W czwartek 2 kwietnia o godzinie 11:00 miało miejsce nasze drugie webinarium pt. „Digital Company”. Transmisja wydarzenia poświęconego cyfryzacji biznesu odbyła się „na żywo” na naszej stronie, na YouTube oraz na pozostałych naszych kanałach społecznościowych – LinkedIn oraz Facebook.
Debata „Digital Company” była okazją do dyskusji na temat przełomowych zmian zachodzących w firmach w związku z „przymusową” cyfryzacją biznesu. Polskie przedsiębiorstwa coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje digitalizacja biznesu. W obliczu pandemii COVID-19 niektóre firmy musiały jednak wdrożyć nowoczesne rozwiązania o wiele szybciej, niż to było planowane.
Jak koronawirus wpłynął na rozwój firmy? Czy Digital Company to chwilowy trend, czy konieczność, by przedsiębiorstwo utrzymało się na rynku? Które z narzędzi mogą wspomóc cyfryzację biznesu i na co uważać? Webinar „Digital Company” odpowiada na te pytania.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak przedsiębiorstwo może sobie poradzić w dobie ogólnej cyfryzacji i digitalizacji, zapraszamy do oglądania webinaru, który dostępny jest na naszym firmowym profilu YouTube. Tworząc nasze webinary, chcemy wraz z ekspertami zbudować bazę trwałej i przydatnej wiedzy oraz inspiracji, które okażą się pomocne dla przedsiębiorców. Szczególnie w tym trudnym okresie, jakim jest przymusowa digitalizacja biznesu wynikająca z panujących na całym świecie obostrzeń, istotna jest wiedza na temat nowoczesnych technologii.
Partnerami webinaru były firmy APN Promise, Dassault Systemes oraz Dell.
Podczas webinaru poruszyliśmy następujące tematy:
-
Czym jest Digital Company?
-
Jak doświadczenie pracy online w dobie koronawirusa wpłynie na przyszłość biznesu?
-
Jak w pełni zintegrować technologie cyfrowe, by stymulować rozwój firmy?
-
Jak przygotować firmę i zredefiniować modele biznesowe w obliczu digitalizacji biznesu?
-
Cyfryzacja biznesu – jak skutecznie zarządzać zdalnym zespołem pracowników wykorzystując najnowsze technologie?
W debacie udział wzięli:
-
Prof. Piotr Płoszajski, Katedra Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa
-
Grzegorz Boński, New Business Account Executive, Dell
-
Ireneusz Borowski, Country Manager, Dassault Systèmes
-
Paweł Huryn, Product Manager, APN Promise
Kliknij poniżej, aby obejrzeć transmisję: