Wydarzenie, podczas którego kluczowe role odgrywają innowacje i nowe technologie – główne motory napędowe współczesnej gospodarki. W gronie wybitnych ekspertów i przedsiębiorców będziemy dyskutować o najnowszych trendach oraz o tym, jak zmieniają one oblicze polskiego biznesu. Celem konferencji jest pokazanie, że firmy, które budują kulturę innowacji i potrafią przekształcać pomysły w nowe produkty, usługi i technologie, osiągają ogromną konkurencyjną przewagę. Konferencja stanowi również idealną okazję do zaprezentowania swoich osiągnięć i innowacyjnych pomysłów.
Zwieńczeniem wydarzenia będzie gala wręczenia „Diamentów Innowacji”, którymi uhonorowani zostaną wybitni menedżerowie, liderzy biznesu oraz przedsiębiorstwa, które opracowują i efektywnie wdrażają nowe technologie i innowacje.
11:00
Rejestracja Gości
11:30
Otwarcie konferencji
11:45
Wystąpienie inauguracyjne
12:15
Panel 1: Innowacyjne organizacje
Co wyróżnia organizacje, które odniosły sukces we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań? Strategie globalnego zarządzania cyklem życia innowacji, od pomysłu po wdrożenie i skalowanie.
Ryzyka związane z testowaniem nowych pomysłów i sposoby na ich kontrolę. Czy odpowiedzią jest tworzenie wewnętrznych inkubatorów i akceleratorów?
Formy skutecznej współpracy firm z uczelniami, instytutami i innymi organizacjami, w celu wymiany wiedzy i rozwijania innowacji. Przykłady i case study.
Wpływ innowacyjności na wartość firmy dla interesariuszy i udziałowców. Jak przekonać ich do inwestowania w wewnętrzne działy badawczo-rozwojowe?
13:15
Lunch
14:15
Case study
14:30
Panel 2: Cyfrowa transformacja biznesu
Skuteczna strategia cyfrowej transformacji. Rola liderów i zarządu w inicjowaniu i wspieraniu digitalizacji.
Budowanie kultury innowacji i zarządzanie zmianą w organizacji. Jak przygotować pracowników?
Oddziaływanie cyfrowej transformacji na doświadczenia klientów. Personalizacja ofert i komunikacji dzięki technologii.
Wpływ digitalizacji na rynek pracy i przyszłe zawody. Nowe umiejętności i kompetencje wymagane w cyfrowym środowisku biznesowym.
15:30
Przerwa networkingowa
16:00
Panel 3: AI w biznesie
Wsparcie AI w opracowywaniu nowych produktów i usług. Czy pomoże zbudować przewagę konkurencyjną firmy na rynku?
Automatyzacja procesów jako narzędzie dla zwiększenia efektywności operacyjnej i optymalizacji kosztów.
Cena wdrożenia sztucznej inteligencji. Metody minimalizacji kosztów wprowadzenia i utrzymania rozwiązań na bazie AI.
Zasady etyczne a rozwój i wdrażanie AI. Zalety i wady ścisłego regulowania i opodatkowania sztucznej inteligencji.
17:00
Rejestracja na Galę i Networking
19:00
Uroczyste otwarcie Gali
19:10
Ceremonia wręczenia nagród
20:30-24:00
Wieczorny bankiet
09:30
Rejestracja Gości
10:00
Otwarcie konferencji
10:15
Case study
10:30
Panel 1: Przywództwo w cyfrowym świecie
11:30
Przerwa networkingowa
12:00
Case study
12:15
Panel 2: Cyberbezpieczeństwo
Najlepsze praktyki w zakresie ochrony przed cyberzagrożeniami. Implementacja wielowarstwowych strategii bezpieczeństwa. Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w wykrywaniu zagrożeń.
Najnowsze rodzaje ataków cybernetycznych i ich ewolucja. Wzrost zagrożeń związanych z ransomware i phishingiem. Specjalistyczne ataki na infrastrukturę krytyczną.
Wyzwania związane z przechowywaniem danych w chmurze. Bezpieczne zarządzanie dostępem do zasobów chmurowych. Nowoczesne metody uwierzytelniania i autoryzacji.
Jak efektywnie reagować na naruszenia bezpieczeństwa? Budowanie i testowanie planów reakcji na incydenty. Rola zespołów CERT/CSIRT.
13:15
Przerwa networkingowa
13:30
Panel 3: Ekosystemy innowacji
14:30-16:00
Networking Lunch
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie
Ilość biletów w promocyjnej cenie
jest ograniczona
Ilość biletów w promocyjnej cenie
jest ograniczona
PANEL 1: Ewolucja innowacji
Profesor w Katedrze Teorii Zarządzania, Dyrektor Biura Programów MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Profesor w Katedrze Teorii Zarządzania, Dyrektor Biura Programów MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie Dr hab. Rafał Mrówka jest profesorem w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie zajmuje się przywództwem w biznesie, społeczną odpowiedzialnością biznesu, analizą nowoczesnych modeli organizacji i transformacją cyfrową, badaniami satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz public relations. Jest on także Dyrektorem Biura Programów MBA w SGH, kierownikiem programów MBA-SGH (program Executive MBA w SGH w języku polskim, według rankingów jeden z najlepszych tego typu programów w Polsce) i MBA for Startups – SGH online dla przedsiębiorców (nowy program dedykowany startupom) oraz wykładowcą przywództwa w tych programach oraz w programie MBA SGH-WUM w Ochronie Zdrowia. Wykładał lub przebywał na programach badawczych w Tel Aviv University (Izrael), Universite Catholique de Lille (Francja), MDI Gurgaon (Indie). Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma ponad 20 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu, jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. Jest także przewodniczącym rady Fundacji Szkoła Liderów promujących postawy przywódcze w Polsce.
Lean Manager,
EMEA
AstraZeneca Pharma Poland
Milena jest liderem Lean z 15-letnim doświadczeniem w globalnych firmach, w tym przez większość czasu pracowała w Centrach Usług Wspólnych. Swoje pierwsze kroki w biznesie stawiała w firmie audytowej jako konsultatnt ds. audytu następnie obejmowała stanowiska w dziale finansowym na różnych stanowiskach. Od 8 lat zajmuje się wdrażaniem kultury Lean w ogranizacjach, wspierając pracowników oraz leaderów w usprawnianiu procesów biznesowych z różnych obszarów, oraz w rozwoju umięjętności rozwiązywania problemów. Posiada m.in. certyfikat Lean Green Belt, Kaizen Coach oraz Prince2. Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jej zainteresowania to kutura Lean, coaching ora nowe technologie w biznesie.
Prezes Zarządu,
Seen Technologie
Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Łódzkiej. Studia podyplomowe w zakresie przetwarzania obrazów medycznych w University Hospital College w Londynie. Od 1991 związany z Siemens Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży w Biurze Medycyny , a następnie Dyrektora Branży Industrial Solutions & Services. Odpowiedzialny za stworzenie oferty i potencjału wykonawczego „pod-klucz” rozwiązań Siemens dla przemysłu. W roku 2009 obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Veolia Water Technologies Sp. zo.o., będącej częścią francuskiego koncernu Veolia Environment. W roku 2019 pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy SEEN Technologie Sp. z o.o. lidera na rynku uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w Polsce.
Kierownik Działu Innowacji,
Budimex
Prezes Zarządu,
Fujitsu Polska
Dariusz Kwieciński ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Od momentu dołączenia do Fujitsu w 2006 roku obejmował stanowiska managerskie m.in.: Service Manager, Service Director, Head of Services i Country Head of Sales w Polsce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Podkreśla, że celem Fujitsu Polska jest wsparcie polskich firm w transformacji cyfrowej, szczególnie w trzech podstawowych dla poszukiwania innowacji obszarach: Data Protection, End User Services i Data Center Transformation.
CEO,
Gudrun Group
Absolwentka KU Leuven, której cała kariera związana jest z rynkiem czekolady. Sofie zdobyła cenne doświadczenie w firmie Barry Callebaut (BC), która jest światowym liderem w produkcji czekolady. Od sprzedaży po marketing, na koniec pełniła funkcję dyrektora generalnego w jednym z najbardziej ekskluzywnych działów grupy BC. W 2021 roku, zdecydowała się poprowadzić Grupę Gudrun w kierunku nowego sukcesu. Obok pasji do czekolady, Sofie z prawdziwą pasją rozwija ludzi i pomaga im wejść na wyższy poziom rozwoju. Inspiruje członków swojego zespołu do pracy na rzecz wspólnego celu, w którym kreatywność i zrównoważony rozwój odgrywają szczególną rolę.
Prezes Zarządu,
Atende
Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu w Atende S.A., technologicznej grupie notowanej na GPW. Ponadto, jest doradcą globalnego funduszu Vauban Infrastructure Partners, wspierając strategię inwestycyjną na region Europy Środkowej i Wschodniej (CEE). Przed obecnymi rolami pracował w S&P Global, zarządzając całościowym biznesem w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) oraz wprowadził firmę do Polski i CEE. Rozpoczął karierę w bankowości korporacyjnej w Citibanku, a następnie pracował jako dyrektor wykonawczy w J.P. Morgan Corporate and Investment Bank w Londynie, gdzie odpowiadał za rynek niemiecki, rosyjski oraz CEE, jednocześnie pełniąc funkcję zastępcy dyrektora generalnego J.P. Morgan w Polsce. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze technologii i gospodarki cyfrowej oraz uznany za wiodący głos obszaru gospodarki cyfrowej, technologii, nowej gospodarki i rynków kapitałowych w Polsce i regionie CEE.
Panel 2: Cyfrowa transformacja
Rektor,
Akademia Leona Koźmińskiego
Profesor tytularny specjalizujący się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN, członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej Forum. Od 2020 roku pełni funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. W latach 2016-18 był członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych w najważniejszych czasopismach i wydawnictwach nauk o zarządzaniu w Polsce i na świecie, m.in. w Cambridge University Press, Emerald Publishing, Routledge, European Management Journal, Business Horizons, Jest autorem książki „Transformacja cyfrowa” (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. W latach 2012-2020 pełnił w Akademii Leona Koźmińskiego funkcję Prorektora ds. Współpracy Zagranicznej odpowiadając za całościową strategię umiędzynarodowienia oraz marketing uczelni. Jest także koordynatorem programu Koźmiński MBA Digital oraz studiów podyplomowych związanych z gospodarką cyfrową: Marketing Internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja Cyfrowa Biznesu oraz Menedżer w Przemyśle 4.0. Był profesorem wizytującym w takich ośrodkach jak m.in.: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia publikacyjne i naukowe. W 2015 roku wyróżniony statuetką LUMEN wręczaną dla liderów zarządzania uczelnią. W 2017 roku wyróżniony statuetką Eduinspirator (FRSE) dla osób, które działają aktywnie w obszarze edukacji, przyczyniając się do pozytywnych zmian w otoczeniu. W 2020 roku wyróżniony nagrodą Gwiazda Umiędzynarodowienia w kategorii Badania naukowe przyznawaną przez fundację „Perspektywy”. W trakcie jego kadencji, Akademia Leona Koźmińskiego była wielokrotnie uznawana za najbardziej umiędzynarodowioną szkołę wyższą w Polsce. Grzegorz Mazurek ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp., Vivus.
Country Manager Poland, Czech Rep., Slovakia, Hungary,
Dassault Systemes
Ireneusz Borowski od lipca 2019 roku pełni funkcję Country Managera w Dassault Systèmes. Na tym stanowisku odpowiada za wzmocnienie lokalnej obecności i rozszerzenie pozycji rynkowej Dassault Systèmes w Polsce. Zajmuje się także wspieraniem klientów Dassault Systèmes w transformacji cyfrowej oraz rozwojem biznesu w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Ireneusz Borowski dołączył do Dassault Systèmes w 2008 roku i do tej pory, piastując stanowisko Senior Managera Sales & Business Development Eastern Europe, przygotowywał plany rozwoju biznesu dla Polski, Czech, Słowacji, Węgier i zarządzał sprzedażą w Europie Wschodniej. Wcześniej, na stanowisku Senior Sales Manager w Europie Wschodniej, Partner Success Management EUROCENTRAL, kierował sprzedażą w kanałach pośrednich. Ireneusz Borowski rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w AutoR KSI, następnie pracował jako Account Manager i Special Program Manager w CNS Solutions. W 2000 roku dołączył do Premium Technology jako Product Manager i przez kolejne 8 lat był zaangażowany na różnych poziomach zarządzania. Ireneusz Borowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, posiada dyplom w zakresie inżynierii pojazdów i maszyn ciężkich.
