SUSTAINABLE ECONOMY SUMMIT

Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w VII edycji konferencji „Sustainable Economy Summit”, która odbędzie się 7 października 2021 roku w The Westin Warsaw.

Jest to wydarzenie unikatowe w skali kraju, mające na celu promowanie oraz podkreślenie ogromnego znaczenia idei zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Poruszana tematyka skupia uwagę reprezentantów wielu sektorów gospodarki, ukierunkowanych na proekologiczne, propracownicze oraz prospołeczne rozwiązania. Tematami dyskusji panelowych będą m.in. zmiany klimatyczne, gospodarka obiegu zamkniętego (zero-waste), zielony ład, elektromobilność, a także działania CSR dedykowane pracownikom, a także lokalnym społecznościom. Części wieczornej wydarzenia będzie towarzyszyć gala rozdania nagród „Diamenty Sustainable Economy”.

PROGRAM

KONFERENCJA

  • Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja. GOZ a strategie na rzecz zmiany świadomości dostawców, producentów i konsumentów.

  • Cradle-to-cradle jako wyższy poziom recyclingu. Jak w praktyce wygląda pełny cykl życia produktów? Od powstania, po wykorzystanie i ponowny powrót do obiegu.

  • Odpowiedzialny łańcuch dostaw. Jakie korzyści dla firm niesie ze sobą wprowadzanie odpowiedzialnego biznesu do systemów logistycznych?

  • Jak gospodarować zasobami? Najciekawsze przykłady wdrożenia dobrych praktyk w zakresie efektywnego wykorzystywania zasobów w cyklu produkcyjnym.

  • Zrównoważone podejście biznesu do zmniejszania emisji CO₂ a wpływ na środowisko i zasoby naturalne. Co robią przedsiębiorstwa, aby redukować emisję zanieczyszczeń?
  • Energetyka dla czystego powietrza. Innowacyjne technologie pozyskiwania energii drogą do gospodarki niskoemisyjnej.
  • Innowacje i technologie w służbie zrównoważonego rozwoju. Rola transformacji cyfrowej jako narzędzia wspomagającego odpowiedzialny biznes.
  • Transformacja sektora bankowego w kierunku zrównoważonych modeli finansowania. Jak odpowiedzialne finansowanie może wspomóc rozwój nisko- i zeroemisyjnej gospodarki?
  • Zmiany klimatyczne a rolnictwo. Długookresowy wpływ globalnego ocieplenia na produkcję rolną. Czy polskie rolnictwo może skorzystać na zmianach klimatu?

  • Zielony Ład jako nowe wyzwanie dla rolnictwa. Czy jest możliwa efektywna i opłacalna produkcja rolnicza przy jednoczesnym poszanowaniu natury?

  • Rozwój technologii przyjaznych środowisku w największych koncernach chemicznych. Rola producentów nawozów w redukcji negatywnego oddziaływania na przyrodę.

  • Trendy konsumenckie, a produkcja żywności. Czy rolnictwo ekologiczne i zrównoważona konsumpcja umożliwią degradację środowiska.

  • Prawdziwy biznes nie polega tylko na budowaniu zysków? Czy wdrożenie strategii CSR długofalowo się opłaca i jest jedyną drogą budowania stabilnej gospodarki?

  • Jak efektywnie odpowiadać na potrzeby interesariuszy i równocześnie rozwijać działania biznesowe w oparciu o środowiskową i społeczną odpowiedzialność?

  • Ekoinnowacje w zrównoważonej i odpowiedzialnej produkcji. Imperatyw ekonomiczny i ekologiczny w obliczu rosnących cen oraz ograniczonego zasobu surowców.

  • Przedsiębiorcy i korporacje – jak mogą wpływać na poprawę jakości życia lokalnych społeczności?

