eif2024-tytul

27-28 listopada 2024, The Westin Warsaw

Wydarzenie, podczas którego kluczowe role odgrywają innowacje i nowe technologie – główne motory napędowe współczesnej gospodarki. W gronie wybitnych ekspertów i przedsiębiorców będziemy dyskutować o najnowszych trendach oraz o tym, jak zmieniają one oblicze polskiego biznesu. Celem konferencji jest pokazanie, że firmy, które budują kulturę innowacji i potrafią przekształcać pomysły w nowe produkty, usługi i technologie, osiągają ogromną konkurencyjną przewagę. Konferencja stanowi również idealną okazję do zaprezentowania swoich osiągnięć i innowacyjnych pomysłów. 

Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji będzie gala wręczenia „Diamentów Innowacji”, którymi uhonorowani zostaną wybitni menedżerowie, liderzy biznesu oraz przedsiębiorstwa, które opracowują i efektywnie wdrażają nowe technologie i innowacje. 

PROGRAM

DZIEŃ I – 27 LISTOPADA 2024

09:30

Rejestracja Gości

10:00

Otwarcie konferencji

10:10

Wystąpienie inauguracyjne: prof. Tomasz Sobierajski – Ośrodek Badań Socjomedycznych, Uniwersytet Warszawski „Innowacje na receptę – zarządzanie zdrowiem pracowników kluczem do sukcesu”

10:30

Panel 1: Innowacyjne organizacje

  • Co wyróżnia organizacje, które odniosły sukces we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań? Strategie globalnego zarządzania cyklem życia innowacji, od pomysłu po wdrożenie i skalowanie.

  • Ryzyka związane z testowaniem nowych pomysłów i sposoby na ich kontrolę. Czy odpowiedzią jest tworzenie wewnętrznych inkubatorów i akceleratorów?

  • Formy skutecznej współpracy firm z uczelniami, instytutami i innymi organizacjami, w celu wymiany wiedzy i rozwijania innowacji. Przykłady i case study.

  • Wpływ innowacyjności na wartość firmy dla interesariuszy i udziałowców. Jak przekonać ich do inwestowania w wewnętrzne działy badawczo-rozwojowe?

11:30

Przerwa networkingowa

12:00

Case study: Piotr Frankowski – Dyrektor Zarządzający, Ayming Polska „Jak napędzić innowacyjność biznesu? Wnioski z najnowszego raportu Ayming Polska.”

12:15

Panel 2: Cyfrowa transformacja biznesu

  • Skuteczna strategia cyfrowej transformacji. Rola liderów i zarządu w inicjowaniu i wspieraniu digitalizacji.

  • Budowanie kultury innowacji i zarządzanie zmianą w organizacji. Jak przygotować pracowników?

  • Oddziaływanie cyfrowej transformacji na doświadczenia klientów. Personalizacja ofert i komunikacji dzięki technologii.

  • Wpływ digitalizacji na rynek pracy i przyszłe zawody. Nowe umiejętności i kompetencje wymagane w cyfrowym środowisku biznesowym.

13:15

Lunch

14:15

Case Study: Agnieszka Witaszek – Partner, SSW Law & Beyond „AI w HR – co warto wiedzieć?”

14:30

Panel 3: AI w biznesie

  • Wsparcie AI w opracowywaniu nowych produktów i usług. Czy pomoże zbudować przewagę konkurencyjną firmy na rynku?

  • Automatyzacja procesów jako narzędzie dla zwiększenia efektywności operacyjnej i optymalizacji kosztów.

  • Cena wdrożenia sztucznej inteligencji. Metody minimalizacji kosztów wprowadzenia i utrzymania rozwiązań na bazie AI.

  • Zasady etyczne a rozwój i wdrażanie AI. Zalety i wady ścisłego regulowania i opodatkowania sztucznej inteligencji.

WIECZORNA GALA „DIAMENTY INNOWACJI”

19:00

Rejestracja na Galę i Networking

19:45

Uroczyste otwarcie Gali

20:00

Wystąpienie: Toby Hunt – CEO & Co-Founder, Earth Cubs “The Power of Storytelling & Innovation to Change the World.”

20:10

Ceremonia wręczenia nagród

21:10-24:00

Wieczorny bankiet

DZIEŃ II – 28 LISTOPADA 2024

09:30

Rejestracja Gości

10:00

Otwarcie konferencji

10:10

Wystąpienie: Karel Obluk – General Partner, Evolution Equity Partners “When Cyber Strikes the Boardroom”

10:25

Case study: Krzysztof Pacierpnik – Prokurent i Dyrektor Działu Sprzedaży, SEEN Technologie  “14MWt ciepła bez spalania paliwa. Innowacyjny Projekt Odzysku Ciepła Kondensacji zrealizowany przez SEEN Technologie w Krakowie”

10:40

Panel 1: Cyberbezpieczeństwo

  • Najlepsze praktyki w zakresie ochrony przed cyberzagrożeniami. Implementacja wielowarstwowych strategii bezpieczeństwa. Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w wykrywaniu zagrożeń.
  • Najnowsze rodzaje ataków cybernetycznych i ich ewolucja. Wzrost zagrożeń związanych z ransomware i phishingiem. Specjalistyczne ataki na infrastrukturę krytyczną.
  • Wyzwania związane z przechowywaniem danych w chmurze. Bezpieczne zarządzanie dostępem do zasobów chmurowych. Nowoczesne metody uwierzytelniania i autoryzacji.
  • Jak efektywnie reagować na naruszenia bezpieczeństwa? Budowanie i testowanie planów reakcji na incydenty. Rola zespołów CERT/CSIRT. 

11:55

Przerwa networkingowa

12:25

Wystąpienie: prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski – Kierownik, Katedra Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Gdańska „Komercjalizacja innowacji akademickich. Wybrane zastosowania uczenia maszynowego w przemyśle, administracji i w medycynie”

12:40

Panel 2: Debata liderów innowacji – Ekosystemy Przyszłości

  • Ekosystemy innowacji jako narzędzie przyciągania inwestycji i tworzenia nowych rozwiązań dla gospodarki. Rola firm, uczelni i wzajemnej współpracy w procesie ich powstawania.
  • Inkubatory innowacji i start-upy technologiczne. W jaki sposób współpraca ze środowiskiem akademickim oraz dużymi korporacjami może wspierać rozwój start-upów?
  • Komercjalizacja innowacji. Jak skutecznie przełożyć współpracę nauki i biznesu na aplikowalne rozwiązania wspierające automatyzację i digitalizację przedsiębiorstw?
  • Kompetencje i umiejętności kluczowe w erze cyfrowej transformacji i robotyzacji. Jak biznes i uczelnie mogą wspólnie kształtować nowe kadry oraz doszkalać pracowników?

13:40-16:00

Networking Lunch

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie

PRELEGENCI

DZIEŃ 1 

Panel 1: Innowacyjne organizacje

Piotr Dardziński

Piotr Dardziński

Dyrektor Centrum Innowacji,
Politechnika Warszawska

Dyrektor Centrum Innowacji Politechniki Warszawskiej. W latach 2019-2023 prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz, zrzeszającej 22 instytuty badawcze i dostarczającej kompleksowe rozwiązania dla biznesu. W latach 2015-2019 podsekretarz, a następnie sekretarz stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, odpowiedzialny za współpracę nauki i biznesu. Twórca ustawy o doktoratach wdrożeniowych oraz koordynator prac nad nową koncepcją funkcjonowania instytutów badawczych. Jako członek Zespołu ds. Innowacyjności nadzorował międzyresortowe prace nad pierwszą i drugą ustawą o innowacyjności. Pierwsza z nich została uznana przez organizację Pracodawcy RP za najlepszą ustawę deregulacyjną w obszarze podatków. Obie regulacje uważa się za punkt zwrotny w likwidacji barier we współpracy między naukowcami i przedsiębiorcami. Były dyrektor Centrum Myśli Jana Pawła II i wiceprezes Instytutu Tertio Millennio. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu w Hamburgu. Doktor nauk humanistycznych i wieloletni wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Stypendysta Uniwersytetu we Fryburgu i absolwent prestiżowego programu menadżerskiego, realizowanego przez IESE Bussines School w Barcelonie.

Małgorzata Furmańska

Małgorzata Furmańska

Szef Praktyki Spraw Spornych i Sądowych, Radca Prawny,
JWP Rzecznicy Patentowi

Małgorzata Furmańska jest radcą prawnym, specjalizującym się w prawie własności przemysłowej (IP), zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, prowadzi wykłady i szkolenia z tego zakresu. Ogromne doświadczenie w reprezentowaniu firm przy sporach o znaki towarowe, jak również o zaniechanie czynów nieuczciwej konkurencji (także w Internecie) zdobywała w warszawskich kancelariach prawnych, a od 2011 roku jest związana z Kancelarią JWP Rzecznicy Patentowi. Małgorzata Furmańska reprezentuje przedsiębiorców wdrażających nowoczesne rozwiązania, a także współpracuje w przygotowywaniu strategii zabezpieczenia praw twórców wynalazków w zakresie nowych technologii m.in. rozwiązań informatycznych (AI) czy działań w metaverse. Doradza firmom przy zawieraniu umów licencyjnych, a także sporządza i weryfikuje dokumentację związaną z zabezpieczeniem własności intelektualnej w kontekście wdrażania innowacji pracowniczych w przedsiębiorstwach.

Marek Klusek

Marek Klusek

Dyrektor Oddziału Gwarancji, Innowacji i Warunków Kontraktowych,
Budimex

Absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Akademii Psychologii Przywództwa oraz Studium Autorytety Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jeszcze na studiach rozpoczął pracę w spółce związanej z tworzywami sztucznymi dla budownictwa a następnie kontynuował karierę w przedsiębiorstwie nadzorującym inwestycje drogowe. Z Budimex SA związany od 2003 roku, gdzie pracując przy realizacji kontraktów drogowych opartych o wzorce kontraktowe FIDIC współtworzył i rozwijał zespół ds. Warunków Kontraktowych. W 2015 podjął się zadania zbudowania Biura Gwarancji w obszarze drogowym Budimex SA, a od 2019 roku odpowiada za Oddział Gwarancji i Biuro Warunków Kontraktowych w całym Budimex SA. Od końca 2022 kieruje również Biurem Innowacji, gdzie odpowiada za obszar B+R, Startupów i strategię akceleracji innowacji w spółce. Jest ekspertem w zakresie warunków kontraktowych FIDIC Posiada bogate doświadczenie menadżerskie a także w branży budowlanej.

Paweł Retmaniak

Paweł Retmaniak

Manager ds. Rozwoju Sieci,
EMKA

Paweł Retmaniak – Manager ds. Rozwoju Sieci w firmie Emka S.A., absolwent Warszawskiej Szkoły Zarządzania, pasjonat sztuk walki, biorący udział w ogólnopolskich zawodach. Swoją karierę zawodową rozpoczął w firmie Transgourmet Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za ekspansję centralnego regionu kraju. W ramach swojej pracy współpracował z największymi ogólnopolskimi sieciami gastronomicznymi, w tym z restauracjami wyróżnionymi gwiazdkami Michelin, zdobywając cenne doświadczenie w handlu i zarządzaniu relacjami z klientami z branży HoReCa. W EMKA S.A. zapoczątkował usługi dedykowane dla podmiotów gospodarczych. Aktualnie odpowiada za wdrożenie ogólnopolskiego systemu zbiórki zużytego oleju kuchennego z gospodarstw domowych przy użyciu olejomatów.