Wiceprezes Zarządu,
Britenet
Wiceprezes Zarządu spółki – do Britenet dołączył w 2012 roku. Z branżą IT jest związany już od ponad 24 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał jako programista Java. Obecnie dba o strategię handlową i rozwój nowych możliwości sprzedażowych. Koordynuje sprzedaż na rynku krajowych jak i rynkach zagranicznych. Silnie skoncentrowany na budowaniu relacji biznesowych i międzynarodowej ekspansji.
Prezes Zarządu,
Algotech Polska
Zsolt Tadeusz Fekete, MBA, założyciel i Prezes spółki technologicznej Algotech Polska Sp. z o.o. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży contact center i rozwiązań teleinformatycznych. Jest cenionym ekspertem, mentorem i doradcą dla wielu wiodących firm w Polsce i za granicą. Jego praca jest skoncentrowana na usprawnieniu komunikacji firm z ich klientami. Takie doskonalenie procesów poprzez automatyzację oraz dobranie odpowiednich narzędzi komunikacji zapewnienia lepsze doświadczenia klienta przy zachowaniu optymalizacji kosztowej. Według niego doskonałe doświadczenie klienta wynika z idealnego połączenia wizji, organizacji, procesów i technologii. Zsolt absolwentem Uniwersytetu Quebec w Montrealu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Executive MBA. Jest też członkiem Stowarzyszenia Absolwentów Canadian Executive MBA (CEMBA Alumni Association). Jest członkiem Executive Club – organizacji biznesowej zrzeszającej przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Obecnie zajmuje się digitalizacją ostatniej mili doświadczenia Klienta (Customer Experience) i hiperpersonalizacją. Firma Algotech, którą reprezentuje Zsolt, jest wieloletnim członkiem Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. Ponadto, Zsolt jest zaangażowany w prace na rzecz Olimpiad Specjalnych (Special Olimpics), czyli organizacji, której celem jest wspieranie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną poprzez zapewnienie im udziału w treningach i współzawodnictwie sportowym. Drugim, równie ważnym celem jest zwiększenie świadomości społecznej poprzez szerzenie wiedzy na temat możliwości osób z tą formą niepełnosprawności.
Co-Owner,
GoNextStage
Ekspert ds. cyfryzacji procesów biznesowych. Doświadczony Kierownik Projektów i Analityk Biznesowy. Przez ostatnie 10 lat realizował projekty cyfryzacji dla liderów rynku w Polsce, w oparciu o platformy low-code Webcon BPS, Nintex, Microsoft SharePoint. Współzałożyciel spółki GoNextStage, realizującej projekty w zakresie cyfryzacji i optymalizacji procesów biznesowych dla największych firm w Polsce.
Krajowy Lider,
MTWO Construction Cloud, SoftwareOne
Absolwent MBA, CIM, Project Managementu oraz Automatyki i Aparatury Kontrolno-Pomiarowej. Pasjonat i promotor nowych technologii, w tym transformacji cyfrowej z ponad dwudziestoletnim (20) doświadczeniem w zarządzaniu rozwojem rynku produktów specjalistycznych. Obecnie wspiera firmy w tematyce transformacji cyfrowej, rozwiązań w chmurze, zarządzaniu danymi oraz zarządzaniu zmianą.
Dyrektor Biura Rozwoju Kanałów Cyfrowych i Digitalizacji,
PKO Leasing
Dyrektor Biura Rozwoju Kanałów Cyfrowych i Digitalizacji w PKO Leasing. Od 17 lat związany z branżą leasingową, rozpoczynał karierę w Departamentach Sprzedażowych i Operacyjnych. Odpowiedzialny za cyfryzację kluczowych obszarów w obecnej firmie. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów na styku biznesu i IT, w tym m.in. PKO Leasing Online i innych digitalizujących leasing w Grupie PKO. Członek zespołu digitalizacji przy Związku Polskiego Leasingu. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie fascynat dalekich podroży i miłośnik historii Warszawy.
