
Konkurs Diamenty Green Industry ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców, którzy wyróżniają się na tle konkurencji, a w swojej strategii uwzględniają realizacje celów zrównoważonego rozwoju. Statuetkami nagradzane są spółki, które prowadząc prace badawczo-rozwojowe, wprowadzając innowacyjne produkty i rozwiązania, a także realizując inwestycje mając na uwadze najwyższe standardy środowiskowe. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do podmiotów reprezentujących lub współpracujących z sektorem przemysłowym i logistyką.
KATEGORIE NAGRÓD
Podmiot oferujący lub wykorzystujący zaawansowane rozwiązania technologiczne, które wspierają procesy produkcyjne, a także przyczyniają się do ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne przy jednoczesnym podnoszeniu konkurencyjności firmy.
Podmiot oferujący rozwiązania softwarowe, których celem jest optymalizacja procesów oraz wsparcie cyfrowej transformacji np. poprzez możliwość przeprowadzania symulacji w świecie cyfrowym, co równocześnie przyczynia się do redukcji kosztów, a także przekłada na aspekty środowiskowe.
Podmiot odpowiadający za realizacje projektów wykonawczych, prowadzenie prac konstrukcyjnych i budowlanych zgodnie z zieloną certyfikacją, a także z zachowaniem najwyższych standardów środowiskowych.
Podmiot, który swoimi działaniami zwiększa wydajność produkcji przy równoczesnym ograniczaniu zużycia surowców, korzystający z odnawialnych źródeł energii lub prowadzący produkcję w oparciu o model gospodarki cyrkularnej.
Podmiot świadczący usługi związane z przewozem, obsługą, dystrybucją lub magazynowaniem towarów, korzystający z zaawansowanych rozwiązań technologicznych, pozwalających na optymalizacje procesów, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia śladu środowiskowego w prowadzonej działalności.
Podmiot realizujący inwestycje w odnawialne źródła energii z zachowaniem standardów środowiskowych, działający w duchu minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Podmiot, który w swojej strategii rozwoju kładzie szczególny nacisk na aspekty związane z ochroną środowiska naturalnego, odpowiedzialnością społeczną oraz ładem korporacyjnym.
Podmiot charakteryzujący się współpracą z firmami z sektora przemysłowego i logistyki w zakresie finansowania kluczowych inwestycji, które oprócz aspektów rozwojowych przyczyniają się także do realizacji celów zrównoważonego rozwoju.
Zakład produkcyjny, korzystający z nowoczesnych rozwiązań technologicznych, stale usprawniający procesy produkcyjne i funkcjonowanie fabryki w oparciu o normy środowiskowe.
Osoba zarządzająca i wyróżniająca się wybitnymi osiągnięciami w zakresie budowania silnej marki firmy, zarówno w kraju, jak i za granicą, wprowadzająca nowoczesne rozwiązania technologiczne przyczyniające się do usprawniania procesów, optymalizacji oraz zwiększenia przychodów spółki, która w strategii rozwoju firmy bierze pod uwagę czynniki społeczne i środowiskowe.
Kapituła konkursu

Ireneusz Borowski
Country Manager Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Dassault Systemes
Ireneusz Borowski dołączył do Dassault Systèmes w 2008 roku i do tej pory, piastując stanowisko Senior Managera Sales & Business Development Eastern Europe, przygotowywał plany rozwoju biznesu dla Polski, Czech, Słowacji, Węgier i zarządzał sprzedażą w Europie Wschodniej. Wcześniej, na stanowisku Senior Sales Manager w Europie Wschodniej, Partner Success Management EUROCENTRAL, kierował sprzedażą w kanałach pośrednich. Ireneusz Borowski rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w AutoR KSI, następnie pracował jako Account Manager i Special Program Manager w CNS Solutions. W 2000 roku dołączył do Premium Technology jako Product Manager i przez kolejne 8 lat był zaangażowany na różnych poziomach zarządzania. Ireneusz Borowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, posiada dyplom w zakresie inżynierii pojazdów i maszyn ciężkich.