prof. Tomasz Sobierajski

prof. Tomasz Sobierajski

Ośrodek Badań Socjomedycznych,
Uniwersytet Warszawski

Tomasz Sobierajski, prof. UW, dr hab. n. med. i n. o zdr., dr n. hum., socjolog, wakcynolog społeczny, zdrowolog, specjalista z zakresu zdrowia publicznego, metodolog, kierownik Ośrodka Badań Socjomedycznych w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

dr Piotr W. Zawadzki

dr Piotr W. Zawadzki

Ekspert w Dziale Zarządzania Strategicznego,
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Dr Piotr W. Zawadzki – ekspert operacyjny w Dziale Zarządzania Strategicznego Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). Odpowiedzialny za wsparcie merytoryczne Dyrektora oraz kluczowych jednostek organizacyjnych NCBR. Pełni rolę koordynatora merytorycznego programu GOSPOSTRATEG, który koncentruje się na strategicznych wyzwaniach gospodarczych i społecznych państwa. Autor oraz współautor publikacji naukowych, raportów, a także analiz branżowych i strategicznych. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów badawczych i zarządzaniu zespołami, zwłaszcza w obszarach polityk publicznych, nauk społecznych, w tym we wdrażaniu technologii sztucznej inteligencji (HR, edukacja, logistyka, marketing – AI, ML, VR/AR, NLP). Obszary specjalizacji: sztuczna inteligencja (AI), nauki społeczne, rynek pracy, polityki publiczne, współpraca międzynarodowa, projekty badawcze, analizy, raporty.

Panel 2: Cyfrowa transformacja biznesu

Tomasz Gutkowski

Tomasz Gutkowski

Head of Sales & Business Development,
Univio

Łukasz Berko

Łukasz Berko

Founder & CEO,
JCC Solutions

Prezes JCC Solutions, zaufanego partnera SAP na rynku międzynarodowym. Od ponad 17 lat wspiera przedsiębiorstwa w Polsce i za granicą we wdrażaniu, rozwoju oraz zabezpieczaniu systemów klasy ERP, w szczególności SAP. Szczególną wagę przykłada do edukowania klientów na temat roli bezpieczeństwa w dobie dynamicznej digitalizacji, podkreślając, że innowacje technologiczne muszą iść w parze z solidnym fundamentem ochrony danych. Jego celem jest wspieranie firm w efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii, które napędzają ich rozwój, jednocześnie zapewniając stabilność i bezpieczeństwo w obliczu współczesnych wyzwań.

Tomasz Dziki

Tomasz Dziki

Wiceprezes Zarządu,
Britenet

Wiceprezes Zarządu spółki – do Britenet dołączył w 2012 roku. Z branżą IT jest związany już od ponad 24 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał jako programista Java. Obecnie dba o strategię handlową i rozwój nowych możliwości sprzedażowych. Koordynuje sprzedaż na rynku krajowych jak i rynkach zagranicznych. Silnie skoncentrowany na budowaniu relacji biznesowych i międzynarodowej ekspansji.

Zsolt Fekete

Zsolt Fekete

Prezes Zarządu,
Algotech Polska

Zsolt Tadeusz Fekete, MBA, założyciel i Prezes spółki technologicznej Algotech Polska Sp. z o.o. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży contact center i rozwiązań teleinformatycznych. Jest cenionym ekspertem, mentorem i doradcą dla wielu wiodących firm w Polsce i za granicą. Jego praca jest skoncentrowana na usprawnieniu komunikacji firm z ich klientami. Takie doskonalenie procesów poprzez automatyzację oraz dobranie odpowiednich narzędzi komunikacji zapewnienia lepsze doświadczenia klienta przy zachowaniu optymalizacji kosztowej. Według niego doskonałe doświadczenie klienta wynika z idealnego połączenia wizji, organizacji, procesów i technologii. Zsolt absolwentem Uniwersytetu Quebec w Montrealu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Executive MBA. Jest też członkiem Stowarzyszenia Absolwentów Canadian Executive MBA (CEMBA Alumni Association). Jest członkiem Executive Club – organizacji biznesowej zrzeszającej przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Obecnie zajmuje się digitalizacją ostatniej mili doświadczenia Klienta (Customer Experience) i hiperpersonalizacją. Firma Algotech, którą reprezentuje Zsolt, jest wieloletnim członkiem Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. Ponadto, Zsolt jest zaangażowany w prace na rzecz Olimpiad Specjalnych (Special Olimpics), czyli organizacji, której celem jest wspieranie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną poprzez zapewnienie im udziału w treningach i współzawodnictwie sportowym. Drugim, równie ważnym celem jest zwiększenie świadomości społecznej poprzez szerzenie wiedzy na temat możliwości osób z tą formą niepełnosprawności.

Adrianna Kilińska

Adrianna Kilińska

Prezes Zarządu,
Engave

Współwłaścicelka oraz od od 2017 roku Prezeska Zarządu informatycznej spółki Engave S.A. oraz kilku innych spółek z Grupy Engave. Z powodzeniem każdego dnia rozbija „szklane sufity". Potrafi spojrzeć na swój biznes z szerszej perspektywy i zrozumieć jego skomplikowaną naturę. Przełamuje stereotypy w przewodzeniu firmie informatycznej, stając się inspiracją i mentorką wielu kobiet związanych z branżą IT. Studiowała na kierunku filologicznym na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie. Ukończyła London School of Public Relations, studia EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie oraz Zarządzanie MŚP na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Adrianna Kilińska to profesjonalistka, której wszechstronne umiejętności i bogate doświadczenie czynią ją wyjątkowym liderem w branży IT. Od prawie 20 lat związana z branżą nowych technologii, gdzie jako strateg, skuteczna liderka oraz propagatorka rozwoju kobiet w branży IT, aktywnie wspiera różnorodność i inkluzywność w sektorze technologicznym. Spełniając etyczne i formalne wymagania w biznesie jest członkinią Business Centre Club (BCC). Od lat działa pomaga w rozwoju innych kobiet, będąc mentorką stowarzyszenia SPK. Nieustanne dążenie do osobistego i zawodowego doskonalenia sprawia, że Adrianna Kilińska pozostaje na czele najnowszych trendów w zarządzaniu i technologii, inspirując innych do ciągłego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie IT.

Ksawery Stojak

Ksawery Stojak

Menedżer Zespołu,
ZTCP Zespół Transformacji Cyfrowej Przedsiębiorstw,
Bank Gospodarstwa Krajowego

prof. dr hab. inż. Tomasz Trzciński

prof. dr hab. inż. Tomasz Trzciński

Profesor, Politechnika Warszawska,
Lider Grupy Badawczej, IDEAS NCBR,
Chief Scientist, Tooploox

Prof. dr hab. inż. Tomasz Trzciński kieruje pracami zespołu zajmującego się widzeniem maszynowym CVLab. Kieruje pracami grupy widzenia maszynowego w IDEAS NCBR, polskim centrum badawczym w obszarze sztucznej inteligencji. Tytuł naukowy profesora uzyskał w lipcu 2024 r., stopień doktora habilitowanego w 2020 r., doktora w zakresie wizji maszynowej na École Polytechnique Fédérale de Lausanne w 2014 r., a podwójny dyplom magisterski na Universitat Politècnica de Catalunya oraz Politecnico di Torino. W latach 2020-2023 był również członkiem zespołu uczenia maszynowego GMUM na Uniwersytecie Jagiellońskim. Odbył staże naukowe na Uniwersytecie Stanforda w 2017 r. oraz na Nanyang Technological University w 2019 r. Jest recenzentem prac publikowanych w czasopismach TPAMI, IJCV, CVIU, TIP i TMM, oraz członkiem komitetów organizacyjnych konferencji, m.in. CVPR, ICCV i ICML. Pracował w Google w 2013 r., Qualcomm w 2012 r. oraz w Telefónice w 2010 r. Pełni funkcję Senior Member w IEEE, jest członkiem ELLIS Society i dyrektorem jej warszawskiego oddziału, oraz członkiem ALICE Collaboration w CERN, jest ekspertem Narodowego Centrum Nauki i Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Jest współwłaścicielem oraz Chief Scientist w Tooploox, a także współzałożycielem startupu technologicznego Comixify, wykorzystującego metody sztucznej inteligencji do edycji wideo.

Panel 3: AI w biznesie

Kuba Dobroszek

Kuba Dobroszek

Redaktor prowadzący,
My Company Polska

Rocznik 1991, czyli urodzony trzy lata przed debiutancką płytą Oasis. Karierę zawodową zaczynał w „Polsce The Times”, gdzie przede wszystkim przeprowadzał wywiady z najważniejszymi politykami oraz ludźmi kultury. Później związany m.in. z TVN24 i „LOGO” – przez dwa lata był redaktorem naczelnym serwisu internetowego miesięcznika. W „My Company Polska” zajmuje się opisywaniem startupów i nowymi technologiami oraz jest redaktorem prowadzącym mycompanypolska.pl.

Arkadiusz Gumiński

Arkadiusz Gumiński

AI Solutions Architect
& Technical Lead,
Britenet

Python Leader w Britenet. Doświadczony programista i lider techniczny, specjalizujący się w projektowaniu oraz wdrażaniu systemów opartych o Generatywne AI. Kieruje zespołem tworzącym chmurowe rozwiązania Retrieval-Augmented Generation (RAG) z wykorzystaniem dużych modeli językowych (LLM). Dzięki różnorodnemu doświadczeniu zdobytemu w startupach i środowiskach zorientowanych na produkt, wyróżnia się w dostarczaniu pragmatycznych i wydajnych systemów, dostosowanych do rzeczywistych potrzeb biznesowych. Zarówno jako projektant rozwiązań, konsultant, jak i programista praktyk, wypełnia lukę między operacyjną realizacją produktów, a strategicznymi celami biznesowymi. Miłośnik prostoty, który z pasją wykorzystuje zdolności analityczne do wyszukiwania najprostszych rozwiązań, nawet dla złożonych problemów.

Andrzej Horawa

Andrzej Horawa

Enterprise Business Lead CEE,
Amazon Web Services Poland

Andrzej Horawa odpowiada za segment Enterprise w Amazon Web Services w Europie Centralnej i Wschodniej. Ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży technologicznej, posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w realizacji złożonych międzynarodowych projektów technologicznych. Przed dołączeniem do AWS kierował różnymi liniami biznesowymi w IBM i Microsoft oraz był Dyrektorem Generalnym Teradata w Polsce.

prof. dr hab. inż. Michał Kleiber

prof. dr hab. inż. Michał Kleiber

Przewodniczący Rady Executive Club,
Były Prezes Polskiej Akademii Nauk,
Były Prezydent ECCOMAS

Prezes Polskiej Akademii Nauk Laureat licznych nagród naukowych, w tym najbardziej prestiżowej krajowej nagrody naukowej przyznawanej przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej, odznaczony wysokimi odznaczeniami państwowymi przyznawanymi za osiągnięcia badawcze, m.in: belgijskim, francuskim i japońskim. Doktor honoris causa licznych uczelni w kraju i za granicą oraz członek wielu zagranicznych akademii nauk. W l. 2001-2005 Minister Nauki i Informatyzacji, w l. 2006- 2010 Społeczny Doradca Prezydenta RP ds. edukacji i badań.

