaufanego partnera SAP na rynku międzynarodowym. Od ponad 17 lat wspiera przedsiębiorstwa w Polsce i za granicą we wdrażaniu, rozwoju oraz zabezpieczaniu systemów klasy ERP, w szczególności SAP. Szczególną wagę przykłada do edukowania klientów na temat roli bezpieczeństwa w dobie dynamicznej digitalizacji, podkreślając, że innowacje technologiczne muszą iść w parze z solidnym fundamentem ochrony danych. Jego celem jest wspieranie firm w efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii, które napędzają ich rozwój, jednocześnie zapewniając stabilność i bezpieczeństwo w obliczu współczesnych wyzwań.

dr inż. Bogusław Buczak

dr inż. Bogusław Buczak

Prokurent i Dyrektor Działu Inżynieria Procesowa, SEEN Technologie

EKSPERT I CENIONY AUTORYTET W DZIEDZINIE INŻYNIERII PROCESOWEJ Doktor nauk technicznych w dziedzinie inżynierii środowiska, specjalizujący się w technologii oczyszczania ścieków przemysłowych. Tytuł doktora uzyskał na Politechnice Warszawskiej za rozprawę doktorską pod tytułem „Zastosowanie flotacji ciśnieniowej w procesie wstępnego fizyko-chemicznego oczyszczania ścieków fenolowych”. Ukończył także Politechnikę Śląską, zdobywając tytuł magistra inżyniera w dziedzinie chemii i technologii polimerów, a także odbył studia podyplomowe na Uniwersytecie w Roskilde w Danii, koncentrując się na kontroli zanieczyszczeń wody. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży, specjalizując się w opracowywaniu i wdrażaniu pełnoskalowych instalacji oczyszczania ścieków dla wiodących klientów przemysłowych, ze szczególnym uwzględnieniem sektora spożywczego. Projekty te obejmowały m.in. rozwiązania pozwalające na produkcję biogazu oraz ponowne wykorzystanie wody. Jego wiedza i doświadczenie obejmuje także zarządzanie sprzedażą, negocjowanie umów oraz doradztwo dla zakładów przemysłowych. Dzięki swoim umiejętnościom technicznym oraz wieloletniemu doświadczeniu pełni rolę eksperta i cenionego autorytetu w dziedzinie inżynierii procesowej oraz technologii oczyszczania ścieków przemysłowych. Przyczynia się on do rozwoju innowacyjnych rozwiązań chroniących środowisko, pomagając przedsiębiorstwom zwiększać efektywność i spełniać rosnące normy ekologiczne.

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

Kierownik,
Katedra Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Gdańska

Prof. Andrzej Czyżewski od ponad 30 lat kieruje Katedrą Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Gdańskiej. Jest autorem kilkuset publikacji, które ukazały się drukiem w czasopismach naukowych i w materiałach konferencyjnych oraz trzech książek i 31 patentów, a także współautorem licznych opracowań wdrożonych do produkcji. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z technologiami multimedialnymi, przetwarzaniem sygnałów, sztuczną inteligencją oraz ich licznymi zastosowaniami interdyscyplinarnymi. Pod kierownictwem prof. Andrzeja Czyżewskiego w Politechnice Gdańskiej zrealizowano do tej pory ponad 30 projektów badawczych, w tym 5 projektów Unii Europejskiej.

Piotr Dardziński

Piotr Dardziński

Dyrektor Centrum Innowacji,
Politechnika Warszawska

Dyrektor Centrum Innowacji Politechniki Warszawskiej. W latach 2019-2023 prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz, zrzeszającej 22 instytuty badawcze i dostarczającej kompleksowe rozwiązania dla biznesu. W latach 2015-2019 podsekretarz, a następnie sekretarz stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, odpowiedzialny za współpracę nauki i biznesu. Twórca ustawy o doktoratach wdrożeniowych oraz koordynator prac nad nową koncepcją funkcjonowania instytutów badawczych. Jako członek Zespołu ds. Innowacyjności nadzorował międzyresortowe prace nad pierwszą i drugą ustawą o innowacyjności. Pierwsza z nich została uznana przez organizację Pracodawcy RP za najlepszą ustawę deregulacyjną w obszarze podatków. Obie regulacje uważa się za punkt zwrotny w likwidacji barier we współpracy między naukowcami i przedsiębiorcami. Były dyrektor Centrum Myśli Jana Pawła II i wiceprezes Instytutu Tertio Millennio. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu w Hamburgu. Doktor nauk humanistycznych i wieloletni wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Stypendysta Uniwersytetu we Fryburgu i absolwent prestiżowego programu menadżerskiego, realizowanego przez IESE Bussines School w Barcelonie.

Kuba Dobroszek

Kuba Dobroszek

Redaktor prowadzący,
My Company Polska

Rocznik 1991, czyli urodzony trzy lata przed debiutancką płytą Oasis. Karierę zawodową zaczynał w „Polsce The Times”, gdzie przede wszystkim przeprowadzał wywiady z najważniejszymi politykami oraz ludźmi kultury. Później związany m.in. z TVN24 i „LOGO” – przez dwa lata był redaktorem naczelnym serwisu internetowego miesięcznika. W „My Company Polska” zajmuje się opisywaniem startupów i nowymi technologiami oraz jest redaktorem prowadzącym mycompanypolska.pl.

