SUSTAINABLE ECONOMY SUMMIT
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w VII edycji konferencji „Sustainable Economy Summit”, która odbędzie się w październiku 2021 roku w Warszawie.
Jest to wydarzenie unikatowe w skali kraju, mające na celu promowanie oraz podkreślenie ogromnego znaczenia idei zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Poruszana tematyka skupia uwagę reprezentantów wielu sektorów gospodarki, ukierunkowanych na proekologiczne, propracownicze oraz prospołeczne rozwiązania. Tematami dyskusji panelowych będą m.in. zmiany klimatyczne, gospodarka obiegu zamkniętego (zero-waste), zielony ład, elektromobilność, a także działania CSR dedykowane pracownikom, a także lokalnym społecznościom. Części wieczornej wydarzenia będzie towarzyszyć gala rozdania nagród „Sustainable Economy Awards”.
patron honorowy
PARTNER STRATEGICZNY
PARTNER GŁÓWNY
PARTNERzy złoci
PARTNERZY









Działając w 42 krajach na 4 kontynentach, Lyreco plasuje się wśród światowych liderów w dziedzinie dostarczania rozwiązań dla biur i miejsc pracy. Obecne w Polsce od 1998 roku obejmuje swoją siecią dostaw obszar całego kraju i jest największą firmą biuro-serwisową w Polsce. Strategia Lyreco opiera się na połączeniu sił i wspólnym użytkowaniu systemów. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie pracowników wszystkich filii, Grupa Lyreco jest w stanie zaoferować lokalnym i międzynarodowym klientom taki sam zakres usług i produktów na całym świecie. Mając w stałej dostępności prawie 8000 produktów, w każdym roku wprowadzanych jest do oferty około 1000 nowości. Od markowych artykułów po ekskluzywne produkty marki własnej Lyreco w alternatywnych cenach. Rozszerzając swoją ofertę, Lyreco wprowadziło w ostatnich latach do swojego katalogu rozwiązania w kilku nowych obszarach: BHP – Produkty Ochrony Osobistej, Print Services – usługa druku, a także Nespresso Business Solutions jako wyłączny dystrybutor marki Nespresso. Niezależnie od tego, jakiej wielkości jest firma, Lyreco jest w stanie zapewnić najwyższy standard zarządzania zakupami, w celu osiągnięcia założonych celów, bez ponoszenia niepotrzebnych kosztów. Dzięki wyjątkowym ludziom i rozwiązaniom technologicznym gwarantuje dostawę o bezkonkurencyjnym współczynniku realizacji 99,7%. Od wielu lat realizujemy strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Już w roku 2004 przystąpiliśmy do inicjatywy ONZ – United Nations Global Compact. Jest to zobowiązanie do dostosowania w swoich działaniach i strategii dziesięciu powszechnie przyjętych zasad w zakresie praw człowieka, pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. W roku 2012 przygotowaliśmy i wdrażamy pięcioletnią strategię zrównoważonego działania EKO PRZYSZŁOŚĆ w Polsce i na całym świecie. Naszą misją jest bycie najlepszym dostawcą rozwiązań dla biznesu w zakresie tworzenia efektywnego środowiska pracy i zapewnienie w przyszłości zrównoważonego rozwoju dla wszystkich interesariuszy. Strategia oparta jest na 3 filarach, w których określiliśmy i realizujemy nasze zobowiązania i sprawdzamy ich realizację poprzez zdefiniowane wskaźniki sukcesu (KPI).


Partnerzy Społeczni

Fundacja Dziecięca Fantazja jest Organizacją Pożytku Publicznego, której misją jest wnoszenie radości w życie dzieci nieuleczalnie chorych i zmagających się z chorobami zagrażającymi życiu poprzez spełnianie ich najskrytszych marzeń i fantazji. Działa na terenie całego kraju, a jej siedziba znajduje się w Warszawie. Fantazja spełnia marzenia dzieci w wieku od 3 do 18 lat cierpiących na ciężkie choroby genetyczne, choroby nowotworowe i inne schorzenia stanowiące zagrożenie życia. Fundacja Dziecięca Fantazja w 2004 roku otrzymała status OPP – tym samym jest jedną z pierwszych organizacji pozarządowych w Polsce, które posiadają taki status.