Jakub Kubalski

Jakub Kubalski

Partner, Adwokat,
SSW Law & Beyond

Jakub specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, szczególnie w obszarze sektorów: gamingowego, reklamy i marketingu, filmowego oraz telewizji, a także e-commerce. Poza tym zajmuje się także prawem konsumenckim oraz nieuczciwą konkurencją. Reprezentuje klientów przed sądami powszechnymi, organami administracji publicznej, między innymi Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE), Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO), polskim i europejskim Urzędem Patentowym oraz stowarzyszeniami samoregulacji (m.in. Komisją Etyki Reklamy). Jest również zawodowym pełnomocnikiem przed Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). Prowadzi wykłady dotyczące prawa gier komputerowych i e-sportu w Szkole Praw Nowych Technologii, organizowanej przez Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza. Jest neutralnym ekspertem w WIPO Arbitration and Mediation Center.

dr inż. Artur Pollak

dr inż. Artur Pollak

Prezes Zarządu,
APA Group

Członek Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej. Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził kilkunastu projektom, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach. Współpracował z takimi koncernami jak: VW, GM, Daimler oraz Siemens.

Artur Wroński

Artur Wroński

AI Technology Advocacy Lead,
IBM Polska

Artur jest liderem inicjatyw związanych ze sztuczną inteligencją w IBM Polska. Odpowiada za koordynację prac zespołów zajmujących się promocją nowoczesnych technologii oraz implementacją projektów pilotażowych AI. Jego misją jest modernizacja systemów przetwarzania informacji poprzez wdrażanie najnowszych technologii AI, które przekształcają sposób działania firm i organizacji. Artur specjalizuje się w doradzaniu klientom oraz integratorom systemów w zakresie kompleksowej architektury rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Jego ekspertyza obejmuje pełen cykl wdrożeniowy – od przygotowania danych, przez modelowanie, aż po utrzymanie i optymalizację jakości rozwiązań. Brał udział w projektach analitycznych realizowanych nie tylko w Polsce, ale także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Z IBM jest związany od 23 lat.

DZIEŃ 2 

Panel 1: Cyberbezpieczeństwo

dr hab. inż. Mariusz Rawski

dr hab. inż. Mariusz Rawski

Profesor,
Zakład Cyberbezpieczeństwa, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Politechnika Warszawska

Dr hab. inż. Mariusz Rawski jest profesorem Politechniki Warszawskiej w Zakładzie Cyberbezpieczeństwa Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. Jego zainteresowania naukowe obejmują projektowanie i realizację cyfrowych systemów przetwarzania informacji m.in. dla cyberbezpieczeństwa, high-performance computing, software-defined networking i uczenia maszynowego. Dr Mariusz Rawski jest autorem lub współautorem ponad 150 artykułów publikowanych w międzynarodowych czasopismach naukowych i prezentowanych na konferencjach. Brał udział w wielu grantach i projektach naukowych finansowanych m.in. przez NCBiR, A-STAR (Singapur), Unię Europejską i NATO. Współpracuje także z przemysłem, realizując projekty badawczo-rozwojowe. Najnowsze tematy badań dotyczą zastosowania technik Moving Target Defense w zapobieganiu rekonesansowi sieci oraz realizacji sprzętowo-programowych mechanizmów bezpieczeństwa urządzeń IoT.

Przemysław Frasunek

Przemysław Frasunek

Członek Zarządu,
Redge Technologies

Informatyk, przedsiębiorca, ekspert w zakresie cyberbezpieczeństwa. Ukończył Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie. Pod koniec lat 90-tych, współtworzył Nette – jednego z pierwszych komercyjnych dostawców Internetu w Lublinie, który obecnie jest częścią grupy Vectra. W latach 1999-2010 autor ponad 40 raportów o podatnościach w ogólnodostępnym oprogramowaniu. W latach 2002-2020 był związany zawodowo z notowaną na GPW grupą Atende S.A., obejmując stanowiska menedżerskie i związane z rozwojem produktów. Od 2007 r. współtworzy autorską platformę technologiczną dla telewizji internetowej, wraz z systemem dystrybucji treści w internecie (CDN). Od 2015 r. pomysłodawca i współautor rozwiązania technologicznego służącego mitygacji ataków typu DDoS. Od 2017 r. ekspert do spraw cyberbezpieczeństwa przy Business Centre Club. Współwłaściciel i członek zarządu Redge Technologies, największego w regionie dostawcy technologii dla streamingu wideo i cyberbezpieczeństwa.

Robert Grabowski

Robert Grabowski

Szef CERT,
Orange Polska

Od ponad 10 lat koncentruje się na defensywnych i ofensywnych zabezpieczeniach Orange Polska, w tym na blue i red team, analizie phishingu i złośliwego oprogramowania, podatności, testach penetracyjnych i badaniach bezpieczeństwa. Na co dzień przywiązuje ogromną wagę do przekazywania wiedzy internautom na temat cyberzagrożeń i ochrony przed nimi. Właściciel certyfikatów OSWE, OSCP, OSWP, CISSP.

Wojciech Józefowicz

Wojciech Józefowicz

Ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa,
EIB

Ekspert z ponad 28-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarami cyberbezpieczeństwa, IT, SAP oraz telekomunikacji. Absolwent studiów MBA Franklin University, uczestnik studiów doktoranckich w Akademii Obrony Narodowej, gdzie badał zagrożenia cybernetyczne. Kierował międzynarodowymi zespołami realizując globalne projekty, tworząc m.in. Centrum Usług Wspólnych IT/Cyber oraz Security Operations Center dla branży chemicznej. W trakcie swej kariery, odpowiadał za bezpieczeństwo informacyjne oraz wdrożenie wielu złożonych systemów cyberobrony. Od 2018 r. nieprzerwanie bierze udział w międzynarodowych ćwiczeniach sojuszniczych w zakresie cyberobrony. Jest cenionym prelegentem i wykładowcą z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Andrzej Karpiński

Andrzej Karpiński

Dyrektor Bezpieczeństwa Grupy BIK

Andrzej Karpiński, dyrektor ds. bezpieczeństwa, od ponad 20 lat dzieli się swoim doświadczeniem, wiedzą i pasją z zakresu sieci i bezpieczeństwa. Pracował m.in. w największych firmach telekomunikacyjnych w Polsce oraz zagranicą (np. Orange, ATMAN, Asiacell), jako koordynator jednej z największych na świecie sieci IRC (EfNet), jako ekspert Grupy Roboczej IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Ekspert w zakresie zarządzania zespołami bezpieczeństwa sieci, tworzenia architektury zabezpieczeń teleinformatycznych, telemedycznych i rozwoju strategii bezpieczeństwa organizacji. W Grupie BIK zarządza systemem bezpieczeństwa informacji Biura Informacji Kredytowej i spółek zależnych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor oraz Digital Fingerprints.

Karel Obluk

Karel Obluk

General Partner,
Evolution Equity Partners

Karel jest doświadczonym menedżerem i inwestorem z bogatym dorobkiem w obszarze informatyki i bezpieczeństwa. Jako partner w Evolution Equity Partners, funduszu VC inwestującym w spółki technologiczne na etapie wzrostu, Karel realizuje inwestycje w cyberbezpieczeństwo, oprogramowanie dla przedsiębiorstw i analitykę danych w Ameryce Północnej i Europie. Wcześniej Karel pełnił funkcję CTO, głównego naukowca i pełniącego obowiązki CEO w AVG Technologies (NYSE:AVG, przejętej przez Avast). Inwestował również w innowacyjne firmy zajmujące się bezpieczeństwem, takie jak Cognitive Security (przejęta przez Cisco), SecurityScorecard, Onapsis i inne. Jako pasjonat wspierania lokalnego ekosystemu startupów, Karel jest członkiem-założycielem i prezesem Czeskiego Stowarzyszenia Aniołów Biznesu. Posiada stypendium Kauffman Fellowship, przyznawane przez Society of Kauffman Fellows z siedzibą w Palo Alto.

Bartosz Pastuszka

Bartosz Pastuszka

CEO, Managing Partner,
NaviRisk

Ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa biznesu i zarządzania kryzysowego, twórca i prezes IBBC Group. Był dyrektorem generalnym agencji detektywistycznej Pinkerton w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. Partner zarządzający w firmie SecUA, specjalizującej się we wsparciu międzynarodowych inwestorów na terenie Ukrainy, właściciel funduszu Eastshield oraz Partner w kancelarii prawnej Crisis Legal Solutions. Członek ASIS International i współzałożyciel ASIS International Poland Chapter, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego profesjonalistów branży bezpieczeństwa. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył specjalistyczne kursy Resilient Leadership na Uniwersytecie Maryland oraz Cybersecurity na Uniwersytecie Harvarda.

Panel 2: Debata liderów innowacji – Ekosystemy Przyszłości

Paulina Mazur

Paulina Mazur

Kierownik Biura Współpracy w Centrum Innowacji,
Politechnika Warszawska

Specjalistka w obszarze komunikacji i wspierania rozwoju zespołów. Kieruje Biurem współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym w Centrum Innowacji Politechniki Warszawskiej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu relacji inwestorskich dla spółek debiutujących i notowanych na GPW oraz działań PR dla różnego rodzaju podmiotów – od organizacji pozarządowych (np. Fundacja im. Brata Alberta), przez uczelnie (np. AGH), aż po duże podmioty komercyjne (np. Grupa Scanmed). Współorganizowała pierwszy polski akcelerator dla startupów przemysłowych w Krakowskim Parku Technologicznym (KPT ScaleUP). Realizowała strategię komunikacji Sieci Badawczej Łukasiewicz, w której skład wchodziło 26 instytutów badawczych. Organizatorka warsztatów rozwojowych dla kobiet.

Andrzej Bułka

Andrzej Bułka

Prezes Zarządu,
Fracht FWO Polska

Z branżą TSL związany od 25 lat. W roku 2010 stanął na czele spółki Fracht FWO Polska jako jej dyrektor zarządzający, a od roku 2019 jest Prezesem zarządu firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako oficer marynarki handlowej, a następnie rozwijał karierę zawodową w międzynarodowych firmach logistycznych. Absolwent Wydziału Nawigacyjnego Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie. Ukończył podyplomowe studia z psychologii przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Advanced Management Programme na IESE w Barcelonie. Ekspert ds. logistyki międzynarodowej, panelista i prelegent podczas konferencji i wydarzeń gospodarczych w kraju i zagranicą.

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

Kierownik,
Katedra Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Gdańska

Prof. Andrzej Czyżewski od ponad 30 lat kieruje Katedrą Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Gdańskiej. Jest autorem kilkuset publikacji, które ukazały się drukiem w czasopismach naukowych i w materiałach konferencyjnych oraz trzech książek i 31 patentów, a także współautorem licznych opracowań wdrożonych do produkcji. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z technologiami multimedialnymi, przetwarzaniem sygnałów, sztuczną inteligencją oraz ich licznymi zastosowaniami interdyscyplinarnymi. Pod kierownictwem prof. Andrzeja Czyżewskiego w Politechnice Gdańskiej zrealizowano do tej pory ponad 30 projektów badawczych, w tym 5 projektów Unii Europejskiej.

dr inż. Krzysztof Kanawka

dr inż. Krzysztof Kanawka

Prezes Zarządu,
Blue Dot Solutions

Dr inż. Krzysztof Kanawka - ukończył studia na AGH, a następnie Fachhoschule Muenster (Niemcy) i doktorat na Imperial College London. Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu spółki Blue Dot Solutions, która jest MŚP działającą w sektorze kosmicznym w Polsce. Działalność Krzysztofa koncentruje się głównie praktycznym zastosowaniu danych satelitarnych, czyli na aplikacjach telekomunikacyjnych, GNSS, EO oraz analizach technologicznych sektora kosmicznego. Ponadto, od 2016 roku Krzysztof i jego zespół wspierają inne startupy technologiczne w formie akceleratora biznesowego Space3ac. Od tego czasu akcelerator ten wsparł ponad 150 startupów technologicznych z całego świata.

Mateusz Kopacz

Mateusz Kopacz

Kierownik Działu Innowacji,
Budimex

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie ukończył dwa kierunki: Inżynierię Środowiska oraz Górnictwo i Geologię. W 2019 roku ukończył również studia podyplomowe „Zarządzanie Projektami – kwalifikacje Project Managera". Z Grupą Budimex związany od 2015 roku, od 2021 roku zajmuje się obszarem Innowacji, odpowiadając m.in. za zarządzanie projektami, w tym międzynarodowymi przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi dofinansowanymi ze środków Komisji Europejskiej, takimi jak „BIMERR" oraz „CONCERT". Dodatkowo jest zaangażowany w rozwój współpracy ze startupami i wspieranie projektów pracowniczych. W zakresie jego odpowiedzialności leży wdrażanie strategii innowacyjnych, optymalizacja procesów biznesowych oraz zarządzanie portfelem projektów innowacyjnych w podległym obszarze.

Maciej Korbasiewicz

Maciej Korbasiewicz

Prezes Zarządu,
Bolix

Absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach, uczestnik programu American Management Association w USA. Prócz pracy w Polsce (Hobas Polska, Amitech Poland), doświadczenie zdobywał wiele lat pracując w Japonii i USA (Taiyo Electric Co Osaka., Amitech USA). Od 2009 roku jest Prezesem Zarządu w Bolix S.A.

Monika Uzunkaya

Monika Uzunkaya

Menedżer Innowacji,
Grupa PZU

Od 9 lat związana z Grupą PZU, gdzie zaczynała od koordynacji projektów w ramach Biura Strategii i Projektów. Od 7 lat w Laboratorium Innowacji, gdzie kreuje innowacje produktowe, technologiczne i procesowe oraz opracowuje modele biznesowo-technologiczne. W ramach programu „PZU Ready for Startups” Laboratorium Innowacji współpracuje z najlepszymi startupami w Polsce i na świecie, wspierając jednostki biznesowe PZU w testowaniu oraz wdrażaniu innowacji technologicznych. Rocznie Laboratorium Innowacji analizuje około 1 000 pomysłów i startupów, z czego realizuje 8-12 projektów pilotażowych głównie z obszarów sztucznej inteligencji, big data, cyfryzacji i nowych interakcji z klientem. Przykładowe innowacje obejmują takie rozwiązania, jak wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy szkód komunikacyjnych, czy też wykorzystanie zobrazowań satelitarnych w celu usprawnienia obsługi szkód rolnych. Monika jest absolwentką SGGW, SGH oraz PJATK  w Warszawie, ponadto ukończyła program „Leadership & Innovation” na MIT Professional Education.

WYSTĄPIENIA

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

prof. dr hab. inż. Andrzej Czyżewski

Kierownik,
Katedra Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Gdańska

Prof. Andrzej Czyżewski od ponad 30 lat kieruje Katedrą Systemów Multimedialnych na Wydziale Elektroniki, Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Gdańskiej. Jest autorem kilkuset publikacji, które ukazały się drukiem w czasopismach naukowych i w materiałach konferencyjnych oraz trzech książek i 31 patentów, a także współautorem licznych opracowań wdrożonych do produkcji. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z technologiami multimedialnymi, przetwarzaniem sygnałów, sztuczną inteligencją oraz ich licznymi zastosowaniami interdyscyplinarnymi. Pod kierownictwem prof. Andrzeja Czyżewskiego w Politechnice Gdańskiej zrealizowano do tej pory ponad 30 projektów badawczych, w tym 5 projektów Unii Europejskiej.

Piotr Frankowski

Piotr Frankowski

Dyrektor Zarządzający,
Ayming Polska

Piotr Frankowski pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ayming Polska, gdzie odpowiada za kierowanie strategią, skupiając się na umacnianiu pozycji rynkowej firmy jako lidera w finansowaniu innowacji w Polsce oraz wdrażaniu nowych usług do jej bieżącej działalności. Pod jego kierownictwem Ayming Polska wspiera przedsiębiorców w wyzwaniach związanych z transformacją ESG i raportowaniem niefinansowym zgodnym z CSRD. Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, zdobytego w wiodących firmach takich jak SAS Institute, Empik, mBank, i EY. Współkierował SAS Institute w Polsce, gdzie odpowiadał za obszar Customer Advisory, projektując rozwiązania z obszaru zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji maksymalizujące customer experience w sektorach bankowości, consumer finance, płatności, handlu i e-commerce. W Empiku zarządzał obszarem wartości klienta oraz odpowiadał za budowę i rozwój ekosystemu lojalnościowego i subskrypcyjnego, a w mBanku wprowadzał na rynek kredyty konsumenckie oraz innowacyjne rozwiązania płatnicze. Piotr Frankowski spędził również prawie 10 lat w EY, gdzie był odpowiedzialny za rozwój, zarządzanie projektami i usługi z obszaru doradztwa strategicznego głównie dla sektora finansowego. Uzyskał tytuł magistra inżyniera na wydziale organizacji i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Jest także absolwentem studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Strathclyde University w Glasgow oraz ukończył szereg kursów menedżerskich m.in. w Commerzbanku i EY.