DIAMENTY ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Prelegenci 2020

Robert Daniluk

Robert Daniluk

Dyrektor ds. Jakości, Bezpieczeństwa i Zrównoważonego Rozwoju, Lyreco Polska

Doktor nauk ekonomicznych. Absolwent UMCS w Lublinie i Politechniki Warszawskiej. Zdobywał doświadczenie w obszarze zarządzania i organizacji w BRE Banku (mBank) oraz Inter Polska. Z firmą Lyreco Polska związany od 2004, wchodząc w skład kadry zarządzającej spółki. Odpowiedzialny za obszary zarządzania jakością, bezpieczeństwa oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Równolegle do aktywnego życia zawodowego, realizuje się jako wykładowca uniwersytecki w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Systemów Zarządzania. Czynnie reprezentuje Lyreco Polska SA w organizacjach i stowarzyszeniach takich jak: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Executive Club, Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej oraz Komisjach ds. CSR w Ministerstwie Rozwoju oraz Środowiska. Prywatnie pasjonuje się czytaniem i słuchaniem książek oraz zdrowym trybem życia. Aktywny sportowo: pływa, gra w tenisa, chodzi. Do rozwijania aktywności fizycznej zachęca także pracowników firmy.

Wojciech Hann

Wojciech Hann

Prezes Zarządu,
Bank Ochrony Środowiska SA

Wojciech Hann koordynuje działalność banku oraz nadzoruje obszar zarządczy. Absolwent studiów fizyki teoretycznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów MBA (finanse) na University of Rochester (USA). Ma 25-letnie doświadczenie w bankowości inwestycyjnej i finansowaniu przedsiębiorstw. Doradzał przy pięćdziesięciu transakcjach w sektorze energetycznym, bankowym, maszynowym, budowlanym i innych, w Polsce i zagranicą. W latach 2016 - 2019 był członkiem Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego, nadzorującym Obszar Sprzedaży i Produktów. W 2016 roku był dyrektorem zarządzającym departamentu rynków kapitałowych Ipopema Securities. Wcześniej, jako Partner w Deloitte, był odpowiedzialny za tworzenie i realizację projektów doradztwa w zakresie fuzji i przejęć w Europie Środkowej w sektorze energetycznym. Pracował w UniCredit Markets & Investment Banking / CA IB , gdzie pełnił między innymi funkcję dyrektora departamentu Energy&Utilities.

Dr n. med. Dorota Hryniewiecka-Firlej

Dr n. med. Dorota Hryniewiecka-Firlej

Prezes Zarządu Pfizer Polska, Internal Medicine Lead; Prezes Zarządu INFARMY

Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ze specjalizacją i doktoratem z chorób wewnętrznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej. W życiu kieruje się zasadą, że ludzie są najważniejsi. Jej wyjątkowa umiejętność motywowania pracowników i zarządzania zmianą pozwala na osiąganie przez nich wysokiego stopnia zaangażowania oraz uzyskiwanie doskonałych wyników. Równolegle do aktywnego życia zawodowego Dorota Hryniewiecka-Firlej działa również społecznie.

Iwona Jacaszek-Pruś

Iwona Jacaszek-Pruś

Dyrektor ds. korporacyjnych, Kompania Piwowarska

Od 2017 roku dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA odpowiadająca za całokształt działań public relations firmy, członek zespołu zarządzającego firmą. W latach 2003 – 2016 odpowiadała za podobny obszar będąc członkiem zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła ponadto wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Jest absolwentką Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2004 – 2016 członek Zarządu, od 2010 roku pełniąc funkcję wiceprezesa Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady.

Marek Jagieła

Marek Jagieła

Dyrektor Działu Sprzedaży Chemii Przemysłowej i Działu Rozwoju Rynku, BASF Polska

Maciej Korbasiewicz

Maciej Korbasiewicz

Prezes Zarządu, BOLIX

Tomasz Kuklo

Tomasz Kuklo

Członek Zarządu, Dyrektor Zakładu Produkcji opon Agro i członek Zespołu Dyrekcyjnego Fabryki, Michelin Polska

Marek Łuczak

Marek Łuczak

Prezes Zarządu,
Syngenta Polska

Prof. Witold Orłowski

Prof. Witold Orłowski

Ekonomista, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Założyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych NOBE, 2002-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP, wykładowca z dziedziny makroekonomii, autor wielu książek naukowych i publikacji w tej dziedzinie. Od 2003 r. pełni funkcję Dyrektora Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Artur Pollak

Artur Pollak

Prezes Zarządu, APA Group

ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził realizacji kilkunastu projektów związanych z automatyzacją skomplikowanych procesów technologicznych, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach, współpracując z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens. Był konsultantem technicznym podczas budowy fabryki VW Poznań, gdzie odpowiadał za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego. Obecnie pełni rolę Prezesa Zarządu APA Sp. z o.o. i APA Innovative Sp. z o.o, jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.

Prof. Bolesław Rok

Prof. Bolesław Rok

Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego

Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pełnomocnik Zarządu ds. etyki w PGNiG SA. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.

Rafał Rudziński

Rafał Rudziński

Prezes Zarządu,
Robert Bosch

Marcin Ujejski

Marcin Ujejski

Prezes Zarządu,
Blue Timber

Prof. Piotr Wachowiak

Prof. Piotr Wachowiak

Rektor, Szkoła Główna Handlowa

Od 26 lat ma związki z praktyką gospodarczą pracując na stanowiskach kierowniczych w różnych organizacjach, m.in. był zastępcą dyrektora Zarządu Domów Komunalnych Warszawa-Śródmieście, Dyrektorem Wydziału Budynków Komunalnych Urzędu Gminy Warszawa-Centrum oraz zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członkiem Zarządu Dzielnicy i Kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi badania naukowe na temat: polityki personalnej w przedsiębiorstwach działających w Polsce, negocjacji, pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, MBA i podyplomowych. Autor lub współautor wielu publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracuje z firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi. Bierze udział w opracowywaniu ekspertyz dla przedsiębiorstw oraz w szkoleniach dla kadr menedżerskich.

Kamil Wyszkowski

Kamil Wyszkowski

Przedstawiciel i Prezes Rady Global Compact Network Poland – Inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ

Prawnik, specjalista prawa międzynarodowego. W latach 2009-14 był dyrektorem biura UNDP w Polsce. Od 2004 roku krajowy przedstawiciel i Dyrektor Generalny Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact w Polsce. Ekspert w zakresie polityk ONZ i UE.

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Prezes, spółka biurowa Skanska w CEE

 

 

Diamenty Sustainable Economy

Diamenty Sustainable Economy to forma zaprezentowania i uhonorowania firm za wybitne osiągnięcia w działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz budowania zaangażowania, lojalności i satysfakcji pracowników. Statuetkami nagradzane są spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi. Celem konkursu jest wyróżnienie podmiotów, które na co dzień promują etyczne działania, będąc wzorem dla swoich współpracowników, klientów i kontrahentów.

Kategorie nagród

Podmiot, który swoimi działaniami zwiększa wydajność produkcji przy równoczesnym zużyciu mniejszej ilości surowców i ograniczeniu wywierania wpływu na środowisko naturalne.

Podmiot promujący działania prowadzące do rozwoju zrównoważonego budownictwa i realizujący inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi, działając w duchu zielonego budownictwa.

Podmiot realizujący inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi, działający w duchu minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko.

Podmiot, który wprowadził na rynek produkt, usługę lub rozwiązanie technologiczne o nowatorskim charakterze w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Podmiot specjalizujący się w doradztwie z zakresu ochrony środowiska i zasobów naturalnych, wyróżniający się najwyższymi standardami usług prawnych.

Podmiot oferujący usługi, które mają na celu łączenie ekologicznych i społecznych aspektów finansowania, przy jednoczesnym uwzględnieniu długofalowych efektów zarówno dla klientów, jak i społeczeństwa jako całości.

Podmiot, który swoimi działaniami chroni zasoby środowiska, ogranicza negatywny wpływ swojej działalności na otoczenie oraz buduje świadomość rolnictwa zrównoważonego wśród swoich konsumentów.

Podmiot, który wyróżnia się wysokimi standardami zachowań biznesowych i moralnych, ze szczególnym uwzględnieniem prawości i uczciwości, będący wzorem dla swoich współpracowników, klientów i kontrahentów.

Podmiot, wykazujący dbałość o pracowników, realizujący działania prospołeczne i dobroczynne, który wyróżnia się wysokimi standardami zachowań biznesowych,
ze szczególnym uwzględnieniem prawości i uczciwości.

Osoba zarządzająca i wyróżniająca się wybitnymi osiągnięciami w zakresie budowania zaangażowania firmy w działania mające na celu rozwój zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu.

Kapituła konkursu

Andrzej Stanisław Augustyński

Andrzej Stanisław Augustyński

Przewodniczący Zarządu, Stowarzyszenie SIEMACHA

Inicjator powstania i Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia SIEMACHA, organizacji pożytku publicznego, działającej w zakresie wychowania, sportu i terapii; Prezes Zarządu Fundacji DEMOS; członek międzynarodowej organizacji Ashoka zrzeszającej przedsiębiorców społecznych. Od 1986 r. współpracuje z organizacjami społecznymi na Malcie. Jest znawcą i promotorem kultury maltańskiej. Od 1999 r. związany z krakowskim samorządem jako koordynator Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przestępczości Młodzieży, pełnomocnik i doradca społeczny Prezydenta Miasta Krakowa ds. Młodzieży. W latach 2001 – 2011 członek Rady Duszpasterskiej Archidiecezji Krakowskiej. W 2000 r. wspólnie z ojcem Kazimierzem Augustyńskim rozpoczął budowę wielofunkcyjnego kompleksu dla dzieci w Odporyszowie, w ramach którego działają: dom dziecka, placówka wsparcia dziennego, ośrodek wakacyjny i nowoczesne centrum sportowe. Ks. Andrzej Augustyński jest laureat wielu nagród i odznaczeń m.in. otrzymał nagrodę w plebiscycie Krakowianin Roku 2014 w kategorii „Społeczeństwo”. W 2014 przyznano mu Nagrodę Grand Prix Amicus Hominum, Pro Publico Bono oraz medal „Zasłużony dla Województwa Małopolskiego Palatinatus Poloniae Minoris Meriti”. W 2012 roku otrzymał Medal św. Jerzego przyznany przez redakcję „Tygodnika Powszechnego”. W 2009 roku za wybitne zasługi w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy, za osiągnięcia w pracy zawodowej i społecznej został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Jest autorem książek „Coca kocha colę”, „Czyja jest socjoterapia?”, „Wędrowiec” a także inicjatorem i wydawcą „Dziennikarstwo i polityka” oraz „Jan Wnęk. Między niebem a ziemią”.

Katarzyna Byczkowska

Katarzyna Byczkowska

Prezes Zarządu, BASF Polska

Ukończyła studia na Politechnice Wrocławskiej (Magister inżynierii chemicznej) oraz studia MBA na Uniwersytecie w Calgary. Przez 10 lat pracowała dla Dow Chemical na różnych stanowiskach w Warszawie i Londynie, a karierę w BASF rozpoczęła w 2005 roku jako Kierownik Sprzedaży na Europę Północną, w Wielkiej Brytanii. Następnie pełniła funkcje komercyjne w Ludwigshafen, w Niemczech (2006-2007) oraz w Warszawie, gdzie objęła stanowisko Dyrektora Handlowego EUC i Rosji (2008-2012). W latach 2013-2017 została oddelegowana do Barcelony, gdzie pełniła rolę Vice President, Sales & Regional Market Development Iberia. Lata 2017-18 spędziła we Wiedniu jako Head of Controlling and Projects na Europę Centralną. Po powrocie do Polski w maju 2018 roku Katarzyna Byczkowska objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej BASF Polska, spółki, która jest wśród największych krajowych oddziałów koncernu BASF w Europie. Obecnie BASF Polska to ponad 870 pracowników i blisko 860 milionów EURO obrotu (2019).

