Executive Club jest organizacją biznesową, zrzeszającą przedstawicieli kadry zarządzającej z wielu branż, którzy reprezentują firmy o ugruntowanej pozycji na rynku. Członkowie Executive Club uczestniczą w konferencjach oraz spotkaniach klubowych traktujących o aktualnych zagadnieniach gospodarczych.
W konferencji uczestniczą przedstawiciele instytucji państwowych, zarządów generalnych wykonawców, podwykonawców, przewoźników kolejowych, a także producentów i dostawców materiałów budowlanych. Tematyka skupia się na zagadnieniach związanych z infrastrukturą drogową i kolejową, a także zamówieniach publicznych, źródłach ich finansowania oraz ekologii w sektorze budowlanym. Konferencji towarzyszy wieczorna gala „Diamenty Infrastruktury i Budownictwa”.
Dwudniowa konferencja skierowana do osób decyzyjnych, reprezentujących wiele sektorów gospodarki, poruszająca tematykę zrównoważonego rozwoju oraz raportowania ESG. Podczas wydarzenia omawiane są zagadnienia związane m.in. z neutralnością klimatyczną, gospodarką cyrkularną, finansowaniem zielonych inwestycji, różnorodnością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu. Konferencji towarzyszy wieczorna gala „Diamenty Sustainable Economy”.
Konferencja, w której uczestniczą przedstawiciele sektora przemysłowego, produkcji oraz logistyki. Tematyką przewodnią wydarzenia jest zielona transformacja produkcji i przemysłu w kierunku niskoemisyjności oraz neutralności klimatycznej. Poruszane są również zagadnienia związane z gospodarką cyrkularną oraz optymalizacją procesów logistycznych. Konferencji towarzyszy wieczorna gala „Diamenty Green Industry”.
Konferencja wielobranżowa, poświęcona tematyce innowacyjności, sztucznej inteligencji oraz cyfrowej transformacji. Podczas paneli dyskusyjnych prowadzone są dyskusje na temat prowadzenia prac badawczo-rozwojowych, wdrażania innowacji oraz cyfryzacji. Omawiane są także możliwości i zagrożenia związane z wdrażaniem sztucznej inteligencji w procesy biznesowe. Konferencji towarzyszy wieczorna gala „Diamenty Innowacji”.
Spotkania klubowe nastawione są na networking oraz wymianę doświadczeń. Mają mniej formalny charakter, a ich celem jest integracja reprezentantów klubu.
W ramach członkostwa firma zyskuje możliwość szerszej promocji wizerunkowo-marketingowej, na łamach czasopisma „Executive Magazine”, a także na portalu executivemagazine.pl. Autorami publikowanych treści, są przedstawiciele biznesu, środowisk akademickich, a także organizacji pozarządowych. „Executive Magazine” jako czasopismo jest wydawane w wersji drukowanej, a także elektronicznej.