Tomasz Dziki

Tomasz Dziki

Wiceprezes Zarządu,
Britenet

Wiceprezes Zarządu spółki – do Britenet dołączył w 2012 roku. Z branżą IT jest związany już od ponad 24 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał jako programista Java. Obecnie dba o strategię handlową i rozwój nowych możliwości sprzedażowych. Koordynuje sprzedaż na rynku krajowych jak i rynkach zagranicznych. Silnie skoncentrowany na budowaniu relacji biznesowych i międzynarodowej ekspansji.

Zsolt Fekete

Zsolt Fekete

Prezes Zarządu,
Algotech Polska

Zsolt Tadeusz Fekete, MBA, założyciel i Prezes spółki technologicznej Algotech Polska Sp. z o.o. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży contact center i rozwiązań teleinformatycznych. Jest cenionym ekspertem, mentorem i doradcą dla wielu wiodących firm w Polsce i za granicą. Jego praca jest skoncentrowana na usprawnieniu komunikacji firm z ich klientami. Takie doskonalenie procesów poprzez automatyzację oraz dobranie odpowiednich narzędzi komunikacji zapewnienia lepsze doświadczenia klienta przy zachowaniu optymalizacji kosztowej. Według niego doskonałe doświadczenie klienta wynika z idealnego połączenia wizji, organizacji, procesów i technologii. Zsolt absolwentem Uniwersytetu Quebec w Montrealu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Executive MBA. Jest też członkiem Stowarzyszenia Absolwentów Canadian Executive MBA (CEMBA Alumni Association). Jest członkiem Executive Club – organizacji biznesowej zrzeszającej przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Obecnie zajmuje się digitalizacją ostatniej mili doświadczenia Klienta (Customer Experience) i hiperpersonalizacją. Firma Algotech, którą reprezentuje Zsolt, jest wieloletnim członkiem Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. Ponadto, Zsolt jest zaangażowany w prace na rzecz Olimpiad Specjalnych (Special Olimpics), czyli organizacji, której celem jest wspieranie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną poprzez zapewnienie im udziału w treningach i współzawodnictwie sportowym. Drugim, równie ważnym celem jest zwiększenie świadomości społecznej poprzez szerzenie wiedzy na temat możliwości osób z tą formą niepełnosprawności.

Przemysław Frasunek

Przemysław Frasunek

Członek Zarządu,
Redge Technologies

Informatyk, przedsiębiorca, ekspert w zakresie cyberbezpieczeństwa. Ukończył Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie. Pod koniec lat 90-tych, współtworzył Nette – jednego z pierwszych komercyjnych dostawców Internetu w Lublinie, który obecnie jest częścią grupy Vectra. W latach 1999-2010 autor ponad 40 raportów o podatnościach w ogólnodostępnym oprogramowaniu. W latach 2002-2020 był związany zawodowo z notowaną na GPW grupą Atende S.A., obejmując stanowiska menedżerskie i związane z rozwojem produktów. Od 2007 r. współtworzy autorską platformę technologiczną dla telewizji internetowej, wraz z systemem dystrybucji treści w internecie (CDN). Od 2015 r. pomysłodawca i współautor rozwiązania technologicznego służącego mitygacji ataków typu DDoS. Od 2017 r. ekspert do spraw cyberbezpieczeństwa przy Business Centre Club. Współwłaściciel i członek zarządu Redge Technologies, największego w regionie dostawcy technologii dla streamingu wideo i cyberbezpieczeństwa.

Małgorzata Furmańska

Małgorzata Furmańska

Szef Praktyki Spraw Spornych i Sądowych, Radca Prawny,
JWP Rzecznicy Patentowi

Małgorzata Furmańska jest radcą prawnym, specjalizującym się w prawie własności przemysłowej (IP), zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, prowadzi wykłady i szkolenia z tego zakresu. Ogromne doświadczenie w reprezentowaniu firm przy sporach o znaki towarowe, jak również o zaniechanie czynów nieuczciwej konkurencji (także w Internecie) zdobywała w warszawskich kancelariach prawnych, a od 2011 roku jest związana z Kancelarią JWP Rzecznicy Patentowi. Małgorzata Furmańska reprezentuje przedsiębiorców wdrażających nowoczesne rozwiązania, a także współpracuje w przygotowywaniu strategii zabezpieczenia praw twórców wynalazków w zakresie nowych technologii m.in. rozwiązań informatycznych (AI) czy działań w metaverse. Doradza firmom przy zawieraniu umów licencyjnych, a także sporządza i weryfikuje dokumentację związaną z zabezpieczeniem własności intelektualnej w kontekście wdrażania innowacji pracowniczych w przedsiębiorstwach.

Robert Grabowski

Robert Grabowski

Szef CERT,
Orange Polska

Od ponad 10 lat koncentruje się na defensywnych i ofensywnych zabezpieczeniach Orange Polska, w tym na blue i red team, analizie phishingu i złośliwego oprogramowania, podatności, testach penetracyjnych i badaniach bezpieczeństwa. Na co dzień przywiązuje ogromną wagę do przekazywania wiedzy internautom na temat cyberzagrożeń i ochrony przed nimi. Właściciel certyfikatów OSWE, OSCP, OSWP, CISSP.