Toby Hunt

Toby Hunt

CEO i współzałożyciel,
Earth Cubs

Toby jest entuzjastą technologii, który prowadzi własne firmy od 2006 roku. Jest ojcem dwóch chłopców (9 i 7 lat), zachwyconym światem przyrody i zatroskanym o planetę, którą odziedziczy następne pokolenie. Toby od dawna zdaje sobie sprawę z korzyści, jakie technologia przynosi w zakresie inspirowania i edukacji. „Chciałem połączyć moje pasje i mocne strony w celu uczynienia świata lepszym miejscem. Najważniejsze dla mnie jest również to, aby nie zaczynać od strachu przed przyszłością, ale od zachwytu i pozytywnego nastawienia – o to właśnie chodzi w Earth Cubs”. Earth Cubs jest wyjątkowy, ponieważ wykorzystuje kreatywność i narrację do edukacji, jednocześnie zachęcając rodziny do tworzenia domowych projektów i odkrywania otaczającego ich świata. Mamy nadzieję, że pobudzimy i zainspirujemy dzieci, rozpalając w nich pragnienie wiedzy i zrozumienia, by finalnie stały się ambasadorami lepszego modelu życia. Earth Cubs działa na pograniczu kluczowej edukacji i rozrywki. Inspirujemy kolejne pokolenia globalnych obywateli.

Karel Obluk

Karel Obluk

General Partner,
Evolution Equity Partners

Karel jest doświadczonym menedżerem i inwestorem z bogatym dorobkiem w obszarze informatyki i bezpieczeństwa. Jako partner w Evolution Equity Partners, funduszu VC inwestującym w spółki technologiczne na etapie wzrostu, Karel realizuje inwestycje w cyberbezpieczeństwo, oprogramowanie dla przedsiębiorstw i analitykę danych w Ameryce Północnej i Europie. Wcześniej Karel pełnił funkcję CTO, głównego naukowca i pełniącego obowiązki CEO w AVG Technologies (NYSE:AVG, przejętej przez Avast). Inwestował również w innowacyjne firmy zajmujące się bezpieczeństwem, takie jak Cognitive Security (przejęta przez Cisco), SecurityScorecard, Onapsis i inne. Jako pasjonat wspierania lokalnego ekosystemu startupów, Karel jest członkiem-założycielem i prezesem Czeskiego Stowarzyszenia Aniołów Biznesu. Posiada stypendium Kauffman Fellowship, przyznawane przez Society of Kauffman Fellows z siedzibą w Palo Alto.

Krzysztof Pacierpnik

Krzysztof Pacierpnik

Prokurent i Dyrektor Działu Sprzedaży,
SEEN Technologie

W SEEN Technologie Sp. z o.o. jest odpowiedzialny za rozwój rynku komunalnego oraz przemysłowego, w tym sektora energetycznego. Kieruje działem sprzedaży i ofertowania w zakresie wodno-ściekowo-osadowym dla dużych i średnich zadań inwestycyjnych. Absolwent Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN (Executive MBA) oraz Politechniki Częstochowskiej. Inżynier ochrony środowiska z branżą wodno-ściekową związany od kilkunastu lat jako praktyk w zakresie wykonawstwa, projektowania i zarządzania przygotowaniem inwestycji. Ekspert w obszarach: technologii uzdatniania i demineralizacji wody, oczyszczania ścieków z instalacji mokrego odsiarczania spalin, rozwiązywania „problemów wodnych” i zamykania obiegów wody.

prof. Tomasz Sobierajski

prof. Tomasz Sobierajski

Ośrodek Badań Socjomedycznych,
Uniwersytet Warszawski

Tomasz Sobierajski, prof. UW, dr hab. n. med. i n. o zdr., dr n. hum., socjolog, wakcynolog społeczny, zdrowolog, specjalista z zakresu zdrowia publicznego, metodolog, kierownik Ośrodka Badań Socjomedycznych w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Agnieszka Witaszek

Agnieszka Witaszek

Partner,
SSW Law & Beyond

Agnieszka specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych oraz prywatności. Ma doświadczenie jako inspektor ochrony danych w polskich i międzynarodowych spółkach z branży technologicznej i farmaceutycznej. Wdrażała kompleksowe programy ochrony danych m.in. dla dostawców usług w modelu Software-as-a-Service, serwisów internetowych czy centrów usług wspólnych dla międzynarodowych koncernów. Ma doświadczenie w zakresie wszystkich aspektów dotyczących ochrony danych, w szczególności w mapowaniu i zarządzaniu procesami związanymi z ochroną danych, projektowaniu produktów i usług opartych o dane osobowe, prowadzeniu audytów zgodności, sporządzeniu analiz ryzyka, polityk, standardów oraz umów dotyczących ochrony danych, ocenie i zgłaszaniu naruszeń ochrony danych do organów regulacyjnych i reprezentowaniu klientów przed takimi organami, jak również w prowadzeniu szkoleń. Skutecznie potrafi wyważyć wymagania prawne z zakresu ochrony danych z potrzebami i oczekiwaniami biznesu. Posiada certyfikat CIPP/E oraz jest członkiem IAPP, największego międzynarodowego stowarzyszenia zajmującego się ochroną prywatności.

Diamenty Innowacji, to statuetki, które mają na celu uhonorowanie najlepszych przedsiębiorstw, wybitnych menedżerów i liderów biznesu, którzy wdrażają nowe technologie i innowacje. Laureaci muszą się również wyróżniać zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju oraz odznaczać się szczególną dbałością o najwyższe standardy przywództwa. 

Lokalizacja

Kontakt

Współpraca Partnerska/Konferencje:

Aleksandra Łysiak
aleksandra.lysiak@executiveclub.pl
tel: +48 504-296-185

Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474

Joanna Wakulińska
joanna.wakulinska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-421

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046

Uczestnictwo:

Angelika Pius
angelika.pius@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-450

Media i Patronaty:

Anastazja Lach
anastazja.lach@executiveclub.pl
tel: +48 509-031-577

Organizacja konferencji:

Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046