Wojciech Hann

Wojciech Hann

Prezes Zarządu,
Bank Ochrony Środowiska SA

Wojciech Hann koordynuje działalność banku oraz nadzoruje obszar zarządczy. Absolwent studiów fizyki teoretycznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów MBA (finanse) na University of Rochester (USA). Ma 25-letnie doświadczenie w bankowości inwestycyjnej i finansowaniu przedsiębiorstw. Doradzał przy pięćdziesięciu transakcjach w sektorze energetycznym, bankowym, maszynowym, budowlanym i innych, w Polsce i zagranicą. W latach 2016 - 2019 był członkiem Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego, nadzorującym Obszar Sprzedaży i Produktów. W 2016 roku był dyrektorem zarządzającym departamentu rynków kapitałowych Ipopema Securities. Wcześniej, jako Partner w Deloitte, był odpowiedzialny za tworzenie i realizację projektów doradztwa w zakresie fuzji i przejęć w Europie Środkowej w sektorze energetycznym. Pracował w UniCredit Markets & Investment Banking / CA IB , gdzie pełnił między innymi funkcję dyrektora departamentu Energy&Utilities.

Prof. Michał Kleiber

Prof. Michał Kleiber

Wiceprezes Europejskiej Akademii Nauk i Sztuk, Prezydent międzynarodowej organizacji The European Community on Computational Methods in Applied Sciences (ECCOMAS)

Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.

Marek Krupiński

Marek Krupiński

Dyrektor Generalny, UNICEF Polska

Pracę zawodową rozpoczął w połowie lat siedemdziesiątych w sektorze turystyki; następnie pracował w wydziale handlowym Polskich Linii Lotniczych LOT oraz kierował przedstawicielstwem LOT w Tunezji . W roku 1992 został powołany na stanowisko Dyrektora Biura Zarządu LOT, a następnie członka Zarządu PLL LOT SA. Po zmianach systemowych w Polsce został oddelegowany do Ministerstwa Obrony Narodowej jako pierwszy cywilny dyrektor Departamentu Współpracy Międzynarodowej, odpowiedzialny za wdrożenie cywilnych struktur zarządzania. W latach 1996-2002 Dyrektor polskiego biura handlowego Aerospatiale – francuskiej grupy działającej w sektorze lotniczym. W latach 2003-2006, Dyrektor Zarządzający jednej z najbardziej znanych agencji reklamowych na polskim rynku, gdzie z sukcesem wdrożył program redukcji i restrukturyzacji zadłużenia. W latach 2006-2007 powrócił do LOT jako Wiceprezes ds. Handlowych i członek Zarządu. W połowie roku 2007 został powołany przez Radę Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF na stanowisko Dyrektora Generalnego.

Piotr Mirosław

Piotr Mirosław

Prezes Zarządu, Lyreco Polska

Piotr Mirosław posiada prawie 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i operacjami w korporacjach międzynarodowych, na rynkach B2C oraz B2B, w różnych kulturach i strukturach organizacyjnych. Od 2014 roku kieruje Lyreco Polska, będącego liderem w branży produktów i usług dla miejsc pracy. Wcześniej szef polskiego oddziału Tech Daty, jednego z największych globalnych dystrybutorów IT. Przez kilka lat pełnił funkcję członka zarządu Philips Polska, kierując sprzedażą i marketingiem produktów konsumenckich w Polsce i Europie Centralnej. Był także Dyrektorem Sprzedaży i Dyrektorem Zarządzającym w LG Electronics. Absolwent Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz MBA Uniwersytetu w Illinois.

Prof. dr hab. Roman Niżnikowski

Prof. dr hab. Roman Niżnikowski

Członek Państwowej Rady Ochrony Środowiska, Katedra Hodowli Zwierząt, Instytut Nauk o Zwierzętach, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Nauki rolnicze, zootechnika i rybactwo, ochrona i pielęgnacja środowiska (w tym krajobrazu), systemy chowu, genetyczne i środowiskowe uwarunkowania produkcji zwierzęcej. Studia ukończył w 1977 roku w SGGW. Stopień doktora r. 1981, dr hab. w r. 1989, tytuł profesora w r. 1996. Był promotorem w 13 przewodach doktorskich, 93 magisterskich. Od 2015 r. jest członkiem Rady Nadzorczej NFOŚiGW (od 20.11.2015 do 24.02.2020 jej przewodniczący). W latach 2017-2018 był członkiem Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Lublinie. Od 2017 r. jest przewodniczącym Rady Naukowej IOŚ – PIB, członkiem Rady Naukowej IZ – PIB oraz Rady Naukowej IUNG – PIB. Od 2021 r. jest członkiem PROŚ . Kierował 24 projektami. Jest autorem 604 publikacji. Posiada odznaczenia państwowe, resortowe oraz statuetki okolicznościowe.

Prof. Witold Orłowski

Prof. Witold Orłowski

Ekonomista, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Założyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych NOBE, 2002-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP, wykładowca z dziedziny makroekonomii, autor wielu książek naukowych i publikacji w tej dziedzinie. Od 2003 r. pełni funkcję Dyrektora Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Jacek Pawlak

Jacek Pawlak

Prezes Zarządu, Toyota Motor Poland

Wojciech Rosa

Wojciech Rosa

Członek Zarządu, Polpharma

Ukończył studia na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej, Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia MBA prowadzone przez GFKM z Erasmus University Rotterdam. Swoja karierę rozpoczął od pracy naukowej specjalizując się w matematyce finansowej oraz strategiach inwestycji kapitałowych. W roku 2003 rozpoczął pracę w Grupie Polpharma jako kontroler finansowy Jednostki Biznesowej Chemia w Starogardzie Gdańskim. W kolejnych latach pełnił kluczową dla obszaru krajowych i międzynarodowych operacji przemysłowych rolę jako Dyrektor Kontrolingu Operacyjnego. W roku 2017 objął stanowisko Dyrektora Finansów Korporacyjnych i odpowiada za finanse Grupy Polpharma w Polsce.

Beata Radomska

Beata Radomska

Prezes Executive Club

Absolwentka Wydziału Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W latach 1995-1996 pracowała jako tłumacz języka niemieckiego w Hit Centrala Usługowa (obecnie Tesco), w latach 1996-1998 w austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz (instytucji finansowej związanej z branżą ubezpieczeń i funduszy emerytalnych). Od 1998 do 2002 Manager ds. Sprzedaży w Skarbiec Emerytura i Skarbiec Serwis Finansowy. Od 2003 do 2005 Dyrektor ds. Rozwoju w grupie HRC. Od 2005 r. Prezes Zarządu Executive Club.

Prof. Bolesław Rok

Prof. Bolesław Rok

Profesor nadzwyczajny, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego

Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pełnomocnik Zarządu ds. etyki w PGNiG SA. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.

Prof. Piotr Wachowiak

Prof. Piotr Wachowiak

Rektor, Szkoła Główna Handlowa

Od 26 lat ma związki z praktyką gospodarczą pracując na stanowiskach kierowniczych w różnych organizacjach, m.in. był zastępcą dyrektora Zarządu Domów Komunalnych Warszawa-Śródmieście, Dyrektorem Wydziału Budynków Komunalnych Urzędu Gminy Warszawa-Centrum oraz zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członkiem Zarządu Dzielnicy i Kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi badania naukowe na temat: polityki personalnej w przedsiębiorstwach działających w Polsce, negocjacji, pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, MBA i podyplomowych. Autor lub współautor wielu publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracuje z firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi. Bierze udział w opracowywaniu ekspertyz dla przedsiębiorstw oraz w szkoleniach dla kadr menedżerskich.

Kamil Wyszkowski

Kamil Wyszkowski

Przedstawiciel i Prezes Rady Global Compact Network Poland – Inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ

prawnik, specjalista prawa międzynarodowego. W latach 2009-14 był dyrektorem biura UNDP w Polsce. Od 2004 roku krajowy przedstawiciel i Dyrektor Generalny Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact w Polsce. Ekspert w zakresie polityk ONZ i UE.

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Katarzyna Zawodna-Bijoch

Prezes, spółka biurowa Skanska w CEE

Poprzednie edycje

Lokalizacja

Kontakt

Partnerstwo:
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Uczestnictwo:
Olga Suchecka
olga.suchecka@executiveclub.pl
tel: +48 516-188-118

Media:
Karolina Ampulska
karolina.ampulska@executiveclub.pl
tel: +48 509-844-278

Patronaty:
Anna Karasińska
anna.karasinska@executiveclub.pl
tel: +48 517-961-426