Jarosław Grzywiński

Jarosław Grzywiński

Prezes Zarządu,
NASK

Były Prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, doradca strategiczny zagranicznych giełd papierów wartościowych (m.in. w Hongkongu, Kazachstanie, Turcji). W latach 2017-2019 członek Zarządu londyńskiej Aquis Exchange. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, stypendysta Uniwersytetu w Bayreuth (Niemcy) oraz Uniwersytetu Oxford (UK), członek rad nadzorczych spółek publicznych i niepublicznych. Specjalista w zagadnieniach z zakresu corporate governance. International Partner w międzynarodowych kancelariach prawnych. Szef praktyki rynków kapitałowych Business Centre Club.

Arkadiusz Gumiński

Arkadiusz Gumiński

AI Solutions Architect
& Technical Lead,
Britenet

Python Leader w Britenet. Doświadczony programista i lider techniczny, specjalizujący się w projektowaniu oraz wdrażaniu systemów opartych o Generatywne AI. Kieruje zespołem tworzącym chmurowe rozwiązania Retrieval-Augmented Generation (RAG) z wykorzystaniem dużych modeli językowych (LLM). Dzięki różnorodnemu doświadczeniu zdobytemu w startupach i środowiskach zorientowanych na produkt, wyróżnia się w dostarczaniu pragmatycznych i wydajnych systemów, dostosowanych do rzeczywistych potrzeb biznesowych. Zarówno jako projektant rozwiązań, konsultant, jak i programista praktyk, wypełnia lukę między operacyjną realizacją produktów, a strategicznymi celami biznesowymi. Miłośnik prostoty, który z pasją wykorzystuje zdolności analityczne do wyszukiwania najprostszych rozwiązań, nawet dla złożonych problemów.

Tomasz Gutkowski

Tomasz Gutkowski

Head of Sales & Business Development,
Univio

Dariusz Jasak

Dariusz Jasak

Prezes Zarządu,
Seen Technologie

Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Łódzkiej. Studia podyplomowe w zakresie przetwarzania obrazów medycznych w University Hospital College w Londynie. Od 1991 związany z Siemens Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży w Biurze Medycyny , a następnie Dyrektora Branży Industrial Solutions & Services. Odpowiedzialny za stworzenie oferty i potencjału wykonawczego „pod-klucz” rozwiązań Siemens dla przemysłu. W roku 2009 obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Veolia Water Technologies Sp. zo.o., będącej częścią francuskiego koncernu Veolia Environment. W roku 2019 pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy SEEN Technologie Sp. z o.o. lidera na rynku uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w Polsce.

Wojciech Józefowicz

Wojciech Józefowicz

Ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa,
EIB

Ekspert z ponad 28-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarami cyberbezpieczeństwa, IT, SAP oraz telekomunikacji. Absolwent studiów MBA Franklin University, uczestnik studiów doktoranckich w Akademii Obrony Narodowej, gdzie badał zagrożenia cybernetyczne. Kierował międzynarodowymi zespołami realizując globalne projekty, tworząc m.in. Centrum Usług Wspólnych IT/Cyber oraz Security Operations Center dla branży chemicznej. W trakcie swej kariery, odpowiadał za bezpieczeństwo informacyjne oraz wdrożenie wielu złożonych systemów cyberobrony. Od 2018 r. nieprzerwanie bierze udział w międzynarodowych ćwiczeniach sojuszniczych w zakresie cyberobrony. Jest cenionym prelegentem i wykładowcą z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Krzysztof Kanawka

Krzysztof Kanawka

Prezes Zarządu,
Blue Dot Solutions

Dr inż. Krzysztof Kanawka - ukończył studia na AGH, a następnie Fachhoschule Muenster (Niemcy) i doktorat na Imperial College London. Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu spółki Blue Dot Solutions, która jest MŚP działającą w sektorze kosmicznym w Polsce. Działalność Krzysztofa koncentruje się głównie praktycznym zastosowaniu danych satelitarnych, czyli na aplikacjach telekomunikacyjnych, GNSS, EO oraz analizach technologicznych sektora kosmicznego. Ponadto, od 2016 roku Krzysztof i jego zespół wspierają inne startupy technologiczne w formie akceleratora biznesowego Space3ac. Od tego czasu akcelerator ten wsparł ponad 150 startupów technologicznych z całego świata.