Sales Manager,
FANUC Polska
Wykształcenie techniczne zdobywał w tczewskim Technikum Mechanicznym oraz na Politechnice Gdańskiej. Od 2008 roku zawodowo związany z branżą obróbki metali. Specjalista w dziedzinie modernizacji produkcji przemysłowej poprzez szerokie wykorzystanie środków automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych. W polskim oddziale FANUC zatrudniony od 2012 roku na stanowisku Menadżera Sprzedaży. W ramach swoich obowiązków zapewnia wsparcie polskim przedsiębiorstwom produkcyjnym, zarówno w zakresie dostępu do wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań technologicznych, jak również w obszarze indywidualnego doboru produktów, m.in. robotów przemysłowych. Ponadto nadzoruje bieżącą współpracę z producentami stanowisk zrobotyzowanych, zajmującymi się wdrażaniem produktów FANUC w polskich zakładach produkcyjnych. Pasjonat techniki, automatyzacji oraz sportów wodnych.
Panel 3: Potęga sztucznej inteligencji
Profesor, Kierownik Zakładu
e-Biznesu,
Szkoła Główna Handlowa
Tymoteusz Doligalski jest pracownikiem badawczo-dydaktycznym Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i kierownikiem Zakładu e-Biznesu. Jego obecne badania dotyczą modeli biznesu firm internetowych, platform cyfrowych oraz zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu. Opiekun zespołów studenckich wygrywających globalne konkursy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach (GOMAC i GOMC). Publikuje artykuły i notki badawcze na blogu doligalski.net.
Senior Advisor, Deal Advisory,
KPMG w Polsce
Prezes Zarządu,
APA Group
Członek Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej. Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził kilkunastu projektom, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach. Współpracował z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens.
Strategic Incubation Manager,
Balluff Worldwide
* bazuje na edukacji biznesowej, technicznej i humanistycznej * współarchitekt Balluff Polska, oferującego rozwiązania do monitorowania stanów produkcyjnych w zakresie: predykcyjnego utrzymania ruchu, zmiany formatu lub receptury, identyfikowalności, parametryzacji i zapewnienia jakości * tworzy innowacyjne środowisko do opracowywania sposobów automatyzacji i cyfryzacji dla wiodących producentów * stosuje podejście Lean Thinking w firmie Balluff i przy opracowywaniu rozwiązań dla klientów * rozwija centrum inżynieryjno-aplikacyjne do obsługi tematów z obszaru IIoT i Industry 4.0 oraz cyfryzacji i innowacyjnej automatyzacji * wspiera programy akceleracyjne dla inkubatorów i startupów
CEO, Co-Founder,
Binom AI
Vlad Winner, współzałożyciel Binom Ai – międzynarodowy przedsiębiorca, działający w Norwegii, specjalizujący się w tworzeniu sieci neuronowych, algorytmów uczenia maszynowego oraz systemów sztucznej inteligencji.
Ekspert z Działu Zarządzania Strategicznego,
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
dr Piotr W. Zawadzki, ekspert w Dziale Zarządzania Strategicznego Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Adiunkt na WNPiSM Uniwersytetu Warszawskiego, specjalista, dydaktyk, uczestnik projektów badawczych i autor publikacji z obszaru rynku pracy, integracji europejskiej, polityk publicznych. Bierze udział w wewnętrznych projektach a przede wszystkim w procesach realizowanych przez NCBR, związanych z obszarem nauk społecznych w ścisłym połączeniu z ICT (HR, edukacja, logistyka, marketing – AI, ML, VR/AR, NLP).
Panel 4: Różnorodne organizacje
Profesor Akademii Leona Koźmińskiego, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie
Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Od trzydziestu lat związany z biznesem jako przedsiębiorca i doradca. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, koordynator międzynarodowych projektów z zakresu innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Członek m.in. Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka, Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards, konkursu Dyrektor Marketingu Roku, Rady Nadzorczej mFundacji, Rady Programowej United Nations Global Compact, Sieci Sensownego Biznesu.
Dyrektor Transformacji B2B,
Orange Polska
Menedżer wykonawczy z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym na rynku B2B. Obszary specjalizacji: zarządzanie strategiczne, wielowymiarowe transformacje włączające środowisko IT, zarządzanie zmianą, zarządzanie bazą klientów i jej segmentacja, efektywny channel mix. Obecnie jestem zaangażowana w wielowymiarową transformację obszaru B2B w Orange Polska, prowadząc jeden z największych i najbardziej wymagających projektów mających na celu zmianę środowiska pracy i procesów przedstawicieli handlowych poprzez wdrożenie SalesForce. Jako liderka stawiam na rozwój osobisty i rozwój zespołów, z którymi współpracuję. Cenię bezpośrednią współpracę i odwagę kwestionowania statusu quo. Liderka programu różnorodności w Orange zorientowanego na wzmacnianie pozycji kobiet, LGBTQ+ oraz neuroróżnorodności.
Deputy Country Head,
CTP Invest Poland
Bogi Gabrovic pełni funkcję Deputy Country Head w CTP Polska. Odpowiada za strategiczne zarządzanie firmą, jej bieżące funkcjonowanie oraz rozwój portfela nieruchomościowego spółki obejmującego obecnie ponad 2,1 mln mkw. gruntów w polskim banku ziemi. Swoje działania koncentruje na ekspansji lokalnego biznesu, będącego aktualnie jednym z trzech kluczowych rynków wzrostu w portfelu grupy CTP, a także rozbudowie silnego zespołu ekspertów i ścisłej współpracy z interesariuszami biznesowymi. Jej zdolność do ustalania priorytetów inwestycyjnych oraz umiejętności przywódcze przyczyniły się do zdecydowanego ugruntowania pozycji CTP na polskim rynku. Bogi ma ponad 25-letnie doświadczenie w ocenie inwestycji, pozyskiwaniu kapitału, jak również w zarządzaniu aktywami, ryzykiem i funduszami we wszystkich klasach nieruchomości komercyjnych, które zdobywała, pracując między innymi dla międzynarodowych organizacji w USA oraz w Europie. Jako lider wyróżnia się wysokim poziomem przedsiębiorczości i rozwiniętymi zdolnościami przywódczymi uzyskanymi podczas prowadzenia własnej działalności gospodarczej w USA. W swojej karierze wielokrotnie przeprowadzała firmy przez złożone transakcje ekspansji, reorganizacji i rozwoju kapitałowego. Przed dołączeniem do CTP Polska była związana z takimi markami, jak Golub GetHouse, White Star Real Estate czy PwC.
Prezes, Właściciel,
Arche
Prezes i właściciel firmy Arche SA prowadzącej działalność hotelarską i deweloperską. Absolwent szkoły filmowej , urodzony optymista kochający ludzi i świat. Tworzy polską kolekcję hoteli, głównie w obiektach zabytkowych. Na każdy ma inny pomysł. Łączenie elementów starych z nowoczesnymi powoduje, że powstaje nowa wartość, nowe życie obiektu, a gość otrzymuje pozytywne emocje. Stara się, aby to co robi miało sens, a praca sprawiała mu przyjemność. Podejmuje się trudnych projektów, co daje wiele siły, ale uczy również pokory. Mówi, że we wszystkim ma dużo szczęścia. Twórca autorskiego inwestycyjnego Systemu Arche. W życiu, w firmie, w relacjach pomaga mu zaufanie. Pracownicy i klienci firmy obdarzają go zaufaniem, a on stara się nikogo nie zawieść. Uważa, że wszyscy ludzie są uczciwi, tak ich odbiera i oni tacy są. Przewodnim jego hasłem, które wprowadził również do firmy „Arche” jest: łączymy sprzeczności, ufamy wszystkim, zmieniamy siebie. Z żoną Leną założyli Fundację Leny Grochowskiej, która rozpoczęła od pomocy repatriantom z Kazachstanu. Obecnie Fundacja zatrudnia kilkadziesiąt osób z niepełnosprawnością umysłową, które pracują w oddziałach Fundacji otwieranych również w hotelach Arche. Organizuje konkursy sztuki nieprofesjonalnej „Szukamy Nikifora”, plenery i wystawy malarstwa, kolonie dla dzieci z Ukrainy. Udzieliła ponad 500 tys. noclegów dla uchodźców z Ukrainy od dnia wybuchu wojny. Do dzisiaj prowadzi kilka domów uchodźczych dla matek z dziećmi i osób starszych. Najnowszym projektem są kawiarnie prowadzone przez osoby z niepełnosprawnością, w tym kawiarnia „toMy” otwarta w październiku 2023 w centrum Warszawy przy al. Jerozolimskich.