Michał Brzozowski
Prezes Zarządu,
Metroplan

Andrzej Bułka
Prezes Zarządu,
Fracht FWO Polska
Z branżą TSL związany od 25 lat. W roku 2010 stanął na czele spółki Fracht FWO Polska jako jej dyrektor zarządzający, a od roku 2019 jest Prezesem zarządu firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako oficer marynarki handlowej, a następnie rozwijał karierę zawodową w międzynarodowych firmach logistycznych. Absolwent Wydziału Nawigacyjnego Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie. Ukończył podyplomowe studia z psychologii przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Advanced Management Programme na IESE w Barcelonie. Ekspert ds. logistyki międzynarodowej, panelista i prelegent podczas konferencji i wydarzeń gospodarczych w kraju i zagranicą.

Paweł Dziekoński
Wiceprezes Zarządu,
FAKRO
Paweł Dziekoński - wiceprezes Grupy FAKRO, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Ukończył studia magisterskie na kierunku Finanse i Bankowość oraz studia doktoranckie w Kolegium Gospodarki Światowej. Doświadczony lider z udokumentowanymi wynikami w branży doradczej, bankowej, corporate finance i rynkach kapitałowych. Konstruktor zwycięskich drużyn. Był wiceprezesem zarządu Giełdy Papierów Wartościowych odpowiedzialnym za rozwój biznesu i finanse, dyrektorem zarządzającym w Deutsche Banku i Kredyt Banku, Dyrektorem w Deloitte na rynki Europy Środkowej, a także wiceprezesem spółki KAZAR - polskiego producenta luksusowej marki butów. Od 2020 r. związany z FAKRO, światowym potentatem w produkcji okien dachowych. Entuzjasta marek premium, poczucia humoru i lojalności.

Iwona Jacaszek-Pruś
Dyrektorka ds. korporacyjnych, Kompania Piwowarska
Iwona Jacaszek-Pruś – związana z Kompanią Piwowarską SA od 2017 r. jako dyrektorka ds. korporacyjnych. Szefowa zespołu odpowiedzialnego za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, reputację firmy, zrównoważony rozwój i działania z zakresu public relations, członkini zespołu zarządzającego firmy. W latach 2003–2016 pełniła podobne funkcje jako członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Poland. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla British-American Tobacco Polska, agencji Burson-Marsteller, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową oraz ABC Consulting. Ponadto prowadziła wykłady z dziedziny strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Kanadyjskim Instytucie Międzynarodowego Zarządzania. Należy do Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2004-2016 była członkinią Zarządu, a od 2010 r. sprawuje funkcję wiceprezesa Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców. W latach 2003-2016 była jednym z członków Rady Nadzorczej Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań SA, natomiast od 2006 r. obejmuje stanowisko przewodniczącej Rady. Jest absolwentką handlu zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim.

Prof. dr hab. Janusz Jurczak
Profesor w Instytucie Chemii Organicznej PAN, Profesor Emerytowany w Uniwersytecie Warszawskim, Członek Rzeczywisty Polskiej Akademii Nauk
Janusz Jurczak jest profesorem zwyczajnym Instytutu Chemii Organicznej PAN oraz Wydziału Chemii UW. Zajmuje się badaniami w dziedzinie chemii organicznej i supramolekularnej. Jest członkiem rzeczywistym PAN, członkiem zwyczajnym TNW.

Anna Kułach
Prezes Zarządu, CFO,
E.ON Foton
Od lutego 2023 roku pełni funkcję Prezesa oraz CFO w E.ON Foton. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe i szeroką wiedzę w obszarze finansów, funkcjonowania firmy i kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w 2008 roku uzyskała tytuł biegłego rewidenta (nr 11347),a od roku 2011 posiada kwalifikacje ACCA. Jest ekspertką w zakresie rachunkowości zarządczej i finansowej połączonej ze zrozumieniem potrzeb biznesu, co pozwala na budowanie i efektywną realizację strategii rozwojowych przedsiębiorstw. W latach 2003 - 2011 w EY prowadziła projekty badania sprawozdań finansowych oraz doradztwa dla Spółek z różnych branż w tym głównie energetyki. Od roku 2011 zarządzała finansami spółek, w tym jako dyrektor finansowy i członek zarządu PKP Cargotabor sp. z o.o., Radpol S.A. a od 2018 pełniła funkcję prezesa zarządu Radpol S.A, gdzie odpowiadała za definiowanie strategii, relacje inwestorskie, finanse, zakupy, sprzedaż, IT, HR i compliance. Od kilku lat pełni funkcje niezależnego członka Rad Nadzorczych w spółkach z sektora publicznego i prywatnego.

Roman Kantorski
Prezes Zarządu,
Polska Izba Motoryzacji
Urodził się w Warszawie w 1947 r. Absolwent Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. W latach 1971-81 pracownik Instytutu Pojazdów PW, gdzie zajmował się m.in. badaniami samochodów we współpracy z najwybitniejszymi twórcami polskiej motoryzacji (prof. L. Jaśkiewicz, doc. K. Pionnier). Od 1983 r. prowadzi w Warszawie Autoryzowaną Stację Obsługi Fiat - jeden z pierwszych prywatnych autoryzowanych serwisów Fiata w Polsce. Od 1989 r. jest członkiem Cechu Rzemiosł Motoryzacyjnych w Warszawie. Członek Prezydium Krajowej Izby Gospodarczej. Od 1994 roku członek Rady Polskiej Izby Motoryzacji, a od roku 2001 był jej wiceprzewodniczącym. Prezesem PIM jest od kwietnia 2003 r.

Prof. dr hab. inż. Jacek Kijeński
Politechnika Warszawska, wieloletni koordynator Polskiej Platformy Technologicznej Wodoru i Ogniw Paliwowych
Wybitny specjalista w dziedzinie chemii i technologii chemicznej w zakresie kierunków i strategii rozwoju przemysłu chemicznego, katalizy, przemysłowej syntezy organicznej i recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych.Prof. dr hab. inż. Jacek Kijeński. Profesor zwyczajny Politechniki Warszawskiej, profesor Instytutu Chemii Przemysłowej. Prezes SITPChem od 2002 r. Członek Prezydium Komitetu Chemii PAN, Ekspert NCN i NCBiR, Koordynator Polskiej Platformy Technologicznej Wodoru i Ogniw Paliwowych, Ekspert Panelu Głównego Foresight Polska 2020. 200 publikacji, 40 patentów, kilkanaście projektów procesowych. Konsultant sektora wielkiej syntezy chemicznej.

Prof. dr hab. Michał Kleiber
Przewodniczący Rady Executive Club, Przewodniczący Polskiego Komitetu ds. Unesco, Kawaler Orderu Orła Białego
Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.Jest członkiem rad redakcyjnych kilkunastu międzynarodowych czasopism naukowych, w tym redaktorem naczelnym prestiżowego czasopisma o światowym obiegu “Archives of Computational Methods in Engineering” (Springer). Jest laureatem licznych nagród, w tym najbardziej prestiżowej krajowej nagrody naukowej przyznawanej przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej oraz Medalem Królestwa Belgii za osiągnięcia innowacyjne. Posiada wysokie odznaczenia państwowe przyznane przez Prezydenta Francji i Cesarza Japonii. Jest doktorem honoris causa uczelni w Lublinie, Krakowie, Warszawie, Bydgoszczy, Gliwicach, Darmstadt (RFN), Mons (Belgia) oraz Polskiego Uniwersytetu na Obczyźnie w Londynie. Został także wybrany członkiem Austriackiej Akademii Nauk, Europejskiej Akademii Nauk i Sztuk w Salzburgu oraz Akademii Europejskiej w Londynie. Jest członkiem Rady Programowej organizacji „Science and Technology for Society Forum” w Kioto, Japonia. Przez wiele lat wykładał na uniwersytetach w RFN, USA i Japonii.W latach 1995 – 2001 prof. Kleiber był dyrektorem Instytutu Podstawowych Problemów Techniki PAN, w latach 1998 – 2001 reprezentował Polskę w Radzie Gubernatorów Centrum Badawczego UE oraz był polskim delegatem do Komitetu Sterującego “Zrównoważony wzrost” w ramach V Programu Ramowego UE. W latach 2001 – 2005 był ministrem nauki i informatyzacji, przewodniczącym Komitetu Badań Naukowych oraz przewodniczącym Rządowego Komitetu ds. Umów Offsetowych. W roku 2005 prof. Kleiber został wybrany członkiem Europejskiej Rady Nauki oraz prezesem European Materials Forum. W latach 2006 – 2010 pełnił funkcję Społecznego Doradcy Prezydenta RP ds. edukacji i badań.

