PROGRAM

  • Jakie działania musi podjąć każda firma aby osiągnąć przewagę ekonomiczną w cyfrowym świecie? Najbardziej aktualne trendy w zakresie automatyzacji procesów w firmach.
  • Jak digitalizacja może poprawić produktywność firm , wpłynąć na optymalizację operacji oraz zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu?
  • Digital at scale – jak zapewnić skalowalność potrzebną do szybkiego rozwoju firmy poprzez kompleksowa cyfryzację procesów i usług?
  • Jakie korzyści daje chmura i jakie są zagrożenia związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych w chmurze? Kluczowe aspekty cyberbezpieczeństwa.

Moderator
Grzegorz Mazurek – Rektor Akademii Leona Koźmińskiego

  1. Jakub Borkowski – Business Development Director and 5G Wireless Solution Architect for CEE&Nordic Region, Huawei
  2. Zsolt Fekete – Prezes Zarządu, Algotech
  3. Michał Góźdź – Członek Zarządu ITEO Voice Solution, Ekspert ds. Technologii Głosowych
  4. Piotr Sekulski – Product and Technology Director | Consumer Segment Director – Allegro
  5. Tomasz Uflewski – Enterprise Business Manager, Europe East – HMD Global

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Prelegenci

Jakub Borkowski

Jakub Borkowski

Business Development Director and 5G Wireless Solution Architect for CEE&Nordic Region, Huawei

Napędza rozwój biznesu produktów radiowych w regionie CEE&Nordic. Po ukończeniu studiów i obronie doktoratu w Finlandii, Jakub pracował przy projektach planowania i budowy sieci komórkowych ponad 10 lat w wielu krajach. Następnie, wspólnie z Huawei, pracował przez kilka lat przy zarzadzaniu dużych projektów outsourcingowych typu managed service i transformacji operatora wirtualnego Virgin Media w Wielkiej Brytanii. Aktualnie, wspólnie ze swoim zespołem wspiera operatorów w modernizacji sieci komórkowych oraz ostatnio – we wdrożeniach i startach sieci 5G.

Zsolt Fekete

Zsolt Fekete

Prezes Zarządu, Algotech

Michał Góźdź

Michał Góźdź

Członek Zarządu ITEO Voice Solution, Ekspert ds. Technologii Głosowych

Odpowiedzialny za rozwój produktów głosowych w iteo, w tym autorskiego bota głosowego - Hellobota.Przez 14 lat zarządzał procesami sprzedaży i obsługi w UPC Polska, potem tworzył strategię Omnichannel i wybierał narzędzia do jej realizacji dla Tauron Polska Energia.

Michał Grzegorzewski

Michał Grzegorzewski

Head of Solution Architects and Services Delivery, Fujitsu Polska

Dariusz Kwieciński

Dariusz Kwieciński

Prezes Zarządu,
Fujitsu Polska

Dariusz Kwieciński ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Od momentu dołączenia do Fujitsu w 2006 roku obejmował stanowiska managerskie m.in.: Service Manager, Service Director, Head of Services i Country Head of Sales w Polsce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Podkreśla, że celem Fujitsu Polska jest wsparcie polskich firm w transformacji cyfrowej, szczególnie w trzech podstawowych dla poszukiwania innowacji obszarach: Data Protection, End User Services i Data Center Transformation.

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego

Profesor tytularny specjalizujący się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN, członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej Forum. Od 2020 roku pełni funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. W latach 2016-18 był członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych w najważniejszych czasopismach i wydawnictwach nauk o zarządzaniu w Polsce i na świecie, m.in. w Cambridge University Press, Emerald Publishing, Routledge, European Management Journal, Business Horizons, Jest autorem książki „Transformacja cyfrowa” (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. W latach 2012-2020 pełnił w Akademii Leona Koźmińskiego funkcję Prorektora ds. Współpracy Zagranicznej odpowiadając za całościową strategię umiędzynarodowienia oraz marketing uczelni. Jest także koordynatorem programu Koźmiński MBA Digital oraz studiów podyplomowych związanych z gospodarką cyfrową: Marketing Internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja Cyfrowa Biznesu oraz Menedżer w Przemyśle 4.0. Był profesorem wizytującym w takich ośrodkach jak m.in.: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia publikacyjne i naukowe. W 2015 roku wyróżniony statuetką LUMEN wręczaną dla liderów zarządzania uczelnią. W 2017 roku wyróżniony statuetką Eduinspirator (FRSE) dla osób, które działają aktywnie w obszarze edukacji, przyczyniając się do pozytywnych zmian w otoczeniu. W 2020 roku wyróżniony nagrodą Gwiazda Umiędzynarodowienia w kategorii Badania naukowe przyznawaną przez fundację „Perspektywy”. W trakcie jego kadencji, Akademia Leona Koźmińskiego była wielokrotnie uznawana za najbardziej umiędzynarodowioną szkołę wyższą w Polsce. Grzegorz Mazurek ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp., Vivus.

Krzysztof Szubert

Krzysztof Szubert

Prezes Zarządu NCBR Investment Fund ASI S.A., Pełnomocnik RP ds. Szczytu Cyfrowego ONZ IGF 2021

Jarosław Tkaczyk

Jarosław Tkaczyk

General Manager i CFO Mindento

Tomasz Uflewski

Tomasz Uflewski

Enterprise Business Manager, Europe East - HMD Global

lokalizacja

Zorganizuj w swojej firmie warsztaty oparte na Design Thinking z ekspertami Fujitsu Polska

Dzięki metodologii Design Thinking i formacie warsztatów Co-Creation, razem z przedstawicielami różnych działów w Twojej firmie, odkryjesz największe wyzwania i szanse stojące przed Twoją organizacją. Z pomocą moderatorów i ekspertów z Fujitsu Polska nazwanie kolejnych kroków i generowanie pomysłów będzie szybsze i wydajniejsze.

Chcesz zrobić krok w kierunku transformacji?