W czwartek 2 kwietnia o godzinie 11:00 miało miejsce nasze drugie webinarium pt. „Digital Company”. Transmisja wydarzenia poświęconego cyfryzacji biznesu odbyła się „na żywo” na naszej stronie, na YouTube oraz na pozostałych naszych kanałach społecznościowych – LinkedIn oraz Facebook.
Debata „Digital Company” była okazją do dyskusji na temat przełomowych zmian zachodzących w firmach w związku z „przymusową” cyfryzacją biznesu. Polskie przedsiębiorstwa coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje digitalizacja biznesu. W obliczu pandemii COVID-19 niektóre firmy musiały jednak wdrożyć nowoczesne rozwiązania o wiele szybciej, niż to było planowane.
Jak koronawirus wpłynął na rozwój firmy? Czy Digital Company to chwilowy trend, czy konieczność, by przedsiębiorstwo utrzymało się na rynku? Które z narzędzi mogą wspomóc cyfryzację biznesu i na co uważać? Webinar „Digital Company” odpowiada na te pytania.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak przedsiębiorstwo może sobie poradzić w dobie ogólnej cyfryzacji i digitalizacji, zapraszamy do oglądania webinaru, który dostępny jest na naszym firmowym profilu YouTube. Tworząc nasze webinary, chcemy wraz z ekspertami zbudować bazę trwałej i przydatnej wiedzy oraz inspiracji, które okażą się pomocne dla przedsiębiorców. Szczególnie w tym trudnym okresie, jakim jest przymusowa digitalizacja biznesu wynikająca z panujących na całym świecie obostrzeń, istotna jest wiedza na temat nowoczesnych technologii.
Partnerami webinaru były firmy APN Promise, Dassault Systemes oraz Dell.
Podczas webinaru poruszyliśmy następujące tematy:
Czym jest Digital Company?
Jak doświadczenie pracy online w dobie koronawirusa wpłynie na przyszłość biznesu?
Jak w pełni zintegrować technologie cyfrowe, by stymulować rozwój firmy?
Jak przygotować firmę i zredefiniować modele biznesowe w obliczu digitalizacji biznesu?
Cyfryzacja biznesu – jak skutecznie zarządzać zdalnym zespołem pracowników wykorzystując najnowsze technologie?
W debacie udział wzięli:
Prof. Piotr Płoszajski, Katedra Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa
Grzegorz Boński, New Business Account Executive, Dell
Ireneusz Borowski, Country Manager, Dassault Systèmes
Paweł Huryn, Product Manager, APN Promise
Kliknij poniżej, aby obejrzeć transmisję: