
Konkurs Diamenty Green Industry ma na celu uhonorowanie firm oraz przedsiębiorców, którzy wyróżniają się na tle konkurencji, a w swojej strategii uwzględniają realizacje celów zrównoważonego rozwoju. Statuetkami nagradzane są spółki, które prowadząc prace badawczo-rozwojowe, wprowadzając innowacyjne produkty i rozwiązania, a także realizując inwestycje mając na uwadze najwyższe standardy środowiskowe. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do podmiotów reprezentujących lub współpracujących z sektorem przemysłowym i logistyką.
KATEGORIE NAGRÓD
Podmiot oferujący lub wykorzystujący zaawansowane rozwiązania technologiczne, które wspierają procesy produkcyjne, a także przyczyniają się do ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne przy jednoczesnym podnoszeniu konkurencyjności firmy.
Podmiot oferujący rozwiązania softwarowe, których celem jest optymalizacja procesów oraz wsparcie cyfrowej transformacji np. poprzez możliwość przeprowadzania symulacji w świecie cyfrowym, co równocześnie przyczynia się do redukcji kosztów, a także przekłada na aspekty środowiskowe.
Podmiot odpowiadający za realizacje projektów wykonawczych, prowadzenie prac konstrukcyjnych i budowlanych zgodnie z zieloną certyfikacją, a także z zachowaniem najwyższych standardów środowiskowych.
Podmiot, który swoimi działaniami zwiększa wydajność produkcji przy równoczesnym ograniczaniu zużycia surowców, korzystający z odnawialnych źródeł energii lub prowadzący produkcję w oparciu o model gospodarki cyrkularnej.
Podmiot świadczący usługi związane z przewozem, obsługą, dystrybucją lub magazynowaniem towarów, korzystający z zaawansowanych rozwiązań technologicznych, pozwalających na optymalizacje procesów, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia śladu środowiskowego w prowadzonej działalności.
Podmiot realizujący inwestycje w odnawialne źródła energii z zachowaniem standardów środowiskowych, działający w duchu minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Podmiot, który w swojej strategii rozwoju kładzie szczególny nacisk na aspekty związane z ochroną środowiska naturalnego, odpowiedzialnością społeczną oraz ładem korporacyjnym.
Podmiot charakteryzujący się współpracą z firmami z sektora przemysłowego i logistyki w zakresie finansowania kluczowych inwestycji, które oprócz aspektów rozwojowych przyczyniają się także do realizacji celów zrównoważonego rozwoju.
Zakład produkcyjny, korzystający z nowoczesnych rozwiązań technologicznych, stale usprawniający procesy produkcyjne i funkcjonowanie fabryki w oparciu o normy środowiskowe.
Osoba zarządzająca i wyróżniająca się wybitnymi osiągnięciami w zakresie budowania silnej marki firmy, zarówno w kraju, jak i za granicą, wprowadzająca nowoczesne rozwiązania technologiczne przyczyniające się do usprawniania procesów, optymalizacji oraz zwiększenia przychodów spółki, która w strategii rozwoju firmy bierze pod uwagę czynniki społeczne i środowiskowe.
Kapituła konkursu

Iwona Jacaszek-Pruś
Dyrektorka ds. korporacyjnych, Kompania Piwowarska
Iwona Jacaszek-Pruś – związana z Kompanią Piwowarską SA od 2017 r. jako dyrektorka ds. korporacyjnych. Szefowa zespołu odpowiedzialnego za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, reputację firmy, zrównoważony rozwój i działania z zakresu public relations, członkini zespołu zarządzającego firmy. W latach 2003–2016 pełniła podobne funkcje jako członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Poland. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla British-American Tobacco Polska, agencji Burson-Marsteller, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową oraz ABC Consulting. Ponadto prowadziła wykłady z dziedziny strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Kanadyjskim Instytucie Międzynarodowego Zarządzania. Należy do Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2004-2016 była członkinią Zarządu, a od 2010 r. sprawuje funkcję wiceprezesa Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców. W latach 2003-2016 była jednym z członków Rady Nadzorczej Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań SA, natomiast od 2006 r. obejmuje stanowisko przewodniczącej Rady. Jest absolwentką handlu zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim.

Prof. Janusz Jurczak
Wydział Chemii, Uniwersytet Warszawski, Instytut Chemii Organicznej, Polska Akademia Nauk
Janusz Jurczak jest profesorem zwyczajnym Instytutu Chemii Organicznej PAN oraz Wydziału Chemii UW. Zajmuje się badaniami w dziedzinie chemii organicznej i supramolekularnej. Jest członkiem rzeczywistym PAN, członkiem zwyczajnym TNW.

Roman Kantorski
Prezes Polskiej Izby Motoryzacji
Urodził się w Warszawie w 1947 r. Absolwent Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. W latach 1971-81 pracownik Instytutu Pojazdów PW, gdzie zajmował się m.in. badaniami samochodów we współpracy z najwybitniejszymi twórcami polskiej motoryzacji (prof. L. Jaśkiewicz, doc. K. Pionnier). Od 1983 r. prowadzi w Warszawie Autoryzowaną Stację Obsługi Fiat - jeden z pierwszych prywatnych autoryzowanych serwisów Fiata w Polsce. Od 1989 r. jest członkiem Cechu Rzemiosł Motoryzacyjnych w Warszawie. Członek Prezydium Krajowej Izby Gospodarczej. Od 1994 roku członek Rady Polskiej Izby Motoryzacji, a od roku 2001 był jej wiceprzewodniczącym. Prezesem PIM jest od kwietnia 2003 r.

Prof. dr hab. inż. Jacek Kijeński
Politechnika Warszawska,
wieloletni koordynator Polskiej Platformy Technologicznej Wodoru i Ogniw Paliwowych
Wybitny specjalista w dziedzinie chemii i technologii chemicznej w zakresie kierunków i strategii rozwoju przemysłu chemicznego, katalizy, przemysłowej syntezy organicznej i recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych.Prof. dr hab. inż. Jacek Kijeński. Profesor zwyczajny Politechniki Warszawskiej, profesor Instytutu Chemii Przemysłowej. Prezes SITPChem od 2002 r. Członek Prezydium Komitetu Chemii PAN, Ekspert NCN i NCBiR, Koordynator Polskiej Platformy Technologicznej Wodoru i Ogniw Paliwowych, Ekspert Panelu Głównego Foresight Polska 2020. 200 publikacji, 40 patentów, kilkanaście projektów procesowych. Konsultant sektora wielkiej syntezy chemicznej.

Prof. dr hab. Michał Kleiber
Przewodniczący Rady Executive Club, Przewodniczący Polskiego Komitetu ds. Unesco, Kawaler Orderu Orła Białego
Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.Jest członkiem rad redakcyjnych kilkunastu międzynarodowych czasopism naukowych, w tym redaktorem naczelnym prestiżowego czasopisma o światowym obiegu “Archives of Computational Methods in Engineering” (Springer). Jest laureatem licznych nagród, w tym najbardziej prestiżowej krajowej nagrody naukowej przyznawanej przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej oraz Medalem Królestwa Belgii za osiągnięcia innowacyjne. Posiada wysokie odznaczenia państwowe przyznane przez Prezydenta Francji i Cesarza Japonii. Jest doktorem honoris causa uczelni w Lublinie, Krakowie, Warszawie, Bydgoszczy, Gliwicach, Darmstadt (RFN), Mons (Belgia) oraz Polskiego Uniwersytetu na Obczyźnie w Londynie. Został także wybrany członkiem Austriackiej Akademii Nauk, Europejskiej Akademii Nauk i Sztuk w Salzburgu oraz Akademii Europejskiej w Londynie. Jest członkiem Rady Programowej organizacji „Science and Technology for Society Forum” w Kioto, Japonia. Przez wiele lat wykładał na uniwersytetach w RFN, USA i Japonii.W latach 1995 – 2001 prof. Kleiber był dyrektorem Instytutu Podstawowych Problemów Techniki PAN, w latach 1998 – 2001 reprezentował Polskę w Radzie Gubernatorów Centrum Badawczego UE oraz był polskim delegatem do Komitetu Sterującego “Zrównoważony wzrost” w ramach V Programu Ramowego UE. W latach 2001 – 2005 był ministrem nauki i informatyzacji, przewodniczącym Komitetu Badań Naukowych oraz przewodniczącym Rządowego Komitetu ds. Umów Offsetowych. W roku 2005 prof. Kleiber został wybrany członkiem Europejskiej Rady Nauki oraz prezesem European Materials Forum. W latach 2006 – 2010 pełnił funkcję Społecznego Doradcy Prezydenta RP ds. edukacji i badań.

Prof. dr hab. inż. Andrzej Kolasa
Politechnika Warszawska,
Wydział Mechaniczny Technologiczny
Profesor Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Produkcji gdzie pełni od 2012 roku również funkcję dziekana. W latach 2002-2016 profesor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, którą kierował przez dziesięć lat pełniąc funkcję rektora.Urodził się w 1948 roku w Lublinie. Studia ukończył na Wydziale Mechanicznym Technologicznym (obecnie Inżynierii Produkcji) Politechniki Warszawskiej uzyskując w 1973 roku dyplom magistra inżyniera, a potem kolejno stopnie: doktora nauk technicznych w 1981 roku i doktora habilitowanego w 1991 roku. Tytuł profesora otrzymał z rąk Prezydenta RP w lutym 2015 roku. Wykształcił wielu inżynierów i magistrów inżynierów, wypromował ośmiu doktorów. Poza Politechniką Warszawską i PWSZ Ciechanowie wykładał lub prowadził badania naukowe na kilku uczelniach europejskich oraz w Japonii, Chinach i Tanzanii.Prof. A. Kolasa jest autorem ponad stu sześćdziesięciu prac opublikowanych w kraju i zagranicą, wielu ekspertyz i projektów oraz ponad czterdziestu wdrożeń przemysłowych z zakresu spawalnictwa. Jest członkiem rad naukowych oraz kilku towarzystw naukowych i rad programowych czasopism naukowo-technicznych w kraju i zagranicą. Posiada dyplom Europejskiego Inżyniera Spawalnika EWE. Oprócz pracy zawodowej aktywnie uczestniczy w pracach organizacji działających na rzecz rozwoju gospodarczego regionu i kraju.Za całokształt pracy został odznaczony m. in. Brązowym i Złotym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej, Srebrną i Złotą Odznaką Honorową SIMP, Odznaką im. Henryka Mierzejewskiego, Medalem im. inż. Stanisława Olszewskiego przyznawanym za wybitne osiągnięcia dla rozwoju spawalnictwa w Polsce, Honorową Odznaką „Zasłużony dla Mazowsza” oraz honorowymi tytułami zasłużony dla miast Ciechanowa i Mławy.

Jędrzej Kowalczyk
Prezes Zarządu,
Fanuc Polska
Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej. Z polskim oddziałem FANUC związany od stycznia 2009 roku. Początkowo zatrudniony jako inżynier serwisu robotów, w 2010 r. awansował na szefa serwisu robotów, by w 2012 r. stać się doradcą klientów w zakresie robotyzacji produkcji. Szeroka wiedza, pasja i zaangażowanie w pracę przyczyniły się do szybkiego awansu na stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za koordynowanie sprzedaży wszystkich produktów spółki na rynku krajowym, a w kwietniu 2015r. zaowocowały nominacją na stanowisko prezesa zarządu spółki FANUC Polska. Za główny cel swoich działań uważa aktywne wspieranie polskich producentów w poprawie konkurencyjności rynkowej poprzez zapewnianie im niezawodnych technologii produkcyjnych wraz ze wsparciem polskich inżynierów.

dr Paweł Kuch
p.o. Dyrektor,
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Dr Paweł Kuch jest radcą prawnym, ekspertem z zakresu negocjacji, M&A, ochrony danych osobowych, tworzenia strategii biznesowo-prawnych i międzynarodowych kontraktów handlowych oraz autorem szeregu publikacji naukowych. Posiada długoletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami, zarówno w sektorze gospodarczym, finansowym, jak i badawczo-rozwojowym. Z wykształcenia prawnik i ekonomista. Doktoryzował się na Uniwersytecie w Zurychu. Przez ostatnie 14 lat prowadził prywatną praktykę, reprezentując podmioty komercyjne z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy, własności intelektualnej, prawa lotniczego i innych. Posiada również 20-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej.

Prof. dr hab. inż. Janusz Lewandowski
Politechnika Warszawska
W latach 1993-2012 był dyrektorem Instytutu Techniki Cieplnej na Wydziale MEiL. Obecnie jest Prezesem Zarządu Instytutu Badań Stosowanych Politechniki Warszawskiej Sp. z o.o. – spółki celowej PW zajmująca się komercjalizacją wyników badań. Prowadzi działalność naukową i techniczną związaną z modernizacją urządzeń energetycznych, wpływem energetyki na środowisko oraz programowaniem rozwoju sektora wytwarzania w energetyce. Jest autorem i współautorem ponad 200 publikacji oraz artykułów. Zrealizował ponad 100 prac naukowo-badawczych, głównie zlecanych przez przemysł. Jest współautorem 7 patentów oraz laureatem Nagrody SIEMENSA oraz Nagrody Prezesa Rady Ministrów za prace naukowe wdrożone w praktyce przemysłowej. Wypromował 11 doktorów. Był członkiem Centralnej Komisji do Praw Stopni i Tytułów, Jest Przewodniczącym Komitetu Problemów Energetyki PAN oraz członkiem Komitetu Termodynamiki i Spalania PAN,

Prof. dr hab. inż. Krzysztof Pikoń
Profesor na Wydziale Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej, kierownik Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Opadów
prof. dr hab. inż. dr Krzysztof Pikoń Stanowisko: profesor na Wydziale Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej, kierownik Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Opadów. Specjalizacja: gospodarka o obiegu zamkniętym, gospodarka odpadami, energetyczne wykorzystanie odpadów, odnawialne źródła energii, analizy środowiskowe oraz zarządzanie projektami Na Politechnice Śląskiej wykłada m.in przedmioty takie jak: gospodarka o obiegu zamkniętym, ocena oddziaływania na środowisko w pełnym cyklu życia (LCA), zarządzanie projektami itp. Studia magisterskie ukończył w 1993 roku na Wydziale Energetycznym Politechniki Śląskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn - specjalność Maszyny i Urządzenia Przemysłu Chemicznego i Spożywczego. Pracę doktorską obronił w 1999 roku, a w 2012 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego. W roku 2020 tytuł profesora i stanowisko profesora zwyczajnego Politechniki Śląskiej. Był uczestnikiem ponad 40 i kierownikiem ponad 20 projektów naukowych i wdrożeniowych, w tym 4 projektów europejskich, z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i gospodarki odpadami oraz kilku międzynarodowych projektów edukacyjnych. Jest autorem blisko 200 publikacji naukowych, w tym ponad 50 w prestiżowych czasopismach zagranicznych z tzw. Listy filadelfijskiej. Jest autorem m.in. książek: Gospodarka o obiegu zamkniętym w ujęciu holistycznym, Model wielokryterialnej analizy środowiskowej złożonych systemów technologicznych oraz współautorem Handbook of clean energy systems wydanej przez Wydawnictwo John Wiley & Sons. Jest autorem kilku publikacji pedagogicznych związanych z edukacją zorientowaną na wyzwania, uczeniem się opartym na projektach i nauczaniem przypadków. Odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2019) oraz wieloma Nagrodami Rektorów za osiągnięcia naukowe, organizacyjne i pedagogiczne. Był dyrektorem programu Energy Transition w EIT Innoenergy (w konsorcjum z 13 uniwersytetami z krajów Unii Europejskiej). Uzyskał międzynarodowy certyfikat zarządzania PRINCE2 oraz Agile PM. Uczestniczył również w wielu szkoleniach, m.in. English Medium Instruction w UPC w Barcelonie, Case Teaching na Harvard University i ESADE Business School, a także w szeregu szkoleń takich jak Problem Solving, Design Thinking i innych miękkich umiejętnościach.

Beata Radomska
Prezes, Executive Club
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Pracowała w instytucjach finansowych: austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz i Skarbiec Asset Management Holding. Od kilku lat związana z branżą doradztwa personalnego, w szczególności jako Managing Partner w Cigno Consulting, która prowadzi działalność z zakresu selekcji i rekrutacji oraz doradztwa personalnego. Pomysłodawczyni oraz Prezes Zarządu Executive Club, najbardziej elitarnej organizacji zrzeszającej top management. Odpowiada za strategię klubu, który integruje elity biznesowe oraz jest platformą wymiany poglądów i inspiracji dla najwyższej kadry menedżerskiej.

Jacek Siwiński
Prezes Zarządu, Velux Polska
Prezes VELUX Polska, odpowiedzialny za planowanie i wdrażanie strategii rozwoju spółki, wyznacza kierunki komunikacji i założenia polityki społecznej odpowiedzialności biznesu. Absolwent Politechniki Warszawskiej, podyplomowych studiów menadżerskich w Szkole Głównej Handlowej, a także programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od początku swojej kariery związany z branżą budowlaną.

Michał Skorupa
Prezes Zarządu, E.ON Foton
Michał Skorupa posiada ponad osiemnastoletnie doświadczenie w sprzedaży, tworzeniu i wdrażaniu strategii oraz procesów korporacyjnych, a także w budowaniu zespołów w różnych obszarach Spółki. Od dziesięciu lat związany z energetyką zawodową, a od sześciu z fotowoltaiką oraz energią odnawialną na poziomie krajowym, jaki i zagranicznym. Jako ekspert tej branży bierze czynny udział w opiniowaniu aktów prawnych oraz ustaw dedykowanych energetyce. Od lipca 2019 zarządza firmą FOTON Technik Sp. z o.o. a z Grupą E.ON oraz innogy Polska S.A. jest związany od 2011 roku, gdzie między innymi pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej. Z powodzeniem rozwija biznes w obszarze strategii, sprzedaży oraz operacji dzięki czemu Spółka Foton Technik znajduje się w czołówce firm w Polsce w sektorze OZE. Dzięki doświadczeniu oraz sukcesom zawodowym zasługuje na miano lidera i stratega. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie, gdzie w 2017 roku zdobył tytuł Master of Business Administration (MBA).

Grzegorz Słomkowski
Członek Zarządu,
Polska Agencja Inwestycji
i Handlu
Grzegorz Słomkowski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie z zakresu zarządzania finansami i zarządzania ogólnego, zdobyte zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i polskich firmach. Rozpoczął karierę w firmie LG wraz z wejściem firmy na rynek polski, uczestnicząc w tworzeniu pierwszych struktur firmy i pierwszych zakładów produkcyjnych. Następnie kontynuował pracę w dziale Management Consulting Deloitte & Touche. Pracował w projektach związanych z wdrażaniem zintegrowanych systemów zarządzania IT, głównie w sferze finansów oraz w restrukturyzacjach i doradztwie organizacyjnym. Przez kilkanaście lat odpowiadał, początkowo za finanse jako dyrektor finansowy, a następnie za całość zarządzania spółką jako Prezes Zarządu japońskiego koncernu JVCKENWOOD w Polsce oraz w regionie. Pełnił również funkcje zarządcze w strukturach europejskich i światowych koncernu. Grzegorz Słomkowski przez 8 lat był Przewodniczącym Rady Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego - ZIPSEE CYFROWA POLSKA - branżowej organizacji pracodawców o charakterze non-profit zrzeszającej największe firmy z branży RTV i IT działające w Polsce. Przez cztery lata był Prezesem Zarządu firmy dystrybuującej wysokotechnologiczne folie przemysłowe Clearplex amerykańskiego koncernu MADICO. Certyfikowany doradca zarządzania zmianą i strategią spółek, doradca startupów technologicznych. Uczestniczył w budowaniu firm startupów z zakresu telematyki i ubezpieczeń. Grzegorz Słomkowski jest absolwentem: Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej, Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej / London Business School / HEC Paris / NHH Bergen, Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego, MBA University of Illinois, Akademii Psychologii Przywództwa Politechniki Warszawskiej.

Paweł Stefański
Prezes Zarządu, Balluff

Wojciech Znojek
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, SABUR
Współzałożyciel firmy SABUR Sp. z o.o. Od ponad 25 lat związany jest z branżami IT oraz automatyki. W firmie odpowiedzialny jest za kontakty z partnerami zagranicznymi firmy, sprzedaż wprowadzonych z sukcesem na polski rynek ich produktów i rozwiązań oraz rozwój sieci dystrybucji. Ma wieloletnie i różnorodne doświadczenie we wdrażaniu systemów automatyki infrastrukturalnej, przemysłowej i budynkowej. Przywiązuje dużą wagę do rzetelności w prowadzeniu biznesu, zasad zrównoważonego rozwoju, oraz działań pro pracowniczych. Jest Członkiem Rady Przemysłowo-Programowej Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, działa w kilku organizacjach biznesowych. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej.
FINALIŚCI KONKURSU
LIDER TECHNOLOGII DLA PRZEMYSŁU
LIDER OPROGRAMOWANIA DLA PRZEMYSŁU
LIDER BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO
LIDER ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI
Lafarge jest jednym z wiodących producentów cementu, kruszyw i betonu na polskim rynku. Oferuje szeroki wachlarz usług oraz rozwiązań dla budownictwa, infrastruktury, przemysłu paliwowego oraz gazownictwa. Jest częścią globalnego koncernu LafargeHolcim, a w Polsce działa od ponad 20 lat. Lafarge w Polsce posiada 60 zakładów na terenie całego kraju, m.in.: cementownie, kopalnie i przeładownie kruszyw oraz wytwórnie betonu i zatrudnia ponad 1 500 osób. Dzięki połączeniu wiedzy eksperckiej oraz innowacyjnych rozwiązań oferuje kompleksowe podejście do projektów budowlanych na każdym etapie ich realizacji. Firma koncentruje się na Kliencie, dąży do ciągłego rozwoju oraz stawia na nieustanne doskonalenie produktów, rozwiązań i usług. Lafarge w Polsce utrzymuje najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i etyki. Realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, łącząc działalność przemysłową z szacunkiem dla pracowników, lokalnych społeczności i środowiska naturalnego. Rozwiązania firmy posiadają certyfikację zgodną ze standardem ISO 14001 oraz certyfikatem BES 6001.
LIDER LOGISTYKI DLA PRZEMYSŁU




ROHLIG SUUS Logistics jest liderem kompleksowych rozwiązań logistycznych w Polsce. Od blisko 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania w zakresie zarządzania logistyką i łańcuchami dostaw. Od 2006 roku jesteśmy w 100% polską spółką, obecnie zatrudniającą ponad 1400 pracowników w 24 oddziałach w Polsce i Europie. Osiągamy przychody na poziomie 842 mln złotych. Globalny fracht morski i lotniczy realizujemy w strategicznym partnerstwie z międzynarodową grupą Röhlig & Co. obecną na całym świecie. Paletę usług globalnych dopełnia fracht intermodalny i kolejowy, ze szczególnym uwzględnieniem kierunków blisko i daleko wschodnich. W Polsce zbudowaliśmy własny system dystrybucji drobnicowej o zdolności realizacji dostaw w 24 h, zaś w Europie partnerski system drobnicowy obsługujący około 200 regularnych połączeń drogowych tygodniowo. Logistykę kontraktową (usługi magazynowe i dodane) realizujemy w centrach logistycznych o powierzchni ponad 200 000 m2 wyposażonych w zaawansowane technologie i proekologiczne rozwiązania. Odpowiadamy na potrzeby rynku, pomagając naszym klientom zwiększać konkurencyjność i wydajność operacji. Nieustannie rozwijamy się jako organizacja. Podnosimy nasze kompetencje i wprowadzamy wartościowe dla rynku rozwiązania.
LIDER ZIELONEJ ENERGII DLA PRZEMYSŁU
LIDER ESG W PRZEMYŚLE







Grupa VELUX i spółki siostrzane w Polsce, należące do duńskiego holdingu VKR, są największym producentem i eksporterem okien dachowych w Polsce, a ich poziom obrotów wynosi 1,98 mld zł. Zatrudniają około 4300 osób, w tym większość w czterech zakładach zlokalizowanych w Gnieźnie (dwie fabryki), Namysłowie i Wędkowach koło Tczewa. Firma cały czas się rozwija i inwestuje w nowe technologie, dbając jednocześnie o najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska. W ciągu ostatnich trzech lat (2016-2018) Grupa VELUX i spółki siostrzane zainwestowały w Polsce 220 mln zł w modernizację i rozwój fabryk. Grupa VELUX jest obecna w Polsce od ponad 29 lat. Aktywnie uczestniczy w życiu gospodarczym i społecznym kraju, w tym życiu społeczności lokalnych. W Polsce działają FUNDACJE VELUX, które przekazały ponad 131 mln zł na wsparcie organizacji społecznych realizujących projekty zapobiegające wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży. Podstawą działalności firmy VELUX jest społeczna odpowiedzialność, której koncepcja i obszary działania zostały przedstawione w lokalnym raporcie CSR, będącym jednocześnie pierwszym takim raportem w branży stolarki. Więcej informacji na www.velux.pl.
LIDER FINANSOWANIA DLA PRZEMYSŁU
FABRYKA ROKU
Lokalizacja
Poprzednie edycje
X edycja Top Industry Summit już za nami!
Przemysł przyszłości, czyli relacja z konferencji Top Industry Summit
Cała branża przemysłowa w jednym miejscu!
Polish Chemical Forum&Awards Gala
Kontakt
Współpraca Partnerska:
Mirosław Witkowski
miroslaw.witkowski@executiveclub.pl
tel: +48 510-105-474
Uczestnictwo:
Małgorzata Topolska
malgorzata.topolska@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-450
Media i Patronaty:
Janusz Gil
janusz.gil@executiveclub.pl
tel: +48 570-105-464