Adrianna Kilińska

Adrianna Kilińska

Prezes Zarządu,
Engave

Współwłaścicelka oraz od od 2017 roku Prezeska Zarządu informatycznej spółki Engave S.A. oraz kilku innych spółek z Grupy Engave. Z powodzeniem każdego dnia rozbija „szklane sufity". Potrafi spojrzeć na swój biznes z szerszej perspektywy i zrozumieć jego skomplikowaną naturę. Przełamuje stereotypy w przewodzeniu firmie informatycznej, stając się inspiracją i mentorką wielu kobiet związanych z branżą IT. Studiowała na kierunku filologicznym na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie. Ukończyła London School of Public Relations, studia EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie oraz Zarządzanie MŚP na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Adrianna Kilińska to profesjonalistka, której wszechstronne umiejętności i bogate doświadczenie czynią ją wyjątkowym liderem w branży IT. Od prawie 20 lat związana z branżą nowych technologii, gdzie jako strateg, skuteczna liderka oraz propagatorka rozwoju kobiet w branży IT, aktywnie wspiera różnorodność i inkluzywność w sektorze technologicznym. Spełniając etyczne i formalne wymagania w biznesie jest członkinią Business Centre Club (BCC). Od lat działa pomaga w rozwoju innych kobiet, będąc mentorką stowarzyszenia SPK. Nieustanne dążenie do osobistego i zawodowego doskonalenia sprawia, że Adrianna Kilińska pozostaje na czele najnowszych trendów w zarządzaniu i technologii, inspirując innych do ciągłego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie IT.

prof. dr hab. inż. Michał Kleiber

prof. dr hab. inż. Michał Kleiber

Przewodniczący Rady Executive Club,
Były Prezes Polskiej Akademii Nauk,
Były Prezydent ECCOMAS

Prezes Polskiej Akademii Nauk Laureat licznych nagród naukowych, w tym najbardziej prestiżowej krajowej nagrody naukowej przyznawanej przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej, odznaczony wysokimi odznaczeniami państwowymi przyznawanymi za osiągnięcia badawcze, m.in: belgijskim, francuskim i japońskim. Doktor honoris causa licznych uczelni w kraju i za granicą oraz członek wielu zagranicznych akademii nauk. W l. 2001-2005 Minister Nauki i Informatyzacji, w l. 2006- 2010 Społeczny Doradca Prezydenta RP ds. edukacji i badań.

Marek Klusek

Marek Klusek

Dyrektor Oddziału Gwarancji, Innowacji i Warunków Kontraktowych,
Budimex

Absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Akademii Psychologii Przywództwa oraz Studium Autorytety Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jeszcze na studiach rozpoczął pracę w spółce związanej z tworzywami sztucznymi dla budownictwa a następnie kontynuował karierę w przedsiębiorstwie nadzorującym inwestycje drogowe. Z Budimex SA związany od 2003 roku, gdzie pracując przy realizacji kontraktów drogowych opartych o wzorce kontraktowe FIDIC współtworzył i rozwijał zespół ds. Warunków Kontraktowych. W 2015 podjął się zadania zbudowania Biura Gwarancji w obszarze drogowym Budimex SA, a od 2019 roku odpowiada za Oddział Gwarancji i Biuro Warunków Kontraktowych w całym Budimex SA. Od końca 2022 kieruje również Biurem Innowacji, gdzie odpowiada za obszar B+R, Startupów i strategię akceleracji innowacji w spółce. Jest ekspertem w zakresie warunków kontraktowych FIDIC Posiada bogate doświadczenie menadżerskie a także w branży budowlanej.

Mateusz Kopacz

Mateusz Kopacz

Kierownik Działu Innowacji,
Budimex

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie ukończył dwa kierunki: Inżynierię Środowiska oraz Górnictwo i Geologię. W 2019 roku ukończył również studia podyplomowe „Zarządzanie Projektami – kwalifikacje Project Managera". Z Grupą Budimex związany od 2015 roku, od 2021 roku zajmuje się obszarem Innowacji, odpowiadając m.in. za zarządzanie projektami, w tym międzynarodowymi przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi dofinansowanymi ze środków Komisji Europejskiej, takimi jak „BIMERR" oraz „CONCERT". Dodatkowo jest zaangażowany w rozwój współpracy ze startupami i wspieranie projektów pracowniczych. W zakresie jego odpowiedzialności leży wdrażanie strategii innowacyjnych, optymalizacja procesów biznesowych oraz zarządzanie portfelem projektów innowacyjnych w podległym obszarze.

Maciej Korbasiewicz

Maciej Korbasiewicz

Prezes Zarządu,
Bolix

Absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach, uczestnik programu American Management Association w USA. Prócz pracy w Polsce (Hobas Polska, Amitech Poland), doświadczenie zdobywał wiele lat pracując w Japonii i USA (Taiyo Electric Co Osaka., Amitech USA). Od 2009 roku jest Prezesem Zarządu w Bolix S.A.

Jakub Kubalski

Jakub Kubalski

Partner, Adwokat,
SSW Law & Beyond

Jakub specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, szczególnie w obszarze sektorów: gamingowego, reklamy i marketingu, filmowego oraz telewizji, a także e-commerce. Poza tym zajmuje się także prawem konsumenckim oraz nieuczciwą konkurencją. Reprezentuje klientów przed sądami powszechnymi, organami administracji publicznej, między innymi Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE), Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO), polskim i europejskim Urzędem Patentowym oraz stowarzyszeniami samoregulacji (m.in. Komisją Etyki Reklamy). Jest również zawodowym pełnomocnikiem przed Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). Prowadzi wykłady dotyczące prawa gier komputerowych i e-sportu w Szkole Praw Nowych Technologii, organizowanej przez Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza. Jest neutralnym ekspertem w WIPO Arbitration and Mediation Center.

Paulina Mazur

Paulina Mazur

Kierownik Biura Współpracy w Centrum Innowacji,
Politechnika Warszawska

Specjalistka w obszarze komunikacji i wspierania rozwoju zespołów. Kieruje Biurem współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym w Centrum Innowacji Politechniki Warszawskiej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu relacji inwestorskich dla spółek debiutujących i notowanych na GPW oraz działań PR dla różnego rodzaju podmiotów – od organizacji pozarządowych (np. Fundacja im. Brata Alberta), przez uczelnie (np. AGH), aż po duże podmioty komercyjne (np. Grupa Scanmed). Współorganizowała pierwszy polski akcelerator dla startupów przemysłowych w Krakowskim Parku Technologicznym (KPT ScaleUP). Realizowała strategię komunikacji Sieci Badawczej Łukasiewicz, w której skład wchodziło 26 instytutów badawczych. Organizatorka warsztatów rozwojowych dla kobiet.

Karel Obluk

Karel Obluk

General Partner,
Evolution Equity Partners

Karel jest doświadczonym menedżerem i inwestorem z bogatym dorobkiem w obszarze informatyki i bezpieczeństwa. Jako partner w Evolution Equity Partners, funduszu VC inwestującym w spółki technologiczne na etapie wzrostu, Karel realizuje inwestycje w cyberbezpieczeństwo, oprogramowanie dla przedsiębiorstw i analitykę danych w Ameryce Północnej i Europie. Wcześniej Karel pełnił funkcję CTO, głównego naukowca i pełniącego obowiązki CEO w AVG Technologies (NYSE:AVG, przejętej przez Avast). Inwestował również w innowacyjne firmy zajmujące się bezpieczeństwem, takie jak Cognitive Security (przejęta przez Cisco), SecurityScorecard, Onapsis i inne. Jako pasjonat wspierania lokalnego ekosystemu startupów, Karel jest członkiem-założycielem i prezesem Czeskiego Stowarzyszenia Aniołów Biznesu. Posiada stypendium Kauffman Fellowship, przyznawane przez Society of Kauffman Fellows z siedzibą w Palo Alto.

Piotr Ostaszewski

Piotr Ostaszewski

Prezes Zarządu,
Ekovoltis

Piotr Ostaszewski od ponad 12 lat jest związany z branżą energetyczną. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu dużymi firmami produkcyjnymi i handlowymi. Od 2013 roku pełnił funkcję CEO w Energii dla Firm, gdzie z sukcesem zwiększył bazę klientów do 44 000 oraz rozwinął wysoko wydajny zespół sprzedażowy. Jako Członek Zarządu w Respect Energy S.A., aktywnie przyczyniał się do rozwoju firmy na rynku energii odnawialnej. Piotr ukończył kierunek Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Jego pasją jest implementacja innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które wspierają optymalizację procesów, zwiększają efektywność operacyjną oraz umożliwiają bardziej precyzyjne monitorowanie i zarządzanie.

dr inż. Artur Pollak

dr inż. Artur Pollak

Prezes Zarządu,
APA Group

Członek Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej. Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził kilkunastu projektom, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach. Współpracował z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens.

dr hab. inż. Mariusz Rawski

dr hab. inż. Mariusz Rawski

Profesor,
Zakład Cyberbezpieczeństwa, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Politechnika Warszawska

Dr hab. inż. Mariusz Rawski jest profesorem Politechniki Warszawskiej w Zakładzie Cyberbezpieczeństwa Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. Jego zainteresowania naukowe obejmują projektowanie i realizację cyfrowych systemów przetwarzania informacji m.in. dla cyberbezpieczeństwa, high-performance computing, software-defined networking i uczenia maszynowego. Dr Mariusz Rawski jest autorem lub współautorem ponad 150 artykułów publikowanych w międzynarodowych czasopismach naukowych i prezentowanych na konferencjach. Brał udział w wielu grantach i projektach naukowych finansowanych m.in. przez NCBiR, A-STAR (Singapur), Unię Europejską i NATO. Współpracuje także z przemysłem, realizując projekty badawczo-rozwojowe. Najnowsze tematy badań dotyczą zastosowania technik Moving Target Defense w zapobieganiu rekonesansowi sieci oraz realizacji sprzętowo-programowych mechanizmów bezpieczeństwa urządzeń IoT.

