![](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/08/Digital_Company_21-debata-www.jpg)
PROGRAM
- Jakie działania musi podjąć każda firma aby osiągnąć przewagę ekonomiczną w cyfrowym świecie? Najbardziej aktualne trendy w zakresie automatyzacji procesów w firmach.
- Jak digitalizacja może poprawić produktywność firm , wpłynąć na optymalizację operacji oraz zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu?
- Digital at scale – jak zapewnić skalowalność potrzebną do szybkiego rozwoju firmy poprzez kompleksowa cyfryzację procesów i usług?
- Jakie korzyści daje chmura i jakie są zagrożenia związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych w chmurze? Kluczowe aspekty cyberbezpieczeństwa.
Moderator
Grzegorz Mazurek – Rektor Akademii Leona Koźmińskiego
- Jakub Borkowski – Business Development Director and 5G Wireless Solution Architect for CEE&Nordic Region, Huawei
- Zsolt Fekete – Prezes Zarządu, Algotech
- Michał Góźdź – Członek Zarządu ITEO Voice Solution, Ekspert ds. Technologii Głosowych
- Piotr Sekulski – Product and Technology Director | Consumer Segment Director – Allegro
- Tomasz Uflewski – Enterprise Business Manager, Europe East – HMD Global
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
patron honorowy
patroni
PARTNER technologiczny
PARTNERzy
PARTNER techniczny
patroni medialni
Prelegenci
![Jakub Borkowski](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/Jakub-Borkowski-300x300-1.jpg)
Jakub Borkowski
Business Development Director and 5G Wireless Solution Architect for CEE&Nordic Region, Huawei
Napędza rozwój biznesu produktów radiowych w regionie CEE&Nordic. Po ukończeniu studiów i obronie doktoratu w Finlandii, Jakub pracował przy projektach planowania i budowy sieci komórkowych ponad 10 lat w wielu krajach. Następnie, wspólnie z Huawei, pracował przez kilka lat przy zarzadzaniu dużych projektów outsourcingowych typu managed service i transformacji operatora wirtualnego Virgin Media w Wielkiej Brytanii. Aktualnie, wspólnie ze swoim zespołem wspiera operatorów w modernizacji sieci komórkowych oraz ostatnio – we wdrożeniach i startach sieci 5G.
![Zsolt Fekete](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/Zsolt-Fekete-300x300-1.jpg)
Zsolt Fekete
Prezes Zarządu, Algotech
![Michał Góźdź](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/Michal-Gozdz-300x300-1.jpg)
Michał Góźdź
Członek Zarządu ITEO Voice Solution, Ekspert ds. Technologii Głosowych
Odpowiedzialny za rozwój produktów głosowych w iteo, w tym autorskiego bota głosowego - Hellobota.Przez 14 lat zarządzał procesami sprzedaży i obsługi w UPC Polska, potem tworzył strategię Omnichannel i wybierał narzędzia do jej realizacji dla Tauron Polska Energia.
![Michał Grzegorzewski](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/Michal-Grzegorzewski-300x300-1.jpg)
Michał Grzegorzewski
Head of Solution Architects and Services Delivery, Fujitsu Polska
![Dariusz Kwieciński](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2020/09/Dariusz-Kwieciński-300x300-1.jpg)
Dariusz Kwieciński
Prezes Zarządu,
Fujitsu Polska
Dariusz Kwieciński ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Od momentu dołączenia do Fujitsu w 2006 roku obejmował stanowiska managerskie m.in.: Service Manager, Service Director, Head of Services i Country Head of Sales w Polsce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Podkreśla, że celem Fujitsu Polska jest wsparcie polskich firm w transformacji cyfrowej, szczególnie w trzech podstawowych dla poszukiwania innowacji obszarach: Data Protection, End User Services i Data Center Transformation.
![Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/05/Grzegorz-Mazurek-300x300-1.jpg)
Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek
Rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Profesor tytularny specjalizujący się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN, członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej Forum. Od 2020 roku pełni funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. W latach 2016-18 był członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych w najważniejszych czasopismach i wydawnictwach nauk o zarządzaniu w Polsce i na świecie, m.in. w Cambridge University Press, Emerald Publishing, Routledge, European Management Journal, Business Horizons, Jest autorem książki „Transformacja cyfrowa” (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. W latach 2012-2020 pełnił w Akademii Leona Koźmińskiego funkcję Prorektora ds. Współpracy Zagranicznej odpowiadając za całościową strategię umiędzynarodowienia oraz marketing uczelni. Jest także koordynatorem programu Koźmiński MBA Digital oraz studiów podyplomowych związanych z gospodarką cyfrową: Marketing Internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja Cyfrowa Biznesu oraz Menedżer w Przemyśle 4.0. Był profesorem wizytującym w takich ośrodkach jak m.in.: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia publikacyjne i naukowe. W 2015 roku wyróżniony statuetką LUMEN wręczaną dla liderów zarządzania uczelnią. W 2017 roku wyróżniony statuetką Eduinspirator (FRSE) dla osób, które działają aktywnie w obszarze edukacji, przyczyniając się do pozytywnych zmian w otoczeniu. W 2020 roku wyróżniony nagrodą Gwiazda Umiędzynarodowienia w kategorii Badania naukowe przyznawaną przez fundację „Perspektywy”. W trakcie jego kadencji, Akademia Leona Koźmińskiego była wielokrotnie uznawana za najbardziej umiędzynarodowioną szkołę wyższą w Polsce. Grzegorz Mazurek ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp., Vivus.
![Krzysztof Szubert](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/Krzysztof-Szubert-300x300-1.jpg)
Krzysztof Szubert
Prezes Zarządu NCBR Investment Fund ASI S.A., Pełnomocnik RP ds. Szczytu Cyfrowego ONZ IGF 2021
![Jarosław Tkaczyk](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/jaroslaw-tkaczyk-300x300-1.jpg)
Jarosław Tkaczyk
General Manager i CFO Mindento
![Tomasz Uflewski](https://executiveclub.pl/wp-content/uploads/2021/09/uflewski-300x300-1.jpg)
Tomasz Uflewski
Enterprise Business Manager, Europe East - HMD Global
lokalizacja
Zorganizuj w swojej firmie warsztaty oparte na Design Thinking z ekspertami Fujitsu Polska
Dzięki metodologii Design Thinking i formacie warsztatów Co-Creation, razem z przedstawicielami różnych działów w Twojej firmie, odkryjesz największe wyzwania i szanse stojące przed Twoją organizacją. Z pomocą moderatorów i ekspertów z Fujitsu Polska nazwanie kolejnych kroków i generowanie pomysłów będzie szybsze i wydajniejsze.
Chcesz zrobić krok w kierunku transformacji?