HEALTH & WELLBEING
Forum 2025
24.06.2025
GOCIEŃCZYCE, GRÓJEC
KARMA HOUSE
Program
Health & Wellbeing Forum
12:30 Rejestracja Gości
13:00 Otwarcie konferencji
13:15 Wystąpienie inauguracyjne
13:30 Panel 1: Zdrowa firma
- Edukacja zdrowotna a efektywność w miejscu pracy. Jak skutecznie wdrażać inicjatywy promujące dobrą kondycję pracowników?
- Rola regularnych badań kontrolnych i szczepień pracowników. Na ile inwestycja w zdrowie zespołu przekłada się na wyniki organizacji?
- Ubezpieczenia zdrowotne. Rola ubezpieczeń w budowaniu odporności firm na kryzysy poprzez redukcję absencji i skrócenie czasu rekonwalescencji.
- Zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym w organizacji. Strategie dla liderów i zespołów.
14:30 Lunch
15:30 Case study
15:45 Prezentacja
16:00 Panel 2: Zdrowie psychiczne lidera
- Z jakimi obciążeniami psychicznymi najczęściej mierzą się osoby na stanowiskach decyzyjnych? Czy menedżer „może sobie pozwolić” na słabość?
- Gdzie leży granica między zmęczeniem a wypaleniem? Coaching, terapia, mentoring – co działa i kiedy?
- Samotność decyzyjna lidera jako jedno z najsilniejszych obciążeń mentalnych. Jakie są skutki ponoszenia pełnej odpowiedzialności bez możliwości ujawnienia wątpliwości czy lęku?
- Co się dzieje z zespołem, gdy menedżer staje się przeciążony lub wypalony? Jak organizacja może wspierać liderów?
Wieczór klubowy, dla członków Executive Club i na specjalne zaproszenie
17:30 Rejestracja
18:00 Wystąpienie otwierające
18:15 Kolacja i wieczór klubowy
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
Partnerzy poprzedniej edycji
Prelegenci poprzedniej edycji
Panel: Zdrowie oraz Wellbeing w Pracy i na Emeryturze
Michał Dobrołowicz – dziennikarz radiowy z ponad 15-letniem stażem, doktor nauk społecznych (doktorat na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego w 2021 roku), stały współpracownik magazynu „Plus Minus” – weekendowego wydania „Rzeczpospolitej”. Laureat nagród dla dziennikarzy medycznych, m.in. Nagrody Zdrowe Pióro, tytułu „Sukces roku w ochronie zdrowia” w kategorii „Media”, Kryształowego Pióra oraz nagrody „Złoty Otis” 2024. W 2025 roku ukaże się jego pierwsza książka na temat telefonu zaufania i jego znaczenia dla kondycji psychicznej współczesnych Polaków.
Prof. Rafał Ohme, ekspert w dziedzinie emocji, mózgu i technologii. Założyciel firm Firm Mindset i iCode tworzących innowacyjne narzędzia dla HR i marketingu.
Paweł Żochowski, Dyrektor Departamentu Medycznego Pionu Usług Biznesowych Medicover, odpowiada za standardy usług medycznych w centrach medycznych Medicover Polska na terenie całego kraju, szkolenia kard medycznych, tworzenie produktów zdrowotnych, wdrażanie innowacji.
Paweł jest absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku lekarskim. Karierę zawodową rozpoczął od pracy w Klinice Kardiologii WUM. W latach 2013-2017 zajmował się tworzeniem nowoczesnych rozwiązań IT do obsługi gabinetów i przychodni lekarskich.
Od 2017 do 2023 był związany z Grupą PZU, w której odpowiadał m.in. za rozwój systemów medycznych i portalu pacjenta, budowę Centrum Telemedycznego, wdrażanie innowacyjnych usług z naciskiem na kanały online. Jest twórcą nagradzanego programu Zdalnej Opieki COVID-19. Od 2022 roku pełnił obowiązki Dyrektora Biura Medycznego PZU Zdrowie.
Od czerwca 2017r. Członek Zarządu Nadzorujący Pion Administracji
i Zamówień Publicznych. Z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych związany
od 2003r. Początkowo jako Wicedyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego a od 2012r. jako Dyrektor Departamentu Audytu.
Absolwent ekonomii a także podyplomowych studiów w zakresie rachunkowości finansowej i zarządczej oraz ubezpieczeń gospodarczych. Dyplomowany audytor wewnętrzny.
W latach 2020 – 2022 kierował zespołem i koordynował prace,
które doprowadziły do przejęcia przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych obsługę świadczeń na rzecz rodzin: świadczenia dobry start (300+), świadczenia wychowawczego (800+), a następnie Rodzinnego kapitału opiekuńczego
i dofinansowania pobytu dziecka w żłobku.
Z jego inicjatywy w 2021 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zyskał dostęp
do usługi Platformy zakupowej, umożliwiającej wszystkim jednostkom organizacyjnym ZUS elektroniczne przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Wdrożona platforma zapewnia pełną elektronizację procesu udzielania zamówień publicznych w Zakładzie.
Jest pomysłodawcą i prekursorem wdrożenia innowacyjnego procesu digitalizacji w ZUS. Wprowadzenie sprawnego dostępu do dokumentów
w postaci elektronicznej z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań takich jak OCR zostało nagrodzone w ramach konkursu ISSA Good Practice Awards na rok 2022.
Lek. Paweł Żuk – Współzałożyciel i przez blisko 25 lat prezes zarządu Centrum Medyczno-Diagnostycznego Sp. z o.o. (CMD). Uczestniczy aktywnie w pracach zespołów przy Ministerstwie Zdrowia i NFZ przygotowujących programy POZ. Jest jednym z liderów projektu „Poznaj wartość Opieki”, który przygotowuje nowy model opieki POZ w Polsce. Jest wykładowcą na studiach MBA w ochronie zdrowia na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Współpracuje z Komisją Europejską jako ekspert SANTE od 2017. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Jest członkiem międzynarodowych komitetów doradczym EURIPA i EPCCS. Od 2019 roku pełnił obowiązki Prezesa EURIPA Polska. Został Menagerem Roku 2018 prywatnych podmiotów medycznych w konkursie wydawnictwa Termedia.
Bilety
Informacja dla członków Executive Club:
Członkowie mają bezpłatną rejestrację. Specjalne linki rejestracyjne są wysyłane mailowo – na tej stronie dostępna jest tylko sprzedaż biletów komercyjnych.
Konferencja
1000 zł
Podana kwota jest ceną netto
Early Bird - Cena do 15.03.2025
Cena od 16.03.2025 - 1900 zł
Co dostajesz w ramach biletu:
- Wstęp na konferencję
- Dostęp do strefy networkingowej
- Dostęp do strefy cateringowej
- Możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z prelegentami, gośćmi specjalnymi oraz przedstawicielami branży
Konferencja
1000 zł
Podana kwota jest ceną netto
Early bird - Cena do 27.11.2025 r.
Cena od 28.11.2025 r. - 1900 zł.
Co dostajesz w ramach biletu:
- Wstęp na konferencję
- Dostęp do strefy networkingowej
- Dostęp do strefy cateringowej
- Możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z prelegentami, gośćmi specjalnymi oraz przedstawicielami branży
Konferencja i Wigilijny Wieczór Executive Club
1900 zł
Podana kwota jest ceną netto
Early bird - Cena do 27.11.2025 r.
Cena od 28.11.2025 r. - 2900 zł.
Co dostajesz w ramach biletu:
- Wstęp na konferencję
- Dostęp do strefy networkingowej
- Dostęp do strefy cateringowej
- Możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z prelegentami, gośćmi specjalnymi oraz przedstawicielami branży.
- Wstęp na Wigilijny Wieczór Executive Club
Lokalizacja wydarzenia