Prof. dr hab. inż. Andrzej Kolasa
Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniczny Technologiczny
Profesor Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Produkcji gdzie pełni od 2012 roku również funkcję dziekana. W latach 2002-2016 profesor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, którą kierował przez dziesięć lat pełniąc funkcję rektora.Urodził się w 1948 roku w Lublinie. Studia ukończył na Wydziale Mechanicznym Technologicznym (obecnie Inżynierii Produkcji) Politechniki Warszawskiej uzyskując w 1973 roku dyplom magistra inżyniera, a potem kolejno stopnie: doktora nauk technicznych w 1981 roku i doktora habilitowanego w 1991 roku. Tytuł profesora otrzymał z rąk Prezydenta RP w lutym 2015 roku. Wykształcił wielu inżynierów i magistrów inżynierów, wypromował ośmiu doktorów. Poza Politechniką Warszawską i PWSZ Ciechanowie wykładał lub prowadził badania naukowe na kilku uczelniach europejskich oraz w Japonii, Chinach i Tanzanii.Prof. A. Kolasa jest autorem ponad stu sześćdziesięciu prac opublikowanych w kraju i zagranicą, wielu ekspertyz i projektów oraz ponad czterdziestu wdrożeń przemysłowych z zakresu spawalnictwa. Jest członkiem rad naukowych oraz kilku towarzystw naukowych i rad programowych czasopism naukowo-technicznych w kraju i zagranicą. Posiada dyplom Europejskiego Inżyniera Spawalnika EWE. Oprócz pracy zawodowej aktywnie uczestniczy w pracach organizacji działających na rzecz rozwoju gospodarczego regionu i kraju.Za całokształt pracy został odznaczony m. in. Brązowym i Złotym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej, Srebrną i Złotą Odznaką Honorową SIMP, Odznaką im. Henryka Mierzejewskiego, Medalem im. inż. Stanisława Olszewskiego przyznawanym za wybitne osiągnięcia dla rozwoju spawalnictwa w Polsce, Honorową Odznaką „Zasłużony dla Mazowsza” oraz honorowymi tytułami zasłużony dla miast Ciechanowa i Mławy.

Jędrzej Kowalczyk
Prezes Zarządu,
Fanuc
Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej. Z polskim oddziałem FANUC związany od stycznia 2009 roku. Początkowo zatrudniony jako inżynier serwisu robotów, w 2010 r. awansował na szefa serwisu robotów, by w 2012 r. stać się doradcą klientów w zakresie robotyzacji produkcji. Szeroka wiedza, pasja i zaangażowanie w pracę przyczyniły się do szybkiego awansu na stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za koordynowanie sprzedaży wszystkich produktów spółki na rynku krajowym, a w kwietniu 2015r. zaowocowały nominacją na stanowisko prezesa zarządu spółki FANUC Polska. Za główny cel swoich działań uważa aktywne wspieranie polskich producentów w poprawie konkurencyjności rynkowej poprzez zapewnianie im niezawodnych technologii produkcyjnych wraz ze wsparciem polskich inżynierów.