CEO,
Gudrun Group
Absolwentka KU Leuven, której cała kariera związana jest z rynkiem czekolady. Sofie zdobyła cenne doświadczenie w firmie Barry Callebaut (BC), która jest światowym liderem w produkcji czekolady. Od sprzedaży po marketing, na koniec pełniła funkcję dyrektora generalnego w jednym z najbardziej ekskluzywnych działów grupy BC. W 2021 roku, zdecydowała się poprowadzić Grupę Gudrun w kierunku nowego sukcesu. Obok pasji do czekolady, Sofie z prawdziwą pasją rozwija ludzi i pomaga im wejść na wyższy poziom rozwoju. Inspiruje członków swojego zespołu do pracy na rzecz wspólnego celu, w którym kreatywność i zrównoważony rozwój odgrywają szczególną rolę.
Head of Blended Learning, Youniversity
Ekspertka w tematach przywództwa, zarządzania i ciągłego doskonalenia Od 17 lat zajmuje się budowaniem świadomości liderskiej i efektywnych zespołów, najpierw jako lider wewnętrznego działu start-upowego anglo-amerykańskiej korporacji, a od 3 lat jako coach, mentor i trener. W roli Head of Blended Learning w Youniversity wspiera organizacje w projektowaniu programów nabywania kompetencji, które mają bezpośrednie przełożenie na biznes. Prowadzi power speeche, webinary, jest speakerem na konferencjach w obszarze life-long learning i podejścia lean.
Head of GFS EMEA,
AstraZeneca Pharma Poland
Jako dyrektor GFS Edyta zapewnia kierownictwo finansowe centrali finansowej w Warszawie / ponad 300-osobowa jednostka obsługująca region EMEA. Edyta ma prawie 23-letnie doświadczenie w finansach, na różnych stanowiskach i w różnych krajach. Od ponad 15 lat z sukcesem pełni rolę lidera. Przed dołączeniem do AZ w styczniu 2017 roku pełniła funkcję dyrektora finansowego regionu CEE w spółce Maersk z siedzibą w Warszawie.
Wystąpienia
Departament Komunikacji i Marketingu, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Od kilku lat związana z funduszami unijnymi. Specjalista w edukacji i informowaniu przedsiębiorców o możliwościach finasowania projektów z funduszy unijnych, budżetu państwa czy funduszy norweskich.
Radca Prawny,
JWP Rzecznicy Patentowi
Wspólnik Zarządzający,
JWP Rzecznicy Patentowi
CEO, Co-Founder,
Binom AI
Vlad Winner, współzałożyciel Binom AI – międzynarodowy przedsiębiorca, działający w Norwegii, specjalizujący się w tworzeniu sieci neuronowych, algorytmów uczenia maszynowego oraz systemów sztucznej inteligencji.
Diamenty Innowacji, to statuetki, które mają na celu uhonorowanie najlepszych przedsiębiorstw, wybitnych menedżerów i liderów biznesu, którzy wdrażają nowe technologie i innowacje. Laureaci muszą się również wyróżniać zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju oraz odznaczać się szczególną dbałością o najwyższe standardy przywództwa.
Współpraca Partnerska/Konferencje:
Aleksandra Łysiak
aleksandra.lysiak@executiveclub.pl
tel: +48 504-296-185
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474
Joanna Wakulińska
joanna.wakulinska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-421
Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046