Paweł Retmaniak

Paweł Retmaniak

Manager ds. Rozwoju Sieci,
Emka

Paweł Retmaniak – Manager ds. Rozwoju Sieci w firmie Emka S.A., absolwent Warszawskiej Szkoły Zarządzania, pasjonat sztuk walki, biorący udział w ogólnopolskich zawodach. Swoją karierę zawodową rozpoczął w firmie Transgourmet Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za ekspansję centralnego regionu kraju. W ramach swojej pracy współpracował z największymi ogólnopolskimi sieciami gastronomicznymi, w tym z restauracjami wyróżnionymi gwiazdkami Michelin, zdobywając cenne doświadczenie w handlu i zarządzaniu relacjami z klientami z branży HoReCa. W EMKA S.A. zapoczątkował usługi dedykowane dla podmiotów gospodarczych. Aktualnie odpowiada za wdrożenie ogólnopolskiego systemu zbiórki zużytego oleju kuchennego z gospodarstw domowych przy użyciu olejomatów.

dr hab. Tomasz Sobierajski

dr hab. Tomasz Sobierajski

Ośrodek Badań Socjomedycznych,
Uniwersytet Warszawski

Tomasz Sobierajski, prof. UW, dr hab. n. med. i n. o zdr., dr n. hum., socjolog, wakcynolog społeczny, zdrowolog, specjalista z zakresu zdrowia publicznego, metodolog, kierownik Ośrodka Badań Socjomedycznych w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Ksawery Stojak

Ksawery Stojak

Menedżer Zespołu,
ZTCP Zespół Transformacji Cyfrowej Przedsiębiorstw,
Bank Gospodarstwa Krajowego

prof. dr hab. inż. Tomasz Trzciński

prof. dr hab. inż. Tomasz Trzciński

Profesor, Politechnika Warszawska,
Lider Grupy Badawczej, IDEAS NCBR,
Chief Scientist, Tooploox

Prof. dr hab. inż. Tomasz Trzciński kieruje pracami zespołu zajmującego się widzeniem maszynowym CVLab. Kieruje pracami grupy widzenia maszynowego w IDEAS NCBR, polskim centrum badawczym w obszarze sztucznej inteligencji. Tytuł naukowy profesora uzyskał w lipcu 2024 r., stopień doktora habilitowanego w 2020 r., doktora w zakresie wizji maszynowej na École Polytechnique Fédérale de Lausanne w 2014 r., a podwójny dyplom magisterski na Universitat Politècnica de Catalunya oraz Politecnico di Torino. W latach 2020-2023 był również członkiem zespołu uczenia maszynowego GMUM na Uniwersytecie Jagiellońskim. Odbył staże naukowe na Uniwersytecie Stanforda w 2017 r. oraz na Nanyang Technological University w 2019 r. Jest recenzentem prac publikowanych w czasopismach TPAMI, IJCV, CVIU, TIP i TMM, oraz członkiem komitetów organizacyjnych konferencji, m.in. CVPR, ICCV i ICML. Pracował w Google w 2013 r., Qualcomm w 2012 r. oraz w Telefónice w 2010 r. Pełni funkcję Senior Member w IEEE, jest członkiem ELLIS Society i dyrektorem jej warszawskiego oddziału, oraz członkiem ALICE Collaboration w CERN, jest ekspertem Narodowego Centrum Nauki i Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Jest współwłaścicielem oraz Chief Scientist w Tooploox, a także współzałożycielem startupu technologicznego Comixify, wykorzystującego metody sztucznej inteligencji do edycji wideo.

Monika Uzunkaya

Monika Uzunkaya

Menedżer Innowacji,
Grupa PZU

Od 9 lat związana z Grupą PZU, gdzie zaczynała od koordynacji projektów w ramach Biura Strategii i Projektów. Od 7 lat w Laboratorium Innowacji, gdzie kreuje innowacje produktowe, technologiczne i procesowe oraz opracowuje modele biznesowo-technologiczne. W ramach programu „PZU Ready for Startups” Laboratorium Innowacji współpracuje z najlepszymi startupami w Polsce i na świecie, wspierając jednostki biznesowe PZU w testowaniu oraz wdrażaniu innowacji technologicznych. Rocznie Laboratorium Innowacji analizuje około 1 000 pomysłów i startupów, z czego realizuje 8-12 projektów pilotażowych głównie z obszarów sztucznej inteligencji, big data, cyfryzacji i nowych interakcji z klientem. Przykładowe innowacje obejmują takie rozwiązania, jak wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy szkód komunikacyjnych, czy też wykorzystanie zobrazowań satelitarnych w celu usprawnienia obsługi szkód rolnych. Monika jest absolwentką SGGW, SGH oraz PJATK  w Warszawie, ponadto ukończyła program „Leadership & Innovation” na MIT Professional Education.

dr Piotr Wojewnik

dr Piotr Wojewnik

Członek Zarządu,
Digital Fingerprints,
Dyrektor Data Science,
BIK

Członek Zarządu Digital Fingerprints S.A., Dyrektor Data Science BIK S.A. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych w 2010 roku. Posiada bogate doświadczenie naukowe, aktywnie prowadzi wykłady na SGH i w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest promotorem kilkudziesięciu prac magisterskich i licencjackich oraz autorem kilkudziesięciu artykułów zamieszczonych w międzynarodowych czasopismach naukowych. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął w latach 2003-2012 w sektorze telekomunikacyjnym, gdzie realizował projekty w obszarze analiz statystycznych i modelowania Machine Learning na potrzeby zarządzania ryzykiem kredytowym, wyłudzeń, sprzedaży i skarbowości. W latach 2012-2014 w grupie bankowej KBC realizował projekty w CEE (m.in. Węgry, Czechy, Belgia) w obszarze budowy i wdrażania modeli ryzyka kredytowego oraz systemów antyfraudowych. Z Grupą BIK związany jest od roku 2014. Kieruje zespołami scoringu i data science w projektach sektorowych i dedykowanych dla banków i firm pożyczkowych. Kieruje działaniami R&D międzysektorowymi i na danych alternatywnych. W zakresie scoringu i modelowania reprezentuje BIK w Grupie ds. RODO przy Związku Banków Polskich oraz w Research Working Committee przy ACCIS. Występuje także jako ekspert, prelegent i panelista podczas wydarzeń branżowych, konferencji i na webinarach. Od marca 2024 został powołany w skład zarządu Digital Fingerprints S.A. W spółce odpowiedzialny jest za rozwój modeli Machine Learning i rozwiązań opartych na biometrii behawioralnej.

Artur Wroński

Artur Wroński

AI Technology Advocacy Lead,
IBM Polska

Artur jest liderem inicjatyw związanych ze sztuczną inteligencją w IBM Polska. Odpowiada za koordynację prac zespołów zajmujących się promocją nowoczesnych technologii oraz implementacją projektów pilotażowych AI. Jego misją jest modernizacja systemów przetwarzania informacji poprzez wdrażanie najnowszych technologii AI, które przekształcają sposób działania firm i organizacji. Artur specjalizuje się w doradzaniu klientom oraz integratorom systemów w zakresie kompleksowej architektury rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Jego ekspertyza obejmuje pełen cykl wdrożeniowy – od przygotowania danych, przez modelowanie, aż po utrzymanie i optymalizację jakości rozwiązań. Brał udział w projektach analitycznych realizowanych nie tylko w Polsce, ale także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Z IBM jest związany od 23 lat.

dr Piotr W. Zawadzki

dr Piotr W. Zawadzki

Ekspert w Dziale Zarządzania Strategicznego,
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Dr Piotr W. Zawadzki – ekspert operacyjny w Dziale Zarządzania Strategicznego Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). Odpowiedzialny za wsparcie merytoryczne Dyrektora oraz kluczowych jednostek organizacyjnych NCBR. Pełni rolę koordynatora merytorycznego programu GOSPOSTRATEG, który koncentruje się na strategicznych wyzwaniach gospodarczych i społecznych państwa. Autor oraz współautor publikacji naukowych, raportów, a także analiz branżowych i strategicznych. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów badawczych i zarządzaniu zespołami, zwłaszcza w obszarach polityk publicznych, nauk społecznych, w tym we wdrażaniu technologii sztucznej inteligencji (HR, edukacja, logistyka, marketing – AI, ML, VR/AR, NLP). Obszary specjalizacji: sztuczna inteligencja (AI), nauki społeczne, rynek pracy, polityki publiczne, współpraca międzynarodowa, projekty badawcze, analizy, raporty.

WYSTĄPIENIA

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

Kierownik,
Katedra Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Gdańska

Prof. Andrzej Czyżewski od ponad 30 lat kieruje Katedrą Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Gdańskiej. Jest autorem kilkuset publikacji, które ukazały się drukiem w czasopismach naukowych i w materiałach konferencyjnych oraz trzech książek i 31 patentów, a także współautorem licznych opracowań wdrożonych do produkcji. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z technologiami multimedialnymi, przetwarzaniem sygnałów, sztuczną inteligencją oraz ich licznymi zastosowaniami interdyscyplinarnymi. Pod kierownictwem prof. Andrzeja Czyżewskiego w Politechnice Gdańskiej zrealizowano do tej pory ponad 30 projektów badawczych, w tym 5 projektów Unii Europejskiej.

Piotr Frankowski

Piotr Frankowski

Dyrektor Zarządzający,
Ayming Polska

Piotr Frankowski pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ayming Polska, gdzie odpowiada za kierowanie strategią, skupiając się na umacnianiu pozycji rynkowej firmy jako lidera w finansowaniu innowacji w Polsce oraz wdrażaniu nowych usług do jej bieżącej działalności. Pod jego kierownictwem Ayming Polska wspiera przedsiębiorców w wyzwaniach związanych z transformacją ESG i raportowaniem niefinansowym zgodnym z CSRD. Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, zdobytego w wiodących firmach takich jak SAS Institute, Empik, mBank, i EY. Współkierował SAS Institute w Polsce, gdzie odpowiadał za obszar Customer Advisory, projektując rozwiązania z obszaru zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji maksymalizujące customer experience w sektorach bankowości, consumer finance, płatności, handlu i e-commerce. W Empiku zarządzał obszarem wartości klienta oraz odpowiadał za budowę i rozwój ekosystemu lojalnościowego i subskrypcyjnego, a w mBanku wprowadzał na rynek kredyty konsumenckie oraz innowacyjne rozwiązania płatnicze. Piotr Frankowski spędził również prawie 10 lat w EY, gdzie był odpowiedzialny za rozwój, zarządzanie projektami i usługi z obszaru doradztwa strategicznego głównie dla sektora finansowego. Uzyskał tytuł magistra inżyniera na wydziale organizacji i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Jest także absolwentem studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Strathclyde University w Glasgow oraz ukończył szereg kursów menedżerskich m.in. w Commerzbanku i EY.