Prof. dr hab. inż. Krzysztof Pikoń
Kierownik Katedry, Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej Katedra Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Odpadów
prof. dr hab. inż. dr Krzysztof Pikoń Stanowisko: profesor na Wydziale Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej, kierownik Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Opadów. Specjalizacja: gospodarka o obiegu zamkniętym, gospodarka odpadami, energetyczne wykorzystanie odpadów, odnawialne źródła energii, analizy środowiskowe oraz zarządzanie projektami Na Politechnice Śląskiej wykłada m.in przedmioty takie jak: gospodarka o obiegu zamkniętym, ocena oddziaływania na środowisko w pełnym cyklu życia (LCA), zarządzanie projektami itp. Studia magisterskie ukończył w 1993 roku na Wydziale Energetycznym Politechniki Śląskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - specjalność Maszyny i Urządzenia Przemysłu Chemicznego i Spożywczego. Pracę doktorską obronił w 1999 roku, a w 2012 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego. W roku 2020 tytuł profesora i stanowisko profesora zwyczajnego Politechniki Śląskiej. Był uczestnikiem ponad 40 i kierownikiem ponad 20 projektów naukowych i wdrożeniowych, w tym 4 projektów europejskich, z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i gospodarki odpadami oraz kilku międzynarodowych projektów edukacyjnych. Jest autorem blisko 200 publikacji naukowych, w tym ponad 50 w prestiżowych czasopismach zagranicznych z tzw. Listy filadelfijskiej. Jest autorem m.in. książek: Gospodarka o obiegu zamkniętym w ujęciu holistycznym, Model wielokryterialnej analizy środowiskowej złożonych systemów technologicznych oraz współautorem Handbook of clean energy systems wydanej przez Wydawnictwo John Wiley & Sons. Jest autorem kilku publikacji pedagogicznych związanych z edukacją zorientowaną na wyzwania, uczeniem się opartym na projektach i nauczaniem przypadków. Odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2019) oraz wieloma Nagrodami Rektorów za osiągnięcia naukowe, organizacyjne i pedagogiczne. Był dyrektorem programu Energy Transition w EIT Innoenergy (w konsorcjum z 13 uniwersytetami z krajów Unii Europejskiej). Uzyskał międzynarodowy certyfikat zarządzania PRINCE2 oraz Agile PM. Uczestniczył również w wielu szkoleniach, m.in. English Medium Instruction w UPC w Barcelonie, Case Teaching na Harvard University i ESADE Business School, a także w szeregu szkoleń takich jak Problem Solving, Design Thinking i innych miękkich umiejętnościach.

Beata Radomska
Prezes Zarządu,
Executive Club
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Pracowała w instytucjach finansowych: austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz i Skarbiec Asset Management Holding. Od kilku lat związana z branżą doradztwa personalnego, w szczególności jako Managing Partner w Cigno Consulting, która prowadzi działalność z zakresu selekcji i rekrutacji oraz doradztwa personalnego. Pomysłodawczyni oraz Prezes Zarządu Executive Club, najbardziej elitarnej organizacji zrzeszającej top management. Odpowiada za strategię klubu, który integruje elity biznesowe oraz jest platformą wymiany poglądów i inspiracji dla najwyższej kadry menedżerskiej.

Grzegorz Skrzypczak
Prezes Zarządu,
ElektroEko

Paweł Stefański
Prezes Zarządu,
Balluff

Wojciech Znojek
Wiceprezes Zarządu,
Dyrektor Generalny,
SABUR Systemy Automatyki
Współzałożyciel firmy SABUR Sp. z o.o. Od ponad 25 lat związany jest z branżami IT oraz automatyki. W firmie odpowiedzialny jest za kontakty z partnerami zagranicznymi firmy, sprzedaż wprowadzonych z sukcesem na polski rynek ich produktów i rozwiązań oraz rozwój sieci dystrybucji. Ma wieloletnie i różnorodne doświadczenie we wdrażaniu systemów automatyki infrastrukturalnej, przemysłowej i budynkowej. Przywiązuje dużą wagę do rzetelności w prowadzeniu biznesu, zasad zrównoważonego rozwoju, oraz działań pro pracowniczych. Jest Członkiem Rady Przemysłowo-Programowej Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, działa w kilku organizacjach biznesowych. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej.
FINALIŚCI KONKURSU
LIDER TECHNOLOGII DLA PRZEMYSŁU
LIDER OPROGRAMOWANIA DLA PRZEMYSŁU
LIDER BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO
LIDER ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI
LIDER LOGISTYKI DLA PRZEMYSŁU