W skrócie o Integracji: Od prawie 25 lat walczymy z wszelkimi rodzajami barier przeciwko osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. Jesteśmy ekspertem w dziedzinie dostępności architektonicznej, cyfrowej i komunikacyjnej. W ramach dostępności architektonicznej troszczymy się o tworzenie przyjaznej przestrzeni publicznej dla każdej osoby i pomagamy w dostosowaniu budynków i otoczenia. Naszą misją jest także edukacja na temat wrażliwości i szkolenie w zakresie obsługi klienta z niepełnosprawnością. Pracujemy z wieloma instytucjami przystosowując m.in budynki, biurowce, osiedla mieszkaniowe, lotniska, centra handlowe, oddziały bankowe i pocztowe, które powinny być projektowane i tworzone, aby dostosować się do różnorodności wieku i kondycji ludzkiej. Celem naszego procesu certyfikacji jest określenie, w jaki sposób należy projektować, budować i zarządzać środowiskiem zbudowanym, aby umożliwić ludziom samodzielne dostęp, wchodzenie, wychodzenie z budynku i ewakuację, w sposób sprawiedliwy i godny, a także w jak największym stopniu możliwy. Podsumowując pokrótce obszary, w których współpracujemy z naszymi Partnerami: – Dostępność architektoniczna – Audyt architektoniczny Dostępność projektów i budynków jest usługą mającą na celu określenie istniejących barier i przygotowanie zaleceń dotyczących ich usunięcia. Obiekt jest oceniany przez naszych audytorów w celu potwierdzenia zgodności ze specjalnym programem audytu opracowanym przez Integrację. – Dostępność stron internetowych, – Szkolenia dla pracowników – wrażliwość na temat niepełnosprawności, Savoir Vivre wobec osób z niepełnosprawnością, – Doradztwo w zakresie zatrudniania osób niepełnosprawnych.

Polska Akcja Humanitarna niesie pomoc osobom poszkodowanym w konfliktach zbrojnych i katastrofach naturalnych. Zapewnia m.in. schronienie, wodę, żywność, dostęp do edukacji. Od 1992 roku PAH udzieliła pomocy w 44 krajach. Obecnie organizacja pomaga w Somalii, Sudanie Południowym, Syrii, Iraku i na Ukrainie. W ramach programu Pajacyk PAH wspiera także stołówki w szkołach i placówkach środowiskowych poprzez dofinansowanie posiłków. Dzięki bogatemu doświadczeniu PAH działa zgodnie z najwyższymi standardami: dba o udzielanie skutecznej pomocy oraz o transparentność działań. PAH cieszy się zaufaniem zarówno darczyńców indywidualnych, jak firm i organizacji. Partnerów PAH łączą te same wartości humanitarne.


Pracownia Zrównoważonego Rozwoju powstała 12 lat temu. Podstawą naszych działań jest dialog. Wspieramy lokalne samorządy, różnorodne organizacje i przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji z udziałem różnych grup interesariuszy. W naszej pracy kładziemy duży nacisk na rzetelną diagnozę lokalną podejmowanej kwestii czy problemu. Dzięki prowadzonym przez nas procesom powstają lepsze instytucje, projekty, przestrzeń publiczna. Lepsze, bo omówione i uzgodnione z szerokim gronem interesariuszek i interesariuszy.

Stowarzyszenie SIEMACHA od blisko 25 lat tworzy społeczności młodzieżowe, które korzystają z sieci placówek edukacyjnych, sportowych i terapeutycznych. To jedna z największych w Polsce organizacji społecznych, którą wyróżnia silna tożsamość ideowa i wyraźna struktura instytucjonalna. Każdego dnia SIEMACHA zapewnia opiekę ponad 2 tys. wychowanków, którzy pod opieką pedagogów budują trwałe relacje rówieśnicze, zdobywają nowe umiejętności i rozwijają talenty. Organizacja działa w 30 lokalizacjach, prowadząc placówki dzienne (SIEMACHA Spot), całodobowe (SIEMACHA Spot 24/7), wakacyjne (SIEMACHA Spot Camp), sportowe (Centra Rozwoju Com-Com Zone), Akademię Sportu Progres Jerzego Dudka oraz oddziały Krakowskiego Instytutu Psychoterapii. Więcej informacji: www.siemacha.org.pl

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce ma pod opieką prawie 1400 dzieci opuszczonych, osieroconych i zagrożonych utratą rodzicielskiej opieki. W Polsce działa już 33 lata. W tym czasie powstały cztery Wioski SOS, czyli osiedla domów dla Rodzin SOS. W każdej rodzinie wychowuje się 5 – 8 dzieci. Bardzo często są to liczne, biologiczne rodzeństwa. W Wiosce SOS odnajdują to, czego nie zaznały w rodzinie pochodzenia – miłość i bezpieczeństwo. Poza Wioskami SOS, Stowarzyszenie prowadzi także 3 Młodzieżowe Wspólnoty Mieszkaniowe oraz 1 Dom Młodzieży, w których starsi podopieczni przygotowują się do wejścia w dorosłe życie. W ciągu 33 lat działalności ponad 350 podopiecznych opuściło SOS Wioski Dziecięce, są dziś samodzielnymi, szczęśliwymi ludźmi. Ich historie są różne, ale wszyscy zgodnie twierdzą, że Stowarzyszenie odegrało w ich życiu kluczową rolę. Stowarzyszenie prowadzi także Programy Umacniania Rodziny, czyli działania profilaktyczne skierowane do rodzin zagrożonych rozpadem. W ramach Programów funkcjonuje 14 świetlic środowiskowych. Wszystko po to, by dzieci mogły pozostać w rodzinie pochodzenia. Sprawdź jak możesz pomóc: www.wioskisos.org

Od 70 lat nieprzerwanie UNICEF walczy, aby każde dziecko na świecie mogło być po prostu dzieckiem. Aby dzieci nie musiały być żołnierzami, czy też ofiarami wojen dorosłych. Aby nie musiały pracować, ale mogły chodzić do szkoły i bawić się z rówieśnikami. Dzięki wsparciu Darczyńców UNICEF finansuje szczepienia przeciw odrze, tężcowi i polio, leczy maluchy cierpiące z powodu niedożywienia. W sytuacji klęski humanitarnej, jako jedna z pierwszych organizacji UNICEF niesie pomoc w miejscu tragedii. Wykorzystuje wiedzę i doświadczenie w walce o przestrzeganie prawa każdego dziecka do zdrowia, edukacji, równości i ochrony
patroni medialni

Prelegenci

Robert Daniluk
Dyrektor ds. Jakości, Bezpieczeństwa i Zrównoważonego Rozwoju, Lyreco Polska
Doktor nauk ekonomicznych. Absolwent UMCS w Lublinie i Politechniki Warszawskiej. Zdobywał doświadczenie w obszarze zarządzania i organizacji w BRE Banku (mBank) oraz Inter Polska. Z firmą Lyreco Polska związany od 2004, wchodząc w skład kadry zarządzającej spółki. Odpowiedzialny za obszary zarządzania jakością, bezpieczeństwa oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Równolegle do aktywnego życia zawodowego, realizuje się jako wykładowca uniwersytecki w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Systemów Zarządzania. Czynnie reprezentuje Lyreco Polska SA w organizacjach i stowarzyszeniach takich jak: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Executive Club, Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej oraz Komisjach ds. CSR w Ministerstwie Rozwoju oraz Środowiska. Prywatnie pasjonuje się czytaniem i słuchaniem książek oraz zdrowym trybem życia. Aktywny sportowo: pływa, gra w tenisa, chodzi. Do rozwijania aktywności fizycznej zachęca także pracowników firmy.

Wojciech Hann
Prezes Zarządu,
Bank Ochrony Środowiska SA

Dr n. med. Dorota Hryniewiecka-Firlej
Prezes Zarządu Pfizer Polska, Internal Medicine Lead; Prezes Zarządu INFARMY
Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ze specjalizacją i doktoratem z chorób wewnętrznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej. W życiu kieruje się zasadą, że ludzie są najważniejsi. Jej wyjątkowa umiejętność motywowania pracowników i zarządzania zmianą pozwala na osiąganie przez nich wysokiego stopnia zaangażowania oraz uzyskiwanie doskonałych wyników. Równolegle do aktywnego życia zawodowego Dorota Hryniewiecka-Firlej działa również społecznie.


Iwona Jacaszek-Pruś
Dyrektor ds. korporacyjnych, Kompania Piwowarska
Od 2017 roku dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA odpowiadająca za całokształt działań public relations firmy, członek zespołu zarządzającego firmą. W latach 2003 – 2016 odpowiadała za podobny obszar będąc członkiem zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła ponadto wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Jest absolwentką Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2004 – 2016 członek Zarządu, od 2010 roku pełniąc funkcję wiceprezesa Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady.