Toby Hunt

Toby Hunt

CEO i współzałożyciel,
Earth Cubs

Toby jest entuzjastą technologii, który prowadzi własne firmy od 2006 roku. Jest ojcem dwóch chłopców (9 i 7 lat), zachwyconym światem przyrody i zatroskanym o planetę, którą odziedziczy następne pokolenie. Toby od dawna zdaje sobie sprawę z korzyści, jakie technologia przynosi w zakresie inspirowania i edukacji. „Chciałem połączyć moje pasje i mocne strony w celu uczynienia świata lepszym miejscem. Najważniejsze dla mnie jest również to, aby nie zaczynać od strachu przed przyszłością, ale od zachwytu i pozytywnego nastawienia – o to właśnie chodzi w Earth Cubs”. Earth Cubs jest wyjątkowy, ponieważ wykorzystuje kreatywność i narrację do edukacji, jednocześnie zachęcając rodziny do tworzenia domowych projektów i odkrywania otaczającego ich świata. Mamy nadzieję, że pobudzimy i zainspirujemy dzieci, rozpalając w nich pragnienie wiedzy i zrozumienia, by finalnie stały się ambasadorami lepszego modelu życia. Earth Cubs działa na pograniczu kluczowej edukacji i rozrywki. Inspirujemy kolejne pokolenia globalnych obywateli.

Karel Obluk

Karel Obluk

General Partner,
Evolution Equity Partners

Karel jest doświadczonym menedżerem i inwestorem z bogatym dorobkiem w obszarze informatyki i bezpieczeństwa. Jako partner w Evolution Equity Partners, funduszu VC inwestującym w spółki technologiczne na etapie wzrostu, Karel realizuje inwestycje w cyberbezpieczeństwo, oprogramowanie dla przedsiębiorstw i analitykę danych w Ameryce Północnej i Europie. Wcześniej Karel pełnił funkcję CTO, głównego naukowca i pełniącego obowiązki CEO w AVG Technologies (NYSE:AVG, przejętej przez Avast). Inwestował również w innowacyjne firmy zajmujące się bezpieczeństwem, takie jak Cognitive Security (przejęta przez Cisco), SecurityScorecard, Onapsis i inne. Jako pasjonat wspierania lokalnego ekosystemu startupów, Karel jest członkiem-założycielem i prezesem Czeskiego Stowarzyszenia Aniołów Biznesu. Posiada stypendium Kauffman Fellowship, przyznawane przez Society of Kauffman Fellows z siedzibą w Palo Alto.

dr hab. Tomasz Sobierajski

dr hab. Tomasz Sobierajski

Ośrodek Badań Socjomedycznych,
Uniwersytet Warszawski

Tomasz Sobierajski, prof. UW, dr hab. n. med. i n. o zdr., dr n. hum., socjolog, wakcynolog społeczny, zdrowolog, specjalista z zakresu zdrowia publicznego, metodolog, kierownik Ośrodka Badań Socjomedycznych w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Agnieszka Witaszek

Agnieszka Witaszek

Partner,
SSW Law & Beyond

Agnieszka specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych oraz prywatności. Ma doświadczenie jako inspektor ochrony danych w polskich i międzynarodowych spółkach z branży technologicznej i farmaceutycznej. Wdrażała kompleksowe programy ochrony danych m.in. dla dostawców usług w modelu Software-as-a-Service, serwisów internetowych czy centrów usług wspólnych dla międzynarodowych koncernów. Ma doświadczenie w zakresie wszystkich aspektów dotyczących ochrony danych, w szczególności w mapowaniu i zarządzaniu procesami związanymi z ochroną danych, projektowaniu produktów i usług opartych o dane osobowe, prowadzeniu audytów zgodności, sporządzeniu analiz ryzyka, polityk, standardów oraz umów dotyczących ochrony danych, ocenie i zgłaszaniu naruszeń ochrony danych do organów regulacyjnych i reprezentowaniu klientów przed takimi organami, jak również w prowadzeniu szkoleń. Skutecznie potrafi wyważyć wymagania prawne z zakresu ochrony danych z potrzebami i oczekiwaniami biznesu. Posiada certyfikat CIPP/E oraz jest członkiem IAPP, największego międzynarodowego stowarzyszenia zajmującego się ochroną prywatności.

Diamenty Innowacji, to statuetki, które mają na celu uhonorowanie najlepszych przedsiębiorstw, wybitnych menedżerów i liderów biznesu, którzy wdrażają nowe technologie i innowacje. Laureaci muszą się również wyróżniać zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju oraz odznaczać się szczególną dbałością o najwyższe standardy przywództwa. 

Lokalizacja

Kontakt

Współpraca Partnerska/Konferencje:

Aleksandra Łysiak
aleksandra.lysiak@executiveclub.pl
tel: +48 504-296-185

Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Joanna Wakulińska
joanna.wakulinska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-421

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046

Uczestnictwo:

Angelika Pius
angelika.pius@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-450

Media i Patronaty:

Anastazja Lach
anastazja.lach@executiveclub.pl
tel: +48 509-031-577

Organizacja konferencji:

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046