ROHLIG SUUS Logistics jest liderem kompleksowych rozwiązań logistycznych w Polsce. Od blisko 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania w zakresie zarządzania logistyką i łańcuchami dostaw. Od 2006 roku jesteśmy w 100% polską spółką, obecnie zatrudniającą ponad 1400 pracowników w 24 oddziałach w Polsce i Europie. Osiągamy przychody na poziomie 842 mln złotych. Globalny fracht morski i lotniczy realizujemy w strategicznym partnerstwie z międzynarodową grupą Röhlig & Co. obecną na całym świecie. Paletę usług globalnych dopełnia fracht intermodalny i kolejowy, ze szczególnym uwzględnieniem kierunków blisko i daleko wschodnich. W Polsce zbudowaliśmy własny system dystrybucji drobnicowej o zdolności realizacji dostaw w 24 h, zaś w Europie partnerski system drobnicowy obsługujący około 200 regularnych połączeń drogowych tygodniowo. Logistykę kontraktową (usługi magazynowe i dodane) realizujemy w centrach logistycznych o powierzchni ponad 200 000 m2 wyposażonych w zaawansowane technologie i proekologiczne rozwiązania. Odpowiadamy na potrzeby rynku, pomagając naszym klientom zwiększać konkurencyjność i wydajność operacji. Nieustannie rozwijamy się jako organizacja. Podnosimy nasze kompetencje i wprowadzamy wartościowe dla rynku rozwiązania.
LIDER ZIELONEJ ENERGII DLA PRZEMYSŁU
LIDER ESG W PRZEMYŚLE







Grupa VELUX i spółki siostrzane w Polsce, należące do duńskiego holdingu VKR, są największym producentem i eksporterem okien dachowych w Polsce, a ich poziom obrotów wynosi 1,98 mld zł. Zatrudniają około 4300 osób, w tym większość w czterech zakładach zlokalizowanych w Gnieźnie (dwie fabryki), Namysłowie i Wędkowach koło Tczewa. Firma cały czas się rozwija i inwestuje w nowe technologie, dbając jednocześnie o najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska. W ciągu ostatnich trzech lat (2016-2018) Grupa VELUX i spółki siostrzane zainwestowały w Polsce 220 mln zł w modernizację i rozwój fabryk. Grupa VELUX jest obecna w Polsce od ponad 29 lat. Aktywnie uczestniczy w życiu gospodarczym i społecznym kraju, w tym życiu społeczności lokalnych. W Polsce działają FUNDACJE VELUX, które przekazały ponad 131 mln zł na wsparcie organizacji społecznych realizujących projekty zapobiegające wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży. Podstawą działalności firmy VELUX jest społeczna odpowiedzialność, której koncepcja i obszary działania zostały przedstawione w lokalnym raporcie CSR, będącym jednocześnie pierwszym takim raportem w branży stolarki. Więcej informacji na www.velux.pl.
LIDER FINANSOWANIA DLA PRZEMYSŁU
FABRYKA ROKU
Lokalizacja
Poprzednie edycje
X edycja Top Industry Summit już za nami!
Przemysł przyszłości, czyli relacja z konferencji Top Industry Summit
Cała branża przemysłowa w jednym miejscu!
Polish Chemical Forum&Awards Gala
Kontakt
Współpraca Partnerska:
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474
Karla Głodek
karla.glodek@executiveclub.pl
tel: +48 530-306-046
Uczestnictwo:
Małgorzata Topolska
malgorzata.topolska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-450
Media i Patronaty:
Anastazja Lach
anastazja.lach@executiveclub.pl
tel: +48 509-031-577