Marek Jagieła
Dyrektor Działu Sprzedaży Chemii Przemysłowej i Działu Rozwoju Rynku, BASF Polska


Maciej Korbasiewicz
Prezes Zarządu, BOLIX


Tomasz Kuklo
Członek Zarządu, Dyrektor Zakładu Produkcji opon Agro i członek Zespołu Dyrekcyjnego Fabryki, Michelin Polska


Marek Łuczak
Prezes Zarządu,
Syngenta Polska



Prof. Witold Orłowski
Ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i publicysta
Założyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych NOBE, 2002-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP, wykładowca z dziedziny makroekonomii, autor wielu książek naukowych i publikacji w tej dziedzinie. Od 2003 r. pełni funkcję Dyrektora Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.


Artur Pollak
Prezes Zarządu, APA Group
ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził realizacji kilkunastu projektów związanych z automatyzacją skomplikowanych procesów technologicznych, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach, współpracując z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens. Był konsultantem technicznym podczas budowy fabryki VW Poznań, gdzie odpowiadał za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego. Obecnie pełni rolę Prezesa Zarządu APA Sp. z o.o. i APA Innovative Sp. z o.o, jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.



Prof. Bolesław Rok
Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pełnomocnik Zarządu ds. etyki w PGNiG SA. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.


Rafał Rudziński
Prezes Zarządu,
Robert Bosch


Marcin Ujejski
Prezes Zarządu,
Blue Timber



Prof. Piotr Wachowiak
Rektor, Szkoła Główna Handlowa
Od 26 lat ma związki z praktyką gospodarczą pracując na stanowiskach kierowniczych w różnych organizacjach, m.in. był zastępcą dyrektora Zarządu Domów Komunalnych Warszawa-Śródmieście, Dyrektorem Wydziału Budynków Komunalnych Urzędu Gminy Warszawa-Centrum oraz zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członkiem Zarządu Dzielnicy i Kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi badania naukowe na temat: polityki personalnej w przedsiębiorstwach działających w Polsce, negocjacji, pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, MBA i podyplomowych. Autor lub współautor wielu publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracuje z firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi. Bierze udział w opracowywaniu ekspertyz dla przedsiębiorstw oraz w szkoleniach dla kadr menedżerskich.



Kamil Wyszkowski
Przedstawiciel i Prezes Rady Global Compact Network Poland – Inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ
Prawnik, specjalista prawa międzynarodowego. W latach 2009-14 był dyrektorem biura UNDP w Polsce. Od 2004 roku krajowy przedstawiciel i Dyrektor Generalny Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact w Polsce. Ekspert w zakresie polityk ONZ i UE.



Katarzyna Zawodna-Bijoch
Prezes, spółka biurowa Skanska w CEE
SUSTAINABLE ECONOMY AWARDS
Sustainable Economy Awards to forma zaprezentowania i uhonorowania firm za wybitne osiągnięcia w działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz budowania zaangażowania, lojalności i satysfakcji pracowników. Statuetkami nagradzane są spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi. Celem konkursu jest wyróżnienie podmiotów, które na co dzień promują etyczne działania, będąc wzorem dla swoich współpracowników,
klientów i kontrahentów.
Nominacje do „sustainable economy Awards”
- Goodvalley Polska
- NOWY STYL
- Press Glass
- Unilever Polska
- 7R
- Budimex
- Lafarge w Polsce
- Skanska
- Columbus Energy
- ENEA
- Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
- Schneider Electric Polska
- BASF Polska
- Robert Bosch
- Mondelez Polska
- Samsung Polska
- Ayming Polska
- Baker McKenzie
- CMS Polska
- EY
- Bank Gospodarstwa Krajowego
- Bank Millenium
- Bank Ochrony Środowiska
- BNP Paribas Bank Polska
- Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia
- Kompania Piwowarska
- Nordkalk
- Sokołów
- Bolix
- Ciech
- Jeronimo Martins
- Orange Polska
- Marcus Baltzer -Prezes Zarządu, Bayer
- Dorota Hryniewiecka-Firlej – Prezes Zarządu, Pfizer Polska
- Piotr Mirosław – Prezes Zarządu, Lyreco Polska
- Beata Pawłowska – Dyrektor Zarządzająca na Europę Centralną, Oriflame Poland
Kapituła konkursu „sustainable economy Awards”


Andrzej Stanisław Augustyński
Przewodniczący Zarządu, Stowarzyszenie SIEMACHA
Inicjator powstania i Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia SIEMACHA, organizacji pożytku publicznego, działającej w zakresie wychowania, sportu i terapii; Prezes Zarządu Fundacji DEMOS; członek międzynarodowej organizacji Ashoka zrzeszającej przedsiębiorców społecznych. Od 1986 r. współpracuje z organizacjami społecznymi na Malcie. Jest znawcą i promotorem kultury maltańskiej. Od 1999 r. związany z krakowskim samorządem jako koordynator Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przestępczości Młodzieży, pełnomocnik i doradca społeczny Prezydenta Miasta Krakowa ds. Młodzieży. W latach 2001 – 2011 członek Rady Duszpasterskiej Archidiecezji Krakowskiej. W 2000 r. wspólnie z ojcem Kazimierzem Augustyńskim rozpoczął budowę wielofunkcyjnego kompleksu dla dzieci w Odporyszowie, w ramach którego działają: dom dziecka, placówka wsparcia dziennego, ośrodek wakacyjny i nowoczesne centrum sportowe. Ks. Andrzej Augustyński jest laureat wielu nagród i odznaczeń m.in. otrzymał nagrodę w plebiscycie Krakowianin Roku 2014 w kategorii „Społeczeństwo”. W 2014 przyznano mu Nagrodę Grand Prix Amicus Hominum, Pro Publico Bono oraz medal „Zasłużony dla Województwa Małopolskiego Palatinatus Poloniae Minoris Meriti”. W 2012 roku otrzymał Medal św. Jerzego przyznany przez redakcję „Tygodnika Powszechnego”. W 2009 roku za wybitne zasługi w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy, za osiągnięcia w pracy zawodowej i społecznej został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Jest autorem książek „Coca kocha colę”, „Czyja jest socjoterapia?”, „Wędrowiec” a także inicjatorem i wydawcą „Dziennikarstwo i polityka” oraz „Jan Wnęk. Między niebem a ziemią”.


Markus Baltzer
Prezes Zarządu, Bayer CEE



Dr n. med. Dorota Hryniewiecka-Firlej
Prezes Zarządu Pfizer Polska, Internal Medicine Lead; Prezes Zarządu INFARMY
Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ze specjalizacją i doktoratem z chorób wewnętrznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej. W życiu kieruje się zasadą, że ludzie są najważniejsi. Jej wyjątkowa umiejętność motywowania pracowników i zarządzania zmianą pozwala na osiąganie przez nich wysokiego stopnia zaangażowania oraz uzyskiwanie doskonałych wyników. Równolegle do aktywnego życia zawodowego Dorota Hryniewiecka-Firlej działa również społecznie.


Prof. Michał Kleiber
Wiceprezes Europejskiej Akademii Nauk i Sztuk, Prezydent międzynarodowej organizacji The European Community on Computational Methods in Applied Sciences (ECCOMAS)
Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.


Marek Krupiński
Dyrektor Generalny, UNICEF Polska
Pracę zawodową rozpoczął w połowie lat siedemdziesiątych w sektorze turystyki; następnie pracował w wydziale handlowym Polskich Linii Lotniczych LOT oraz kierował przedstawicielstwem LOT w Tunezji . W roku 1992 został powołany na stanowisko Dyrektora Biura Zarządu LOT, a następnie członka Zarządu PLL LOT SA. Po zmianach systemowych w Polsce został oddelegowany do Ministerstwa Obrony Narodowej jako pierwszy cywilny dyrektor Departamentu Współpracy Międzynarodowej, odpowiedzialny za wdrożenie cywilnych struktur zarządzania. W latach 1996-2002 Dyrektor polskiego biura handlowego Aerospatiale – francuskiej grupy działającej w sektorze lotniczym. W latach 2003-2006, Dyrektor Zarządzający jednej z najbardziej znanych agencji reklamowych na polskim rynku, gdzie z sukcesem wdrożył program redukcji i restrukturyzacji zadłużenia. W latach 2006-2007 powrócił do LOT jako Wiceprezes ds. Handlowych i członek Zarządu. W połowie roku 2007 został powołany przez Radę Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF na stanowisko Dyrektora Generalnego.


Piotr Mirosław
Prezes Zarządu, Lyreco Polska
Piotr Mirosław posiada prawie 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i operacjami w korporacjach międzynarodowych, na rynkach B2C oraz B2B, w różnych kulturach i strukturach organizacyjnych. Od 2014 roku kieruje Lyreco Polska, będącego liderem w branży produktów i usług dla miejsc pracy. Wcześniej szef polskiego oddziału Tech Daty, jednego z największych globalnych dystrybutorów IT. Przez kilka lat pełnił funkcję członka zarządu Philips Polska, kierując sprzedażą i marketingiem produktów konsumenckich w Polsce i Europie Centralnej. Był także Dyrektorem Sprzedaży i Dyrektorem Zarządzającym w LG Electronics. Absolwent Politechniki Warszawskiej, studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz MBA Uniwersytetu w Illinois.



Prof. Witold Orłowski
Ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i publicysta
Założyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych NOBE, 2002-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP, wykładowca z dziedziny makroekonomii, autor wielu książek naukowych i publikacji w tej dziedzinie. Od 2003 r. pełni funkcję Dyrektora Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.


Beata Pawłowska
Dyrektor Zarządzająca na Europę Centralną, Oriflame Poland


Beata Radomska
Prezes Executive Club
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Pracowała w instytucjach finansowych: austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz i Skarbiec Asset Management Holding. Od kilku lat związana z branżą doradztwa personalnego, w szczególności jako Managing Partner w Cigno Consulting, która prowadzi działalność z zakresu selekcji i rekrutacji oraz doradztwa personalnego. Pomysłodawczyni oraz Prezes Zarządu Executive Club, najbardziej elitarnej organizacji zrzeszającej top management. Odpowiada za strategię klubu, który integruje elity biznesowe oraz jest platformą wymiany poglądów i inspiracji dla najwyższej kadry menedżerskiej.


Barbara Rajkowska
Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce
Urodziła się w 1972 roku. Prezesem Zarządu SOS Wioski Dziecięce w Polsce była od 2010 do 2016 roku, w marcu 2016 na prośbę Zarządu organizacji, jako osoba, która zna ją jak nikt inny, została jej Dyrektorem Krajowym. Ze Stowarzyszeniem i z SOS Wioską Dziecięcą w Karlinie, która powstała niedaleko jej miejsca zamieszkania związana jest od wielu, wielu lat. Z wykształcenia jest inżynierem środowiska, po licznych studiach podyplomowych z dziedziny zarządzania oraz autorką publikacji z zakresu prowadzenia robót budowlanych. Zawsze działała i pracowała na rzecz lokalnej społeczności. Pracowała jako kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Inwestycji Urzędu Miasta Świdwin, zarządzała wielkimi unijnymi budżetami integrując gospodarkę wodno- sciekową w dorzeczu Parsęty i budowała kanalizację sanitarną w aglomaracji Gryfino, teraz swój czas dzieli między pracę w jednej z dużych Spółek w Szczecinku a działaniem na rzecz Stowarzyszenia. Choć bardzo lubi swoją pracę i w zawodzie osiągnęła wiele, nie ukrywa, że pracuje zawodowo głównie po to by móc poświęcić się temu co najważniejsze, działalności na rzecz porzuconych i osieroconych dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. To pod jej kierownictwem Stowarzyszenie, które kojarzy się głównie z SOS Wioskami Dziecięcymi, gdzie mieszkają porzucone i osierocone dzieci, otworzyło Programy Umacniania Rodziny, czyli programy profilaktyczne dla rodzin zagrożonych rozpadem, w gminach Karlino i Skórzec. W świetlicach środowiskowych Stowarzyszenia pedagodzy, psycholodzy i pracownicy socjalni robią wszystko by rodziny pozostały razem, a dzieci nie trafiały do opieki zastępczej . W Polsce jest aż 79 tysięcy dzieci, pozbawionych opieki rodzicielskiej, a 1.5 mln polskich dzieci żyje w biedzie. Ze względu na duże wyzwania społeczne do 2020 roku Stowarzyszenie chce objąć opieką aż 3000 dzieci, czyli dwa razy tyle ile jest pod opieką organizacji w tej chwili. To dla Barbary Rajkowskiej najważniejsze zadanie. Dlatego motywuje swój zespół do stałego poszukiwania źródeł finansowania, ściśle współpracuje też z wieloma firmami, którym społeczna odpowiedzialność biznesu nie jest obca. Barbara Rajkowska aktywnie walczy także z obecnym w Polsce od lat kryzysem rodzicielstwa zastępczego, stale umacniając wizerunek tego sposobu na życie w oczach Polaków. Dzięki tym staraniom, prawie wszystkie domy w SOS Wioskach Dziecięcych są zapełnione potrzebującymi dziećmi wzrastającymi pod opieka troskliwych rodziców SOS. A jakość wsparcia jakie Rodzice SOS otrzymują od pedagogów, psychologów czy pracowników socjalnych Wiosek Dziecięcych jest bardzo wysoka. Dyrektor polskiego Stowarzyszenia, które jest członkiem SOS Kinderdorf Intenational jest też żywo zainteresowana niesieniem pomocy dzieciom na całym świecie. Dlatego wspiera także działania, na rzecz rozwoju SOS Wiosek Dziecięcych w Kamerunie.



Prof. Bolesław Rok
Profesor nadzwyczajny, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pełnomocnik Zarządu ds. etyki w PGNiG SA. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.


Karolina Sołowow
Przewodnicząca Rady Fundacji „Fabryki Marzeń”
Karolina Sołowow jest pomysłodawczynią i założycielką Fundacji Fabryki Marzeń, przewodniczącą Rady Fundacji. Zawsze przyświecał jej główny cel: pomoc potrzebującym dzieciom. Wywodzi się z rodziny, która chciała pomagać, mogła pomagać i pomaga. Były to działania wywołane impulsem, potrzebą serca. Od trzech lat wie, że działania charytatywne powinny być bardziej uporządkowane, stałe i pokazujące innym, że filantropia to wspaniała rzecz. Zachęcając innych, trzeba samemu dać przykład. Działalność Karoliny Sołowow początkowo skupiała się na poprawie komfortu życia dzieci z ubogich rodzin poprzez modernizacje łazienek. Po przeprowadzeniu 15 takich remontów, zadecydowała o wzmocnieniu skali pomocy i założeniu Fundacji Fabryki Marzeń, która zarejestrowana została we wrześniu 2015 roku.


Marek Sumiła
Dyrektor Rynku Polska i Kraje Bałtyckie, Prezes Zarządu Danone



Prof. Piotr Wachowiak
Rektor, Szkoła Główna Handlowa
Od 26 lat ma związki z praktyką gospodarczą pracując na stanowiskach kierowniczych w różnych organizacjach, m.in. był zastępcą dyrektora Zarządu Domów Komunalnych Warszawa-Śródmieście, Dyrektorem Wydziału Budynków Komunalnych Urzędu Gminy Warszawa-Centrum oraz zastępcą dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz – członkiem Zarządu Dzielnicy i Kanclerzem SGH. Specjalizuje się w problematyce zarządzania ludźmi w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi badania naukowe na temat: polityki personalnej w przedsiębiorstwach działających w Polsce, negocjacji, pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw, zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, MBA i podyplomowych. Autor lub współautor wielu publikacji na temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zasobami ludzkimi, pomiaru kapitału intelektualnego i zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracuje z firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi. Bierze udział w opracowywaniu ekspertyz dla przedsiębiorstw oraz w szkoleniach dla kadr menedżerskich.



Kamil Wyszkowski
Przedstawiciel i Prezes Rady Global Compact Network Poland – Inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ
prawnik, specjalista prawa międzynarodowego. W latach 2009-14 był dyrektorem biura UNDP w Polsce. Od 2004 roku krajowy przedstawiciel i Dyrektor Generalny Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact w Polsce. Ekspert w zakresie polityk ONZ i UE.



Katarzyna Zawodna-Bijoch
Prezes, spółka biurowa Skanska w CEE
Kontakt
Partnerstwo:
Anna Wojciechowska
anna.wojciechowska@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046
Uczestnictwo:
Olga Suchecka
olga.suchecka@executiveclub.pl
tel: +48 516-188-118
Media:
Eliza Stańczyk
eliza.stanczyk@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-421
Patronaty:
Klaudia Karasińska
klaudia.karasinska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-464